دانلود بازی زولا zula - گیمفا
دانلود بازی زولا zula - گیمفا
دانلود بازی زولا zula - گیمفا
دانلود بازی زولا zula - گیمفا

دانلود بازی زولا zula

پست گیمفا
۱۷:۰۵ ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
دانلود بازی زولا zula - گیمفا

دانلود بازی کامپیوتری از سرگرمی‌هایی محسوب می‌شود که اتفاقا، در میان نسل جوان از جذابیت بالایی برخوردار است. در دنیای  بازی‌های کامپیوتری، بازی‌ آنلاین در چند سال گذشته توانسته‌ در بین کاربران و گیمرهای جهان و به ویژه کاربران ایرانی، محبوبیت بالایی را کسب کند. دانلود بازی زولا (zula) که در دسته بازی‌های shooter و اکشن قرار دارد نیز، در چند سال اخیر آمار بالایی درمیان دانلود بازی توسط علاقه‌مندان بازی‌های کامپیوتری داشته است.

اگر شما هم از طرفداران بازی‌های هیجان‌انگیز باشید، با دانلود بازی زولاzula این امکان برای شما فراهم می‌شود تا ساعت‌ها بدون دغدغه سرگرم شوید و لذت ببرید. چرا که این روزها افراد به دنبال سرگرمی‌هایی هستند، تا چند ساعتی آن ها را ازمشغله‌ها و روزمرگی‌هایشان دور کند. اگر تمایل به دانلود بازی زولاzula دارید تا انتهای این متن ما را همراهی کنید.

هرآنچه از بازی زولا  zulaباید بدانیم!

بازی زولا که از سال ۹۵ وارد دنیای کاربران ایرانی شده است، از دسته بازی‌های اکشن،shooter و آنلاین است. این بازی که با موضوع تیراندازی است، برای کاربران ایرانی با کیفیت بالایی بومی سازی شده است. تنوع سلاح‌های استفاده شده در بازی زولا به حدی زیاد است که تمامی سلایق علاقه‌مندان به تیراندازی را چوشش می‌دهد.

مراحل بازی زولا در چندین حالت صورت می‌پذیرد:

  1. حالت مبارزه تیمی: در این بخش بازیکنان در دو تیم مجزای حداکثر۸ نفره به رقابت می‌پردازند. اما تیمی در بازی زولا برنده خواهد شد که زودتر به یکی از امتیازهای ۵۰،۱۰۰،۱۵۰ و یا ۲۰۰ دست پیدا کند.

۲. تحت تعقیب: در این حالت باید بازیکنانی را که در نقشه مشخص شده، از بین ببرید. در این صورت شما نیزاز افراد تحت تعقیب خواهید بود.

۳. خرابکاری: در این بخش یک تیم موظف است تا در یکی از نقاط تعیین شده بمب را به کار بگذارد و تیم دیگر هم وظیفه می‌یابد تا بمب را خنثی کند؛ با این حال بازیکنان می‌توانند این بخش را با کسب حداکثر امتیاز لازم هم به پایان برسانند و برای این کار، تنها کاری که باید انجام دهند، کشتن تمامی نفرات تیم مقابل است. و باید گفت این بخش در میان بازیکنان بازی زولا بسیار محبوب است.

۴. قتل عام: این بخش از بازی زولا تنها بخش انفرادی است.

۵. اسکورت:در این بخش یک تیم وظیفه دارد تا خودرویی که در حال حرکت است را اسکورت و پشتیبانی کند تا به سلامت به خط پایان برسد. تیم دیگر هم وظیفه می‌یابد تا مانع از این اتفاق شود.

۶. شکار رئیس بازی زولا: این بخش در واقع با یک مبارزه تیمی اتفاق می‌افتد و رئیس هر تیم، تیم دیگر را از پا در می‌آورد.

دانلود بازی زولا zula - گیمفا
قابل ذکراست بازی زولا  برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است که به زودی نسخه موبایلی آن نیزعرضه خواهد شد. دانلود بازی زولاzula برای کاربران به صورت رایگان عرضه می‌شود. این بازی تا به اینجا به کاربران خود جوایز نقدی و غیرنقدی زیادی را اهدا کرده است. جوایز ماهانه و هفتگی بازیکنان بازی زولا را مشتقاق برای رقابت و پیشرفت در بازی کرده است.

پس از دانلود بازی  zulaبازیکنان با ثبت نام و فعال سازی ایمیل خود می‌توانند وارد بازی شوند، در تیم‌های مختلف قرار بگیرند و مقابل بازیکنان دیگر به رقابت بپردازند.

ثبت نام و دانلود بازی زولا zula برای شما کاملا رایگان است، به طور مثال شما می‌توانید از طریق سایت مرسی دانلود و لینک زیر در این بازی ثبت نام کنید.

دانلود بازی زولا zula

دانلود بازی زولا zula - گیمفا

دانلود بازی زولا برای شما چه مزایایی دارد؟!

از مزیت‌های اصلی دانلود بازی زولا برای کامپیوتر این است که شما هیچ گاه از بازی خسته نمی‌شوید؛ که آن را غیر فعال کنید. چرا که این بازی قابلیت شخصی سازی و ارتقا دارد. علاوه بر این، امتیازات دیگری هم وجود دارد، از جمله:

  • رایگان بودن دانلود بازی زولاzula
  • وجود منوی کاملا فارسی برای کاربران
  • دانلود بازی زولا zula نیاز به اینترنت پرسرعت ندارد و دسترسی به دانلود زولاآسان است.
  • بهای ترافیک بسیار پایین در بازی زولا: می‌توانید ازطریق سرور‌های داخلی با اینترنت نیم بها بازی زولا را انجام دهید.
  • گرافیک قابل قبول: گرافیگ این بازی بهینه سازی خوبی بر روی کامپیوتر شخصی شما دارد. در واقع طوری طراحی شده است که سخت افزارهای متوسط تا ضعیف نیز از بازی زولا لذت ببرند.
  • وجود تیم پشتیبانی در ایران، ازعواملی است که خیال بازیکنان بازی Zulaرا برای کاربران ایرانی آسوده کرده است.
  • دارای لیگ ملی و جهانی: برگذاری مسابقه به صورت لیگ در هر فصل، که در انتها به برندگان رقابت جوایزی اهدا می‌شود.
  • بروزرسانی‌های متعدد بازی زولا: این بازی هرچند وقت یکبار به روزرسانی می‌شود و قسمت‌های مختلف آن ارتقا می‌یابد.
  • امکان تشکیل گروه و افزایش انگیزه کار تیمی در افراد.
  • با توجه به هزینه‌های درون بازی که به صورت دلخواه صورت می‌گیرد، بخش‌های پولی آن برای کاربران ایرانی نیز قابل پرداخت است.

در هنگام دانلود بازی زولا به نکات زیر دقت داشته باشید!

این امکان وجود دارد شما تبلیغات دانلود بازی زولا  zulaرا در بیلبوردهای شهری و سایت‌های مختلف دیده باشید. در ادامه این متن به نحوه دانلود بازی زولاzula  و معرفی سایت برتر دانلود بازی کامپیوتری و دانلود بازی زولا  zulaمی‌پردازیم.

در هنگام دانلود بازی زولا  zulaدر نظر داشته باشید بازی زولا، برای سیستم عامل ویندوز و کامپیوترهای شخصی pc طراحی شده است و فقط در این دو حالت برای شما قابل اجرا است. دانلود بازی زولا برایpc دارای حجم حدودی ۱٫۷ گیگ است. اما اگر شما از اینترنت مخابرات یا شاتل استفاده می‌کنید، جهت دانلود بازی zula برای کامپیوتر هزینه‌ای بابت اینترنت پرداخت نم‌ کنید و از پهنای باند شما کاسته نخواهد شد.

دقت داشته باشید، درهنگام دانلود بازی زولاzula شما به یک اینترنت پرسرعت نیاز ندارید و با هرنوعی از اینترنت می‌توانید بازی زولا را به راحتی دانلود کنید و بهترین بازی اکشن و تیراندازی را تجربه نمایید.

دانلود بازی زولا zula - گیمفا

بررسی مرسی دانلود، سایت دانلود بازی کامپیوتری!

مرسی دانلود از دسته سایت‌های سرگرمی محسوب می‌شود، که به خوبی توانسته توقعات مخاطبان خود در زمینه‌ فیلم، سریال، دانلود بازی کامپیوتری، موزیک، نرم افزار و… را برآورده کند. مرسی دانلود با قراردادن بازی‌های آنلاین متنوع، حرفه‌ای و روز دنیا در سبک‌هایی چون: استراتژیک، اکشن، ورزشی، ماجراجویی، فکری، کودکان و…  انتخاب علاقه‌مندان به دنیای بازی کامپیوتری و سرگرمی باشد. همچنین بازی زولا نیز در این سایت برای علاقه‌مندان، به صورت دانلود نیم بها قرار گرفته است.

چگونه بازی زولا را از مرسی دانلود، دانلود کنیم؟!

در مرحله اول قبل از دانلود بازی زولا وارد سایت زولا شوید و ثبت نام کنید، سپس ایمیل فعال سازی از طرف بازی برای شما ارسال می شود، آن را باز کنید و بر روی لینک داخل ایمیل کلیک کنید تا اکانت شما فعال شود.

بعد از فعال سازی اکانت می‌توانید بازی زولا را از مرسی دانلود، دانلود و نصب کنید. پس از نصب و راه اندازی بازی، در پنجره لانچر اطلاعات اکانت خود را وارد کنید و وارد بازی شوید و از تجربه هیجان انگیز در بازی زولا لذت ببرید.

به علت کم حجم بودن و پشتیبانی همه جانبه از طرف سرورهای پرقدرت داخلی، اینترنت مورد نیاز این بازی اینترنت کم سرعت است و شما حتی می‌توانید با اینترنت مخابرات به این بازی بپیوندید. درامکانی متفاوت حتی دانلود بازی زولا برای کاربران مخابرات تهران بدون مصرف شدن پهنای باند محاسبه می‌شود.

کلام آخر

بازی کامپیوتری تا حد زیادی توانسته توانایی سرگرم کردن نسل جوان را دست بگیرد. در واقع بازی‌های کامپیوتری که به صورت تیمی انجام می‌شود، انگیزه کار تیمی را در این نسل بالا می‌برد و تا حد زیادی تعامل با سایر افراد را در آن‌ها تقویت می‌کند. بازی زولا نیز از آن  دسته  از بازی‌های تیمی محسوب می‌شود که تا حد زیادی هیجان انگیز و سرگرم کننده است. در این متن سعی شد هرنکته‌ای از دانلود بازی زولاzula باید بدانیم را یادآور شویم و جهت بازی و دانلود بازی زولا شما را راهنمایی کنیم. امید است نهایت لذت و هیجان را از انجام این بازی ببرید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دانلود بازی زولا zula - گیمفا
دانلود بازی زولا zula - گیمفا
دانلود بازی زولا zula - گیمفا
دانلود بازی زولا zula - گیمفا
دانلود بازی زولا zula - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود بازی زولا zula - گیمفا
دانلود بازی زولا zula - گیمفا