طبق گزارشی بازی Valhalla برروی پلیاستیشن ۵ با نرخ ۶۰ فریم و رزولوشن ۴K اجرا خواهد شد
ظاهر اخبار جدیدی از سوی شرکت یوبیسافت (Ubisoft) فاش شده است و اطلاعات مذکور به این نکته اشاره دارند که بازی Valhalla در زمان عرضه برروی کنسول پلیاستیشن ۵ در ماه نوامبر سال جاری میلادی با رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
این اطلاعات از طریق مصاحبهی یکی از اعضای تولید و توسعهی بازی Valhalla شرکت یوبیسافت با مجلهی خبری Eurogamer آلمان فاش شده است. در این مقاله به وضوح بیان میشود که طبق گزارش شرکت سازنده، این بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن ۴K برروی کنسول پلیاستیشن ۵ اجرا خواهد شد و کیفیت آن کاملا با نسخهی زمان عرضهی اکسباکس سری اکس برابری خواهد کرد.
همچنین در این مقاله عنوان شده است که بازی Valhalla میتواند از مزایای کنسول پلیاستیشن ۵ به مانند سرعت بالای حافظهی SSD برای افزایش جزئیات محیطی و کاهش زمانهای بارگذاری محتوا و موتور صدای سه بعدی Tempest Engine برای ایجاد تجربههای صوتی فوقالعاده استفاده نماید. در هر صورت این خبر به مانند یک شگفتی بزرگ نخواهد بود؛ زیرا به عقیدهی بسیاری از بازیبازان و کارشناسان پشتیبانی از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن ۴K باید به استاندارد نسل نهم تبدیل شود و اگر غیر از این باشد، مطلوب به شمار نمیآید.
بازی Valhalla قرار است در تاریخ ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول پلیاستیشن ۴ و برروی کنسول پلیاستیشن ۵ در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰) در منطقهی ایالات متحده و یک هفته بعد در منطقهی اروپا در دسترس علاقهمندان قرار گیرد. همچنین بازی Valhalla برروی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای اکسباکس وان و اکسباکس سری اکس نیز عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
شایعه شده که مایکروسافت می خواد سگا رو هم بخره ،باید ببینیم برنامه سونی چه خواهد بود ،این بازی هم معلوم بود روی هر دو شصت فریم میاد ،من گرافیک نسل بعدی از این بازی ندیدم
سگا خیلی پای مایکرو گرون در میاد البته به نظرم مایرو به یه کمپانی ژاپنی نیاز داره
کپکام-اسکوئر انیکس-سگا-کونامی
سگا خیلی گرونه کپکام رو میخره
تا الان همه ی بازی های مولتی پلتفرم دقیقا با یک کیفیت و فریم ریت اجرا میشن
۱۲ترافلافل
چی شد مگه اس اس دی قرار نبود فریم ریتو چند برابر کنه و رزولوشنو بالا ببره؟ تازه مگه نگفتن اون ۹ ترافیلاپس قدرت خامه و از سری اکس خیلی قدرت گرافیکی قوی تری داره؟ چی شد پس؟ چرا شبیه همن؟
داداش تو که اینقدر به فلافل علاقه داری چرا فلافل فروشی نمیزنی 😐 😀
وقتی کسی دیگ بهش اهمیت نمیده با نرخ فریم ۱۲۰ و ۸k هم اجرا بشه فایده ای نداره
یوبی باگ چ بلایی سر پرنس پرشیا آورد!
مارو باش خیال میکردیم با پرنس و اسپرینتل سل شروعی دوباره خواهد داشت !
این دوستمون فقط میاد یوبی رو ترول میکنه میره
والا تو این چند روز نشون داد بهینه سازی هم یاد گرفته
از سیستم مورد نیاز واچ داگز
و فورکا شصت فریم بودن این بازی معلومه
دوست گلم یوبی سافت آبروی صنعت گیم رو برده
اساسین های قبلی کجا این بازی های نقشه بزرگ اما تو خالی و پوچ کجا
درست میگی من واقعا از یوبی متنفر شدم
دلیلش هم
اساسین های بی ریشه
واتچ داگز های بی سر و ته
پرنس پرشیای در حد گوشی
فارکرای های شبیه به هم
بازم بگم ؟
ولی هنوز انقد بد نیست که بهش بگیم یوبی باگ
اساسین رو یادته چه تحولی به پا کرد و همه کف کرده بودن
یا پرینس
یا فارکرای ۲ با مالاریایی که گرفته بود
سم فیشر دوست داشتنی
والیانت هرتز و اسکای چیلدرن اف لایت
یوبیسافت از اوج فاصله گرفته ولی داره تمام سعی خودشو میکنم
اگه همون کامنت بالا رو بدون گفتن یوبی باگ می نوشتی واقعاً درست بود
ولی با نوشتن یوبی باگ کامنت درستت تبدیل به ترول شد
بله
یوبی سافت در گذاشته محبوب ترین استدویو اروپایی بود
پرنس پرشیایی و اساسینی که تو اون دوره چندین سر و گردن از بقیه بازی ها جلو بود
اسپرینتل سل هم عالی بود
اما واقعا اوریجینز و اودیسی و پرنس جدید تیر خلاصی بود بر تمام امیدها
شما در گذشته موندی
من گذشته رو ول کردم
تو دوره ای که کوجیما فانتوم پین رو میسازه و دث استراندینگ
و فرست پارتی های سونی بازی هایی در حد معجزه و کال آف نشون میده فقط ی شوتر محض نیست
دیگ جایی برای ی همچین اشتباهات مرگباری وجود نداره
ولی ب هرحال هردو هم نظریم فقط شما ب گذشته نگاه میکنی من ب حال
داداش گذشته رو ول کن الان یوبی چی داره من خودم عاشق اساسین بودم ولی الان حتی شاید نگیرم این جدیده رو
فکر کنم این فریم رو وقتی ری تریسینگو خاموش کنیم میگیریم. رو اکس سری اکس ۳۰ فریم گفته بودن هست و خروجی نهایی دو کنسول خیلی تفاوتی نخواهد داشت
چی میگی عزیز سری ایکس و اس هردو گفتن ۶۰ فریمه چرا خبر کذب میدی
کذب نمیده.تو همین سایت گزاشتن دو سه ماه پیش یوبی گفته بود ۳۰ فریم رو سری اکسه.شما هم تهمت کاذب بودن به کاربرا نزن
جهت روشن سازی: کاربر HalfLife درست گفتن. AC Valhalla با کیفیت ۴K و ۶۰ فریم بر ثانیه برروی اکسباکس سری اکس اجرا میشه و این موضوع تایید شده. نسخهی پلی استیشن ۵ اطلاعاتی در این باره به طور رسمی منتشر نشده. در زمان معرفی گفته بودن که ۳۰ فریم اجرا میشه اما در زمان رونمایی از سری اس (دو هفته پیش) تایید کردن که ۶۰ فریم و ۴K هستش. بنابر دلایلی این خبر روی سایت قرار نگرفته.
ایشون راست میگه، ۴K60 برای هر دو کنسول رسما تائید شده
به قول خودت اون برا دوماه پیش بود ده روز پیش اول گفتن سری ایکس و اس ۶۰ فریم دیشم برا ps5 تایید شد . جالبه برا سری ایکس خبر نزاشتن :laugh:
رو سری اکس هم تایید شده ۶۰ فریمه….
بعد از اولین نمایشش این خبر اومد که ۳۰ فریمه و همه سونی فنا شروع به مسخره کردن کردن. حالا شما خبرارو نمیخونی دیگه حداقل نیا بگو خبر کذب پخش میکنم یه سرچ ۱۰ ثانیه ای بکن فقط.
دوست عزیز سری اکس و اس ۶۰ فریمه چرا من الکی با شما بحث میکنم هر چی شما میگی درسته
نه نه دروغه داسک گالم کبیر میگه ps5 مشکل داره اصلا حتی ۷۲۰ و سی فریم هم نمیتونه رندر کنه بابا تهش بتونه ماینکرفت رو به زور ۱۰۸۰ سی فریم بکشه چیه این بابا :rotfl:
دوستان قطعا تمامی بازیا با رزولوشن و فریم ریت بهتر رو ps5 اجرا میشن
مثلا اسپایدی ۶۰ فریم مدیوم ۳۰ فریم یا هیلو ۶۰ فریم با اون گرافیک فضایی و گرند توریسم با ۱۲۰ فریم خودتون مقایسه کنید
اسپایدی ۶۰ فریم چون بازی کراس جنه….مدیوم من کاری ندارم اونا یه سازنده کوچیکن زیاد قدرت ندارن…هیلو هم که الفا بود گیمپلی که دادن….بدون ری تریسینگ تازه….گرن توریسمو هم فعلا چیزی تایید نشده….
باشه
راستی مشخصات سی پیو رم و اس اس دی و جی پیو ps5 چی بود؟ یادم رفت.
kid
وقتی با این قیمت کنسولا ۴k و ۶۰ فریم میدن
دیگه خرید پی سی با اون قیمت های وحشتناک واقعا بی معنیه
نسل ۱۰ دیگه کلا همه کنسول میخرن
(نظر شخصیه شاید اینجوری هم نباشه ما که اینده رو ندیدیم)
خب از اول معلوم ۶۰ فریم برای نسل بعد باید استاندارد باشه برای بازی های AAA و برای باز های اسپرتس و مخصوصا ریسینگ قطعا ۱۲۰ فریم خواهد بود . امیدوارم بتونیم ۶۰ فریمو همزمان با ری تریسینگ داشته باشیم :yes: :yes: :yes:
همش رزولوشن همش فریم ریت
.اما یک مسلمون پیدا نمیشه از این حضرات سوال کنه
با چه کیفیت تکسچری؟؟
: )))))
مطمئنم تکسچر Medium , High با چاشنی Ray tracing ناقص و کمرنگ و فریم ریت ۶۰ و رزولوشن ۴K
این پیش بینی من از نسل بعدیه که عمیقا مطمئنم به واقعیت تبدیل میشه
فعلا برای قضاوت زوده…
چیزی که تا الآن صد در صد تایید شده اینه که SSD هر دو کنسول تاثیر مستقیمی روی کیفیت تکسچرا و بافت ها و میزان حجم شون داره!
امیدوارم برا pc هم خوب بهینش کنه
نسل قبل که فورکی الکی بود این نسل رو ببینیم چی میشه… 😐
من حاضرم با رزولوشن ۷۲۰ بازی کنم ولی فریم ریت ۶۰ باشه .
خدا کنه اینجوری باشه که میگن چون یکی دو ماه قبل گفته بودن ۳۰ فریمه .
دوستانی هم که میگن بازیا ۱۲۰ فریمه الکی دلتونو خوش نکنین . ۱۲۰ فریم چیزیه که کنسول شاید واسه یه سری بازی ساده بتونه اجرا کنه نه بازیهای پرگرافیک . اینکه یه جا گفتن فلان بازی ریسینگ ۱۲۰ فریم میده احتمالا یه مود خاص انتخابیه که میتونه با کم کردن جزئیات یا مثلا دید سوم شخص فریم ریت رو بالا ببره وگرنه همین الان همگی هنوز تو این فکرن که ریسینگ آرکیدی مثل نید فور اسپید رو میتونن به ۶۰ فریم برسونن یا بذارن همون ۳۰ فریم باقی بمونه.