استودیوی آرکین برای ساخت دو عنوان جدید به دنبال جذب نیرو است
استودیوی آرکین (Arkane)، توسعهدهندهی مشهور سری Dishonored و بازی Prey، بهتازگی یک آگهی شغلی جدید را در وبسایت خود منتشر کرده که به دو عنوان جدید معرفی نشده اشاره دارد. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.
روز گذشته خبری منتشر شد که صنعت بازیهای ویدئویی تحت تاثیر آن قرار گرفت. مایکروسافت روز گذشته از خرید کامل شرکت مادر بتسدا (Bethesda)، یعنی کمپانی زنیمکس مدیا (ZeniMax Media) خبر داد. بدین ترتیب تمامی استودیوها و آیپیهای مشهور این شرکت شامل DOOM، Wolfenstein، Dishonored، Fallout، The Elder Scrolls و آیپیهای دیگر به زیرمجموعه اضافه شدند.
یکی از استودیوهایی که بهتازگی به زیرمجموعهی مایکروسافت اضافه شده، آرکین است. این استودیو بهتازگی یک آگهی استخدام جدید را منتشر کرده که در آن به ساخت دو عنوان جدید معرفی اشاره دارد. بر اساس این آگهی منتشر شده، یکی از این پروژهها در شعبهی فرانسهی آرکین (سازندهی Dishonored 2) و پروژهی دوم در شعبهی آستین این استودیو (سازندهی عنوان Prey) توسعه خواهد یافت. اطلاعات زیادی در خصوص این پروژهها منتشر نشدهاند، اما در این آگهی شغلی به برنامهنویسان اشاره شده است. در توضیحات هر دوی این پروژهها اشاره شده است که “سبک شبیه سازی همه جانبه و گیم پلی ظهور چالشهای زیادی ایجاد میکند”. طبق این توضیح به نظر میرسد هر دو پروژهی جدید از نظر گیمپلی به عنوان Prey شباهت دارند. همچنین در این آگهی نیاز به یک فرد باتجربه در زمینهی بازیهای آنلاین و سرویس محور اشاره شده است که به نظر میرسد یکی از این دو پروژه از بخش چندنفره نیز پشتیبانی میکند.
استودیوی آرکین در حال حاضر برروی توسعهی بازی Deathloop تمرکز کرده است. این بازی قرار است در سال ۲۰۲۱ میلادی برروی کنسول پلیاستیشن ۵ و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه شود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- منبع داخلی: دوران عناوین انحصاری ایکس باکس به پایان رسیده است
نظرات
یعنی این ای پی جدیدشون انحصار میشه؟
دست خودش ه هیچی معلوم نیست ممکنه انحصاری کنه یا انحصاری زمانی کنه یا صرفا ۳۰ درصد از سود فروش روی ps5 رو برای خودش بر داره
از همین الان ؛ پروژه سرویس محوری و آنلاین بودن کلید خورد ؛ واقعا متاسفم ! ؛ بخدا پول بیشتر انقدر ارزش نداره
یعنی الان هر بازی بخش آنلاین داشته باشه سرویس محوره به منطق شما ?:-) ?:-)
اگه اینجوری سوشیما هم سرویس محوره
میشه بگی سرویس محوری ینی چی؟
فق یاد گرفتین تکرار کنین؟
خیلی بازیهای بتسدا قبل از خرید ماکرو انلاین و سرویس محور بودن.
الدر اسکرول..فالوت..بوردرلند.ریج و …
کلارا داداش فکر میکنم مورد سومی که گفتی درسته…
ایکس باکس ورقو بدجوری برگردونده به نفع خودش.
بازیهای جدید انحصارین.
قبلی ها ممکنه بعضیهاشون مولتی باشن که درامد قابل توجهی گیر ماکرو میاد.
البتهرای اعتراض نکردن فنهای ماکرو بیشتر بازیها انحصارین و بازیهایی که قبلا مولتی اعلام شدن همون رویه ادامه میدن.
با پشتیبانی مالی مایکروسافت این استودیو ها میترکونن ، هنوز تو شوک خبر دیروز هستم ، بارها گفتم اکس باکس تو نسل ۹ خیلی بهتر از نسل ۸ هست اما با حرکتی که زد کلا ناکامی در نسل ۸ به خاطره پیوست و الان میتونه تو نسل ۹ تعیین کننده هم باشه ، واقعا هیچی قابل پیش بینی نیست :yes: اکس باکس کلا شد یه چیز دیگه الان دیگه سری اکس و اس یه جذابیت دیگه پیدا کردن
چه شبی بود دیشب!!
واقعا کی باورش میشد الان همه این بازی ها متعلق به ماکروسافت ن دیگه دست خودش ه واسه بقیه پلتفرم ها هم بده یا نده
الان سونی دقیقا میخواد چیکار کنه برای من جالبه قاعدتا نمیتونه یه حرکتی مث ماکروسافت بزنه چون توان شو نداره مجبوره فقط روی بازی ها سرمایه گذاری کنه ولی چطوری انتظار داره از ۱۵ تا استدیو خودش که اندازه ۲۳ تا استدیو اکس باکس….
ماکروسافت واقعا دید خیلی بلند مدتی داشت هم با گیم پس هم با کنار رفتن ( احتمالی) کنسول های فیزیکی تا آخر نسل الان ۲۳ تا استدیو داره که میتونن برای سرویس ش تا ابد بازی بسازن و خب سونی سرمایه گذاری کوتاه مدت رو گذاشته بود روی کار ( انحصاری زمانی و خرید محتوا ها ) سونی باید استدیو بخره قاعدتا نمیتونه مث ماکروسافت یه شرکت مادر رو بخره اما با کمبود محتوا مقابل رقیب مواجه میشه اگه همینجوری بخواد ادامه بده
داداش ؛ اینطوری که تو میگی ؛ سونی تا الان با گداییزنده مونده ( شوخی ) ؛ سونی در این حد هم فقیر نیست و میتونه شرکت بخره ؛ ولی سیاستش کلا فرق میکنه چون استودیو هاش اکثرا بزرگ و شاهکار سازن ؛ مایکرو واقعا کار درستی کرد ؛ چون استودیو هاش خیلی کوچولو و کم جمعیت بود ولی الان چندتا استودیو عالی مثل تانگو و ارکین داره ؛ کفه ترازو یه مقدار برگشت و استودیو های مایکرو ، الان قدرت رقابت با استودیو های سونی رو پیدا کردن ؛ تنها خوبی این کار ؛ ایجاد رقابت شدید و در نتیجه ساخت بازی های بهتر میشه
داش سونی ۱۴ استودیو داره
احتمالا مایکروسافت بودجه در اختیارشون گذاشت. Prey رو بازی نکردم ولی شنیدم که بازیش عالیه.
ولی dishonored رو بازی کردم خیلی خوبه. امیدوارم در آینده نسخه بعدیش هم انحصاری بسازن با بودجه بالا
باورم نمیشه الان باید به آرکین به چشم ایکس باکس گیمز استودیوز نگاه کنم
😥
شاید نسل بعد کنار ps5 یدونه سری ایکسم خریدم
ای خدااااا اسپنسر و نادیلا دهن جفتتون سرویس
:rotfl: :laugh:
اصلا همه چی رو به هم زدن واقعا دهنشون سرویس :laugh: :laugh:
مایکرو با هزینه ای که برای خرید ماینکرافت و استدیو سازنده ماینکرافت کرد،میتونست هزارتا استدیو مثل زنی مکس رو خریداری کنه همزمان.ولی خب مایکرو از درامد ماینکرافت نگذشت
بهترین کار اینه که هردو کنسول رو بخریم ؛ من ۲ نسله همین کار رو میکنم
عزیز من الان پول یه کنسول رو هم به زور دارم پس هر کنسولی بخرم تا اخر نسل با اونم به همین خاطر موندم بین دو تا کدومو انتخاب کنم با این کاره ماکرو دیگه انتخاب سخت شد
داداش اینی که میگی قطعا یه فکته
اما
به نظرت چرا ۹۰٪ به زور یکیشو میخرن؟
داداش پول خیلی مهمههااااااا
کنسول یک ملیونی رو با کنسول بالای ۲۵ ملیونی یکی میدونی که میگی جفتشو میشه خرید 😐 من عینک واقعیت مجازی خریدم ۴۹۹ دلار تا تو ایران رسید دستم ۲۱ ملیون پیاده شدم (حق گمرک و هزارتا چیز دیگه ) تازه دلار ۲۰ هزار بود الان با دلار ۲۸ هزار حساب کن (البته تا وقتی کنسول بیاد دلار ۳۵ هزارم زده بالاتر) اینجا ایرانه ها قیمت هر جنس ۱ دلار باشه تو ایران ۲ دلاره
دلیل سری اس فکر میکنی چیهط برای فقیر ها کنسول نساختن که. سری اکس بیشتر برای طرفدارای اصلی و کساییه که همیشه دوتا کنسولو میخرن ساختن. سری اس برای سونی فن هاست که میخوان انحصاری های اکس باکسو بازی کنن و خرج خیلی کمی کنن.
نه داداش کنسولای نسل بعدی همینجوریش وقتی rtx شون رو فعال میکنی از ۴k ۶۰ فریم میان رو ۱۰۸۰ ۶۰ فریم (البته برای ۶۰ فریم وگرنه شاید اگه به ۳۰ راضی بشیم تا ۴k با آپ اسکیل بشه)
اونوقت این کنسول که خیلی َضعیف تره فکر کن یه عنوان مثل همون dmc 5 بخواد با rtx اجرا بشه روش
خب ۱۴۴۰ که عمرا بگیره
۱۰۸۰ ۳۰ فریم به زور شایدم ۹۰۰ حتی
ولی سری ایکس قطعا ۱۰۸۰ ۶۰ فریم هست طبق گفنه خودشون
با rtx بدون اون ۴k 60
البته بازم اینا نظر شخصیمه هرکی میتونه هرچی دوست داره بگیره فقط سلیقه من به سری اس نمیخوره
به خدا اگه doshonerd یا doom بعدی رو انحصاری کنه از الان باید به سری ایکس بگم سلطان :laugh:
جونز