پیش فروش بازی Demon’s Souls Remake به حالت چند نفره اشاره میکند
اکنون که اطلاعات راه اندازی پلیاستیشن ۵ به اشتراک گذاشته شده است، می توانید جزئیات بیشتری در مورد بازیهای معرفی شده برای آن کسب کنید. لیستهای پیش خرید چندین بازی کنسول پلیاستیشن ۵ از طریق ویترین رسمی سونی به صورت مستقیم منتشر میشود و موضوع مهم در مورد بازی Demon’s Souls اشاره میکند. بهطور خاص، بازی Demon’s Souls Remake ممکن است به دو تا شش بازیباز اجازهی تجربهی این عنوان به صورت چند نفرهی آنلاین را بدهد.
در نسخهی اصلی بازی Demon’s Souls برای کنسول پلیاستیشن ۳، حالت چند نفره ظرفیت محدود تا سه نفر را دارا بود. همزمان میتوان دو فانتوم آبی و همچنین یک مهاجم سیاه فانتوم را وارد بازی کرد . فانتومهای آبی همراهانی هستند که روش عملکردبسیار روشنی دارند، در حالی که فانتوم سیاه میتواند به دلخواه خود به قصد کشتن بازیباز میزبان حمله کند.
لیست تغییرات در بازی Demon’s Souls برای کنسول پلیاستیشن ۵ نشان می دهدبلوپوینت ( Bluepoint) ممکن است قابلیتهای چند نفرهی اکشن نقش آفرینی را در کنار خصوصیات اصلی بازی گسترش دهد. با این حال ، هیچ اطلاعات دیگری در دسترس نیست که مشخص کند این مورد به طور خاص در بازی چگونه است. طرفداران باید منتظر بمانند تا بلوپوینت برای اعلامیهی رسمی یا انتشار اطلاعات بیشتر این موارد را توضیح دهد. با توجه به محدودیتهای نسخهی اصلی قدیمی که نزدیک ده سال از زمان انتشار آن میگذرد، احتمالاً هرگونه گسترش احتمالی به بازی چند نفره در Demon’s Souls Remake مورد استقبال قرار خواهد گرفت. همراهان اضافی یا مهاجمان میتوانند جالب باشند و احتمال وجود انواع دیگر مهاجم یا حتی حالتهای منحصر به فرد اختصاص یافته به رقابت وجود دارد. همهی اینها بستگی به این دارد که استودیوی بلوپوینت از چه چیزی استفاده کند، با توجه به اینکه عنوان پیش رو که آنها در حال ساخت مجدد آن هستند و از ابتدا ساخته نمیشود.
این سوال برای برخی طرفداران وجود دارد که آیا استودیوی بلوپوینت برای ساخت این بازسازی مناسب است تا تغییرات بزرگی را در Demon’s Souls ایجاد کند یا خیر، بارها مطرح شده است. اضافه کردن قابلیت های چند نفره اضافی قطعاً میتواند یک تغییر بزرگ تلقی شود. این امر میتواند تجربه و دشواری بالقوه را تا حدی تغییر دهد، که ممکن است مورد نظر طرفداران قدیمی بازی نباشد. با این حال، قبلا مشخص شده است که استودیوی بلوپوینت سلاح جدیدی را به عنوان پاداش پیش خرید اضافه میکند ، بنابراین استودیو مخالف انجام تغییرات نیست. همچنین ممکن است که اطلاعات چند نفرهی ارائه شده در لیست پیش خرید نسبت به چیزی که قبلاً شناخته شده است ، تا حدی گیج کننده شود. Demon’s Souls از قبل دارای ویژگیهای چند نفره نامتقارن بود ، مانند سیستم پیام رسانی محبوب (فرام سافتور) From Software در تمامی عناوین نقش آفرینی خود که قبلا مشاهده کرده بودیم. امیدواریم که به زودی جزئیات بیشتر شرح داده شود. بازی Demon’s Souls Remake در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۹(۱۲ نوامبر ۲۰۲۰) برای پلیاستیشن ۵ به عنوان بازی هنگام عرضهی این کنسول منتشر میشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- سونی ۳۱۹ میلیون دلار از سهام Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، را خریداری کرد
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
فقط یک پیشبینی هست این حرفم ولی به نظرم بلوپوینت در آینده به سونی میپیونده و احتمالا یکی از استودیوهای موفق دیگه سونی میشه ، در مورد حرفایی هم که زده میشه در مورد این استودیو و موفقیتش در مورد دیمن سولز من که همیشه به عناوین سونی اعتماد داشتم و پشیمانی هم نداشتم
الان استودیو مستقله ؟ یا مالک داره ؟
اگه اشتباه نکنم مستقل هست
تمامی استدیوهای مستقل مالک دارن
حتی استدیوهای سونی هم مالک دارن و سونی یه جورایی فقط اختیار دارشه که واسش انحصاری بسازن
مثلا اگ مایکرو استدیوهای وارنر رو میخرید مورتال کامبت هیچوقت انحصاری نمیشد ولی میتونست محتوای انحصاری برای پلتفرم خودش در نظر بگیره
کلا بستگی به قرارداد داره
یه زمان میبینی کل سهام اون شرکت رو میخرن و خودشون میشن مالک و تصمیم گیرنده
بلوپوینت, رمدی و Leyou خیلی وقته شایعات خرید شون از سمت سونی یه گوش میرسه ولی جیم رایان حاضر نیست سر کیسه رو شل کنه و خبری نشده.
با توجه به ۲ برابر شدن زمان ساخت بازیا تو نسل جدید همه ناشر ها باید مث مایکروسافت عمل میکردنو تعداد استودیو هاشونو ۲ برابر میکردن ولی هیچکدوم چنین کاری نکردن و فقط به دوشیدن عناوین قبلی ادامه میدن.
علت انتشار این همه عناوین ریمستر و ریمیک هم دقیقاً همینه.
اختلاف تعداد استودیو های سونی و ماکرو یکیه
بازی مثل دیمون سولز برای ۳ نسل طرفدار آتشین داره و کلی فرنچایز های دیگه هم که سونی ساخته همینطور ؛ جناب star 1 ؛ مایکرو به جز هیلو و گیرز چه فرنچایز دیگه ایی داره که بخواد ریمیک کنه ( البته هیلو و گیرز بیشتر سرویس محور هستن تا داستانی )
در ضمن ، کسی ماها رو مجبور نکرده تا این بازی رو بخریم که تو میگی میخواد بدوشه ؛ این بازی انقدر عالی بوده که اگه تا نسل ۱۵ هم هرسال ریمیک بدن ؛ طرفدارها ( مثل خودم ) براش صف میکشن ،
به جای کوبیدن یه اثر شاهکار سونی ، خودتون یه فرنچایز داستانی ارزش دار بسازید ( منظورم مایکروئه ) یا با گیم پس خودتون رو مشغول کنید
کادی که مایکروت الان کرده سونی ۴ نسل پیش انجامش داده بود
این نسل یه اینسامنیاک بس بود واس کل استدیوهای مایکرو
احتمالا این اتفاق بیفته
میدونی سونی چقدر ای پی فراموش شده داره که ریمیک هر کدوم، به وجد میاره آدم رو
از موتور استورم بگیر تا هونلی سورد و رزیستنس و سایفون فیلتر و SOCOM و….
دقیقا :yes:
ریمیک بازی نینجا تئوری توی ps5 😐 :-/
مالکیت آی پی میدونی چیه شما؟
ایپیش مال سونیِ
من بجای سونی باشم ریمیکش نمیکنم البته
بازی خوبی بود ولی در حد همین خوب
کلا نینجا تیئوری فقط بازی خوب میسازه
نه عالی و نه شاهکار
البته امیدوارم این رویشون با همکاری مایکرو تغییر کنه و بودجه و نفرات بیشتری کسب کنن واس شاهکار ساختن
از کجا معلوم، شاید عضوی از خانواده سونی شده باشه ولی خبری درج نشده باشه ؛ خیلی از استودیو های سونی هم همینجوری بودن
الان سونی فنا میان میگن ببینید سونی مولتی پلیر را در سال ۲۰۲۰ آفرید. مایکروسافت سال ۲۰۰۴: :dazed: :rotfl:
زمانی که سونی بازی می ساخت و به فکر گسترش بازی بود ، اکس باکس هنوز زاده نشده بود
دقیقاً
تازه خود مایکروسافت هم جوونه
زمانی که سونی یک سوم قرن از تاسیسش میگذشت، مایکرو تاسیس شد
امیدوارم مشکل شمشیر زنی و انیمیشن و فیزیک شخصیت و دشمنان حل بشه چون خیلی جای کار داشت.
یه تیکه شمشیو کرد توی زره و بدن دشمن و بلندش کرد زد زمین اما شمشیر توی زره و بدنش نبود.
یکی دیگه از مشکلاتش اینه که راحت میمردن دشمنان.گرتفیک بازی عالی بود و نقطه قوتشه
اینکه دشمنا راحت میمردن بیشتر برای نمایش بازی بود وگرنه تو اصل بازی اینطور نیست.
ولی بازی کمی جای کار داره.مثلا فونت “YOU DIE” زیاد جالب نیست باید یه چی باشه که به فونت خوده Demon souls که رو کاور زدن بخوره.
انیمشن راه رفتن ، هم خوب هم بد (برای یه ریمیک خوبه ولی برای یه بازی نسل ۹ نه)
خیلیا هم از نفس نفس زدن کاراکتر راضی نبودن یا باید بهترش کنن یا گزینه ای برای* حذف صدای کاراکتر* بزارن یا بطور کل حذفش کنن.
من همینا رو ازش دیدم و نقاط قوت بازی مثلا وقتی به یه NPC ضربه میزد با خود boss فرق داشت هم از نوع ضربه هم صدای گشیدن شمشیر رو بدن گوشتی boss.
گرافیک که عالیه :yes:
امیدوارم تو نسخه نهایی کاملتر بشه :yes:
عزیزم ؛ شما فقط چنددقیقه گیم پلی دیدی ؛ این همه نظر دادی ؛ تازه بازی تا موقع انتشار کلی تغییرات داره ؛ از طرفی استودیو عظیم ژاپن هم داره با بلوپوینت همکاری میکنه و قطعا نمی زارن که این شاهکار و مادر سری سولز ؛ بد ساخته بشه
خب نکات ریز رو گفتم داش 😀
هرچند مطمنا نسخه نهایی کلی تغییرات داره.(تغییرات سونی مثل gow 2016 به ۲۰۱۸)
اینایی که گفتم به بازی لطمه نمیزنه ولی بهترش میکنه :yes:
صدای کارکتر رو که حذف نمیکنن هیچوقت.اتفاقا کارکتر موقع گیمپلی و جنگیدن و دویدن و شمشیر زنی صدا داشته باشه نفس بزنه یا دیالوگی مربوط به اون بگه جذابه.
انیمیشن و فیزیک شخصیت اصلی و هنگام جنگیدن خوب نیست و عمق کافی رو نداره که یه حس درگیرانه و نفسگیر به ادم بده.
هر وقت اسم بخش چند نفره میاد واقعا حالم بد میشه
میترسم از روزیکه همه بازیها کو آپ و بخش چندنفره بشن
کو اپ خو خوبه لذت بازی چند برابر میشه انلاینم خوبه چه مشکلی دارین شما ها ؟