داستان Cyberpunk 2077 کمی کوتاه‌تر از The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا
داستان Cyberpunk 2077 کمی کوتاه‌تر از The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا
داستان Cyberpunk 2077 کمی کوتاه‌تر از The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا
داستان Cyberpunk 2077 کمی کوتاه‌تر از The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا

داستان Cyberpunk 2077 کمی کوتاه‌تر از The Witcher 3 خواهد بود

محمد حسین کریمی
۱۹:۰۰ ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
داستان Cyberpunk 2077 کمی کوتاه‌تر از The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا

خط داستانی اصلی بازی Cyberpunk 2077 مقداری کوتاه‌تر از بازی قبلی استودیوی سی‌دی پراجکت (CD Projekt) یعنی The Witcher 3: Wild Hunt خواهد بود و دلیل اصلی این است که افراد بسیار کمی نسبت به تمامی خریداران آن اثر را به پایان رسانده بودند.

چندی پیش استودیوی سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد که خط داستانی اصلی عنوان بعدی آن‌ها، Cyberpunk 2077، در مقایسه با بازی قبلیشان یعنی The Witcher 3 کوتاه‌تر خواهد بود چرا که تعداد کمی از بازی‌بازان آن عنوان را به پایان رسانده بودند.

پاتریک کی. میلز (Patrick k. Mills)، طراح ارشد ماموریت‌های بازی، در گفت و گویی با کانالی در توییچ با نام Cohhcarnage گفت، کمپین یا همان خط داستانی Cyberpunk 2077 در مقایسه با The Witcher 3 زودتر به پایان خواهد رسید زیرا اگرچه جمع کثیری از بازی‌بازان The Witcher 3 را تا اواخر تجربه کرده بودند اما تعداد کمی از آن‌ها بازی را به پایان رسانده‌اند و این موضوع موجب نگرانی تیم توسعه‌دهنده شده است. وی در این باره توضیح داد:

تفاوت میان شخصی تکمیل کننده با کسی که تنها خط داستانی را تمام می‌کند به وضوح وجود دارد. ما می‌دانیم که داستان اصلی Cyberpunk 2077 کمی کوتاه‌تر از The Witcher 3 و دلیل اصلی آن این است که افراد زیادی نسبت به داستان طولانی The Witcher 3 شکایت کرده بودند. وقتی به آمار نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که افراد زیادی تا ماموریت‌های پایان بازی را پیش بردند اما در حقیقت به پایان آن نرسیدند. ما می‌خواهیم که شما پایان داستان را ببینید، بنابراین خط اصلی داستان را کوتاه‌تر کردیم اما برای یک شخص تکمیل کننده محتویات بسیار زیادی وجود دارد و من نمی‌دانم برای چنین شخصی چه مقدار گیمپلی ارائه شود.

بر اساس گزارش وبسایت How Long To Beat، داستان اصلی The Witcher 3 حدودا ۵۱٫۵ ساعت به طول می‌انجامد در حالی که برای ۱۰۰ درصدی کردن و تکمیل آن باید حدوداََ ۱۷۲ ساعت وقت بگذارید. اگرچه خط اصلی داستان کوتاه‌تر خواهد بود اما قرار است محتویات داستانی و بسته‌های الحاقی متعدد برای این اثر عرضه شوند که با توجه به سابقه‌ی سی‌دی پراجکت ارزشی زیادی را به ارمغان خواهند آورد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

داستان Cyberpunk 2077 کمی کوتاه‌تر از The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا
داستان Cyberpunk 2077 کمی کوتاه‌تر از The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا
داستان Cyberpunk 2077 کمی کوتاه‌تر از The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا
داستان Cyberpunk 2077 کمی کوتاه‌تر از The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا
داستان Cyberpunk 2077 کمی کوتاه‌تر از The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • majid گفت:

    قبلا اینو گفته بودن فکر کنم گفته بودن از ویچر ۳کوتاه تره ولی عمیق تره و ارزش تکرار بالا تری داره

  • به شخصه مورد انتظار ترین گیمم سایبر پانکه

  • M_A.REZAIE گفت:

    ویچر ۳ انقدر برام جذاب بود که میگم همین ۵۰ ساعتم براش کم بود. آخراش خدا خدا میکردم که این بازی تموم نشه. امیدوارم جای این چند ساعت کمتر را ارزش تکرار بالاش بگیره.

  • Neil_druckman گفت:

    من یه چیزیو نفهمیدم‌.خب بازی سه تا lifepath مختلف داره واسه شروع یعنی تقریبا سه داستان مختلف.خب اگه منظورش اینه هرکدوم از اینا کمی از ویچر ۳ کوتاه تره که اصلا مشکلی نیست چون ویچر خیلی طوالانی بود عوضش این ارزش تکرار بیشتر داره.اما اگه منظورش اینه که سه تا حالت رو هم کمتر از ویچر که واقعا جای نگرانی زیادی داره…
    .
    .
    .
    ولی توجیح کوتاه بودنی که گفته مسخرس.یعنی چی اعتراض کردن بازی طولانیه؟؟؟کی همچین اعتراضی کرده ما نمیدونستیم؟؟؟

    • majid گفت:

      یه سری که میگن دوره داستان به پایان رسیده فقط انلاین کیو کیو

      • saeedgreat گفت:

        این قضیه لایف پث قبلا هم تو بازی ای مثل dragon age origins و فکر میکنم یچیزی شبیه همون باشه. که یکی دو ساعت اول بازی متفاوت باشه و هر از گاهی رو انتخابات یه تاثیرایی میزاره‌.

        • Emad-Martian گفت:

          البته داستان DA Origins یه هدف کُلی داشت:
          مقابله با Darkspawn ها و شکستِ Archdemon.
          تو این بازی هدف و اینکه دشمن اصلی کیه زیاد مشخص نیست. امکان داره هر Life Path یه خط داستانی و هدف جداگانه با دو تای دیگه داشته باشه و به پایان های متفاوت ختم بشه که اگه اینطوری باشه عالی میشه چون ارزش تکرار بالا میره.

          • saeedgreat گفت:

            این بازیم داستان کلیش به دست اوردن یه چیپ خاص تو دنیای سایبرپانک هست که حالا وارد جزئیات نمیشم اسپویل نشه اگه دیدی قبلا.اگه واقعا داستاناش جدا باشه که فرا انقلابیه و بهتره زیاد انتظارمونو بالا نبریم.ولی من در حد همون da origins هم باشه انتخاباش و کیفیت کوئستاش در حد ویچر با این وسعت و گرافیک یکی از بهترین یا شاید بهترین بازی زندگیم شه.

            • Ozhan گفت:

              اون چیپ خاص رو گفتن فقط یه بخش کوچیکی از ماجراست که ختم میشه به اون ماموریت ۴۸دقیقه ای و اخرشم به کیانو
              بازی در مورد یه شی الماس ماننده که عمر نامیرا میده به استفاده کنندش و تو میتونی برا خودت استفادش کنی…برا گروهی که بهت دستورشو دادن ببریش..بفروشیش..بندازیش تو سطل زباله یا هرچی که عشقت کشید
              این درون مایه کلی داستان بود

    • رفیق
      این که شما و من نمی بینیم دلیل بر این نیست که وجود نداشته باشه
      البته من خودم هم معتقدم داستان بازی خیلی هم طولانی نبود و درگیر کننده بود ولی خب مثل این که نظر اکثریت چیز دیگه ای بوده

    • مردم بازی ها رو تموم نمی کنن مخصوصا آثار نقش آفرینی و اوپن ورلد طولانی رو. یکی از بهترین درصدهای به پایان رساندن رو tlou 2 داره که فقط یک بازی خطی هستش با ۵۸ درصد. god of war از این مقدار هم کم تر بود.(۵۳ درصد) جالبه بدونید تا چند ماه پیش فقط ۲۲ درصد از خریداران rdr 2 بازی رو تموم کرده بودن . uncharted 4 فقط ۴۲ درصد. خلاصه این که اکثر گیمرها بازی ها رو تموم نمی کنن. چند وقت پیش کوتاکو خبری منتشر کرده بود مبنی بر این که از هر ۱۰ نفر گیمر ۹ نفرشون بازی ها رو تموم نمی کنن. خلاصه این که اگر سی دی پراجکت برای پایان بندی هزینه زیادی کرده باشه و بخواد بازی باز ها این پایان رو ببینن بنابراین تصمیمش بر این موضوع قابل درکه. اگرچه فقط ۴ ۵ ساعت کوتاه تر خواهد بود.

      • ALIREZA A.T.A گفت:

        البته که بازیباز ها تغییر میل دادن و میل به بازی های انلاین پیدا کردن ولی بخشی از اینها به خود سازنده ها برمیگرده چون بیشتر بازی های این نسل از محتوای خسته کننده و تکراری تشکیل شدن( همشون نه ولی اکثرشون)

      • 30nabhl گفت:

        آمار جالبی بود ممنون از شما
        ولی جای تعجبه
        طرف وقتی جزو جامعه آماریه یعنی ۶۰ دلار داده واسه بازی
        ولی ادامه نداده
        اونم بازیای خفنی مثل آنچارتد و کاد
        وضعشون توپه واقعا
        من مفتی دانلود میکنم
        درسته واسه بازیای نقش آفرینی و اینا اصلا حوصلم نمیکشه
        ولی معمولا بازیای خطی رو هیچ وقت ناقص ول نمیکنم
        گاد و آنچارتد آخه چجوری میشه از هر دو نفر یه نفر حوصلش نکشه تمومش کنه؟
        حالا red dead قابل درکه ( بحث شاهکار بودن نبودن نیستا فقط از لحاظ طولانی بودن)

      • Ozhan گفت:

        اقای کریمی حرفتون کاملا درسته ولی بستگی به پیسینگ یه بازی داره
        چرا لست۲ که تازه تره با اینکه حتی به پیسینگش کمی ایراد گرفتن از انچارتد۴ بیشتر تمومش کردن؟با اینکه خیلی طولانی تره از آنچ۴
        چون پیسینگ و روایت به شدت درگیرکننده ای داره
        فقط با روز اول ابی شاید کسی ارتباط برقرار نکنه که اونم به پیسینگ ربطی نداره و اینقد اتفاقات مختلف توش میفته که گیمر دلش میخواد ببینه بعدش چی میشه

  • با کمال احترام برای این بازی و طرفدارانش ، وقتی این خبر را کنار شایعه حذف شدن جزئیات متعدد از بازی و عدم عضویت شخصیت v در گنگ ها قرار می دهیم به حرف همون کاربر detroit می رسیم که گفت شایعات و اخبار به شدت نگران کننده از بازی منتشر شده و کلی چیز ظاهرا از بازی حذف شده
    قصد دادن جو منفی ندارم ولی احساس می کنم بزرگی پروژه باعث شده تا سی دی پراجکت رد خیلی چیز ها رو مجبور بشه بیخیال بشه
    “ما می‌خواهیم که شما پایان داستان را ببینید، بنابراین خط اصلی داستان را کوتاه‌تر کردیم”
    این واقعا بدترین ماله کشی ممکن روی کوتاه کردن بخش داستانی هست
    هر چقدر بخش داستانی طولانی تر باشه غنی تره، حالا میتونه سازنده بخش داستانی رو کوتاه بکنه در عوض کلی چیز جالب داخلش بزاره تا ارزش تجربه بازی بره بالا ولی وقتی شما این خبر را کنار اطلاعات درز کرده دیگه قرار بدی متوجه میشی که بله،عمدا بازی را کوتاه کردن و دارن واسش بهانه تراشی می کنند.
    تا الان سه تا از بهانه تراشی هایی که رسمی اعلام شده رو می بینید:
    شخصیت v توانایی عضویت در گنگ ها را ندارد — توجیه : چون گنگ ها از شما خوششان نمی آید و غریبه ها را عضو نمی کنند (واقعیت : با وجود این همه گروه خلافکار این که بخوان عضویت رو داخل هر کدوم طراحی کنن و بعدش ساختار گیمپلی مخصوص همون گنگ و مراحل اختصاصیش رو بسازن کلی طول میکشه پس کلا با این توجیه حذفش می کنیم)
    توانایی راه رفتن روی دیوار را حذف کردیم — توجیه : چون به بخش هایی از گیمپلی آسیب می زد (واقعیت: با این همه در و دیوار توی بازی طراحی چنین المانی به شدت طاقت فرسا و دشوار هست ،خصوصا که هر سطحی جنس متفاوتی داره و اون خنجر های شخصیت اصلی فرو رفتنش باید کلی انیمیشن و صدا و حالت خاص واسش طراحی بشه پس کلا حذفش می کنیم)
    بخش داستانی را کوتاه کردیم — توجیه : چون ویچر ۳ خیلی طولانی بود (واقعیت: شش سال از معرفی بازی گذشته و دیگه نای طراحی مرحله جدید و لول دیزاین نداریم)
    ——–
    من واقعا به این بازی امیدوارم و مطمئنم بازی موفقی میشه
    اما
    واقعیت رو باید قبول کنیم که cdpr چنان سنگ بزرگی رو برداشت که خیلی ها گفتن سنگ بزرگ برداشتن نشانه نزدنه
    و الان هم داره وزن سنگی که برداشته رو کم می کنه تا بازی رو بی نقص تر از قبل به فرجام برسونه
    به هر حال چنین پروژه عظیمی انتظار هم می رفت که کلی حذفیات و اصلاحیات داشته باشه

    • این رو هم بگم که پایان های متعدد،روش های مختلف به اتمام رساندن بازی،گزینه های متعدد برای پیشبرد مرحله و همه و همه به شکلی حتی کامل تر از سایبرپانک در ویچر بود ، سیستم کرفت ، درخت مهارت همه بی نقص و با بیشترین جزئیات بودن
      تایم بازی هم اصلا کم نبود و از این خبر ها هم خبری نبود که مثلا بخش داستانی را کوتاه کردیم و فلان چیز رو حذف کردیم
      این رو گفتم که بدونید معنای این خبر ها غیر مستقیم اینه که ما کم آوردیم ، داریم چیز های ناقص بازی که نتونستیم کامل بسازیم رو حذف می کنیم

    • Wounds گفت:

      یک سوال این شایعاتی که میگی منبعی هم داره؟؟؟چرا قبل از اینکه سیستم موردنیاز بازی اعلام بشه همچین شایعات من درآوردی که فقط تو این سایته به چشم نمی خورد؟؟؟حالا که بازی برای pcگیمر ها بهینه شده یک عده دارن خودزنی می کنن که چرا اینطوریه،بازی اون چیزی نیست که وعده داده شده
      اینکه بخش داستانی کوتاه تره موضوع جدیدی نیست و چندماه پیش اعلام شده بود که حتی مپ بازی هم از ویچر کوچیک تره
      به هرحال دوماه دیگه بازی عرضه میشه و تبدیل به شاهکاری مثل ویچر سه میشه و فقط این خودخوری کردن هاس که برای ترول ها باقی می مونه

      • “یک سوال این شایعاتی که میگی منبعی هم داره؟؟؟”
        از اونجا که اسمش شایعه است ، منبعش هم زیاد معتبر نیست ولی من اصلا به منابع غیر معتبر اعتنا نکردم و گفتم بهانه تراشی هایی که رسمی تایید شده اند. منبع شایعه حذفیات زیاد هم ۴chan ، در حقیقت من توی کامنت خودم تا حد امکان خبر رسمی رو گفتم نه شایعه
        “حالا که بازی برای pcگیمر ها بهینه شده یک عده دارن خودزنی می کنن که چرا اینطوریه،بازی اون چیزی نیست که وعده داده شده”
        ارتباط شقایق و گوزن
        اصلا من حرفی از سیستم مورد نیاز پایین بازی زدم؟
        دارم میگم وقتی سازنده با دلیل پوچ و با منطق ضعیف ، میگه این رو از بازی حذف کردیم یعنی کلا توی ساخت بازی یکم مشکل برخورد کردیم داریم پروژه رو سبکتر می کنیم
        “فقط این خودخوری کردن هاس که برای ترول ها باقی می مونه”
        من ترول کردم خدا خیرت بده.یه چیزی به گوشت خورده ولی نمیدونی چیه.

    • چرا چرت میگی
      اینهمه بازی با داستان کوتاه ولی غنی
      مثل گاد
      سری mass effect
      Spec ops the line
      اسکایریم
      اینا همه بخش داستانیشون به نسبت کوتاه بوده ولی غنی بوده
      لست یک و انچارتد هم اضافه کنید

    • Nashenas گفت:

      درمورد عضویت توی گنگ ها باید بگم که اولا تو یکی از گنگ ها میشه عضو شد و براشون کار انجام داد که البته گفتن عضو شدن توش آسون نیست.اما در کل دلیل این که اکثر گنگ ها ما رو قبول نمیکنن طبق گفته ی سازنده اینه که V کسیه که در ازای پول برای هرکسی کار میکنه،از گنگ های رقیب هم بگیر،از سلبریتی های شهر بگیر تا سران شرکت ها. به همین دلیل گنگ ها به V اعتماد ندارن چون وفاداری V به پول وابستس.
      در اخر باید بگم اتفاقا بازی خیلی خیلی جاه طلبانه به نظر میرسه.طبق گفته ی سازنده ی بازی تموم خیابون و کوچه ها نامگذاری شدن که میشه مثل یه شهر حفظش کرد. از طرف دیگه خود شهر به ۶ منطقه تقسیم میشه که هرکدوم از نظر معماری،فضا و نوع ادمای توش کاملا با هم متفاوتن و خود این مناطق به مناطق کوچیک تری تقسیم میشن که اونا هم با هم یه سری تفاوت دارن.حالا فرض کن نایت سیتی تا چه حد متنوع میشه.تو زمان صحبت های سازنده توی رویداد cyberwire یه سری عکس ها و صحنه ها از شهر نایت سیتی به نمایش در اومد که فک کنم تو تریلرا نبودش اما این عکسا شدت واقعا بالای جزییات بازی رو نشون میداد و شدت بالای عمودی بودن بازی رو نشون میداد که واقعا میشه محتوای زیادی توش قرار داد.من ویدیوی ریکشن یه ژورنالیست رو نسبت به این رویداد دیده بودم (که خودش ۴ ساعت اول بازی رو پلی داد و خودشم یکی از کاراکترای مرحله فرعی بازی هستش) میگفت سازنده ها به من گفتن که بازی لودینگ نداره و مثلا وقتی سوار آسانسور میشین این یه روش مخفی کردن لودینگ بازی نیستش. اینم بگم که همه چیز بازی حتی کیسه آشغال های بازی که تو خیابونا افتادن رو به شکل دستی دونه دونه طراحی کردن

    • saeedgreat گفت:

      دوست عزیز شما هیچ بازی نمیبینی همون نسخه ی اولیه که سازنده هاش میخواستن بشه همه بازی ها اخر یچیزی زده میشه.اگه داستان و کوتاه میکردن و فرعیا رو بیشتر نمیکردن حرف شما درست بود ولی دیگه‌همه میدونیم سی دی پراجکت فرعیاش حتی بهتر از داستان اصلیش میتونه باشه و همونقدر که برا داستان اصلی تلاش میکنن برا ساخت مراحل رو فرعیام وقت میزارن پس نمیتونیم بگیم حال نداشتن و نمیتونستن طراحی کنن.

    • reza_tport گفت:

      نگرانی درک میکنم
      زیاد اعصاب خودتو خرد نکن صبر کن تا بازی بیاد ببینیم چیه اون موقع اگه خوب نبود با هم میریم سهاممونو تو سی دی پراجکت میفروشیم :-))

  • واقعا ببخشید برا اسپم لطفا کاربر microbsoft و mom رو بن کنید جو سایتو بدجور بهم ریختن :-(( 🙁 :-((

  • Mr Hill93 گفت:

    کلا حساب کنیم تمام بازیای ار پی جی و اپن ورد بخش داستانی اصلیشون کم هستن و ویچر فک کنم حدود ۱۵ یا ۲۰ ساعته تموم میشه مین میشنش ولی اصل قضیه خود مپ ساید کوعست های فوق العاده زیاد و فعالیت های جانبی ایی ک داخل مپ میشه کرد همینطور گشت و گذار پلی تایم بازی رو زیاد میکنه ک مشکلی نیس همین بازی هم به جرا میگم کسی ک بخاد تمام ساید میشن ها رو فعالیت های جانبی و انجام بده به اضافه مین میشن کم کم ۵۰ تا ۷۰ ساعت طول میکشه
    بعد خودشون هم ک گفتن میشن ها و ساید میشن ها پایان های مختلفی داره و این خودش ینی ارزش تکرار بازی و دوچندان میکنه امیدوارم نیو گیم پلاس با این همه تاخیری ک زدن از اول همراه بازی موجود باشه

  • ALIREZAICE گفت:

    هرچی بالای ۴۰ ساعت خوبه هرچند اونی رو که از طولانی بودن ویچر شکایت کرده خدا عقلش بده ثانیه ب ثانیه بازی با ارزش بود

  • رفع اسپم : کم آوردن توی ساخت بازی کلی چیز رو ازش حذف کردن
    اسپم :
    اوژان :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    https://gamefa.com/669172/%d9%84%d8%b7%d9%81%d8%a7-%da%af%d9%88%d9%84-%d9%86%d8%ae%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%af-%db%b1%db%b0-%d8%af%d8%b1%d9%88%d8%ba-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b9%d8%ab-%d9%85%db%8c-4/#comment-1669299
    مهندس این کامنتت کمر منو رگ به رگ کرد
    کی به تلو گفتم آشغال
    کی به کال اف های جدید گفتم شاهکار

  • ویچر خیلی طولانی بود
    یه حسی به ادم دست میداد که انگار هر چقدر میره نمی‌رسه
    به نظرم سی ساعت عالیه

  • یه سوال
    با شخصیت مونث میشه بری تو کلوپا یا مذکر
    ذهنمو مشغول کرده :laugh:

  • Mnemo3 گفت:

    این بازی برای گوتی ۲۰۲۰ رقابت میکنه یا ۲۰۲۱؟

  • Reza KL گفت:

    من که والا دیگه حتی هرشب خواب میبینم که کنسول رو روشن کردمو و بازی داره run میشه و لوگو CDPR میاد و تا میخوام وارد choose a character شم از خواب میپرم واقعا باور میکنید الان نزدیک دو هفتس همش اینجوریم حتی خودمم گلبرگام ریخته 😀 ولی انصافا خیلی حس نابیه اصلا شبا به امید دیدن همین خواب میتونم یکم زودتر از شبای قبل بخوابم دو و نیم شب 😎
    فقط امیدوارم دلار همینجوری گازشو نگیره چون من واقعا تا اینجاشم واسه خرید این گیم موقع عرضه کلی بهم فشار اومده ( خدایا بسه دیگه 😥 😥 😥 🙂 ) چون می خوام مپشو اول بجوم بعد هضم کنم

  • وقتی میگه کمی‌ کوتاه‌تر یعنی بازم از خیلی از بازی‌ها طولانی‌تره.

  • من موندم اونایی که ویچر ۳ رو بازی کردن و نخواستن این بازی فوق العاده رو تا پایان ادامه بدن کیا بودن!؟!!!

  • alizalogy گفت:

    اونایی که از داستان طولانی witcher 3 شکایت کردن عجب آدمای بیخودی بودن. البته واقعن عجیبه این حرف؟ مگه چقدر آدم شکایت کردن از این قضیه که باعث شده روی مدت زمان سایبر تاثیر بذاره؟؟ بابا ۶۰ دلار داری می دی، واسه اونور آب هم کم نیست این عدد. به شخصه بازی رو که دوست دارم از قصد طول می دم که دیر تموم بشه، مثل بازی های Fromsoftware که لامصب آدم دلش می خواد لایتناهی باشن بازی هاش!

  • AXEL STONE گفت:

    عالی با این که هرچه طولانیتر بهتر ولی خوب کمی کوتاه تر هم باشه عالی میشه :rose: :heart:

  • من که یکی دوبار ویچر ۳ رو تمومش نکردم بیشتر از ۳ بار بازیش کردم بعد اینجا یه عده هستن که بازیش کردن ولی تمومش نکردن 😐
    محاله بازی ای مث ویچر ۳ رو نخوای تموم کنی :smug:
    به هر حال چندین بار گفتن از ویچر ۳ بخش داستانیش کوتاه تره که اصلا مشکلی نیست چون ویچر ۳ بخش داستانی خیلی طولانی ای داشت و اینم هست سایبر همراه با مراحل فرعی از ویچر طولانی تر میشه

داستان Cyberpunk 2077 کمی کوتاه‌تر از The Witcher 3 خواهد بود - گیمفا