بهروزرسانی انتقال فایلهای ذخیره بازی Hades به نینتندو سوئیچ تاخیر خورد
در طی این وضعیت همه گیری بیماری کرونا، بسیاری از افراد عادت کردند که شاهد که تاخیر در انتشار بازیهای ویدیویی مورد علاقه خود باشند. متأسفانه طرفداران Hades نیز با تاخیر اعلام شده روبرو هستند ، زیرا عنوان هک اند اسلش ایجاد شده توسط سوپرجاینت (Supergiant) در حال دریافت پورت برای کنسول نینتندو سوئیچ است، اما ویژگی cross-Saves دیرتر از آنکه برخی انتظار داشتند به بازی اضافه خواهد شد.
Hades یک روگوئلیک ایزومتریک است که بازیبازان در آن نقش پسر Hades، یعنی زاگرئوس را بازی میکنند که سعی در فرار از سرزمین مردگان دارد. Hades برای فروشگاه اپیک (Epic Games Store) در سال ۲۰۱۸ زمانی معرفی شد که بازار بازی های دیجیتالی اپیک هنوز نو پا بود و انتشار پیش بینی شدهای از طرف استودیویی به شمار میرفت که عناوین Bastion و Transistor، دو بازی دیگر را با تأکید زیاد بر سبک بصری خود تولید کرد. در ابتدا بازی Hades، از طریق اپیک فقط از طریق پلتفرم رایانههای شخصی قابل بازی بود، اما نمایشگاه جهانی Indie نشان داد که این بازی برای نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد. بخشی از اخبار مربوط به بازی که برای نینتندو سوییچ عرضه میشود، یک سیستم صرفه جویی متقابل بود که به مخاطبان دسترسی اولیه اجازه میدهد پیشرفت خود را نسبت به نسخهی بازی در پلتفرم رایانههای شخصی حفظ کنند، که برای افرادی که زمان زیادی را در نسخه رایانههای شخصی گذاشتند خبر بسیار هیجان انگیزی بود. با این حال، هنگام آماده سازی این نسخه ، سوپر جاینت برخی از مشکلات عمده را کشف کرد که ویژگی ذخیره متقابل را آزمایش کردند. مطمئناً ، Hades یک بازی با قابلیت تکرار بالا است، اما تعداد زیادی از بازیبازان دهها ساعت در بازی زمان صرف کردهاند و نمیخواهند از ابتدا شروع کنند.
دلایل این مشکل فعلا ناشناخته است، زیرا بهنظر میرسد توییت سوپر جاینت از روی عمد مبهم است. همانطور که یکی از نظرات در مورد این موضوع اشاره کرد، عجیب است که سوپر جاینت گیمز در حالی که حتی تاریخ مشخصی را برای بازیبازان مشخص نکرده است انتشار را به تأخیر بیندازد. توییتر رسمی در پاسخ به اظهار نظر با اشاره به اینکه اعلامیه اولیه نشان می دهد این ویژگی در زمان راه اندازی بازی در دسترس خواهد بود و آنها میخواستند روشن کنند که هر زمان که در پاییز ۲۰۲۰ پورت نینتندو سئیچ بازی Hades عرضه شود، قابلیت انتقال Save متقابل با آن در دسترس نخواهد بود. (حداقل بلافاصله نه). با این اوصاف حداقل پورت نینتندو سوئیچ به تعویق نمیافتد، هرچند ناامیدکننده است که هرکسی هنگام عرضهی نسخهی نینتندو سوییچ بازی را دریافت کند، باید ذخیرهی جدیدی ایجاد کند. امیدوارم که مشکلات به سرعت حل و فصل شود و بازیبازان بتوانند دادههای رایانههای شخصی خود را که به سختی بدست آوردهاند به نینتندو سوئیچ انتقال دهند. Hades هماکنون برای پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس است و برای نینتندو سوییچ پاییز ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات