تصاویر جدیدی از شخصیت‌های قابل بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity منتشر شد - گیمفا
تصاویر جدیدی از شخصیت‌های قابل بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity منتشر شد - گیمفا
تصاویر جدیدی از شخصیت‌های قابل بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity منتشر شد - گیمفا
تصاویر جدیدی از شخصیت‌های قابل بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity منتشر شد - گیمفا

تصاویر جدیدی از شخصیت‌های قابل بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity منتشر شد

پارسا اقتصادی
۲۲:۳۰ ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
تصاویر جدیدی از شخصیت‌های قابل بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity منتشر شد - گیمفا

نینتندو چند وقتی است که ناگهانی اخبار بزرگ را اعلام می‌کند، و به همین ترتیب، چند روز پیش بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity را معرفی کرد که به‌جای ادامه‌دادن داستان بازی اول، داستان آن ۱۰۰ سال پیش از وقایع Breath of the Wild اتفاق می‌افتد؛ در جایی که شما در نبردی بی‌حاصل می‌جنگید. اکنون تصاویر جدیدی منتشر شده است که تعدادی از شخصیت‌های قابل بازی این عنوان را نشان می‌دهند.

تا الان، ما همه‌ی شخصیت‌های قابل بازی این عنوان را نمی‌دنیم، اما باتوجه به تریلر منتشر شده، حضور Zelda، Link و چهار قهرمانی که در داستان Breath of the Wild نقش کلیدی داشتند، تأیید شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این شخصیت‌ها را مشاهده کنید.

عنوان Hyrule Warriors: Age of Calamity روز ۳۰ آبان ۱۳۹۹ (۲۳ نوامبر ۲۰۲۰) برروی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. اخبار بعدی این بازی روز ۵ مهر ۱۳۹۹ (۲۶ سپتامبر ۲۰۲۰) در رویداد TGS 2020 در جریان کنفرانس توسعه‌دهنده‌ی بازی، شرکت Koei Tecmo منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تصاویر جدیدی از شخصیت‌های قابل بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity منتشر شد - گیمفا
تصاویر جدیدی از شخصیت‌های قابل بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity منتشر شد - گیمفا
تصاویر جدیدی از شخصیت‌های قابل بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity منتشر شد - گیمفا
تصاویر جدیدی از شخصیت‌های قابل بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity منتشر شد - گیمفا
تصاویر جدیدی از شخصیت‌های قابل بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • M.O.H.3.E.N گفت:

    من بازی lotz Breath of the Wild رو توی شبیه ساز wiiu اجرا کردم ، با اینکه برای بار اول بود که نسخه از این سری رو می دیدم و علاقه چندانی هم به این سبک بازیا ندارم ولی تا اخرش رفتم ،بازی فوق العاده با کیفیت و زیبایی بود و تقریبا بدون مشکل هم اجرا شد،به دوستان توصیه میکنم حتما سری به این بازی بزنن
    در مورد سیستم مورد نیاز شبیه ساز هم نگران نباشید cemu سبک ترین و بهینه ترین شبیه سازی هست که تا حالا ساخته شده.

  • سلام دوستان گل. میخواستم یک مطلب بسیار مهم که از تجربه خودم بوده برای دوستان بزارم

    کمی قبل که دوستان زحمت کش گیمفا این مطلح رو نوشتن یاد موردی افتادم که ضروری میدونم برای دوستان خریدار ایکس باکس سری اس قرار بدم. پس خواهش میکنم با دقت بخونیدش:

    .
    ………. سازندگان مختلف اکس‌باکس سری اس را به دلیل دسترسی کمتر به رم و کارت گرافیک ضعیف‌تر مورد انتقاد قرار می‌دهند در این میان آقای تام وارن به صورت فنی آن را قوی‌تر از تصورات توصیف می‌کند و مقایسه‌ی آن با وان اکس را چندان صحیح نمی‌داند.

    وی در این باره گفت:

    (سردرگمی‌های زیادی میان مردم وجود دارد. اکس‌باکس وان اکس رزولوشن ۴K را هدف قرار می‌دهد اما این کار را بدون یک پردازنده‌ی مرکزی (CPU) قدرتمند و درایو SSD انجام می‌دهد. وان اکس این کار را از طریق یک کارت گرافیک ۶ ترافلاپسی انجام می‌دهد که به طور کلی مفهوم ترافلاپس آن با تکنولوژی RDNA 2 در سری اس متفاوت است. اکس باکس سری اس رزولوشن ۱۴۴۰p را هدف قرار داده (نه ۴K!) که البته با یک یک درایو SSD و پردازنده‌ای سطح بالا همراه شده است. این کنسول از ۴ ترافلاپس RDNA2 بهره می‌برد. ۶ ترافلاپس قدرت اکس‌باکس وان اکس از معماری قبلی به هیچ عنوان با ۴ ترافلاپس قدرت معماری جدید برابری نمی‌کند. بنابراین با ترافلاپس مقایسه نکنید. سوال این است که چگونه اکس‌باکس سری اس به رزولوشن ۱۴۴۰p و نرخ فریم ۱۲۰ دست خواهد یافت. کاری که مایکروسافت با اکس‌باکس وان اکس انجام داد این بود که یک کارت گرافیک قدرتمند را وارد سیستمی کرد که برای آن طراحی نشده بود. مثل این است که یک GTX 1070 را وارد لپ‌تاپی با مشخصات ضعیف‌تر کنید، مشخصاََ همه‌ی موارد دیگر سخت‌افزاری نقش باتل‌نک را برای این کنسول ایفا خواهند کرد و قدرت ۶ ترافلاپسی نمایان نمی‌شود. در نهایت وان اکس توانست به رزولوشن ۴K دست پیدا کند اما پردازنده‌ی مرکزی جگوار بیش از حد تحت تاثیر قرار گرفت.
    سازندگان نمی‌توانستند نرخ فریم بازی‌های اکس‌باکس وان اکس را بالا ببرند و دلیل آن پردازنده‌ی مرکزی ضعیف بود. مایکروسافت سرانجام متوجه شده است که همه‌ی بازی‌بازان به دنبال رزولوشن نیستند و اکثراََ نرخ فریم را ترجیح می‌دهند بنابراین آن‌ها اکس‌باکس سری اس را برای رزولوشن ۱۰۸۰p/1440p ساختند و سری اکس را برای ۴K).

    تو این مطلب طرف داره میگه Xbox One X بازی های ۴K رو بدون یک پردازنده سی پی یو قدرتمند و بدون یک هارد SSD پرسرعت داره اجرا میکنه.

    اینجا یاد زمانی افتادم که وقتی کامپیوتر نسل چهارم DDR3 خودم یک گرافیک قدرتمند Gigabyte GTX 1050 Ti 4GB GDDR5 G1 Gaming بود، من همه بازی های نسل هشتم رو با گرافیک بالایی (Very High-Ultra) اجرا میکردم اما یادمه یک بازی بود که همیشه از اجراش زجر میکشیدم و اونم Battlefield 1 انلاین بود. بله

    این بازی تو بخش Conquest که فتح پرچم بود و یه نقشه بزرگی داشت به شدت لگ و افت فریم داشتم در حدی که اصلا نمیتونستیم من و پسر عموم بازی کنیم. اما برعکس تو بخش داستانی هیچ مشکلی نبود! پس اینی که میگن بالای ۵۰% اجرای بازی ها به گرافیک مربوط میشه این حرف کاملا صحیحه.
    چرا صحیحه؟ چون پردازنده CPU من دو هسته از نوع Core i3-4170 Socket LGA1150 و سطح کش اون ۳مگابایت بود و رم کامپیوترمم ۱۶ گیگ با باس ۱۶۰۰٫
    اما بعد که پردازنده Core i7-4790 سطح کش ۸مگابایت خریدم و رو مادربرد میان رده گیمینگ نصب کردم تمام افت فریم های بازی به صورت کامل برطرف شد!. که این حرف منو تا اینجا اثبات میکنه.

    در ادامه گفته شده ایکس باکس سری اس رزلوشن ۱۴۴۰p رو هدف قرار داده نه ۴K !. ولی گفته شده پردازنده سی پی یو این کنسول با سری بالاترش که سری اکس هست یکیه. در متن پایینتر نوشته شده که:
    (سازندگان نمیتوانستند نرخ فریم بازی های اکس باکس وان اکس را بالا ببرند و دلیل آن پردازنده مرکزی ضعیف بود. )

    این ثابت میکنه که نرخ فریم بازی ها به کمک یک پردازنده مرکزی قوی به شدت تاثیر داره.

    در ادامه هم گفته شده:
    (مایکروسافت سرانجام متوجه شده است که همه ی بازی بازان به دنبال رزلوشن نیستند و اکثرا نرخ فریم را ترجیح می دهند بنابراین آن ها اکس باکس سری اس را برای رزلوشن ۱۴۴۰[/۱۰۸۰p ساختند و سری اکس را برای ۴K).

    در بالا مثالی که برای کارت گرافیکی GTX1070 زده شده، این کارت گرافیک از مدل ۱۰۵۰ بنده قویتره و کارت خودم به تنهایی میتونه تمام بازی های نسل ۸ رو با تنظیمات قابل قبولی به اندازه PS4 و کمی بهتر از اون اجرا کنه.

    به عنوان مثال Mortal Kombat 11 یکی از بازی های افت فریمی بود که بعد از ارتقا از Core i3 به Core i7 لگ و افت فریمش به صورت کامل برطرف شد و به لطف کارت گرافیک میان رده گیمینگم تونستم بازی رو به صورت Ultra و نزدیک به ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کنم.

    پس نتیجه میگیریم که مایکروسافت این کنسول رو طوری طراحی کرده که مثل یک کامپیوتر قدرتمند بتونه فقط بازی ها رو به صورت ۱۰۸۰ یا ۱۴۴۰p و فریم بالاتر از ۶۰ و حداکثر ۶۰ اجرا کنه. بنابراین نباید همه نگاه ها به سمت ترافلاپس باشه.
    دوستان فراموش نکنید کامپیوتر مثل کنسول نیست که نشه گرافیک بازی ها رو پایین آورد خیر. با لطف PC شما میتونید گرافیک بازی ها رو تغییر بدید که تنظیمات گرافیکی Low-Medium-High-Very High-Ultra و حتی در کارت های قویتر Very Ultra هم وجود داره و اکثرا هم Extra. اگر کمی به گذشته فکر کنید میبینید در زمان معرفی PS4 و Xbox One وقتی این دو کنسول معرفی شدن، PS4 تا ۱۰ برابر از PS3 قدرتمندتر بود و همچنین تا ۵۰% از ایکس باکس وان قویتر! پس چرا ایکس باکس وان ضعف زیادی از خودش نشون نمیده؟ قطعا یه دلیلش باید پردازنده اون بوده باشه. پس اونایی که نگاه هاشون به سمت ترافلاپسه باید این مطلبو به خاطر بسپارن که کنسول توانایی اجرای بازی ها رو ۱۰۰% دارد اما اون طور که شما تصور می کنید هرگز. اگر به قول خودتون PS5 هم میتونه برای شما ۴K اجرا کنه پس شما هم نمیتونید بدون یک تلوزیون ۴K بازیتون رو به این صورت اجرا کنید و در نهایت با کیفیتی مناسب بر روی تلوزیون های ۱۰۸۰ خودتون اجرا خواهید کرد.
    امیدوارم مطلب بنده بدرد دوستان خورده باشه. موفق یا حق

    این مطلب در خبرهای بعدی ایکس باکس سری اکس قرار میدم که دوستان از تجربه بنده آگاه بشن و به قدرت ایکس باکس سری اس اطمینان داشته باشن

تصاویر جدیدی از شخصیت‌های قابل بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity منتشر شد - گیمفا
تصاویر جدیدی از شخصیت‌های قابل بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity منتشر شد - گیمفا