گزارش: رویداد بعدی پلی‌استیشن ۵ جمعه‌ی هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد - گیمفا
گزارش: رویداد بعدی پلی‌استیشن ۵ جمعه‌ی هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد - گیمفا
گزارش: رویداد بعدی پلی‌استیشن ۵ جمعه‌ی هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد - گیمفا
گزارش: رویداد بعدی پلی‌استیشن ۵ جمعه‌ی هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد - گیمفا

گزارش: رویداد بعدی پلی‌استیشن ۵ جمعه‌ی هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد

محمد حسین کریمی
۲۳:۱۵ ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
گزارش: رویداد بعدی پلی‌استیشن ۵ جمعه‌ی هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد - گیمفا

سونی یک رویداد نام‌گذاری نشده را برای تاریخ ۲۸ شهریور (۱۸ سپتامبر) در جریان PAX Online ترتیب دیده است. این تنها رویداد برنامه‌ریزی شده برای مراسم PAX است که هیچ نامی ندارد و به احتمال زیاد سونی قصد دارد از عناوین مختلفی رونمایی کند در کنار این که اطلاعات تکمیلی مانند رابط کاربری، قیمت، تاریخ دقیق عرضه و گسترش سرویس‌ها را به اشتراک بگذارد. لازم به ذکر است که در حال حاضر تنها نام ‘Sony Holder’ برروی این رویداد دیده می‌شود.

هنوز دقیقاََ مشخص نیست که این رویداد با تمرکز برروی چه چیزی رخ می‌دهد اما این که هیچ نامی برروی آن نهاده نشده است و همچنین کانال‌های اجتماعی سونی هیچ اطلاعاتی از آن به اشتراک نگذاشته‌اند بسیار مرموز و عجیب به نظر می‌رسد. به همین دلیل بسیاری از منابع داخلی اطمینان پیدا کرده‌اند که با مراسمی بزرگ رو به رو هستیم. مطمئناََ اگر سونی قصد داشت در PAX Online به موارد جانبی و کنسول‌ پلی‌استیشن ۴ بپردازد مطمئناََ تا این حد مخفیانه عمل نمی‌کرد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید این رویداد یک ساعت به طول خواهد انجامید و مراسمی کوتاه نیز نخواهد بود.

گزارش: رویداد بعدی پلی‌استیشن ۵ جمعه‌ی هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد - گیمفا

گزارش: رویداد بعدی پلی‌استیشن ۵ جمعه‌ی هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد - گیمفا

پس از رونمایی‌های اخیر مایکروسافت در رابطه با کنسول‌های اکس‌باکس سری اس و اکس‌باکس سری اکس بسیاری از بازی‌بازان خواهان شکستن سکوت از سوی سونی هستند اما شرکت سونی هیچ واکنشی نشان نداده است. مطمئناََ آن‌ها برای هفته‌ی آینده رویدادی را تعیین کرده‌اند و احتمالاََ بر خلاف رویکرد مایکروسافت مبنی بر انتظار ناگهانی اطلاعات آن‌ها عناوین رونمایی نشده‌ای را در دست دارند که طی رویداد بعدی از آن‌ها رونمایی خواهند کرد. تا به این لحظه هیج روزی برای هفته‌ی بعدی مشخص نبود اما حالا می‌دانیم احتمال دارد در روز جمعه و در جریان رویداد Pax Online این اتفاق رخ دهد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گزارش: رویداد بعدی پلی‌استیشن ۵ جمعه‌ی هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد - گیمفا
گزارش: رویداد بعدی پلی‌استیشن ۵ جمعه‌ی هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد - گیمفا
گزارش: رویداد بعدی پلی‌استیشن ۵ جمعه‌ی هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد - گیمفا
گزارش: رویداد بعدی پلی‌استیشن ۵ جمعه‌ی هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد - گیمفا
گزارش: رویداد بعدی پلی‌استیشن ۵ جمعه‌ی هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • مشخصه که دلیل رونمایی نکردن از قیمت و تاریخ عرضه مشتری مدار نبودن سونی نیست بلکه قصد دارن داخل یک رویداد کامل این کار رو انجام بدن نه توییتر. همونطور که برای اطلاعات قبلی هم رویداد برگزار کردن. مدت زمان این رویداد هم تقریبا با FUTURE OF GAMING برابری می کنه.(۱ ساعت) منطقیه که بازی های کمتری رونمایی بشن چون بخش عمده ی مراسم به اطلاعات تکمیلی مثل ui و قیمت و زمان پیشخرید اختصاص داره. شاید سورپرایزشون قیمت پایین نباشه اما مطمئناََ دست خالی رویداد برگزار نمی کنن اگر بازی ها و محتوای زیادی نداشتن به شیوه ی مایکروسافت از طریق توییت عمل می کردن. اگر هم واقعا همچنان چیزی نداشته باشن هفته‌ی آینده همین کار رو می کنن که البته غیر منطقی به نظر میرسه اگر قصد برگزاری رویداد نداشتن قیمت رو فوراََ مشخص می کردن نیاز به اتلاف وقت نبود. البته بعید نیست مایکروسافت هم یک رویداد داشته باشه اما بعیده محتوای زیادی داشته باشن اکثر استودیوهاشون سخت مشغول توسعه هستن به نظر نمیرسه غیر از hellblade چیزی آماده داشته باشد اما بازی های زیادی برای پلی استیشن شایعه شده.

    • Mateus گفت:

      جناب کریمی بزرگوار ؛ ضمن ادامه حرف هایی که اون روز زدیم ؛ احتمال ارائه اخباری از خرید شرکت یا استودیو یا ip در این مراسم خواهد بود؟؟

      • در مورد خرید استودیو واقعا چیزی نمی دونم و هیچ شایعه ای هم دیده نمیشه در این باره. آی پی هم احتمالش فکر کنم کم تر از حتی خرید استودیو باشه. سایلنت هیل هم اگر جزو انحصاری ها باشه قراردادی هستش مثل بلادبورن. به آی پی سونی نباید تبدیل بشه. بازم کسی چه می دونه پنهان کارتر از سونی شرکتی ندیدم. تا به این لحظه خیلی کم پیش اومده چیزی فاش بشه ازشون. شاید چند مورد خاص.

        • Mateus گفت:

          ممنون که انقدر به دوست داران سایت اهمیت میدید و احترام قائلید ؛ البته این بزرگی شما رو میرسونه
          .
          .

          درباره قرارداد های انحصاری ؛ اطلاعاتی راجب به جزئیات هست؟؟ ؛ مثلا چقدر سونی باید پول بده یا چقدر از فروش برای سونیه؟؟

          • Mateus گفت:

            جناب کریمی عزیز ؛ مدتی پیش خبر از ارائه پیشنهاد خرید برای شرکت leyou توسط سونی و تنسنت داده شد ولی معلوم نشد که آخرش چه اتفاقی افتاد ؛ آیا شما در این رابطه اطلاعات جدیدی دارید؟؟
            .
            .

            ممنون میشم راجب به پست قبلیم هم اطلاعاتی بدید

          • هیچی مشخص نیست از ترد پارتی بعضیاش مثل اسپایدر من avengers هستند بعضیا در سطح بالاتری مثل GhostWire

            شرکت leyou برای مخاطبینی مثل ما خیلی خرید هیجان انگیزی نیست که تنسنت و سونی بخوان در مورد خریدش خیلی زیاد عمومیش کنن. این مجموعه چهار پنج تا استودیو داره که همشون غیر از یکی بیشتر از نظر طراحی های فنی بخش چندنفره و آنلاین مخصوصا cloud gaming فعالیت دارن و بیشتر نقش کمکی دارن و حرفه ای هم هستن. ولی یکی از استودیوهای زیرمجموعه یعنی digital extreme به شدت خلاق هستش و من شخصا علاقه زیادی دارم بهشون برای توسعه‌ ی Darkness 2 ( چون دارکنس ۲ جزو ۵ آثار برتر هستش برای من) در کنارش روی بایوشاک و مهم تر از همه warframe هم کار کردن. در آخر هم به نظر می‌رسه در ماه گذشته تنسنت نزدیک تر بوده به خریدشون و بهتر از سونی تونسته نظرشون رو جلب کنه.

    • Endgame گفت:

      اول از همه خیلی خوشحالم که رویدادتون نزدیکه
      امیدوارم بهترین ها براتون رقم بخوره
      بازی های استودیوهاتون مثل ناتی داگ و سانتا و ژاپن معرفی شه
      دوم آقای کریمی در رابطه با بازی های فرست پارتی xbox که گفتید به نظرم تا الان everwild از rare و hellblade 2 و halo infinite و حتی forza motorsport تا نیمه کار آماده شده و میتونیم ازشون نمایش ببینیم
      با تشکر

    • Clara گفت:

      از قیمت بیشتر منتظر بازی هام هم گیمپلی بازی هایی که معرفی شدن هم بازی های جدید…..
      سونی همیشه آخر کارت هاش و رو میکنه 😎

    • nimabastami گفت:

      ای جانم :inlove:
      King is coming :kissed: :suspense:

    • خواب میبینم یا بیدارم؟ ?:-)
      واقعا از اون پستای رویاییه!
      در مورد سری اس بگم که واقعا کنسول قدرتمندیه… ۴ ترافلاپ از نسل RDNA2 و ۱۰ گیگ حافظه ی فوق سریع GD6 و یه CPU خیلی سریعتر نسبت به XoneX داره و به نظرم حداقل به اندازه ی یه کنسول ۸ ترافلاپی از نسل قبل قدرت داره…
      دوستان اونقدری هم که فکر میکنید کنسول ضعیفی نیست و حداقلش اینه که برای نسل بعد ۱۴۴۰p و ۶۰ و یا حتی ۱۲۰ فریم و ۴K Upscale هم بتونه به راحتی اجرا کنه در عین حال قیمت گذازی نسل نهم مایکی فوق‌العاده بوده!
      امیدوارم همه نسل بعد از کنسول محبوبشون لذت ببرن و تو این آشفته بازار داخل همه بتونن کنسولشون رو راحت تهیه کنن!
      مبارک همه باشه… چه PS5 و چه XBOX!

    • Devil گفت:

      رویداد قبلی رویداد کاملی نبود که اعلام نکردن ؟

      • بود ولی به همون دلیلی که مایکروسافت در رویداد قبلی حرفی از قیمت به میان نیاورد سونی هم صحبتی نکرد چون بنا بر دلایلی که من نمی دونم چیه (شاید یکیش رقابت سر این که کدوم قیمت رو اول بگه) حرفی از قیمت ها به میان نیومد نه فقط سونی بلکه مایکروسافت هم همینطور. حالا دیگه موقع اعلام قیمته. شاید شیوع ویروس کرونا دلیلی باشه بر این موضوع. نسل قبل چند ماه قبل از عرضه ی کنسول ها قیمت مشخص شده بود. (فکر کنم ۴ یا ۵ ماه)

    • مایکرو بدلیل اینکه واقعا هیچ رونمایی از بازی جدید و یا گیمپلی بازیهای در دست ساخت نداشت هیچ برنامه ای ر و درنظر نگرفت چون برنامه قبلی باعث انتقاد خیلیها و حتی ناامید شدن مشتریهاش شد اما بازم میتونستن اون مراسم قبل رو با این اعلام قیمت ترکیب کنن تا ایرادات اون رو پوشش میداد. ولی سونی قطعا خیلی برنامه بجز اعلام قیمت داره و همیشه در حال ساخت بازیهای جدید هست.

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    خدا میدونه هفته آینده باید چقدر هایپ بشیم ، مطمئن هستم پلی استیشن برنامه های زیادی داره ،،،، تمام گیمر ها و این صنعت از الان چشمشون به روز جمعه هست به هر حال سونی پرچمدار این صنعت :yes: 😎 و عشق بسیاری از گیمر ها هست ،،، اخ اگه سایلنت هیل رو کنن چه حالی میده :inlove:
    .
    .
    #ترول نکنیم

  • جمعه هفته آینده، زمان خیلی خوبی هست.
    از صمیم قلب آرزو میکنم بترکونند و هوادارها رو راضی کنند و همگی لذت ببریم

  • Mr Hill93 گفت:

    the time has come
    ببینیم سونی چ قیمتی و رو کنسول میزاره
    مایکروسافت و اندرکات میکنه با قیمت ۴۴۹ دلار و همین اول نسل نسخه ایکس باکس و میپیچه یا قیمت ۵۹۹ دلاری میزاره و شرایط و برا خودش سخت میکنه
    هفته دیگه همه نگاها رو سونیه چ تصمیمی برا قیمت میگیره

  • Double_Fine گفت:

    امیدوارم قیمتش کمتر از ۵۰۰ دلار باشه و براتون سایلنت هیل و متال گیر ریمیک معرفی شه تا به آرزوتون برسید

  • Microbsoft گفت:

    و این رویداد تیر خلاصی بر پیکره مایکرو خواهد بود :inlove: به شدت منتظر این ابر رویداد هستم

  • Mona Sax گفت:

    مولتی لست ۲
    AAA سانتامونیکا
    گیمپلی از الدن رینگ
    گیمپلی از دیمون سولز

    • مولتی لست ۲ خیلی احتمالش بالاس. AAA سانتامونیکا هم یک سینماتیک ازشون بعید نیست و گیمپلی دیمن سولز هم احتمالا نمایش داده بشه. ولی به نظرم امکان حضور الدن رینگ تقریبا صفره. چون به گونه ای نامشخص فرام‌سافتور در رابطه با این بازی و سری دارک سولز با مایکروسافت رابطه داره البته به معنای محتوای انحصاری نیست بلکه سکیرو هم همین روش رو پیش گرفت. به نظر نمیرسه تا قبل از VGA 2020 خبری از الدن رینگ بشه. یا در رویداد VGA یا در سه ماهه ی اول ۲۰۲۱.

  • PS5 گفت:

    انشالله که قیمت پایین بده تا همه بتونن بخرن

  • arm4nii گفت:

    ای جان ای جان.
    به به به به بالاخره داره تکلیف رسما مشخص میییشه.لحظه شماری میکنیم از الان برای جمعه اینده.کاشکی از فیفا و سایبر پانک بازهای مولتی نسل بعد هم گیم پلی نشون بدن ببینیم تفاوت چقدره چون واقعا هنوز ندیدیم که بفهمیم تفاوت چقدره.

  • GrandWarden گفت:

    امیدوارم در همین تاریخ برگزار بشه.
    پیش بینی من:
    *رونمایی از رابط کاربری و قیمت ps5
    *رونمایی از سایلنت هیل
    *رونمایی از آی پی جدید سانتامونیکا
    *رونمایی از پروژه استودیو سن دیگو
    *رونمایی از مولتی لست ۲
    *نمایش گیم پلی دیمونز سولز و رزیدنت ایول ۸
    *شاید رونمایی از آی پی بند استودیو
    به امید یک رویداد موفق و بترکون

  • ArtProGamer گفت:

    آقا چه فرقی به حال شما میکنه سونی امروز فردا پس فردا سال دیگه قیمت بده برید دعا کنید که همون سری اس هم ۸میلیونی رو لااقل بگیرید نسل نه رو تجربه کنید با دلار ۲۶ تومنی تازه اگه سونی بیاید بگه پی اس فایو ۴۵۰$ و دیجیتالی ۳۵۰ تا ۴۰۰ $ باز هم باید یا حرس بخوریم یا به خدا توکل کنیم الان خود من یه ps4 fat دارم موندم چه جوری باید ۱۰ میلیون به فروشنده سود خور بدم حالا برید با اعلام قیمت ماکروسافت بهم نذری بدید …مرسی از نویسنده

  • Microbsoft گفت:

    ممنون‌ازینکه نظراتمو پاک کردی 😐

    • برادر من نمی خوام شما محدود باشی یا از دست من ناراحت بشی ولی ما بالاخره شاهد یک پست آرام بودیم به لطف بقیه شما از کمپانی مورد علاقت طرفداری کن بذار بقیه هم آرامش داشته باشن. اکس باکس اگر هم بد باشه شما که قرار نیست خریداری کنی بذار شاهد یک جو دوستانه باشیم. اگر جو بهم نریزین دوستانی که طرفدار اکس باکس هستند هم جو پست های سونی رو (مثل همین پست) بهم نمیریزن تا اعصاب شما راحت باشه.

  • cast away گفت:

    سونی برای پلی استیشن ۵ خیلی چیز ها رو هنوز نگفته و نشون نداده
    قیمت ، هنوز معلوم نیست میشه بازی ها رو به اشتراک گذاشت یا نه ، رابط کاربری که خودش شامل بخش های زیادیه(یکی ش که من خیلی منتظرم درموردش بدونم اون بخش دانلود حالت انلاین یا افلاین بازی به صورت اختیاری)
    زمان پیش خرید و روش عرضه ی کنسول در مناطق مختلف ، وضعیت حق اشتراک پلاس ، توضیحات تکمیلی درمورد کنسول و کنترلر و سیستم خنک کاری
    اطلاعات تکمیلی درمورد پشتیبانی از نسل و شاید نسلهای قبل
    بروزرسانی های بازی های بزرگ نسل قبل برای کنسول ps5
    بازی های لانچ و نشون دادن تریلر و برنامش برای خرید استدیو جدید و……..
    خلاصه که نمایش بعدی رو نباید هیچ جوره از دستش داد

    • ArtProGamer گفت:

      الان سونی جوری شده که هر چی بده و بگه همه قبول میکنن و همینطورم برای مردم برعکسه که همه هر چی بگن سونی اصلاح میکنه نگران نباشید مطمعنم رویدادشون رو به خوبی برگزار میکنه اما من دیشب از کار یوبیسافت با محبوبیتش و با جوابش به مردم ناراحت شدم امیدواریم دیگه چنین چیزی پیش نیاد ولی انصافا قبول کنید سونی امسال میخواد حداقل با ده تا بازی انحصاری بترکونه مرسی از دوستان

  • Alifz گفت:

    به شخصه انتظار دو سه ساعت نمایش داشتم

    هم اینکه این دومین و احتمالا آخرین نمایش قبل از عرضه هست
    هم اینکه معرفی بازی های جدید، گیم پلی بازی های نمایش داده شده در future of gaming قبلی، نمایش رابط کاربری، نمایش سرویس های جدید یا سرویس های به روز شده قبل، نمایش استور جدید( خود سونی بیانیه داد که به کل تغییرش دادیم)،اطلاعات تکمیلی در مورد قیمت، تاریخ عرضه، نمایش بازی های vr و.. هنوز مونده.
    نمایش قبلی کلا ۵ ثانیه از رابط کاربری رو دیدیم

  • ehsanman گفت:

    خداروشکر ،امیدوار این دو شرکت رقابت تنگاتنگی داشته باشن که اگر میبینید صنعت گیم به اینجا رسیده دلیلش همینه، هر دوتا عالی باشن به نفع همه ی گیمرا هستش هر کدوم تلاش میکنن بهترین باشن و این یعنی پیشرفت صنعت گیم ،من که فن پلی استیشنم ولی دلم لک زده فورتزا و شبیه ساز پرواز رو با سری ایکس تجربه کنم و از اونورم هورایزن و اسپایدر دیوانه کننده هستش ،الهی دلار به جیب همه گیمرا سرازیر بشه همه کنسول دلخواهشونو بگیرن از جمله من که هر دوتاشو میخوام

  • NokoshiMaro گفت:

    میدونم برخی فن های سونی بد بقیه رو میخوان ولی با این وجود براتون ارزوی موفقیت میکنیم و امیدواریم کنفرانس عالی پیش رو داشته باشید…

گزارش: رویداد بعدی پلی‌استیشن ۵ جمعه‌ی هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد - گیمفا