یوبی‌سافت به انتقادات وارد شده از گرافیک Prince of Persia: The Sands of Time Remake پاسخ داد - گیمفا
یوبی‌سافت به انتقادات وارد شده از گرافیک Prince of Persia: The Sands of Time Remake پاسخ داد - گیمفا
یوبی‌سافت به انتقادات وارد شده از گرافیک Prince of Persia: The Sands of Time Remake پاسخ داد - گیمفا
یوبی‌سافت به انتقادات وارد شده از گرافیک Prince of Persia: The Sands of Time Remake پاسخ داد - گیمفا

یوبی‌سافت به انتقادات وارد شده از گرافیک Prince of Persia: The Sands of Time Remake پاسخ داد

محسن رضوی فر
۱۹:۱۵ ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
یوبی‌سافت به انتقادات وارد شده از گرافیک Prince of Persia: The Sands of Time Remake پاسخ داد - گیمفا

همان‌طور که اطلاع دارید، شب گذشته شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) با نمایش تریلری به صورت رسمی از بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake معرفی کرد. با این حال، نمایش این تریلر از سوی بازی‌بازان با واکنش‌های منفی بسیاری همراهان شد. درصد بالایی از مخاطبان از گرافیک پایین‌تر از انتظارات این بازی انتقاد کردند. در همین حال، اخیراً چند تن از افراد مهم حاضر در تیم‌ توسعه‌دهنده‌ی این بازی در جریان یک مصاحبه با وب‌سایت TheMakoReactor، توضیحاتی را در این باره ارائه داده‌اند.

به گفته‌ی ساید عباس (Syed Abbas)، مدیر ساخت Prince of Persia: The Sands of Time Remake، این بازی از هیچ مشکلی در خصوص بودجه‌ی کم و یا مشکلات ددلاین رنج نمی‌برد.

وی در این باره گفت:

در بازی ما مشکل کمبود بودجه و یا زمان‌بندی وجود ندارد. برای ما در یوبی‌سافت، کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است و این چیزی است که ما از ابتدا در ذهن داشتیم. این پروژه طی دو سال و نیم گذشته در دست توسعه بوده است.  ۱۷۰ نفر برروی این پروژه کار می‌کنند و نیازی به ذکر سرمایه گذاری دیگر در زیرساخت ها نیست و برای ساخت یک بازی مدرن ارائه شدند. به طور کلی ما در این پروژه هیچ محدودیتی در بودجه و جدول زمان‌بندی انتشار نداشتیم.

تریلر نمایش داده شده از Prince of Persia: The Sands of Time Remake به وضوح گرافیک و بافت‌های نسبتاً ضعیف این بازی را نشان می‌داد. از طرف دیگر، آقای پیر سیلون-گیرس (Pierre Sylvain-Gires)، کارگردان این عنوان، وجود برخی مشکلات فنی در موتور Anvil در این بازی را تایید می‌کند.

از نظر فنی پیاده‌سازی قابلیت بازگشت به عقب با این موتور مشکل بود. موتور Anvil به هیچ وجه برای قابلیت‌هایی مانند بازگشت به زمان گذشته، آهسته کردن زمان و دستکاری در آن‌ها ساخته نشده است. رویکرد فنی در این بازی یک چالش برای ما بود.

آنو کول (Annu Koul)، تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی در این خصوص افزود:

موتور Anvil اساساً برای عناوین جهان باز ساخته شده است. بازی ما یک عنوان کوتاه و خطی است و به طور مشخص یک بازی جهان باز محسوب نمی‌شود. بنابراین چالش های زیادی وجود دارد که باید مراقب باشیم.

در ادامه این دو نفر اظهار داشتند که سبک هنری بازی همان چیزی است که تیم توسعه‌دهنده در ذهن داشت.

ما تصمیم گرفتیم تا از یک استایل بصری منحصربه‌فرد برای این بازی استفاده کنیم. این بازی یک نسخه از سری Assassin’s Creed نیست و در عین حال شبیه به بازی Prince of Persia 2008 نیز نخواهد بود. استایل هنری بازی ما کاملاً متفاوت است و نورپردازی نقش مهمی دارد. بنابراین تعریف دوباره‌ی ماهیت بصری بازی در قالب بازسازی، یک چالش برای ما بود.

چالش اصلی ما ساخت عنوان نوستالژیک بود که باید المان‌های مدرن را در آن قرار می‌‎‌دادیم. سالم نگه‌داشتن این تعادل مهم است.

بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake در تاریخ ۲ بهمن ۱۳۹۹ (۲۱ ژانویه ۲۰۲۱) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. به لطف وجود قابلیت Backward، این بازی برروی کنسول‌های نسل بعدی پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس نیز قابل بازی خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

یوبی‌سافت به انتقادات وارد شده از گرافیک Prince of Persia: The Sands of Time Remake پاسخ داد - گیمفا
یوبی‌سافت به انتقادات وارد شده از گرافیک Prince of Persia: The Sands of Time Remake پاسخ داد - گیمفا
یوبی‌سافت به انتقادات وارد شده از گرافیک Prince of Persia: The Sands of Time Remake پاسخ داد - گیمفا
یوبی‌سافت به انتقادات وارد شده از گرافیک Prince of Persia: The Sands of Time Remake پاسخ داد - گیمفا
یوبی‌سافت به انتقادات وارد شده از گرافیک Prince of Persia: The Sands of Time Remake پاسخ داد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Paprika گفت:

    😐
    الان بازم گفت مرغ من یه پا داره ؟ 😯
    تغیر میده یا نمیده بالاخره ؟

  • Emad-Martian گفت:

    این پاسخ فقط یه مشت بهانه بود. یعنی دارن میگن همینه که هست! هیچ بهبودیِ گرافیکی قرار نیست صورت بگیره…

  • Ozhan گفت:

    یه جوری از سبک هنری تعریف میکنن که هرکس نفهمه فک کن یه استایل مث سیل شید بوجود اوردن
    زدین فاتحه ایپی رو خوندین لعنتیا باز بهانه هم میارین که موتورتون خوب نیست؟
    این کار یوبی سافت ازصدتا فحش واس من بدتر بود
    کاش دست نمیزد به این ایپی تا تو همون اوج میموند

  • vergil2max گفت:

    پاسح نمیدادن سنگینتر بود
    مثل خود بازی که اگه نمیساختن بهتر بود (نه با این وضع)
    واقعا این بازی درخور صبر و انتظارات طرفداراش نیست (حداقل فعلا)

  • Geralt74 گفت:

    چرا بهونه میاره الکی :rotfl:
    باشه طوری نیس ولی بیش از ۳۰ دلارش نکنین حرفی نیس
    ما هم که رو اکانت انلاینمون تا بیاد خودش اضافه میشه :inlove:

  • Dragon 313 گفت:

    درسته خیلی ها راضی نیستند و منتظر یک عنوان عالی بودند همه ما بودیم.ولی خب بازم به عنوان یک تجدید خاطره بازم میگم بد نیست انتظاراتمون رو بیاریم پایین.

  • Star1 گفت:

    فک کنم آخرین بازی که با موتور Anvil ساخته شد Assassin’s Creed: Revelations بود.
    یعنی یوبیسافت اومده بازی سال ۲۰۲۰ رو با همون موتور ساخته؟

  • گرافیک فنی ضعیف و نسل هفتمی با گفتن «ما استایل هنری مخصوصی داریم» توجیه نمی‌شه. همین الان عکس‌های Prince of Persia: Forgotten Sands رو نگاه می‌کردم و واقعیتش با اینکه استایل هنری فلان و بهمان داره، گرافیک فنی بهتری داره از این Remake جدیدی که معرفی شده.
    روی این یکی خیلی مطمئن نیستم، ولی بهانه‌ی موتور Anvil هم بهانه‌ی خیلی جذابی نیست. مگه موتور فاکس که دست کونامیه برای متال گیر ساخته نشده؟ پس چجوری باهاش فوتبال ساختن؟
    مگه موتور فراست‌بایت که مال بتلفیلده، باهاش فوتبال نساختن؟
    مگه این همه موتور بازی‌سازی نیست که ۱۰۰۰ نوع عنوان مختلف باهاش می‌سازن؟
    شاید حتی باورتون نشه که سورس انجین که باهاش کانتر رو ساختن در ایپکس لجندز استفاده شده.
    و از همه مهم‌تر. مگه شما که این همه پول درمیارید نمی‌تونید یه موتور دیگه برای این کار بسازید، یا همون Anvil رو برای همچین چیزی بهینه کنید؟
    متأسفانه یوبی‌سافت داره از EA هم بدتر میشه و حتی می‌شه گفت که EA از یه سری از اشتباه‌ها درس گرفته. من به EA خیلی بیشتر امید دارم تا یوبی‌سافت. مراسم دیشب یکی از بدترین رویدادهایی بود که تا حالا تماشا کردم. این همه آی‌پی خوب داره یوبی‌سافت برای زنده کردن، برداشته بازی موتورسواری و دوچرخه‌سواری معرفی کرده. عجب…
    ایدن پیرس واچ‌داگز ۱ هم که پولیه توی Watch Dogs Legion. رسماً احساس می‌کردم داره به شعورم توهین می‌شه.

    • کاملا موافقم با شما دیگه یوبیسافتم داره به سمت پول میره وقتی گفت ایدن پیرس هست بسیار خوشحال ولی خوشحالی رو با گفتن اینکه پولیه از بین برد
      خب چرا از موتور دیویژن یک استفاده نمیکنند ؟ واقعا پیشرفت متال گیر با موتور فاکس نسل هشتم رو تداعی کرد موقعی که در نسل هفت اومد مثل لست ۱ اما این چیز ها بهانست و فقط میخوان توجیه کنن

  • Jaxteller گفت:

    اینو میگین استایل هنری؟!!
    خریم مگه؟این همه سال صبر بعد این نتیجه :no: لعنت بهت یوبیسافت

  • GodHand گفت:

    Prince of india-arabia اسم بهتریه براش
    به جز‌ گرافیکش اینکه یه استودیو بازی سازی توی سال ۲۰۲۰‌ نتونه تفاوت لباس و فرهنگ دو تا کشور نزدیک به هم رو تشخیص بده خودش جای بحث داره، مثل این میمونه چین و ژاپن رو یکی بدونن در این حد ساده انگارانه.

  • لامصب خب یه نسخه جدید بساز اصن، ریمیک کردنت چیه!؟!

  • Neil_druckman گفت:

    لااقل اون اسم پرنس ایرانی رو بردارید.حیف یه زمانی ما ایرانیا چی بودیم نصف دنیا ماله ایرانیا بوده الان میگن تاریخ ما ماله هنده حالا خوبه ما به هند حمله کردیم عجب

  • AmirtheGRB گفت:

    حالا هی از ubisoft تعریف کنید. خلاقیت توی بازیاش به حد صفر رسیده. هر بازی جدیدی میده هم همه همچین میخرن تعریف میکنن. سطح توقع اینقدر اومده پایین واقعا؟! نتیجش که حتی موتور درست حسابی هم به سازندهاش نمیده چون میدونه در هرصورت میخرنش. دفعه بعدی توهم های خوشگلی مثل گوست ریکان بریکپوینت رو میخرید به نتیجش فکر کنید.

  • cast away گفت:

    بنظرم باید تا انتشار یه تریلر از گیم پلی بازی صبر کرد
    گرافیک فقط یه بخش از ماجراس
    گیم پلی بازی و مکانیزم مبارزه میتونه اونقدر خوب باشه که ضعف گرافیک رو پوشش بده
    ولی در کل اگه فعلا واکنش نشون نمیدادن بهتر بود تا اینکه این بهانه ها رو بیارن

  • Devil گفت:

    گرافیک کالاف موبایل از این بیشتره فکر کنم بازی بیاد یک گیگ باشه

  • farshadx گفت:

    واقعآ دوست ندارم خاطرات شیرین بازی رو با این ریمیک ضعیف خراب کنم

  • snGH گفت:

    الان مثلا این بهونه بود؟؟؟؟! چون خیلی چرت بود!…گرافیک رو ببر بالا بابا بی خاصیت با این گرافیک من پول پای حجم دانلودش هم نمیدم چه برسه پای خوده بازی!…هر شرکت بازی سازی که گیمرا از بازی ایراد میگیرن میره بازیش رو تاخیر میزنه و بهترش میکنه دوباره میاد اونوقت اینا مثلا بهونه اوردن ارواح عمشون؟

  • تازه دو سال و نیم هم در دست توسعه بود شده این! بقیه بازیسازها تو چنین مدتی بک ریمیک نسل فعلی تحویل دادن اینا با بیشتر از دوسال کار گرافیکش در حد نسل قبل شده! کاش یوبی به اندازه کپکام که روی رزیدنت تلاش کرد زحمت بکشه و این بازی رو در اون حد ریمیک کنه نه نسل قبل.

  • گرافیک در حد نسل نه که چه ارز کنم هشت هم نبود
    ولی خدایی از داستان و گیم پلی نمیتوانید ایراد بگیرید
    داستان که همونه اگه بازی کرده باشید میفهمید
    من خودم امروز شروع کردمش و خیلی خفنه
    لامصب معماهای خیلی سخته

  • alizalogy گفت:

    یوبی اینقدر تنبل و قالتاق هست که ریمستر رو جای ریمیک جاا بزنه. هرچند که این لامصب در حد یه ریمستر هم نبود. یه چی شنیده که ملت واسه این بازی و البته تجربه ی یه قسمت جدید هایپن، پیش خودش گفته ما که حال نداریم دوباره بریم توو کار این بازی و دنباله بسازیم، یه ریمستر می دیم، اسم ریمیک هم می ذاریم رووش و ملت هم که هایپن، می خرن و یه پول سنگین دیگه می زنیم به جیب. کلا یوبی در سو استفاده از مخاطب تبحر خاصی داره

  • Milidante گفت:

    کاش هیچ وقت این ریمیک رو معرفى نمى کرد اصن. کاش کلا کارى با بازیهاى قدیمى نداشته باشه یوبیسافت. وگرنه همه ى خاطرات خوبمون رو یکى یکى نابود مى کنه.

  • Armageddon گفت:

    بابا خون آلوده خودتون و کثیف نکنین نسخه اوریجینال همین بازی با همون گرافیک تخم مرغیش معروف شد. حالا فکر کنید همون بازی و با گرافیک یه کم بهتر بازی میکنید. ولی بازم وقتی یه موتور برای ساخت این بازی مناسب نیست مگه با گرز افتادن دنبالتون که حتما باید با این موتور بازی بسازین خو با همون موتوری که نسخه های قبلی رو ساختین بسازین خو به خدا چیزی از ارزش ها تون کم نمیشه. بعد حداقل به جای ریمیک چرا یه نسخه جدید نمیسازن؟ بعد از حدود ۱۰ سال.

  • خب یوبی سافت عزیز
    اگه قرار بود که از همون موتور قبلی استفاده کنی و گرافیکو افزایش بدی که اونم تازه ندادی 😐 😐 😐 ! بهش میگفتن ریمستر نه ریمیک!
    ریمیک یعنی اویل دو و سه
    الان ریمستر کالکشن آنچارتد و لست ۱ از ریمیک تو ریمیک ترن! 😐 😐 😐 😐 😐

  • از یوبی باگ بیشتر از این انتظار نمیرفت با این گرافیک مزخرف تاریخ مصرف گذشته

یوبی‌سافت به انتقادات وارد شده از گرافیک Prince of Persia: The Sands of Time Remake پاسخ داد - گیمفا