اولین تصویر از جعبه‌ی کنسول اکس‌باکس سری اکس منتشر شد - گیمفا
اولین تصویر از جعبه‌ی کنسول اکس‌باکس سری اکس منتشر شد - گیمفا
اولین تصویر از جعبه‌ی کنسول اکس‌باکس سری اکس منتشر شد - گیمفا
اولین تصویر از جعبه‌ی کنسول اکس‌باکس سری اکس منتشر شد - گیمفا

اولین تصویر از جعبه‌ی کنسول اکس‌باکس سری اکس منتشر شد

مهدى قانع‌پسند
۱۲:۴۵ ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
اولین تصویر از جعبه‌ی کنسول اکس‌باکس سری اکس منتشر شد - گیمفا

به تازگی یکی از حساب‌های توییتری (Twitter) مشهور که اخبار مربوط به اکس‌باکس را پوشش می‌دهد، اولین تصویر از جعبه‌ی قدرتمندترین سخت‌افزار شرکت مایکروسافت در نسل نهم کنسول‌ها را منتشر کرده است. در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به بسته‌بندی کنسول اکس‌باکس سری اکس داشته باشیم.

طی این چند روز اطلاعات رسمی و غیر رسمی بسیاری در رابطه با کنسول‌های نسل نهمی شرکت مایکروسافت یعنی اکس‌باکس سری اکس و اکس‌باکس سری اس منتشر شد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به رونمایی از کنسول ارزان‌قیمت‌تر اکس‌باکس در نسل نهم کنسول‌ها و مشخص شدن قیمت و تاریخ انتشار هر دو کنسول مایکروسافت اشاره کرد.

حال به تازگی حساب کاربری Xbox News Reddit که اخبار مربوط به اکس‌باکس را پوشش می‌دهد، اولین تصویر از بسته‌بندی کنسول اکس‌باکس سری اکس را منتشر کرده است، در ادامه شما می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید.

اولین تصویر از جعبه‌ی کنسول اکس‌باکس سری اکس منتشر شد - گیمفاهمان‌طور که مشاهده می‌کنید بخش رو‌به‌رویی این بسته‌بندی به قسمت بالایی کنسول اکس‌باکس سری اکس اختصاص داده شده است و تصویر کامل کنسول نیز در قسمت کناری جعبه قابل مشاهده است.

کنسول اکس‌باکس سری اکس با قیمت ۴۹۹ دلار و کنسول اکس‌باکس سری اس با قیمت ۲۹۹ دلار در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰) برای خرید در دسترس بازی‌بازان سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اولین تصویر از جعبه‌ی کنسول اکس‌باکس سری اکس منتشر شد - گیمفا
اولین تصویر از جعبه‌ی کنسول اکس‌باکس سری اکس منتشر شد - گیمفا
اولین تصویر از جعبه‌ی کنسول اکس‌باکس سری اکس منتشر شد - گیمفا
اولین تصویر از جعبه‌ی کنسول اکس‌باکس سری اکس منتشر شد - گیمفا
اولین تصویر از جعبه‌ی کنسول اکس‌باکس سری اکس منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • GrandWarden گفت:

    ای کاش فقط همون تصویر کنسول ایستاده به همراه دسته رو میذاشتن.نمیدونم هدفشون از قرار دادن بالای کنسول و اون نور سبز چی بوده ولی بنظرم جالب از آب در نیومده.از طراحی جعبه وان اسلیم خیلی خوشم میاد و امیدوار بودم تقریبا مشابه همون باشه.به هر حال باز هم مهم نیست.مهم خود کنسوله که به شدت طراحی شیک و باکلاسی داره.

    • nimabastami گفت:

      به شخصه از اون افرادی هستم که شکل جعبه کنسول آنچنان برام مهم نیست چون بعد خرید کنسول جعبه ی اون رو که کنار کنسول نمیذاریم که بخوایم هر روز نگاش کنیم……..
      جعبه ی کنسول خوشگله ولی میتونست خوشگل تر هم باشه اگه اون عکس کنسول ایستاده به همراه دستش روی جعبه بود اما بازم میگم جعبه مهم نیست اصل خود کنسوله

      • MAX3D گفت:

        امیدوارم هرکی کنسول مورد علاقه ش رو میخواد بخره و البته خیلیا بخاطر قیمت کمتر توی ایران البته برن سمت ایکس باکس اما بازم فن هایی مثل من تنها منتظر کنسول سونی خواهند موند و تموم تلاش خودشون رو برای خریدش میکنن هرکدوم از کمپانی ها روش خودشون رو دارن که سونی تو محتویات و ارزش ها و دوال سنس و طراحی کنسول انحصاری ها و بازی های انقلابی کارش درسته مایکرو تو ارزون بودن و سرویس های انلاین محور و گیم پس امیدوارم موفق بشن هردو کنسول اما کافیه اونایی که شک دارن تو انتخاب کنسول بعدی به همین جزئیات پلی ۵ و دوال سنس فکر کنن و این عکس های پائین رو ببینن مخصوصا اونایی که این نسل پلی ۴ داشتن مو به تنشون سیخ میشه و هایپ میشن حالا باقی انحصاری ها هم به کنار

        up-00.com/i/00191/p81mdgcx8xpz.jpg

        up-00.com/i/00191/2yx8n2f0p69i.jpg

        up-00.com/i/00191/1h0p8gw24i7o.jpg

    • Alifz گفت:

      وقتی پی سی ها خیلی وقته چیزی به اسم نورپردازی RGB یا SRGB دارن، نمیتونن یه کنسول با طراحی ساده بدن بیرون
      مطمئن باش همون هفته اول کنسولو باز میکنن سیستم rgb زیر فنش کار میکنن

  • RAW99 گفت:

    خیلی زیباست میدونستین rtx 3090 از xbox series x بزرگ تره البته خیلی تفاوت ارتفاعشون زیاد نیست ولی بازم جالبه و ps5 هم از هردو بزرگ تره

  • Rog strix گفت:

    قشنگ نیست.سری اس رو اینجوری نزنن خوبه.البته مهم نیست.من از جعبه ps4 ام فقط جعبه اصلی سفیده مونده و اون جلد نازکش که تصویر کنسول روشه کلا پاره شده

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    چقدر زیباست :inlove: مایکروسافت چند روزه داره فقط میترکونه و باعث خوشحالی بسیاری از گیمر ها شده
    .
    .
    #ترول نکنیم

  • Bluebox گفت:

    زیباست. انشالله هر کی مثل من دلش بخواد بتونه یه روز جعبه پر رو بگیره دستش

  • شکل ظاهری مناسبی داره. در مورد این درگیری های شکل گرفته پیرامون قیمت میشه اینجوری پیشبینی کرد: همه می دونیم سونی و مایکروسافت دو راه متفاوت رو پیش گرفتن مایکروسافت روی قیمت و سرویس تمرکز داره و یه جورایی کمیت. از طرفی سونی برروی کیفیت و ویژگی‌های خاص مانور میده. (کنترلر و تمپست) به همین دلیل سخت میشه تصور کرد سونی آندرکات کنه مایکروسافت رو و قیمت پایین تری رو در نظر بگیره و در بهترین حالت می تونه هم قیمت اکس‌باکس سری اکس کنسول دیسک‌دار رو عرضه کنه و دیجیتال هم پنجاه دلار تا صد دلار کمتر.( اگر ضرر بیشتر متحمل بشه ۱۰۰ دلار اگر نشه ۵۰ دلار) اما اگرچه قیمت جزو عوامل اصلی هستش اما خب همه چیز نیست مخصوصاََ اگر هر دو قیمت مساوی داشته باشن. به نظر من سونی قصد داره با کیفیت انحصاری ها و قابلیت ها رقابت کنه تا این که با قیمت پایین تر وارد میدان بشه. یعنی چی؟ یعنی این که یک رویداد برگزار می کنن و میگن این از Silent Hill این از بازی انحصاری X و اینم اثر انحصاری y (فرض کنید gow 2) حالا که می دونین چه آثاری در انتظارتون هست، تصمیم بگیرین قیمت ۴۹۹ یا ۵۵۰ رو پرداخت کنین یا نه. سونی قصد رقابت داره اما با کیفیت محتوا نه آندرکات کردن. در حقیقت هر دو شرکت با سلاحی که دارن وارد میدان رقابت شدن: مایکروسافت با منابع مالی و سرویس های بی نظیرش. سونی با محتوای خارق‌العاده اش. بازم دقت کنید نگفتم قیمت مهم نیست بلکه تقریبا مهم ترین عامل هستش و همین قیمت پایین سری اس نسل بعد رو رقابتی تر می کنه. اما خب در مقابل قیمت چندین عامل مختلف می تونن خودنمایی کنن مخصوصاََ اگر قیمت ها اختلافشون ۵۰ تا صد دلار باشه. یعنی کنسول سونی ۵۰ دلار بیشتر باشه.

    • Rog strix گفت:

      به نظر شما،فرایند اکانت هکی و ترکیبی ps4 ،بر روی ps5 هم قابل اجرا؟؟؟مثلا من گوست اف سوشیما رو برای ps4 ظرفیت یک گرفتم ۹۰ تومن.یعنی برای ps5 هم میتونم با دورو ور این قیمت اینجوری بازی تهیه کنم؟؟؟

      • arm4nii گفت:

        هیچ چیز مشخص نیست تا وقتی عرضه نشن.بستگی به امنیت و ظریب امنیتی داره که چجور و کی هک شه برای بازیهای اکانتی.
        ولی فکر کنم بشه شبیه اکانتهای ظرفیتی روش ریخت.امیدوارم بشه چون هربازی ۶۰ دلار ادم داغون میشه حتی اگه شریکیشو ادم بگیره.

      • مشخص نیست که سونی این بار چه رویه‌ای رو پیرامون اشتراک بازی با دوستان در نظر داره (احتمالا تغییری ایجاد نکنه چون بازخورد مثبت گرفتن) اما در آخرین به روز رسانی پلی‌استیشن ۴ قابلیت mobile guard authenticator رو اضافه کردن که هک کردن رو عملا غیر ممکن می کنه اما اختیاریه و خیلی کاربران اصلا این قابلیت رو استفاده نمی کنن. ولی شاید بتونه نسل بعد اینو اجباری کنه و عملا اکانت هکی از بین بره ولی فکر نکنم اکانت ظرفیتی حذف بشه از چرخه.

        • منظورتون از mobile guard authenticator همون,تایید دو مرحله ای هست که به صورت پیامک میاد؟
          چون اون سیستم چند سالی هستش که وجود داره
          تا جایی که میدونم آخرین تغییری که سونی تو سیستم امنیتیش ایجاد کرد،به یکسال پیش برمیگرده و verify email بودش که مربوط به تغییر ip بودش و اگر برای با دو تا ip مختلف وارد یک اکانت میشدی،سیستم verify email فعال میشد و یک تاییدیه واسه ایمیل صاحب اون اکانت ارسال میشد،که البته روی یکسری ip ها مثل آمریکا،اسپانیا و اسرائیل وجود نداشتش
          همین چند وقت پیش هم برای یک مدتی،نمیشد وارد بخش deactive all تو سایت سونی شد،البته یک لینک خاص واسه اینکار وجود داشتش
          البته این مشکل وارد نشدن الآن درست شده

          • تایید دو مرحله‌ای از طریق sms وجود داشته اما از طریق mobile guard authenticator خیر. به روز رسانی ۸٫۰۰ یک سری تغییرات به همراه میاره که یکیش همینه.
            https://www.pushsquare.com/news/2020/07/ps4_firmware_update_8_00_beta_invites_being_sent_out
            Two-step verification is now available using authenticator apps. After entering your sign-in ID and password on your PS4, you can complete the sign-in process by allowing the app access. You can download authenticator apps from the App Store or Google Play™. We do not guarantee the functionality of all authenticator apps.
            فعلا به صورت محدود در حالت بتا در دسترس بعضیا قرار داره ولی به احتمال بالا در دسترس قرار میگیره. اگر تا الان نگرفته باشه.

      • mamad1166 گفت:

        اکانت های هکی قضیش اینه که سرورهای سونی هک شد و تعداد زیادی اکانت یوزر پسوردش افتاد دست ملت و اونا هم بازی که صاحب اکانت خریده میان شیرش میکنن رو اکانت دیگه در حالی که صاحب اکانت خبر نداره
        اکانت ظرفیتی هم که یک بازی برای سه نفر شیر میشه (یک نفر غیر قانونی) اکانت هم از رجن های ارزان خرید میشه مثل ترکیه و روسیه و ….
        نسل بعد هم بسته به سیاست سونی ظرفیتی رو میشه ادامه داد برای دو یا سه نفر
        اما هکی ممکنه جلوش گرفته بشه

    • sony.k گفت:

      پیش‌بینی سونی خیلی سخت شده.
      از طرفی فکر میکنم اگه قیمت پایینی تو ذهن داشت باید سریع بعد مایکروسافت اعلام میکرد، که جو رو بگیره دستش.
      از طرفی فکر میکنم شاید دوست داشته باشن قیمت پایین رو توی مراسم اعلام کنن و… .
      از طرفی حتی نمیدونم سونی خودش به قیمت نهایی رسیده یا نه، چیزی که واضحه اینه که سونی برای نسخه دیجیتال باید حتما ضرر بده، چون طبق محاسبه من، در کمترین حالت نسخه دیجیتال ps5 برای سونی ۶۵۰ دلار درمیاد. ( ۱۵۰ دلار اس‌اس‌دی ، ۲۰۰ دلار جی‌پی‌یو، ۱۰۰ دلار سی‌پی‌یو، ۵۰ دلار رم، ۵۰ دلار دسته، ۱۰۰ دلار بقیه قطعات) تازه هزینه تحقیق و توسعه و طراحی و کارگر و… رو هم حساب نکردم.
      اما خب قطعاتی مثل ssd یا gpu انتظار میره سریع ارزون شه در آینده نزدیک. احتمال میدم سونی الان هنوز در حال مذاکره با amd باشه که بدونه قیمتش برای آینده چطور خواهد بود.
      ولی قبلا یک‌بار سونی گفته بود قیمت ps5 معادل ارزش واقعیش خواهد بود. در اینصورت قیمتهاش باید در حدود ۶۵۰، ۷۰۰ دلار باشه، که الان فکر نکنم بازار تحمل شنیدن چنین خبری رو داشته باشه.

      • بله واقعا هیچ چیز مشخص نیست ولی تقریبا میشه اطمینان داشت سونی و بخش پلی استیشن باید به خوبی تمامی شرایط رو سنجیده باشن اما در مورد قیمت نهایی ساخت هم گزارش های رسمی از منابع سخت افزاری برآورد کردن که ساخت هر پلی‌استیشن ۵ (نسخه دیسکدار) ۴۵۰ دلار در میاد (بدون بسته بندی و ارسال و حمل و نقل) و با تمامی هزینه های جانبی ۴۷۰ دلار میشه. گزارش ها از منبع بی در و پیکر مثل ۴Chan نیستن ولی می تونن ده تا بیست دلار بالا یا پایین باشن. مثلا جالبه بدونین قیمت خنک‌کننده‌ی پلی استیشن ۴ تقریبا ۱ دلار بود و این نسل یک خنک کننده فوق العاده استفاده شده که فقط ۳ تا ۵ دلاره.

        • اگر منبع تقریبا نامعتبری بود مطرح نمی کردم قیمت تولیدی گزارش شده رو ولی بلومبرگ و پولیگان این گزارش رو منتشر کردن و تخمین ها به شدت حرفه ای بوده.
          https://www.polygon.com/2020/2/14/21137615/ps5-cost-price-point-playstation-5

          • sony.k گفت:

            ممنون. پس خیلی خوبه. من واقعا فک نمیکردم سونی بتونه قطعات رو با قیمت کمتر از چیزی که نوشتم جور کنه.
            مثلا جی‌پی‌یو رو من ۲۰۰ دلار گرفتم، در حالیکه کارت ۱۰ ترافلاپس amd تو بازار حدود ۴۵۰ دلاره.(میانگین)
            اگه پیش‌بینی این سایتها درست باشه شاید سونی بتونه همون ۵۰۰ و ۴۰۰ دلار رو قیمت بذاره، که خب بهترین حالت هم همینه.

    • UMK3 گفت:

      البته اقای کریمی xbox تو نسل ۹ وضعیت خیلی بهتری داره نسبت به نسل ۸ الان ۱۵ استودیو در اختیار دارن و احتمالاً قراره تعدادش رو افزایش بدن و به ۲۰ استودیو برسونن
      واگه اشتباه نکنم هنوز چندتا از استودیوها xbox بازیشون رو معرفی نکردن
      البته نباید فراموش کرد که بیشتر انحصاری های xbox توسط استودیوی های ترد پارتی ساخته میشه وممکن هس
      یک یا چند بازی انحصاری معرفی نشده ساخته شده توسط استودیوهای ترد پارتی داشته باشه

      • بله همین خرید استودیوها هستش که قیمت پایین جواب میده. مردم دنبال می کنن اخبار رو و می دونن که مایکروسافت قراره بازی های خوب توسعه بده و به همین خاطر قیمت پایین داره کار خودش رو می کنه اگر قیمت پایین با محتویات ضعیف همراه میشد باز هم جواب نمیداد. اما خب تا وقتی اثبات نشه که استودیوای مثل Initiative چی میسازه و چه کیفیتی داره باز هم برتری تا حد خیلی زیادی با سونی هستش در محتویات. مهم نیست چند نفر از ناتی داگ و سانتا مونیکا به استودیوی initiative پیوستن مهم اینه مردم کیفیت نهایی رو میسنجن. مایکروسافت باید خودش رو ثابت کنه و من فکر می کنم تا حدی می تونه این کار رو انجام بده تنها مشکلش در بخش محتوا اینه که حالا حالا ها پروژه‌ی اماده نخواهند داشت. نه فیبل اماده میشه به زودی نه پروژه‌ی initiative نه state of decay همگی در اوایل ساختن و این کار رو یکم براشون از حیث محتوا سخت می کنه.

    • 🤘Mohsenj74 گفت:

      دیروز جلو مغازمون یه وانت پارک کرد بار هلو اورده بود داد میزد کیلو ۲۵ تومان تقریبا یکساعت گذشت هیچی نفروخت یوهو داد زد کیلو ۲۰تومان فکر کنم تو نیم ساعت وانت خالی شد :laugh: مثال دقیقی نیست ولی قیمت نقش بسیار تعیین کننده ای داره و در کنار تمام او چیز هایی که راجب مایکرو گفتین کیفیت هم مد نظر مایکروسافت هست ولی زمان میبره تا انحصاری های استودیو هاش منتشر بشن….من خودم انتخابم برا نسل بعد ps5 هست و امیدوارم سونی قیمت بالای ۵۰۰ دلار نده چون در کنار قیمت مناسب و کیفیت بازی ها درجه یکش قطعا شاهد حضور پر قدرت هر دو ناشر بزرگ هستیم در نسل ۹ ،،،، الان تقریبا مطمئن هستم نسل ۹ هم سونی و هم مایکروسافت قراره برا گیمر ها کلی سوپرایز و اتفاقات خوشایند رو کنن و این برا من عالیه :inlove:
      .
      .
      #ترول نکنیم

    • wildhunt گفت:

      برای ما ایرانیا یک مشکلی که وجود داره اینه که دلال های گرامی کنسول های سونی رو گرونتر میفروشن یعنی الان وان ایکس و ps4 pro قیمتشون یکیه ولی تو ایران ps4 pro حدود ی تومن گرونتره!!!
      این کارشون باعث میشه تفاوت قیمت تو ایران قابل توجه بشه و ممکنه روی خیلیا تاثیر بزاره

    • Ozhan گفت:

      منظور اقای کریمی اینه که سونی هاردگور گیمرا رو هدف گرفته(طبق خبرایی که جلسه واس سهام داراش برگذار کرده بود و این حرفو زده بود) و مایکروسافت کژوال گیمرا رو
      یه پدر وقتی واس بچش بخواد کنسول بخره اولین سوالی که از فروشنده میپرسه اینه که کدوم ارزون تر و مقرون به صرفه تره؟
      و یه گیمر هاردکور اولین سوالی که از خودش میپرسه کدوم بازیای خفن تری داره!

  • Ozhan گفت:

    من تو بدترین دوراهی زندگیم گیر کردم
    کمکم کنین 😥

    • 😥
      این نسل هر دو کنسول موفق خواهند شد چون هردو پرقدرت اومدن جلو
      ولی انتخاب من به احتمال زیاد اگه توانشو داشته باشم ps5 هست حالا یا معمولی یا دیجیتال
      و اوژان جان آیا شما میتونی گاد و سایلنت هیل رو ول کنی ؟
      ولی منم موندم کدوم رو انتخاب کنم به دادمون برسید 😥

      • darkwarrior گفت:

        توی خرید ps5شک نکن سونی هیچوقت برای طرفدار هاش کم نذاشته و راضی بودن و پشیمون نشدن مردم از خرید پلی استیشن
        توام مطمئن باش نسل بعد پشیمون نمیشی از خریدش
        ممکنه یکمی هزینت بیشتر بشه ولی ارزششو داره

    • اگر بین ایکس باکس سری اس و ایکس گیر کردی که واقعا دوراهیه بزرگی نیست
      جواب این دو راهی رو میخای؟ یکم گردن کج کن به جیبت نگاه کن ، جوابو از جیبت بگیر 🙂

      اگر بین ps5 و xbox x که باید بگم فقط به انحصاریا نگا کن ..

    • 🤘Mohsenj74 گفت:

      اوژان اگه منظورت کنسول هست…..اگه از لحاظ مالی مشکل خاصی نداری قطعا پلی استیشن بگیر ولی مخالف این دیدگاه هستم که بگیم اگه پلی استیشن نشد خداحافظ بازی خیلی مخالف این طرز فکرم چون تعصب داخلش موج میزنه و ویدیو گیم تعصب نمیشناسه…اما اگر وضع مالی جالب نیست فعلا مایکروسافت واقعا وسوسه کننده هست و تردید نکن یعنی تردید نکن گرفتن ایکس باکس باعث میشه همچنان از ویدیو گیم لذت ببری این قول من به تو هست . اگر بین دو کنسول مایکرو موندی به نظرم سری اکس ولی خب اگه نمیخوای خیلی هزینه کنی سری اس … این نکته که بازی های مایکرو با توجه به سرویس های بی نظیرش واقعا جالب شده رو نمیشه از نظر ها پنهان کرد ، امیدوارم در نهایت همه به خواسته قلبی گیمینگ خودشون برسن :yes: خودم میخوام ps5 بگیرم ولی اگر به هر دلیلی نشد ایکس باکس در حال حاظر یه گزینه جذابی هست و از سال دیگه کلی انحصاری رو میکنه که قطعا بازی کردنشون خالی از لطف نیست و تازه هر موقع بخوای میتونی کنسولت رو عوض کنی به همین سادگی بازی ها فرار نکردن که و مثل سالها پیش نیست که بازی میومد اگه تا یکسال بازیش نمیکردی دیگه گیر نمیومد و شانسی گیر میاوردی….الان گیمرا دارن حال میکنن نمیدونن قبلا چقدر داستان داشتیم…اوژان جان این نظر من امیدوارم بدرد شما بخوره 😀 😎

      • Ozhan گفت:

        محسن جان ازونجایی که اقتضای سنِ( 😎 ) ترجیح میدم تو اوج خداحافظی کنم با گیم تا اینکه درگیره کمیت بشم

        • 🤘Mohsenj74 گفت:

          پس با این حساب شما بر سر دوراهی گیر نکردی یا پلی استیشن یا هیچ . اوژان عزیز شما هر چیزی که فکر میکنی برات مفید هست همون کار رو انجام بده شما راضی باشی منم خرسند هستم :yes: اما خواهشا یه جوری نگو که اگه من یا هر کسی ایکس باکس داره درگیر کمیت شده این برای من و خیلی ها قابل قبول نیست این چه نوع دسته بندی هست ؟ یا بدتر هر کی ایکس باکس داره میشه کژوال گیمر و هر کی سونی داره میشه گیمر هاردکور!!!!! الان میخواین بیاین شهر ما من چند تا گیمر بهتون معرفی کنم که الان ایکس باکس دارن و اونقدر اطلاعات دارن و قوی هستن که شاید تعجب کنین یا فکر کردین سنین کم هیچ کدومشون پلی استیشن ندارن ؟
          .
          .
          اوژان منظور خاصی ندارم فقط این حرفا رو دلم بود یه مدتی میخواستم بگم چون من که عمرمو تو گیم گذاشتم و زندگی کردم و کلی خاطره دارم اما الان ایکس باکس دارم یکی بیاد بگه هر کی ایکس باکس داره کژوال گیمر هست برام مثل توهین میمونه، معمولا این حرفا از تعصب و سن کم (ذهنی) میاد کسی که کلا ۱۰ سال بازی کرده و یه ویچر ۳ و یه لست ۲ بازی کرده و فکر کرده دیگه خیلی گیمره حق نداره همچین فکت هایی صادر کنه …. بالای ۲۵۰ میلیون کنسول بازی یا خیلی بیشتر فروخته شده در نسل ۸ کی به خودش این حق رو داده اینا رو دسته بندی کنه اونم انقدر خط کشی شده …. من نمی پذیرم و حاظرم با هر کسی هم تو دنیا سرش بحث کنم .
          .
          .
          #ترول نکنیم

    • تو میتونی هر جفتش رو داشته باشی
      بشرط اینکه فن بازی درنیاری هر کدوم رو اول گرفتی

    • فقط شما نیستی :-)) باید صبر کنیم ببینیم قیمت ps5 چی میشه و اینکه اکانت هکی میشه روش استفاده کرد یا خیر

  • majid گفت:

    خدایی الان واقعا سونی هیچ واکنشی نشون نمیده به احتمال زیاد سونی هم مجبور شه با ضرر کنسول بده البته سونی تو کوتاه مدت هم میتونه ضرر رو جبران کنه

  • arm4nii گفت:

    خیلی خوشگله لامصب.
    صبرمون تموم شده.
    این دوماه هم بگذره زودتر راحت شیم.

  • ALIREZAICE گفت:

    خدا رو شکر همه چی داره اکس باکس غیر بازی خو نامرد یه بازی هم معرفی کن وسط اینهمه کنسول الان اینا امسال میان یکی هم خرید وقتی بازی نداره چیکارش کنن

  • بابا اینا جعبه رو هم نشون دادن
    چرا سونی هیچ حرکتی نمیزنه
    حتی اعلام زمان رویداد هم برا یه هایپ خفن کافیه

    • Yato گفت:

      دقیقا
      احتمالا داخل یک رویداد بگن که فکر کنم هنوز دارند بازی های زمان نمایش را اماده می کنند
      فیل بزرگ ( به شوخی لقبش را گفتم ) گفته قرار بوده به طور رسمی یک یا دو هفته بعد این اطلاعات را بگن احتمالا ان ها هم یک رویداد در نظر داشته باشند ، هرچند من فکر میکنم ماکرو با لو رفتن قیمت و اعلام تاریخ دقیق و عنوانین لانچ نمایشش را برای چند هفته دیگه هم عقب بندازه تا دست پرتر از همیشه بیاد
      امیدوارم در نمایش های پیش رو خبر هایی از بتلفیلد بعدی و اثر حضرت میکامی ( GhostWire: Tokyo ) هم بشنویم

  • ragnaros گفت:

    عکس کیف پوله مارو هم بذار

  • PS5 گفت:

    قشنگه :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

  • Jaber-shams گفت:

    به به من ps فنم ولی واقعا حال کردم با سری ایکس
    خدایا چی میشد که این وضعیت ….ن و نداشتیم میتونستیم راحت هر دو کنسول رو بخریم

  • mbox گفت:

    بهترین طراحی جعبه کنسول واقعا عالیه
    مرسی رییس بزرگ فیل اسپنسر
    شاهکار

اولین تصویر از جعبه‌ی کنسول اکس‌باکس سری اکس منتشر شد - گیمفا