بازی Skull & Bones در رویداد Ubisoft Forward حضور نخواهد داشت؛ انتشار اطلاعات جدید در سال ۲۰۲۱
بازی Skull & Bones اولین بار در سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی شد. از آن زمان تا به حال، روند توسعهی این بازی با فراز و نشیبهای مختلفی همراه بوده است. به گفتهی یوبیسافت (Ubisoft)، روند ساخت این بازی در ابتدا به علت برخی چالشها و مشکلات دیگر متوقف شد و سپس آنها تصمیم به ریبوت کردن آن و قرار دادن المانهای جدید گرفتند. اخیراً مدیر نوآوری بازی اطلاعات تازهای از روند ساخت این اثر را به اشتراک گذاشته است.
خانم الیزابت پلن (Elisabeth Pellen)، مدیر نوآوری بازی Skull & Bones، بهتازگی در پیامی اعلام کرده است که این عنوان مراحل توسعهی خود را با دیدی جدید طی میکند. به گفتهی وی، تیم توسعهدهنده قصد دارد با ارائهی محتوای مختلف از این بازی برای سالهای زیادی پشتیبانی نماید. خانم پلن همچنین تایید کرد که این بازی در قسمت جدید رویداد Ubisoft Forward که امشب برگزار میشود، حضور نخواهد داشت و به گفتهی وی در سال ۲۰۲۱ میلادی اطلاعات بیشتری از این عنوان منتشر خواهد شد.
متن پیام خانم الیزابت پلن:
در ابتدا و مهمتر از هر چیز دیگر میخواهم از شما مخاطبان و طرفداران به خاطر صبر و حمایتهایتان تشکر کنم. میدانیم که شما منتظر اخبار جدیدی از بازی Skull & Bones بودهاید. روند تولید و ساخت این بازی با دیدی جدید و بهخوبی طی میشود. تیم ما در استودیوی یوبیسافت سنگاپور به انتشار بازی و پشتیبانی طولانی مدت از آن متعهد است. بازی ما در رویداد Ubisoft Forward حضور نخواهد داشت. ما در حال کار بر روی برنامههایی برای نمایش و ارائهی Skull & Bones در آینده هستیم. مطمئناً این مورد ارزش صبر کردن را دارد.
بسیاری از شما از تاخیر طولانی مدت بازی ما تعجب کردهاید. ما به زمان بیشتری برای توسعه نیاز داشتیم.ما Skull & Bones یک عنوان بزرگتر تصور میکردیم و مشخصاً این بلندپروازیها با چالشهای بزرگتری روبرو می شدند.
سرانجام این مشکلات منجر به تأخیرهای لازم در بازی ما شد. در طول چند ماه گذشته سوالات مختلفی در ذهن ما شکل گرفت. اول اینکه چگونه میتوانیم یک عنوان فانتزی در دوران دزدان دریایی را مدرنیزه کنیم؟ چگونه میتوانیم یک تجربهی سرگرمکننده و غوطهور کننده را ارائه دهیم؟ چگونه میتوان لحظات جالب و به یاد ماندنی در بازی خلق کنیم؟ برای پاسخ به بیشتر این سوالات مشخصاً به زمان بیشتری برای توسعه نیاز داشتیم.
از آنجایی که Skull & Bones از ایدهی اصلی خود به آنچه که در حال حاضر است تبدیل شد، لازم بود که ایدههای تازهای نیز به تیم اضافه شود. من زمانی که بیش از دو سال پیش به عنوان مدیر نوآوری Skull & Bones پیوستم، یکی از این افراد بودم. من بخشی از تیم اصلی بازی بوده ام که بسیاری از توسعه دهندگان با استعداد در استودیوی یوبیسافت سنگاپور را هدایت میکند. از آن زمان استعدادهای جدیدی به تیم ما اضافه شدهاند.
افرادی مختلفی از استودیوهای برلین، کیف، فیلیپین و پاریس به ما کمک میکنند. فداکاری و اشتیاق توسعهدهندگان ما همچنان به ما برای ساخت Skull & Bones نیرو و انرژی میدهد.
ما به کاری که انجام میدهیم افتخار میکنیم و در سال آینده اطلاعات بیشتری از بازی Skull & Bones را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.
هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار بازی Skull & Bones و همچنین پلتفرمهای مقصد آن مشخص نشده است. استودیوی یوبیسافت سنگاپور (Ubisoft Singapore) وظیفهی توسعهی این بازی را برعهده دارد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
فکر نکنم دیگه این بازی را تا یک و دو سال بعد دید
هم این بازی و هم beyond good or evil 2 رو خیلی وقته معرفی کردن ولی خب رفتن تو خشکسالی خبری.امیدوارم توسعه شون به خوبی پیش رفته باشه و یوبی بتونه بازاریایی خوبی براشون انجام بده.
این بازی سرویس محور شد برای همین تاخیر خورد با توجه به سابقه خوب یوبی در رینبو۶ و for honor و همچین نبردهای دریایی در سری اساسینز میشه گفت این بازی موفقیتش حتمیه :yes: