گزارش: از طریق خردهفروشی آمازون تصاویر و طرح روی جلد احتمالی Demon’s Souls و برخی دیگر از عناوین پلیاستیشن ۵ منتشر شد
امروز چند تصویر جدید از بازی Demon’s Souls Remake منتشر شد که دید فضای تاریک و پر جزئیات این اثر انحصاری پلیاستیشن ۵ را به ما نشان میدهد.
دو تصویر جدید از طریق شعبهی استرالیای آمازون فاش شده است که میتوانید در ادامه آنها را مشاهده کنید:
همچنین در کنار این تصاویر شاهد طرح روی جلد آثاری مانند Demon’s Souls Remake ،Returnal ،Sackboy A Big Adbenture ،Grand Turismo 7 و Destruction Allstars هستیم. شما میتوانید این طرحها را در ادامه مشاهده کنید:
برخی از این طرحها نهایی نیستند و برروی آنها این موضوع نوشته شده است و طرح روی جلد Demon’s Souls Remake نیز در این دسته قرار میگیرد. Demon’s Souls Remake برای اولین بار در رویداد “آیندهی گیمینگ” (Future of Gaming) پلیاستیشن ۵ رونمایی شد. بازی توسط بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) و ژاپن استودیو (Japan Studio) مراحل ساخت را طی میکند و قرار است یک تجربهی نقشآفرینی هاردکور را برای بازیبازان به ارمغان بیاورد.
به طور مختصر در مورد این اثر میتوان نکات زیر را متذکر شد:
- یک چالش خشونتبار را تجربه کنید که از پایه دوباره بازسازی شده است. تک تک جزئیات با کیفیت خارقالعادهای بهبود پیدا کردهاند و دنیای بولتاریا در سطحی قرار دارد که حتی تصورش را هم نمیکردید.
- با شجاعت به سمت شمال قلمروی بولتاریا حرکت کنید، جایی که قلمروی شوالیهها یاد میشد اما حالا شیاطین و موجودات توصیف ناپذیر در آن حکمفرمایی میکنند. با شخصیتهای عجیب و غریب رو به رو شوید که تحت تاثیر این دنیا قرار گرفتهاند و در این میان روایتی بینظیر را تجربه کنید.
- مهارت خود در مبارزه را کاملاََ بینقص و زمان حمله و عقبنشینی را به خوبی درک کنید چرا که هر ضربه از روی بی دقتی ممکن است باعث شود تمامی سولهای جمعآوری شده را از دست بدهید. جایزهی از بین بردن دشمنان سرسخت و شیاطین بزرگ خواهد بود و به یاد داشته باشید که مرگ به معنای پایان نیست بلکه یک حالت دیگر از موجودیت به حساب میآید.
- حملهی دیگر بازیبازان به صورت آنلاین ماموریت شما خطرناکتر میکنند و از طرفی بهرهگیری از دوستان برای ازبین بردن باسها نیز تجربه را خوشایند میکند.
- اشتراک پلیاستیشن پلاس برای بخش چندنفره ضروری است.
کارگردان بازی چندی پیش در رابطه با کنترلر دوالسنس (DualSense) و بهرهمندی از آن در تجربهی Demon’s Souls Remake صحبت کرده بود:
مبارزات در Demon’s Souls Remake جسورانهتر، تاریکتر و مرگبارتر خواهند بود به شکلی که بازیباز برخورد هر ضربه به شمن را به طرز باورنکردنی حس میکند. ما با کنترلر بیسیم دوالسنس و قدرت هاپتیک میتوانیم مبارزات را مرگبارتر و جسورانهتر از همیشه طراحی کنیم. حال شما تک تک ضربات وارده بر دشمن را حس میکنید. از بین بردن آنها و استفاده از جادوهای مختلف حس بسیار خوبی را القاء میکند.
تاریخ عرضهی Demon’s Souls Remake هنوز مشخص نیست.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بیا که میخوام پدر بازی های سولز بورن رو اینبار با دوال سنس تموم کنم
از فال اف ۷۶ رسیدی به سولزبون خودش یه پیشرفته تبریک !
۷۶ که سایه فالوت هم نبود
فالوت یعنی ۳،نیو وگاس و با ارفاق ۴
تو به همونم نرسیدی
افرین فال اوت فن با عکس اسپایدر من 😐
موقعی که آرم sony interactive entertainment رو میبینم ؛ احساس غرور میکنم
فقط demons souls بقیش همش بهانست … گرافیک رو نگا کن چطور میتونی این بازی رو ببینی و دلت نخوادش !! :-))
سلطان اکشن ارپی جی هاردکور دیمن سولز
سال۲۰۰۹واقعا سخت بود چون اولین بازی توی سبک خودش بود
به به عجب بازیه توپی بشه این :inlove:
چه گرافیکی!!!!!!!!! 😮 :sarcasm: :sidefrown: :yes:
چه فضای خوفی!!!!! :sweat: 😮 :smirk: :yes:
همه اینها ۲۰۲۱ میاد اینجور که پیداست
مراسم سونی فقط برنامه ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ بود انگار
هورایزن و چند تا بازی جدید دیگه هم ۲۰۲۱ بیاد عالی میشه
سال اول ps5 میخریم بعد ۱ سال سریز اس بخریم ایشالا
خدایا خودت پول برسون.
با تشکر از نویسنده
این بازی ها هم به لیست چیزهایی که نمیشه خرید، اضافه شد
طرح ها زیبا هستن ولی هنوز نهایی نیستن که نویسنده هم ذکر کرده
منتظر طرح نهایی با لیبل و ذکر only on Playstation یا Playstation exclusive میمونم
تصویر رویه جلدش خیلی خوبه ولی نوار سفید تو ذوق میزنه
چرا رو هیچکدوم Only On PlayStation نداره؟
انحصار زمانیه همش؟
دو دلیل داره یکی آرم Only on Playstation با شروع نسل باعث گیج شدن مخاطب میشه و کوچک ترین سردرگمی طبق قوانین ترید مارک باید برطرف بشه و این که only on playstation مشخص نمیکنه کدوم یکی. و دلیل دوم و مهم تر اینه که اگر قرار باشه مثل Horizon بعد از سه چهار سال تصمیم بگیرن بازی هایی مثل spider man رو برای پی سی عرضه کنن مخاطب نتونه شکایت کنه و غر بزنه که شما قول only on playstation رو دادید. پس فعلا قرار نیست انحصاری زمانی باشن این حذف لوگو برای اطمینان خاطر انجام گرفته که اگر روزی تصمیم گرفتن مثلا miles morales رو برای رایانههای شخصی هم عرضه کنن مخاطبین بهانه نداشته باشن که شما قول only on playstation رو دادین. اون پلیاستیشن استودیو پایین هم یک جورایی نقش only رو به صورت معنوی نه تکنیکی ایفا می کنه.
:yes:
ممنون بابت نوضیحات کامل آقای کریمی.
فقط داداش حداقل شما یدونه لایک میدادید که همش دیس نباشه :smirk:
استاد کریمی عزیز یه سوالی داشتم ؛ خیلی خیلی ممنون میشم اگه جواب بدین
.
.
با توجه به اینکه شما اطلاعات زیادی در صنعت گیم دارید؛ از نظر شما چه استودیوهایی توسط سونی خریداری می شوند؟؟
سلام برادر من نه استادم نه اطلاعاتم بالاس شما نسبت به بنده لطف دارین. تمام اطلاعاتم از منابع داخلی مختلف هستش و یا این که حدس و گمانه خودمه.
به نظر من سونی استودیو خریداری نمی کنه تمام استودیوهای قدیمی رو دو تیمه کردن مثل سانتامونیکا و ناتیداگ و به نظر من این روش برای سونی بازده ی بیشتری دارن همین الان هم ناتی داگ احتمالا تیم دومش پروژهای در دست ساخت داره. اینسومنیاک هم که میبینید دو تیمه هست یکی SPIDERMAN توسعه میده دیگری RATCHET. از طرفی گوریلا هم یک استودیو به مجموعه خودش اضافه کردن. سونی استودیوها رو گسترش میده و در شهر های مختلف استودیو تاسیس می کنه. اما اگر بخواد خریداری کنه به نظرم Bluepoint Games و Housmarque انتخاب های خوبی هستن و ممکنه خریداری بشن. بازم ممنون از لطفتون نسبت به بنده.
بزرگوارید استاد عزیز ؛ بنده نوازی می فرمایید ؛
.
.
من هم از سایت های مختلف تحقیق کردم ؛ احتمال این ۲ استودیویی که فرمودید ؛ از بقیه بالاتره ولی آیا بهتر نیست که استودیو کوجیما پروداکشنز رو بخرن؟ البته شایعه هست که کوجیما داره سایلنت هیلز جدید میسازه ولی فرست پارتی بودن یه پشتوانه قوی حساب میشه
.
.
مورد دیگه ایی هم درباره نظرات مهمی که فرمودید ؛ مگه چقدر به اعضای استودیو های بزرگ سونی اضافه شده که به ۲ گروه تقسیم شدن و بازی هایی به این کیفیت وخوبی دارن میسازن ؛
طبق اطلاعات بنده حقیر (به تقریب)؛ استودیو گوریلا ۵۰۰ نفر ؛ استودیو ناتی داگ ۶۰۰ نفر ؛ استودیو اینسامنیاک ۳۰۰ نفر ؛ استودیو سانتامونیکا ۲۵۰ نفر ؛ بِند استودیو ۱۵۰ نفر ؛ استودیو ژاپن ۶۰۰ نفر ؛ به نظر شما اگه این استودیو ها تقیسم بشن به کیفیت بازی ها لطمه نمیخوره ؛ البته این موضوع هم درنظر بگیرید که اینها پرجمعیت ترین استودیو های سونی هستن
.
.
ببخشید که این موقع شب مزاحم میشم
سونی مدل گسترش دادن استودیوهاش مثل بقیه شرکت ها نیست اصلا نه خبری ازش بیرون میاد نه چیزی همین استودیوی جدید گوریلا اصلا بهش زیاد پرداخته نشد و در حد توییت بود ولی خب وقتی استودیوی جدید زدن کلی نیرو جذب کردن از طرفی تعداد افرادی که مینویسن توجه نکنید خیلیا به روز نیستن. ناتی داگ اکثر اوقات در چند سال اخیر دو تیمه بودن و به کیفیت آثارشون لطمه نخورده. آنچارتد ۴ و tlou 2 برای مدت زیادی هم زمان ساخته شدن و همچنین بعدش Lost legacy هم همزمان شد با tlou 2. ضربه نمی خوره چون وقتی کار ساخت پروژهی کوچک تر (یا یکی از پروژهها) تموم میشه همه ی اعضا دوباره منتقل میشه به پروژهی اصلی. از طرفی استودیوهای سونی به هم کمک می کنن. همین ژاپن استودیو وظیفهی اصلی اش کمک به سایر استودیوها هستش همین الان هم به کمک بلوپوینت برروی دیمنز سولز کار می کنن. در کل این موضوع یادمون باشه سونی شرکت به شدت پنهان کاریه و اطلاعات زیادی منتشر نمی کنه از طرفی هم استراتژی اش به شکلی هست که استودیو تاسیس می کنه تا خریداری. (در اکثر اوقات) همین اینسامنیاک گیمز هم دلیل خریدش روابط نزدیکش با سونی بود تا به الان اکثر پروژههاشون توسط سونی تامین شدن.
کاملا درست می فرمایید ؛ استودیو عظیم ژاپن روی عناوین بزرگی مثل دمون سولز اصلی ؛ بلادبورن ؛ دارک سولز ؛ سایلنت هیلز و خیلی های دیگه کار کرده
.
.
درباره اعضا استودیو هم حق با شماست چون این تعداد با توجه به ساخت بازی جدید متغیر هست و بنده به صورت میانگین و تقریبی گفتم
.
.
در مورد استراتژی هم درسته ؛ شوهی یوشیدا گفته شده رئیس یه استودیو عظیم و تازه تاسیس تو مالزی شده که هیچی ازش معلوم نیست و چرا انقدر سونی میخواد تا چراغ خاموش پیش بره؟
.
.
یه سوال دیگه ایی داشتم درباره همین موضوعی که عرض کردین ؛ یکی از طراح های ارشد لست ۲ به استودیو سن دیگو رفته ؛ سوال من اینه که : سونی یه استودیو سن دیگو داره ؛ آیا این استودیو که شایعه هست داره آنچارتد میسازه ؛ جدیده؟؟ یا همون استودیو سن دیگو هست ؟؟
وقتی ip برای خودشه ، انحصاری زمانی معنی نداره حتی اگه برای پی سی هم منتشر بشه
در مورد نبود only on playstation آقای کریمی مفصل توضیح دادن
سوال من این نبود دوست عزیز ؛ این سوال star1 بود
ببخشید اشتباه ریپلای زدم مثل اینکه
درسته جواب Star1 رو میخواستم بدم
باز هم ببخشید
فدای سرت عزیز ؛ این حرفا چیه
به شدت با کاور دیمونز سولز و ریترنال حال کردم.
اولین باری که از باکس ps5 رونمایی شد،به نظرم قشنگ نمیومد.ولی الان فکر میکنم خیلی هم شیک و باکلاسه.
امیدوارم نسل بعدی بتونیم دیسک هم تهیه کنیم و از نزدیک زیارتش کنیم
خدا از دهنت بشنوه