رسماََ تایید شد: اکس‌باکس سری اس با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد - گیمفا
رسماََ تایید شد: اکس‌باکس سری اس با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد - گیمفا
رسماََ تایید شد: اکس‌باکس سری اس با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد - گیمفا
رسماََ تایید شد: اکس‌باکس سری اس با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد - گیمفا

رسماََ تایید شد: اکس‌باکس سری اس با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد

محمد حسین کریمی
۱۲:۱۲ ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
رسماََ تایید شد: اکس‌باکس سری اس با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد - گیمفا

اخیرا یک ویراستار معروف از وبسایت Thurrott یعنی آقای برد سمز (Brad Sams)، با یک ویدئوی کوتاه شکل ظاهری، قیمت و تاریخ عرضه‌ی اکس‌باکس سری اس را فاش کرد. حالا به نظر می‌رسد این کار اکس‌باکس را مجبور کرده است که به طور رسمی از این کنسول رونمایی کند.

اکانت توییتر رسمی اکس‌باکس لحظاتی پیش اعلام کرد:

بیایید رسمی‌اش کنیم. اکس‌باکس سری‌ اس | کیفیت نسل بعدی در کوچک‌ترین اکس‌باکس تولید شده در تاریخ. با قیمت ۲۹۹ دلار در دسترس قرار می‌گیرد. به زودی اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

در کنار این اطلاعات، ویراستار وبسایت ویندوز سنترال (Windows Central) اعلام کرده است که کنسول قوی‌تر مایکروسافت یعنی اکس‌باکس سری اکس نیز با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه‌ی جهانی خواهد شد. اگرچه این موضوغ را باید به شما بگوییم که تاریخ فاش شده برای عرضه یعنی ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰) هنوز تایید نشده است و فقط قیمت و شکل ظاهری آن به طور رسمی اعلام شد. ما انتظار داریم به زودی رویدادی برگزار شود و اطلاعات تکمیلی نیز با طرفداران و بازی‌بازان به اشتراک گذاشته شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رسماََ تایید شد: اکس‌باکس سری اس با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد - گیمفا
رسماََ تایید شد: اکس‌باکس سری اس با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد - گیمفا
رسماََ تایید شد: اکس‌باکس سری اس با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد - گیمفا
رسماََ تایید شد: اکس‌باکس سری اس با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد - گیمفا
رسماََ تایید شد: اکس‌باکس سری اس با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • آقا معرکه بی نظیر مرسی ماکرو قیمتش فوق‌العادس مرسی ماکرو واقعا که هستی….خیلی خوشم‌‌ اومد ازش بیشتر از سری ایکس بخدا….البته شخصیه کاملا….
    ولی من طرح اس بیشتر دوس دارم….و انشالله همینو میگیرم…ای جان چه طراحی تو دلم رفته…مثل وان اس خودم که خیلی دوسش دارم…..تا وقتی از وان اس پشتیبانی میشه قیمت اینم تو ایران عالی میشه…و صدرصد خریدمش….
    چه طراحی :inlove:
    چه قیمتی :inlove:

    • مبارک هر کسی که میخواد بخره…۳۰۰دلار عالیه…ظاهرش یکم برام عجیبه..اما قیمتش عالیه..
      بازم تبریک

      • P30PlayBox گفت:

        احححححسنت :yes:
        البته قیمت روزهای اول تو کشور عزیز ما احتمالا ۱۰ تومن خواهد بود ولی بعد از گذشت زمان به لطف فروشندگان حلال خور ما به قیمت واقعی ۷تومن خودش خواهد رسید البته احتمالا! :evilgrin:

        • Drama گفت:

          قیمت عالیه تنها مورد نگرانی عملکرد کنسوله که باید دید چطوره تا مطمئن شد کارشو درست انجام میده یا نه

          • Kaneko گفت:

            درسته.خدایی هم باحاله طراحیش.کاش سونی یه قیمت خوب بده.

          • Sackboy گفت:

            عملکردش متوسط رو به پایین هم باشه، همین که بازی های نسل جدید روش میاد، برای خیلی ها راضی کنندس! اگر انحصاری های سونی برام انقدر فاکتور مهمی نبود، منم می رفتم سراغش. چون فارغ از کیفیت خروجیش (که در بدترین حالت از بازی های این نسل بهتره!) حداقل مطمئنی یه سیستمی داری که تا آخر نسل ۹ بازی های مولتی روش اجرا میشه. به X box فن ها حسابی تبریک می گم. :yes:
            منم به شخصه قیافشو دوست ندارم (بر خلاف سری x). ولی به نظرم با توجه به قیمتش، هیچ اهمیتی نداره! :shy:

    • تبریک میگم بهت اقا فرشاد یکی از بهترین کاربرای ایکس باکس فن سایت . به همه ایکس باکس فن های سایت هم تبریک میگم امیدوارم نسل نه با این کنسول از دنیای گیم نهایت لذتو ببرید دقیقا همون پیش بینی که کردم شد مایکرو مجبور بود زودتر قیمت بده چون مایکرو بیشتر از این دیگه نمیتونست صبر کنه و باید سری اس رو به همراه قیمت معرفی میکرد وگرنه توی بازاریابی ضربه ی جدی میخورد فیل اسپنسر اون موقعی که اومد گفت دیگه سونی رقیب ما نیست برای یه عده سونی فن سوءتفاهم پیش اومد که مایکرو سونی رو حریف حساب نمیکنه و خودشو دست بالا گرفته در صورتی منظور اسپنسر یه چیز دیگه بود مایکرو بازار هدفشو تغییر داده و دیگه نمیخواد مثل سالهای قبل به صورت سنتی با سونی رقابت کنه مهم ترین هدف مایکرو گیم پس هست و این کنسول سری اس کاملا در راستای اهداف مایکروسافت ساخته شده و به دسترسی راحت گیمرا به سرویس گیم پس کمک زیادی میکنه و باعث افزایش کاربران این سرویس میشه مایکرو کاملا بازار هدفشو تغییر داده همون کاری که سال ها پیش نینتندو هم به یه شیوه ی دیگه انجام داد و بازار هدفشو تغییر داد الانم میبینید سونی و نینتندو هر دو دو مسیر متفاوت رو دارن طی میکنند و هر کدوم الان سهم خودشونو از بازار دارن به زودی این اتفاق برای مایکرو هم میفته

    • nimabastami گفت:

      تبریک به تمام ایکس باکس فنای سایت :yes:
      امیدوارم بتونم کنار ps5 یدونه series sهم بخرم
      میتونه با این قیمت خوب و شرایط اقتصادی بازار ایرانو صاحب بشه….. سونی جان سخت در انتظار تعیین قیمتیم….

    • مبارک دوستان ایکس باکس فن و امیدوارم لذت ببرید
      جالب اینه که با طراحی که داره کوچیکه و خیلی راحت قابل حمله مبارکتون قیمتشم عالیه
      امیدوارم سونی هم زودتر قیمتو بگه و امیدوارم یه جوری باشه که ما هم توانایی خریدشو داشته باشیم
      من فکر میکنم به صرفه ترین کنسول ها همین نسخه های دیجیتالی اند چون دیگه اکثر مردم بازی هاشون رو دانلود میکنن و نمیرن دیسک بخرن و همچنین ۴k و ۱۴۴۰p هم فرقی نداره و فقط جای دیسک نداره که خیلی راحت تر تو لایبرریت داری و هروقت بخوای میتونی حذف یا دوباره دانلود کنی

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    چه خبر خوشی ، یه میانبر عالی برای لذت بردن از نسل ۹ ، پس دیگه پلی استیشن هم باید قیمتشو بگه خسته شدیم از انتظار
    .
    .
    #ترول نکنیم

  • Ninja Theory گفت:

    رسما تایید شد که با این قیمت میتونم به نسل نه برم :inlove: 😉

  • Stalin 657 گفت:

    بیایید رسمی‌اش کنیم. اکس‌باکس سری‌ اس :laugh:
    کیف کردم با این جمله :yes: آخر تا کی مخفی کاری سونی عزیز تو هم بگو قیمت رو 😀

  • arefmoob گفت:

    قیمتش عالیه ببینیم کارکردش چجوریه اگه ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بده خیلی خوبه مخصوصا برا اونایی که tv 4k ندارن

  • پشمام.
    با این وضع احتمالا مجبورم برای اولین بار و علیرغم خواسته قلبیم برم سراغ Xbox

  • از این حرکت مایکروسافت حمایت می کنم دلیلشم اینه که قصد ندارن یک کنسول ضعیف رو وارد بازار کنن که قراره کیفیت نسل بعدی رو کاهش بده حتی از نظر گرافیکی هم جوری طراحی شده که رزولوشن ۱۰۸۰ رو ساپورت کنه و برای کسانی که مثل من هیچ اهمیتی به ۴k نمیدن می تونه یک انتخاب خوب باشه. اگرچه همچنان محتویات تولیدی رقیب رو بیشتر ترجیح میدم اما سیاست مایکروسافت این بار واقعاََ مناسبه. ۴K یک بحث اورریتد هستش و بسیاری از منتقدین هم به این نکته اشاره کردن هیچ کس نمی تونه وضوح و کیفیتی که ۴K به ارمغان میاره رو کتمان کنه اما باور کنید مسائل مهم‌تری داخل گیمینگ هستش و متاسفانه مانور اصلی این روزها شده ۴k و ۸k و اصلا گیمینگ در مورد این چیزا نیست گیمینگ فراتر از کیفیت فنیه. باز هم متاسفانه این روز ها تمام حرف ها شده کیفیت گرافیکی و فنی برای همینه گیمپلی بازی ها تحت تاثیر قرار گرفته وفریم ریت خیلی جاها فدای رزولوشن میشه. من ترجیح میدم جزئیات بازی ها و پیچیدگی هوش مصنوعی و انیمیشن ها در سطح tlou 2 و بسیار فراتر باشه نسل بعدی تا این که جزئیات انیمیشن و هوش مصنوعی ثابت بمونه اما رزولوشن ۸K باشه.

    • Ozhan گفت:

      یعنی شماهم باور کردین که نسل بعد قراره نسل فورکی باشه؟اگ بازیا بخوان پیشرفت کنن باید رو کنسول های ۱۰ و ۱۲ ترافلاپسی دیتیل رو بیارن بالا و قید رزولوشن یا حتی فریم ۶۰ رو بزنن تا بتونن یه چیز فضایی رو۱۰۸۰ نشونمون بدن
      اگ واقعا کنسول پایه همین سریز اس باشه من فکر میکنم نسل نهم قراره جهش خاصی نبینیم و کمی اختلاف باشه با نسل هشت

      • اصلا باور کنید اهمیتی نداره ۴K باشه یا نباشه. ولی مطمئناََ اکثر بازی ها یا ۴K هستن ( و یک سری جزئیات فدای ۴k شدنشون میشه که واقعا ناامید کننده اس) یا این که UP Scaled میشن. همین نسل هشتم اکس باکس وان اکس فکر می کنم بیش از ۵۰ یا ۱۰۰ بازی ۴K داشت. حالا باید دید نسل بعد چه اتفاقی میوفته. من انتظار نوآوری در پیچیدگی برنامه نویسی اتفاقات و هوش مصنوعی و گیمپلی های جدید دارم در نسل بعد. سی پی یو هوش مصنوعی و پیچیدگی های اتفاقات مختلف در بازی ها رو تامین می کنه ولی این که گیمپلی نوآورانه و جدید ببینیم خیلی شک برانگیزه.

    • P30PlayBox گفت:

      دادا فقط ای کاش با xb1x هم میشد به نسل بعدی رفت الان خیلی ها مثل من هستن که این کنسول میان نسلی رو خریدن که قدرتش از سری s بیشتر نباشه، دیگه کمتر نیست ولی باز مجبورن کنسول جدید بخرن ای کاش با یک آپگرید نرم افزاری قابلیت اجرای بازیهای نسل ۹رو داشت.

    • موافقم
      منم کلا ب گرافیک و رزولوشن ۴K اهمیتی نمیدم!
      الان ی Ps4 Pro دارم ک هیچ استفاده ای از قدرتش نمیکنم چون ی مانیتور Full HD دارم…
      الآنم ب شدت این حرکت مایکروسافت رو مورد تحسین قرار میدم و خیلی خوشحالم ک حداقل میتونم ی کنسول نسل ۹ با قیمت مناسب (با توجه به اوضاع اقتصادی کشور) بخرم
      دوس داشتم سونی هم ی همچین حرکتی میزد تا حداقل بتونم ی کنسول پلی استیشن نسل ۹ رو صاحب بشم

    • دوست عزیز نویسنده متمایل به xbox
      برای tlouساختن ناتی داگ لازمه دهها نفر از ناتی رفتن ۳۴۳عاقبت دیدیم الان psg با چند کرور ابر ستاره به یه بایرن و خورد و باخت
      نکته دیگه اینکه ۴ ترا فلپس قدرت نسل بعدی نیست تازه در مورد x ثابت شد قدرت ۱۲ بدون احتساب اشغال رم برای سیستم عامل بود
      و نزدیک ۴ تاش فعلا اول نسلی ازرم میره تا بهینه بشه
      در مورد tlou2هم بگم طوری مثالش زدی برای ۴k انگار بازی ساید ویو هست
      بهترین گرافیک نسل کنسولی هست ونیاز به سخت افزار متعادل داره
      متاسفانه قیمت ارز در ایران باعث توجه به این کنسول شده وگرنه واقعیت این هست که ترمز نسل ۹ خواهد بود
      در ضمن میشه بازی ۱۰۸۰ روی x,5ساخت با جزعیات بیشتر
      اینا همه بهانه هست

      • به تعداد مساوی افرادی که تهمت فن اکس باکس بودن زدن همون مقدار هم تهمت پلی استیشن فن بودن به ما زدن. آخرش نهفمیدیم چجوری با این که اکس باکس نداشتیم تا حالا شدیم اکس باکس فن ولی خب اولا کامنتتون یه دور باید ادیت شه اصلا مشخص نیست چی گفتید ولی تا جایی که فهمیدم جواب میدم:
        اولا بازی های زیادی در سطح TLOU قرار دارن (حالا یه پله پایین تر یا بالاتر در برخی جهات) و نسل بعد به تمامی این استودیو ها کمک می کنه پیشرفت کنن چه از نظر انیمیشن چه از نظر کیفیت جزئیات. خط دومتون اصلا قابل خوندن نیست.
        من TLOU رو مثال نزدم که مقایسه کنم گفتم دوست دارم کیفیت بازی ها به جای این که در جهت ۴k و ۸K شدن پیش بره. زحمت سازنده ها خرج جاهای دیگه بشه اما چون مخاطبین خواهان ۴k و ۸K هستن سازنده ها وقت زیادی رو بهینه سازی در این جهت می کنن.
        این که ترمز نسل ۹ خواهد بود یا نه زمانی می تونید قضاوت کنید که کنسول ها رلیز بشن. اگر بتونه سطح جزئیات رو نگه داره و فقط رزولوشن ۱۰۸۰ بمونه اتفاقا خیلی هم خوبه ادعایی هستش که شرکت سازنده کرده.
        در مورد خط آخرتون هم بازی ۱۰۸۰ میشه ساخت این دیگه نیاز به گفتن نیست ولی وقتی مخاطبین ۸۰ درصدشون خواهان ۴K هستن مطمئناََ تیم ها تمرکزشون رو روی ۴k شدن بازی ها میذارن همین الان اگر میگفتن رزولوشن spider man miles morales پایین تر از ۴K هستش کلی حاشیه درست میشد.

        • UMK3 گفت:

          لطفا جواب ترول ها رو ندید دوستان
          اینا دنبال جلب توجه هستند

        • Alifz گفت:

          به نظر من هم نسل بعدی نسل افزایش جزئیات،افزایش کیفیت بافتها،هوش مصنوعی، بهبود انیمشن و ارتقای موشن ماشین ها،بهبود صدا و افکت های صوتی،افزایش کیفیت افکت نورپردازی،افزایش افکت های آب و هوا و.. خواهد بود
          من به شخصه دوست دارم این ها بهبود پیدا کنه و کار ایکس باکس شایسته تقدیره
          چهار ترافلاپس کم نیس، توجه داشته باشین که لست۲ رو کمتر از نصف این مقدار، روون و بی نقص اجرا شد
          مبارک ایکس باکس فنا
          و همینطور از نویسنده عزیز هم تشکر میکنم

        • “به تعداد مساوی افرادی که تهمت فن اکس باکس بودن زدن همون مقدار هم تهمت پلی استیشن فن بودن به ما زدن. آخرش نهفمیدیم چجوری با این که اکس باکس نداشتیم تا حالا شدیم اکس باکس فن ولی خب اولا کامنتتون یه دور باید ادیت شه اصلا مشخص نیست چی گفتید ولی تا جایی که فهمیدم جواب میدم”
          اول بگم ما شالله، دست به ادیت شما عالیست. مثل طرفداری و پردیس و..simultaneously قابلیت مکالمه و آزادی بیان وجود ندارد. نمونش چندی پیش، خودم در مورد مقاله منطبق نبودن ghost of tushima با تاریخ مشاهده کردم.
          که نصف لینکها و گاف های تاریخی گرفته شده من حذف شد. ولی با یه مقاله ترجمه است و دم شما گرم و حذف کامنتم، سرو ته داستان پایان یافت.
          ونشون داده شد، مخاطب باید به به و چه چه شما بگوید یا محکوم به حذف و تقطیع و یا سرکوب شخصی مثل پیام بالا شماست!
          تنها مزیت برجسته گیمفا فی الواقع، اخبار بروز سایت هست، که در ایران تک و یونیک هست.
          بگذریم! در خط دوم عرض کردم، دهها نفر از ناتی داگ، سانتا و بایور به ۳۴۳ ind رفتند و نتیجه وضعیت کنونی halo infinite هست.
          “اولا بازی های زیادی در سطح TLOU قرار دارن (حالا یه پله پایین تر یا بالاتر در برخی جهات) و نسل بعد به تمامی این استودیو ها کمک می کنه پیشرفت کنن چه از نظر انیمیشن چه از نظر کیفیت جزئیات. خط دومتون اصلا قابل خوندن نیست”
          در بالا اشاره کردید، تهمت میزنند!
          پاراگراف بعدی شما مثال نقض، برای آگاهان به بعد فنی اثر ناتی داگ هست
          مثال نقض بعدی سرچ نام شما و بررسی رزومه اخباری هست که شما ترجمه کردید.
          اما در مورد قضیه ۴k بنا باشه تاثیری گذاشته بشه فروش Valhalla بسیار پایین خواهد بود
          حتی این اثر تحت تاثیر حواشی مشکلات اخلاقی یوبیسافت هم هست! اما نتیجه فروش نشان خواهد داد، که این در واقع بهانه ای از جانب شما جهت توجیه سیاست رو به عقب مایکروسافت هست.
          همانطور که در نسل هفتم سیاست ۱۰۸۰ قالب بود، در پایان ۷۲۰ و کیفیت بهتر چرخش کرد
          این مطلب هم در نسل نهم قابل اجرا بود.

          این که ترمز نسل ۹ خواهد بود یا نه زمانی می تونید قضاوت کنید که کنسول ها رلیز بشن. اگر بتونه سطح جزئیات رو نگه داره و فقط رزولوشن ۱۰۸۰ بمونه اتفاقا خیلی هم خوبه ادعایی هستش که شرکت سازنده کرده.”
          این مطلب شما بی اساس هست!
          چرا؟ ساده هست به اخباری که دوستان خوب شما
          از جانب مدیران مایکروسافت، در مورد اجبار نهایی سازنده های ترد پارتی برای استفاده از کنسول پایه برای نسل بعد مطرح شد، مشخص هست چنین مطلبی هر گز اتفاق نمیوفته.
          در واقع همونطور که خودتون هم اشاره کردید، نهایتا بازی بر اساس s ساخته خواهد شد و از بقیه قدرت جهت بهبود رزولوشن و فریم استفاده میشود که خیانت به گیمرها خواهد بود!
          در پایان خواهشمندم متن بنده تقطیع و یا حذف نشود
          ممنون

          • #از جانب مدیران مایکروسافت، در مورد اجبار نهایی سازنده های ترد پارتی برای استفاده از کنسول پایه برای نسل بعد مطرح شد، مشخص هست چنین مطلبی هر گز اتفاق نمیوفته.#
            لازم دانستم در مورد این جمله،توضیح مختصر بدهم، تا بهانه نا گویا و عدم شیوایی نداشته باشید!
            یعنی عاقبت شرکتها ترد پارتی، فروش محصول خود روی تمامی پلتفرم ها را، به گرافیک فنی ترجیح خواهند داد.
            این مطلب یه فکت ثابت شده برای چند دهه در تاریخ گیم هست.

            • Lara گفت:

              😀 سلام به کاربر پردیس از مقاله های زیادی که برای تلاش ضد لست مینویسند که هرجور بازی رو بکوبن اما موفق نمیشن واسه جمع کردن بازدید و کامنت برای سایتی که در حال نزول قرار داره و هروز بیشتر تو باتلاق فرو میره همچین مقاله هایی چون بازار لست داغه مینویسن آزادی بیان؟ 😀 حرفشو نزن که هرکی فن لست باشه و ازش دفاع کنه چجور بهش میپرن و حتی بنش میکنن کسی اونجا جرئت نداره از لست کاملا طرفداری کنه و حرفشو بزنه همه باید عکس جول رو بزارن و واسش عزاداری کنن خودت هم میدونی به کیا اشاره کردم 🙂 از اونجایی بگم که هرکی ضد لست حرف بزنه نویسنده های فن بوی اونجا لایکش میکنن از کجا بگم برات از نویسندهای داغون اونجا واست نمیگم از شیخی پور که عکس پروفایلش رو از جبهه گیری های حاج اقا دانته و امثالش نسبت به لست تغییر داد از اون دلقک هایی که نمیخوام اسم بیارم از اون نویسنده ای که بحث و دعوا راه میندازه که عکس پروفایلش هم ایکس باکسه از اون یکی با اون مقاله مسخرش و سطحی نقد داستان لست یا از اون مقایسه گرافیکی مضحک..از اونایی که با پروفایل فیک میریزن اینجا هرچی میخوان میگن و مسخره میکنن که گیمفارو خراب کنن حالا هم از اونجا اومدی دیدی نویسنده خوب سایت کریمی هستش از کی دستور گرفتی که بیای اینجا مثلا بخوای شخصیتش رو خراب کنی یا بهش تهمت بزنی
              برو همونجایی که ازش اومدی میتونی عکس پروفایلت رو گوست یا ردد یا جول یا سلـ.یم.انی بزاری اینجوری اونجا همه دوست دارن و روشن فکری بای (لطفا تایید کنید)

              • اولا که شما مدیون من هستید,اگر که من از کسی دستور نگرفته باشم (اگر بعکس بود, من مدیون اخلاقی شما هستم)
                ثانیا وضع امروز جامعه بخاطر بادمجان دور قاپ چین ها و پاچه خواران در همه عرصه هست!
                ثالثا اوردن اسم tlou کار من نبود .اگر کامنتها بالا رو کاملا میخوندی گل به خودی نمیزدی! و در ادامه تمام اون افرادی که میگی , اگرم سر عناد با بازی داشته باشند ( در کنار بقیه بازی ها روز و حتی کمتر پایین نمیارنش چون لااقل به نظرات فنی امثالdigital foundryاحترام قاعلند!!!) این اعتراف خو د نویسنده هست(می تونی کامنت ایشون دوباره بخونی)
                رابعا اینجا خود نویسنده حضور داره و من دارم مستقیم با خودش صحبت میکنم
                شما هم کاستی می بینی می تونی به خود طرف بگی . غیبت کردن باعث میشه فرصت دفاع از مخاطبت بگیری!
                خامسا من اسم اون دوسایت اوردم , چون برای مخاطب ارزش قاعل میشوند و یکیش ورزشی جز تاپ الکسا و پیشفرض کسی بازرسی
                نمیکنند ولی شما دوست مدافع حقوق نویسنده من !برای دفاعیت نیاز به جمله (لطفا تایید کنید) دارید.

                • Lara گفت:

                  شما داری گیمفا رو با پردیس مقایسه میکنی اول اینکه اینجا زیاد افرادی داره که کامنت میزارن و البته زیاد هم بدخواه داره و تا دلت بخواد میان ترول میکنن واسه خراب کردن فضا اینجا اگه کامنت گذاریش بدون تایید بشه میان اینجارو آباد میکنن همونجایی هم که تو میگی یک نقطه ضعفی داره بعداز ثبت نام ۳ روز بعدش میتونی کامنت بزاری حالا از بازدید کمترش و کاربرای کمترش نگم ولی اونی که تروله نمیتونه و حوصلشو پیدا نمیکنه بیاد اینجور ترول کنه یا حتی کاربر واقعی داشتیم اومد طفلی ثبت نام کرد اونجا از لست تعریف میکرد و انتقاد میکرد به مقاله بنش کردن بدون اینکه به کسی توهین کرده باشه مثلا اونجا کسی بیاد بگه داستان لست عالی بود اون دلقکا پا نمیشن بیان استیکر مسخره بزارن مسخره کنن؟ازادی بیان یعنی اینکه تو از بازیت تعریف کنی یا بازی ای رو مخالفش باشی نیان ترول کنن حداقل منطقی جواب بدن الان کسی میتونه اونجا عکس پروفایلش رو ابی بزاره؟آزادی چی شد پس؟همش دلقک و مسخره بازی و تنفر و هیت و ترول نشد که من حاضرم اینجا نظراتم با تایید بشن ولی نیام اونجا که یه مشت هیتر نویسنده باشن و هرچی میلشون باشه بگم چه چه کنن و لایک کنن منظور نویسنده هم این بود لست بازیش از هر لحاظ عالیه اما از لحاظ جزئیات کلی ممکنه تو بعضی موارد بعضی بازی هایی ازش بیشتر نباشن
                  حداقل در حدش باشن تو یک مورد شما عزیزی هر وقت میخوای کامنت بزار اما قضاوت موقعی بکن که متوجه منظور طرف شده باشی همین کریمی توی پست های قبلی از تجربه فوق العادش بعداز اتمام لست گفته بود هیچ قصد تخریب پلتفرم یا بازی ای نیست و نبوده عزیزم

          • ۱- گفتم کامنتتون نیاز به ادیت داره یعنی چی؟ یعنی این که غیر قابل فهمه نه افعال سر جاشه نه جای گیری کلمات درسته. بینش کلمات انگلیسی هم استفاده کردید که کار رو بدتر کرده. من هیچ وقت کامنت کسی رو ادیت نکردم و در اخبار من ازادی بیان تا جایی وجود داره که توهین نشه اگر هم همکاری کسی در پست دیگه کامنت شما رو پاک کرده به من ارتباطی نداره. یا دلیلی داشته یا اشتباهی کرده. این از این.
            ۲- رفتن اعضای ناتی داگ به اینداستریز فایده ای نداره این جو حاکم بر استودیو هست که اثر رو شکل میده. من هیچوقت حرفی از استودیوی خاص نزدم.
            ۳- این که بگم از نظر فنی بازی های زیادی وجود دارن که در سطح لست قرار دارن و حالا یک پله بالا یا پایین تر نشون میده من طرفدار شرکت خاصی هستم؟
            اخباری که ترجمه کردم نشون میده من طرفدار شرکت خاصی هستم؟ من هر خبری که منبع درست حسابی داشته باشه ترجمه می کنم. اخبار رو از هر سمتی ترجمه کردم و اصلا برام مهم نیست. اینم فقط نمونه ای از اخباری هستش که ترجمه کردم و چون مشخصه اعتقاد دارید من طرفداری جبهه‌ی مایکروسافت رو می کنم:
            http://uupload.ir/files/ao84_768567547.png
            http://uupload.ir/files/h3b8_87987967.png
            http://uupload.ir/files/48p1_87976856757.png
            http://uupload.ir/files/2vx8_789678567.png
            اگر یک طرفدار اکس باکس هم به من بگه شما طرفداری سونی رو می کنید و به سمت سونی گرایش داره اخبارتون بازم تصویر براش دارم.
            در آخر هم کنسول سری اس هنوز مشخصاتش رسمی فاش نشده که قضاوت می کنید ولی اگرم بخوایم بر اساس مشخصات لو رفته قضاوت کنیم: سی پی یو همان سی پی یوی نسل نهمی هستش . کارت گرافیک معماری جدیده. اس اس دی داره و … اینا نشون میده هیچ ارتباطی به نسل حاضر نداره.
            تهمت و قضاوت بی اساس به جایی نمیرسونه شما رو. همینطور طرفداری نا به جا.

            • Yato گفت:

              اقای کریمی جواب دادن به چنین افرادی کار درستی نیست
              به گذار خوش باشن هیچکس به حرف های چنین افرادی کمترین توجه ای نمی کنه
              شما ، آقابابایی و قانع‌پسند و دیگر بچه های نشریه جزو بهترین ها هستین و در دل ما جای دارند :inlove:

              • Lara گفت:

                solid 😀 سلام به کاربر پردیس گیمفا فقط بخاطر اخبار یونیک و جدید خوبه؟هروز یک مقاله و نقد و بررسی تو گیمفا انجام میشه اونجا چی؟اها یادم نبود که هرکی اونجارو دنبال کنه یک ماه از اخبار گیمینگ عقبه و البته کاربرای سطح بالا و حرفه ای و انواع سلیقه و کاربرای اینجارو نصفشون رو هم پردیس نداره سرهم پستاش ۱۰ کامنت بزور میخوره اونم مگه پست راجب لست بزارن که چندتا هیتر بیان چرت و پرت بگن از مقاله های زیادی که برای تلاش ضد لست مینویسند که هرجور بازی رو بکوبن اما موفق نمیشن واسه جمع کردن بازدید و کامنت برای سایتی که در حال نزول قرار داره و هروز بیشتر تو باتلاق فرو میره همچین مقاله هایی چون بازار لست داغه مینویسن آزادی بیان؟ 😀 حرفشو نزن که هرکی فن لست باشه و ازش دفاع کنه چجور بهش میپرن و حتی بنش میکنن کسی اونجا جرئت نداره از لست کاملا طرفداری کنه و حرفشو بزنه همه باید عکس جول رو بزارن و واسش عزاداری کنن خودت هم میدونی به کیا اشاره کردم 🙂 از اونجایی بگم که هرکی ضد لست حرف بزنه نویسنده های فن بوی اونجا لایکش میکنن از کجا بگم برات از نویسندهای داغون اونجا واست نمیگم از شیخی پور که عکس پروفایلش رو از جبهه گیری های حاج اقا دانته و امثالش نسبت به لست تغییر داد از اون دلقک هایی که نمیخوام اسم بیارم از اون نویسنده ای که بحث و دعوا راه میندازه که عکس پروفایلش هم ایکس باکسه از اون یکی با اون مقاله مسخرش و سطحی نقد داستان لست یا از اون مقایسه گرافیکی مضحک..از اونایی که با پروفایل فیک میریزن اینجا هرچی میخوان میگن و مسخره میکنن که گیمفارو خراب کنن حالا هم از اونجا اومدی دیدی نویسنده خوب سایت کریمی هستش از کی دستور گرفتی که بیای اینجا مثلا بخوای شخصیتش رو خراب کنی یا بهش تهمت بزنی
                برو همونجایی که ازش اومدی میتونی عکس پروفایلت رو گوست یا ردد یا جول یا سلـ.یم.انی بزاری اینجوری اونجا همه دوست دارن و روشن فکری بای (لطفا تایید کنید)

            • ببین دوست من ازادی بیان چیز انتخابی نیست دوست نداشتم نام ببرم ولیFOROZENSUN
              دهها کامنت هیت علیه بازی مذکور میده ولی هنوزم هست و فقط بقیه پاسخش میدن .
              ریپلای کردن ایشون با دیسلایک گیمفا فرقی نداره
              الگریتم بازتاب جامعه هست
              در مورد نویسنده اینجا من فقط نقل قول ایشون باز نشر کردم
              وارجاع دادم که اخبار مایکروسافت و عموما منفی سونی نشر میده
              پس ایشون هم مثل خود من, به این دو دلیل واضح تمایلات دارن که روی نظراتشون منعکس هست.
              من نام کاربریم همه جا یکیست چون دنبال کتمان خودم نیستم و بحران هویتی ندارم.
              ایشون هم در جواب بعد و اصلاح کامنت دوم . خودشون درمورد استفاده از (علایم نگارشی که هوشندانه فهمیده بود) بدون تذکر من!
              *هر چه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند !*
              و کراپ چند تیتر دنبال تبرعه بود
              اما من دلیلی به ادامه بحث ندیدم !مشخص و عیان هست هر ساعت که باتریش هم درست کار نمی کند
              در شبانه روز دوبار تایم را درست نشان میدهد.
              بیام تک تک اخبار برای ایشون ریپلای کنم و ایشون بیاد تکتک جواب بده (و مثلا دلیل بیاره موظفم همه اخبار پوشش بدم و من نمی تونم با دوتا نویسنده دگه اخبارشون در ترازو قرار بدم ومغز خودم و ایشون از بین ببرم!
              من کامنت گذاشتم چون بگم درونن با خوندن اثار شما درونیاتت رو میدونم!
              جملات ایشون هم عیناکپی کردم نیاز به تفسیر نداره. چون قصییده غزل و مطلب ادبی نیست . ( از جمله در مورد LAST)
              آزادی بیان قانون و تفسیری نداره(تا زمانی که اخلاقیات زیر سوال نره و توهین به شخص و آموزش منحرفانه ای نداشته باش) .بلکه این تفاسیر که شما میگذارید حاصل محیط زندگی شما و یا علایق شماست.
              این یه حقوق اجتماعی هست .
              طبعا میتونه پارامتر منفی هم داشته باشه!
              ولی رعایت بشه به رشد فرهنگ کمک میکنه
              برای همین عدم رعایت هست که مثل عقده در شبکه های اجتماعی حمله مردم به افراد میبینیم
              در صورتی که اگر با این مقوله بزرگ شده بودیم و سرکوبی نبود و اجازه اصلاح اثر هر فرد به خودمون نمیدادیم
              الان شبکه های اجتماعی سالم تر بود
              مثالم زدم در مقاله عدم تطبیقGHOST OF TUSHIMAبا سامورایی ها و تاریخ تانتو و کاتانا
              به کل نوشه من تقطیع و ادیت شد!
              این ازادی انتخابی هست ,نه ازادی نظر !!!
              نه پردیس کامل نه گیمفا بی نقص
              چه خوب با انتقاد پذیری جامعه رشد بدیم
              نه اینکه به یه نظر حمله کنیم

              • وقتی من رو ریپلای می کنید واجب نیست بنویسید نویسنده. شما با این همه فاصله چجوری قضاوت کردی من چی می پسندم نمی پسندم اتفاقا اگر به سمتی گرایش داشته باشه اکثر اخبارم به سمت سونی گرایش داره چون یا در واقعیت سونی برتره یا اینترنت به نفع سونیه. بنده از کسی ترسی ندارم که بگم طرفدار چه شرکتی هستم و شما هم غیبگو نیستی که دیگران رو بدون این که ذره ای چیزی بدونی ازشون قضاوت کنی. من اگر گرایشی هم داشته باشم بیشتر سونی و محصولاتش رو می پسندم دلیلشم اینه که گرایشم به سمت بازی های تک نفره هستش و محتویات تک نفره ی سونی فرسنگ ها (به نظر من) بهتره. اما هیچوقت با این چیزا از نظر حرفه ای خودم رو زیر سوال نمی برم و نخواهم برد. و قرار نیست کسانی که به سمت سونی گرایش دارن و اثارش رو میپسندن هیچوقت از رقیب تعریف نکنن و یا برتری های رقیب رو نسبت به شرکت مورد علاقه ی خودشون بازگو نکنن. من اخبار ضد سونی نشر دادم یعنی چی یا با مدرک اثبات کن که من فقط اخبار ضد سونی نشر میدم و سلیقه‌ام روی کار حرفه ایم تاثیر گذاشته یا کلا در این باره نظر ندین. نمیشه که ادم بی دلیل به بقیه تهمت بزنه و آخرشم بگه من از روی درونیات طرف و حاصل تفکر خودم میدونم سلیقه ی طرف روی اخبارش تاثیر گذاشته اگر سلیقه ی من روی اخبارم تاثیر گذاشته بود الان تمامی اخبارم به نفع سونی بود. چون همیشه پلی‌استیشن داشتم و با پلی استیشن بزرگ شدم. این آزادی بیان و صحبت های نویسنده های دیگه هم به من ارتباطی نداره که در اینجا ریپلای می کنین اگر مشکلی دارین با مدیریت صحبت کنین نه که برام مهم نباشه نظرتون بلکه من کاره ای نیستم. بازم میگم این که به چه سمتی گرایش داریم و چه شرکتی رو ترجیح میدیم چیز عجیب و تابویی نیست که بخواین درونیات طرف رو حدس بزنید مطمئناََ از خودم میپرسیدین می گفتم لازم نبود تئوری چینی کنین.

    • Old_Gamers گفت:

      منم کاملا با شما موافقم . وضوح فور کی روی تی وی بزرگ خودشو نشون میده و رو مانیتور ۲۲ یا ۲۴ اینچ فرق چندانی با فول اچ دی نداره و اینا همش بازی های تبلیغاتی هستش . فریم هم خیلی واسه من مهم نیست و ۳۰ فریم ثابت کاملا منو راضی میکنه .

  • wow بالاخره :yes:
    امیدوارم قیمت ps5 دیجیتال ۳۹۹$ و نسخه معمولی ۴۹۹$ باشه

  • Dragon 313 گفت:

    بالاخره مایکرو پا پیش گذاشت.ولی اصل قضیه جن سن هوانگ است الآن مثل نسل قبلی نیست که یه کارت گرافیک ۱۵۰۰ الی ۲۰۰۰ دلار باشه الآن طرف میتونه با ۱۲۰۰ حدود الی ۱۵۰۰ یه پی سی حرفه ای ببنده البته میگم الآن شرایط اقتصادی کشور ما خوب نیست منظور بیشتر کشور هایی هست که ثبات اقتصادی توش هست.دیگه طرف نمیاد سمت کنسول.کسی هم بخواد بره سمت کنسول بحث قدرت و قیمت و امکانات و شرایط کنسول هست.

  • majid گفت:

    خدایا داریم به کجا میریم اخه برادر من وقتی این بازی حتی سی دی نمی خوره باید از گیم پس بازی بگیری اخه تویی که به خاطر بی پولی رفتی کنسول ارزون خریدی اینترنت شاخ نداری که الان مثلا فردا گفتن هیلو حجمش ۱۰۰گیگه میخوای چیکار کنی ۱هفته کامل باید کنسول رو روشن بزاری تا گیم دانلود شه خدایی اول یکم فکر کنید بعد بگین ماکرو به فکر ماست خدایی این کامنت رو تایید کنید تا بعد از خرید کنسول متوجه قضیه نشن

    • برام سواله چجوری دانلود ۱۰۰ گیگابایت برای شما یک هفته طول میکشه؟ تمام بازی های پلی‌استیشن رو این روزها دیجیتالی تجربه می کنن اکثراََ و من آخرین بازی دیسکی که خریدم Sekiro بود تقریبا بیشتر از یک سال پیش. گیم پس هم اونقدر ارزونه که واقعا به صرفه اس و سرویس های مایکروسافت یک سر و گردن بالاتر از سونی هستش.

      • majid گفت:

        اگه شما اونقدر پول داری که یه اینترنت قوی بخری که هم بتونی انلاین بازی کنی هم بازی دانلود کنی دیگه چه نیازی داری کنسول ضعیف تر بخری مستقیم کنسول قوی رو میگیری اما اونی که میگه پول ندارم کنسول اصلی رو بگیرم مثل من حتما پول نت قوی هم نداره گیم پس هم اینترنت میخواد برای دانلود بازی الان من تو نسل ۸ ps4 داشتم ماهی یه سی دی گیم میگرفتم بازی میکردم اخرشم با قیمت پایین تر میفروختم و گیم دیگه ای میگرفتم تازه اکثر بازی های ماکرو سافت انلاین محوره (بله داستانی داره ولی کیفیت قابل قبول نداره ) ماشاله پینگ ما هم که همیشه تک رقمیه پکت لاست هم نداریم البته صلاح مملکت هر کس خسروان دارد

        • هشتصد تومان و دو هزار تومان زیاده؟
          http://uupload.ir/files/aaok_8797896789.png
          استفاده کنید. سیمکارت هم نباید خیلی گرون باشه فکر کنم سیمکارت رو دیگه داشته باشین. الان چند سالی میشه فقط دیجیتالی بازی ها رو استفاده می کنم هیچ مشکلی هم نداشتم.(با استفاده از بسته ها) این چه منطقیه خرید بازی های دیسکی با قیمت ۱٫۲ میلیون تومن به صرفه تره تا این که دانلود کنی. سرویس گیم پس هم حداقل یکم اطلاعات دریافت کنین که به صرفه بودنش دستتون بیاد. مشکلتون هم از همون اول روشن گذاشتن کنسول بود که براتون حل کردم مشکل پینگ هم با قیمت پایین قابل حله و بهترین اینترنت ها هم با این وضعیت قیمت چندان زیادی ندارن. البته به طور کلی در ایران داغون هستن.

        • nazli pinar گفت:

          فن بوی جان ۸۰۰ گیگ میشه ۳۰۰ هزار تومن باری یک سال بسه
          بعد ایرانسل نت شبانه اش هفته ای ۴۰۰۰ تومنه با اون میتونی راحت دانلود کنی
          در ضمن چیزی وجود داره به اسم مغازه که میتونی بدی دیتای بازی رو برات بریزن
          حرفت مثل اینه بگی تو وقتی پراید میگیری یعنی پول بنزینش رو هم نداری پس برو BMW بگیر 😐

        • Iliya گفت:

          وقتی نت همراه اول سرعت حداکثر ۱۰ مگابایت (جایی که من هستم) داره کجاش مشکله؟
          نهایتش ۲ روز وقت بگیره دانلود یه بازی ۱۰۰ گیگی
          نت نامحدود هم هفته ای ۵ هزار تومن 😐
          ماهانه ۱۰ هزار

    • gamegood گفت:

      خوب نرو از گیم پس استفاده کن با ماهی یک دلار عوضش برو ps5 بخر با ریمستر ۴۰ دلاری سونی بیشتر به فکر ماست خوبه راحت شدی؟

    • Mahdi Sam گفت:

      داری بهانه میگیری، اگه نت نداری پول نداری تلویزیون نداری، وقت بازی کردن داری؟

    • RAW99 گفت:

      فک کنم با اینترنت شبانه نامحدود آشنا نیستی چون من ۱۰۰ گیگو به یه شب دانلود میکنم البته من با pc دانلود میکنم ولی فک نکنم روی کنسولم مشکلی باشه

    • P30PlayBox گفت:

      حالا چرا ۱هفته روشن؟؟
      تو حالت instand on و standby فقط هارد روشن هست و برای خودش دانلود میکنه حتی تو همین نسل هم برای هر ۲ کنسول همین طوری بود!

    • Dragon 313 گفت:

      @falloutfan
      عزیز چطوری برای شما ۱۰۰ گیگ ۱ هفته طول میکشه نت شبانه بگیر بستگی به این که کجا باشی،روزی ۶۰ الی ۱۵۰ حتی بعضی مواقع تا نزدیک ۲۰۰ گیگ هم میره.
      من خودم تهران هستم شده نزدیک ۷۰ گیگ بگیرم چون تهران تراکم بالاست.یکی از دوستانم شهرستانه سمنان روزی ۱۸۰ گیگ میگیره.همراه اول شبانه ۱ صبح تا ۱۱ که روزانه هفتگی ماهانه داره.بنده خودم هر دو سیمکارت رو دارم و با همراه اول نت شبانه باکیفیتی میگیرم ولی تماس و کار های دیگه اصلی ایرانسل.

      • gamegood گفت:

        بچه ها توجه داشته باشد! اگه نت سیم کارت تونو از حالت ۴G به ۳G تقییر بدید سرعت دانلودتون به ۳ برابر تا ۴ برابر افزایش پیدا میکنه.

      • Sackboy گفت:

        بابا خب راست می گه بنده خدا! من کنسول دیجیتالو نمی خوام زیر سوال ببرم! ولی شما چجوری این کارو می کنی؟! ۲۰۰ گیگ تو یه شب؟!! 😮
        من تا همین چند وقت پیش از “ایرانسل من” نامحدود ۲ تا ۸ صبح ایرانسلو می گرفتم، (۲ تا سه ساعته که تا ۸ برسه!)، نوشته نامحدود، ولی هر کدومو تو ایرانسل من زده ۶۰ گیگ! یعنی اصلا ۲۰۰ گیگ حجم نمی ده که من بتونم دانلود کنم! هیچ وقتم نهایت بیشتر از ۲۰ گیگ تو یه شب دانلود نمی شه! سیمکارت هم ۴G ساپورت می کنه.
        ولی کلا دانلود با کنسول خیلی کنده! البته من در مورد PS4 دارم حرف می زنم. xbox رو نمی دونم.
        مگر این که شما دیتا رو با PC دانلود کنی و منتقل کنی رو PS4. ولی اون کارم هر سری داستان داره. چون خیلی سایتا دیتاهاشون بروز نیست و میری، یه ساعت دیگه میای، میبینی کنسول داره از سرور PSN دانلود می کنه! و خیلی وقتا هم بازیا رو فیلتر می کنن. اصلا به زحمتش نمی ارزه!

    • هر حنجره ای در جهت تخریب پلی استیشن یا ایکس باکس حرف بزند بلندگوی دشمن است
      تمام

      • majid گفت:

        اقا شما همتون برین ایکس باکس بخرین اصلا نظر دادن درباره اکیس باکس انگار گناه کبیره شده ولی اگه بگی sony will dia یا چوب گلف منطقی میشی ؟

        • صحبتاتون ارتباط و منطقی پشتش نیست دوستان راهنماییتون کردن که صد گیگ رو توی یک هفته دانلود نکنن و این از لطفشون هستش که راهنماییتون می کنن. کاربرای زیادی به این کنسول نقد کردن و بعضی نقد ها منطقیه کسی هم چیزی بهشون نمیگه جمع کثیری هم از این کنسول حمایت کردن که بینشون کلی طرفدار منطقی سونی هم وجود داره. بنابراین جو اتفاقا بر ضد هیچ شرکتی نیست. ولی این که بگین دانلود صد گیگ یک هفته طول میکشه حقیقت نداره و شما از مزایایی که وجود داره استفاده نمی کنین. اتفاقا این کنسول برای قشر ضعیف تر ساخته شده چه خارج چه ایران. سرویس گیم پس هم در حال حاضر سلاح اصلی مایکروسافت هست و مطمئناََ به همین خاطر به روز نگه می داره. سرویسی به صرفه تر از گیمپس در حال حاضر وجود نداره. اگر بخوایم در باره ی محتوا حرف بزنیم باز یک بحث دیگه پیش میاد که مطمئناََ پیروز میدان تا به این لحظه در بحث کیفیت محتوا سونی بوده.

        • P30PlayBox گفت:

          دادا من خودم عشق سونی هستم بخاطر کلی انحصاری کنسولی که داره ولی از بازیهای p30 بخاطر وجود ماد و ترینر و بازیهای کرک شده و… و از xbox بخاطر گیمپس و انحصاری ماکروسافت حمایت میکنم. :yes:

    • Alifz گفت:

      با توجه به تخفیف های سایت psn خود من چندین ساله که دیجیتالی میگیرم
      اینترنت های شبانه همراه اول و ایرانسل هم پر سرعته هم به صرفه
      آخرین گیمی که گرفتم metro exodus بود که با سرویس psnow اجرا کردم و با توجه به حجم ۶۵ گیگش، دو روزه دانلود شد دوست عزیز

      وقتی کمپانی رقیب یه حرکت عالی انجام میده باید تشویق کرد نه اینکه به طرفداراش ضد حال زد
      تصور کن یه نمایش بی‌نظیر در future of gaming ببینی و طرفدارای رقیب، اون رو به سخره بگیرن

    • Old_Gamers گفت:

      شما کجا زندگی میکنی دوست عزیز ؟؟ از دایال اپ استفاده میکنی ؟ برادر من الان بسته شبانه نامحدود همراه اول ۳۹۰۰ تومن قیمتش هست با سرعت حدود ۷ مگ بر ثانیه دانلود . راحت دو شب دانلود میشه ۱۰۰ گیگ .

  • P30PlayBox گفت:

    ابلفضل :inlove:
    بالاخره کنسول قابل خریدن برای نسل۹ پیدا شد. :yes:

  • xbox and halo گفت:

    سلام بچها یه سوال.
    من ایکس باکس وان اس دارم ، بردم بیرون برام اکانت درست کنند ، برام درست کردنند ، ولی چه طور میتونم به صورت انلاین وارد اکانت بشم ؟
    چون من فقط میتونم به‌صورت افلاین وارد بشم ، وقتی به صورت آنلاین وارد میشم یه پبغامی برام میاره که بهم اجازه نمیده وارد بشوم.
    لطفا راهنماییم بکنید خواهشا . :rose:

    • gamegood گفت:

      دوست عزیز این اکانت رو برات ساخته با پروفایل که بتونی بازیها رو بصورت آفلاین بازی کنی معلومه که اطلاعات اکانتشو بهت نمیده .

      • xbox and halo گفت:

        تونستم انلاین بشم ، رفتم تو سیتینگ و dns رو تغییر دادم.
        راسی بچها الان من حدود شیش میلیون و هفصد هزار تومان دارم ، به نظرتون ایکس باکس سری اس بخرم یا بیشترش کنم یه سری ایکس بخرم؟
        بچها کنسول جدید ایکس باکس همون سری اس رو به طرفتاراش تبریک میگم.
        چه ظاهر شیکی داره منو یاد ایکس باکس وان اس میندازه.

        • Yato گفت:

          اگه تلویزیون ۴k داری اره ولی اگه نداری بهترین انتخاب همین کنسول هست
          فکر نکنم در همان ابتدا قیمتش ۶ میلیون باشه و احتمالا حداقل چند ماهی برای تعادل قیمت تو ایران باید صبر کنیم
          برای ورود به نسل اینده ارزان ترین راه ترکیب یه Xbox SS و Game Pass هست ، فعلا کم کم که PC من داره تو اجرای بازی های روز کم میاره و بهترین انتخاب برای من فعلا همین کنسول هست ، امیدوارم یه رنگ مشکی هم داشته باشه چون فکر می کنم خیلی جذاب تر باشه ( این نظر منه ، از اون حلقه سیاه تو بدنه خوشم نیامد و دوست دارم رنگش یه دست باشه )

    • P30PlayBox گفت:

      برادر اگر ۱درصد هم بتونی آنلاین وارد اکانت بشی تمام بازیها قفل میشن اینها اکانت ظرفیتی-هکی هستن.

  • Mr Hill93 گفت:

    بفرما خود مایکروسافت هم ثابت کرد گرافیک و ۴k و ترافلافل و ۱۲۰ فریم و … هیچ معنای خاصی نداره این و طراحی کردن که هرکی کنسول گرون نمیخاد یا توانایی خرید شو نداره این و بخره و از بازیای نسل ۹ لذت ببره امیدوارم فقط وسط نسل کم نیاره و اینکه امیدوارم سونی هم قیمت کنسول دیجیتالیش همین قیمتا باشه تا ما هم بتونیم از نسل ۹ لذت ببریم گرافیک و ۴k و ۱۲۰ فریم برام اهمیتی نداره فقط کنسولی باشه ک بشه بازیای نسل ۹ رو تجربه کرد برا من بسه البته بازم قیمت ۲۹۹ دلار تو ایران چیزی تو مایه های ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومن میشه و اوایل ک بیاد قطعا قیمتی معادل ۱۲ سیزده میلیون خواهد داشت بعد ی سال ی سال و نیم اگه دلار گرون تر نشه میشه با همون ۷ میلیون هم تهیه ش کرد مبارک طرفداراش سونی منتظریم ما ایرانی ها رو خوشحال کنی

  • خوب یکی نیست بهشون بگه خاک بر سرتون! میمردین تو برنامه قبلی یا یک مراسم منظم این رو اعلام میکردین و همه چیو در مورد کنسولهاتون میگفتین! اینهمه بگم بگم کردن آخرش اینطوری رسمی شد! یعنی چه خبره اونجا واقعا ما هم نمیدونیم! واسه رونمایی بازیهای کاغذی دوبعدی کلی برنامه میچیدن حالا واسه مثلا کوچکترین اکس باکس تاریخ بعد لو رفتن با یک توییت اعلام میکنن انگار میخوان گوسفند رونمایی کنن!

  • DJMJ گفت:

    امیدوارم موفق بشه و بازی های درجه یکی براش بیاد

  • حرکت خوبیه . کنسول ارزون + گیم پس = بازی برای همه با ارزون ترین شرایط . ولی ولی ولی بشرطی که کیفت فدای ارزونی نششششه….خیلی مهمه.

  • و متاسفانه احتمال فدا شدن کیفیت با روند در پیش گرفته شده مایکرو میره ببینیم چی میشه

  • cast away گفت:

    من که انتخابم ps5 چه حالا چه چند سال دیگه
    ولی به طرفدار های مایکروسافت تبریک میگم
    امیدوارم به راحتی بتونن کنسول رو تهیه کنن

  • TekkenGod گفت:

    مزیتش فقط ۲۰۰ دلار قیمت کمتر موقع خرید کنسوله ولی معایب زیادی داره .
    اول اینکه کیفیت کمتر گرافیکی فقط محدود به رزولوشن نیست و به احتمال زیاد شامل خیلی از جلوه های گرافیکی و حتی فریم ریت هم میشه.
    دوم عدم امکان استفاده از دیسکهای کارکرده هستش . مجبوری همه بازیا رو با قیمت گرونتر از استور دانلود کنی کلی هم پول حجم و ترافیک بدی .

    • M0hamadreza گفت:

      در مورد عیب اول که باید منتظر موند و تو آینده بررسی کرد.
      در مورد عیب دومم که متاسفانه فقط تو ایران میشه بهش گفت عیب و تو خیلی از کشورا حجم و دیسک کار کرده خیلی فکر نمیکنم مطرح باشه. گیم پس هم تا حدی پوشش میده اونو تو ایران از لحاظ کم کردن هزینه بازی کردن. تقریبا با همون ۲۰۰ دلار میشه دو سال گیم پس خرید درسته ممکنه ی سری بازی های مورد علاقت نیاد رو گیم پس ولی قابل انکار نیس که برای بودجه های کم روش مناسبیه.

    • Man1380 گفت:

      ۲۰۰ دلار پول کمی نیست البته برای خودم میگم شما رو نمیدونم

  • وای خدا کنه PS5 دیجیتال هم ۳۰۰ دلار باشه ! اگه اینطوری باشه قطعا می تونم نسل بعد رو تجربه کنم …

  • Sina.ss گفت:

    این که همون نسل قبلیه!! خروجی فنشو مشکی کردن فقط!!! به هیچ عنوان نمیشه کنسول نسل ۹ با این قیمت ساخت.یه دروغ جدید امریکایی..به هر طریق باید پول در اورد..هنر و بازی بینظیر کشک واسشون. زنده باد ژاپن..البته ربطی به پست نداره این اخریه..چطوری میتونید کنسول امریکایی بخرید؟ امریکا کنسول رو واسه همه ارزو کرد تو ایران!! پی اس فور یه میلیون بود من خریدم اکس وانم یه تومن بود!!!

  • GrandWarden گفت:

    هر چقدر که عاشق طراحی سری اکس شدم،متاسفانه نتونستم با ظاهر این یکی کنسول کنار بیام.
    بالاخره تایید شد.امیدوارم باعث بشه که خیلیامون که بخاطر هزینه نمیتونستیم به نسل نهم کوچ کنیم،بتونیم طعم نسل جدید رو با کمک این کنسول بچشیم.

  • lastofus2 گفت:

    دلار امروز ۲۵ تومان رو هم رد کرد و بالاتر هم میره تا روزی که این جعبه بخواد بیاد فکر کنم دلار حداقل ۲۸ شده شاید هم ۳۰
    حالا ما خوشبینانه ۲۸ در نظر میگیریم ۳۰۰ ضربدر ۲۸ = ۸۴۰۰ + مالیات و گمرک و … خلاصه میشه ۱۱ ۱۲ تومانی میشه
    حالا اگر بخوایم پلی ۵ یا جعبه ایکس بخریم ۵۰۰ دلار ضربدر ۲۸ = ۱۴ + مالیات و.. خلاصه میشه ۱۷ تومان
    حقمونه انشاالله بدتر هم بشه

  • parsa_45 گفت:

    قیمتش مناسبه و من حتماً یکی خریداری میکنم و کاشکی دیسک هم می خورد داخل تصویر جای دیسک مشخص نیست تا بتونیم از بازی های دیسکی در کنار بازی های دیجیتالی نسل هشتم استفاده کنیم و از اینکه بلاخره یکی قیمت اعلام کرد خوشحال شدم. خسته شدیم هر روز خبر در مورد قیمت احتمالی کنسول ها و امیدوارم قیمت بقیه کنسول های نسل بعد هم مشخص بشه

  • با این که خیلی شبیه اسپیکره
    ولی به درد تمام کسایی میخوره که پول تلویزیون فور کا ندارن

  • Old_Gamers گفت:

    عالیه قیمتش . اگه واقعا با این قیمت دست ما برسه واسه نسل بعد بجای پی سی اینو میگیرم .

رسماََ تایید شد: اکس‌باکس سری اس با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد - گیمفا