جدول فروش هفتگی بریتانیا | ورود قدرتمند انتقام‌جویان - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | ورود قدرتمند انتقام‌جویان - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | ورود قدرتمند انتقام‌جویان - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | ورود قدرتمند انتقام‌جویان - گیمفا

جدول فروش هفتگی بریتانیا | ورود قدرتمند انتقام‌جویان

حسن اکرامی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
جدول فروش هفتگی بریتانیا | ورود قدرتمند انتقام‌جویان - گیمفا

به تازگی جدولی از فروش فیزیکی هفته‌ای عناوین مختلف در کشور انگلستان منتشر شده است و برای نخستین بار در هفته‌‌های گذشته شاهد حضور سه نام کاملا جدید در سه رتبه‌ی نخست این جدول خواهیم بود که می‌توان نام بازی جدید و ابرقهرمانی شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) را در صدر آن‌ها مشاهده کرد.

عنوان Marvel’s Avengers توسط استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) که در توسعه‌ی سری Tomb Raider نقش داشته است، توسعه یافت و در همین هفته‌ی گذشته به صورت رسمی در دسترس بازی‌بازان قرار گرفت. این بازی در مقایسه با عنوان Shadow of the Tomb Raider در سال ۲۰۱۸ که استودیوی کریستال داینامیکس در توسعه‌ی آن مشارکت داشت، تقریبا میزان فروش برابری در هفته‌ی نخست عرضه‌ را به ثبت رسانده است. در واقع عنوان ابرقهرمانی Marvel’s Avengers تنها به میزان ۲ درصد از میزان فروش آخرین نسخه از سری Tomb Raider در هفته‌ی نخست انتشار، آمار بیشتری را به ثبت رسانده است.

شاید بتوان گفت که فروش هفته‌ی اول بازی مولتی‌پلتفرم Marvel’s Avengers در مقایسه با عنوان بزرگ دیگر دنیای مارول یعنی عنوان انحصاری Marvel’s Spider-Man برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ قابل مقایسه نخواهد بود؛ به طوری که عنوان Marvel’s Avengers کمتر از یک سوم میزان فروش فیزیکی بازی Marvel’s Spider-Man در هفته‌ی نخست عرضه در کشور انگلستان فروش داشته است و اگر میزان فروش دیجیتالی این دو عنوان را هم به این بررسی بیفزاییم، اختلاف بسیار بیشتر خواهد بود.

البته باید توجه داشت که عنوان Marvel’s Avengers کاملا سبک و سیاق متفاوتی با دو بازی Marvel’s Spider-Man و Shadow of the Tomb Raider دارد. جدیدترین اثر استودیوی کریستال داینامیکس دارای محتویات و مولفه‌های بزرگ برای بخش چندنفره و آنلاین خواهد بود و قرار است یک بازی سرویس-محور باشد. این در حالی است که دو بازی مذکور دیگر تنها برروی بخش داستانی و تک نفره‌ی خود تمرکز دارند؛ در نتیجه میزان فروش در هفته‌ی نخست را نمی‌توان یک ملاک شکست یا پیروزی برای عنوانی به مانند Marvel’s Avengers به حساب آورد و باید منتظر ماند و دید که استودیوی کریستال داینامیکس در طول‌ سال‌های پیش رو چگونه از این بازی پشتیبانی خواهد کرد و چه محتویاتی را برای آن در نظر گرفته است. در واقع ملاک موفقیت یک بازی سرویس-محور بیشتر تکامل آن در طول سال‌های پس از عرضه و جذب مخاطبین فراوان خواهد بود تا میزان فروش آن در ماه‌های اولیه. با این حال این نکته نیز حائز اهمیت خواهد بود که بازی Marvel’s Avengers یک اثر بین‌نسلی به شمار می‌آید و در پایان عمر کنسول‌های نسل هشتمی منتشر شده است که همین امر نیز ممکن است فروش آن را تا حدودی به آینده‌ی نه چندان دور موکول کرده باشد.

با نگاهی به جدول فروش این هفته‌ی کشور انگلستان، می‌توان بازی جدید شرکت اکتیویژن (Activision) را مشاهده کرد که در واقع بازسازی دو عنوان محبوب و لذت‌بخش از سال‌های دور به شمار می‌آید. عنوان Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 یک بازی فوق‌العاده و محبوب به شمار می‌آید که در مقایسه با نسخه‌ی قبلی این مجموعه در سال ۲۰۱۵ یعنی عنوان Tony Hawk’s Pro Skater 5، میزان فروش ۴۴۸ درصد بیشتر را نشان می‌دهد. این آمار و ارقام به خوبی بیانگر این واقعیت هستند که استودیوی ویکاریوس ویژنز (Vicarious Visions) توانسته است بار دیگر طرفداران این سری محبوب اسکیت‌سواری را راضی کرده و روح تازه‌ای را به این سبک بدمد. بدون شک اگر موفقیت‌های تجاری بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 به همین روال ادامه پیدا کند، شرکت اکتیویژن توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی آن را در دستور کار قرار خواهد داد.

سومین بازی برتر جدول فروش انگلستان این هفته به عنوان ورزشی تازه منتشر شده‌ی NBA 2K21 تعلق گرفته است. متاسفانه اثر جدید استودیوی توکی گیمز (۲K Games) در فروش هفته‌ی اول انتشار به مانند نسخه‌ی قبلی عمل نکرده و کاهش فروش حدود ۳۷ درصدی را نسبت به بازی NBA 2K20 تجربه می‌کند. با این که فروش دیجیتالی این عناوین در جدول فروش انگلستان لحاظ نمی‌شود اما این میزان فروش ممکن است نشان از عدم رضایت کافی بازی‌بازان و هواداران از سیاست‌های جدید شرکت توکی گیمز داشته باشد.

به جز سه بازی تازه منتشر شده که در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار گرفته‌اند، دیگر شاهد تحرک چشمگیری در عناوین جدول مذکور نبوده‌ایم. بازی فوق‌العاده‌ی Animal Crossing: New Horizons در رتبه‌ی چهارم جدول فروش قرار گرفته است و هنوز هم نشان از محبوبیت بالای کنسول نینتندو سوییچ دارد. با این حال آمار و ارقام نشان از افزایش میزان ۲۳۷ درصدی در فروش بازی The Witcher 3: Wild Hunt Game of the Year Edition استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RPG) دارد تا در نهایت در رتبه‌ی یازدهم فروش فیزیکی کشور انگلستان قرار گیرد.

به صورت کلی می‌توان اظهار داشت که فروش کلی نسخه‌ی فیزیکی بازی‌های ویدئویی در کشور انگلستان در هفته‌ی گذشته با رشد بیش از ۳۷ درصدی روبرو شده است که یکی از دلایل عمده‌ی آن را می‌توان عرضه‌ی سه بازی بزرگ و پرطرفدار به شمار آورد. در پایان شما می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته‌ی گذشته را در زیر مشاهده نمایید:

عنوان بازیرتبه‌ی این هفتهرتبه‌ی هفته‌ی گذشته
Marvel’s Avengers۱ورودی جدید
Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2۲ورودی جدید
NBA 2K21۳ورودی جدید
Animal Crossing: New Horizons۴۱
Mario Kart 8: Deluxe۵۳
(Minecraft (Switch۶۵
Grand Theft Auto 5۷۴
FIFA 20۸۷
Ghost of Tsushima۹۶
PGA Tour 2K21۱۰۲

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جدول فروش هفتگی بریتانیا | ورود قدرتمند انتقام‌جویان - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | ورود قدرتمند انتقام‌جویان - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | ورود قدرتمند انتقام‌جویان - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | ورود قدرتمند انتقام‌جویان - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | ورود قدرتمند انتقام‌جویان - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Leonardo گفت:

    ماشاالله به ویچر که ۱۱ ام شده :-)) اونم بازی ۵ ساله و فقط با بخش استوری

  • MAX3D گفت:

    :no: ورودی جدید اکثر بازی ها اول هستن چه برسه اون بازی بلاک باستری باشه البته به لطف مخصوصا آمریکایی ها و طرفداران زیاد مارول ممکنه فروش خوبی بکنه این عنوان گرچه تو ایران هم طرفدار زیاد داره پوچ همونطور که توی سینما هیچ ارزشی ندارن و توی بازی هم حرفی برای گفتن ندارن جز خالی کردن جیب گیمر ها حداقل یک بازی برای کی شخصیت بسازید که یک شخصیت پردازی وجود داشته باشه مثل اسپایدرمن سونی یا سری بازی بتمن ارکام

    • marilyn گفت:

      :yes: از وقتی فیلم های مارول پاشون باز شد به سینما گند زدن بهش حتی مارتین سکوریزی تیکه میندازه بهشون یه زمانی آل پاچینو و مارلون براندو و اسکوریزی پادشاهی میکردن با فیلماشون داستان های واقع گرایانه و با ارزش هنری الان همش شده دی سی و مارول و دلقک بازی های آیرون من و اون هارلی کویین :rotfl: به کجا رسیدیم

      • می دونم قبول نمی کنید…
        ولی درباره فیلم ها و بازی های کمیک بوکی باید توجه داشته باشید که این مدل عناوین مخاطب های خاص خودشون رو دارن…
        متاسفانه درباره آثار مارول دارید یکم کم لطفی می کنید…
        روی اون آثار کار می شه… چندین و چند سال برای سناریو ها برنامه ریزی می کنن و براشون مهمه… درسته که کل سینما نباید توسط یه سبک خاص قبضه بشه ولی دلیل نمی شه که هر وقت یه مدل اثر جدید می یاد رو کار تحقیرش کنیم…
        شاید از نظر من و شمای نوعی که صرفا گیمر هستیم مارول اونجرز آش دهن سوزی نباشه ولی برای طرفداران کمیک یک بازی ویژه هست و تجربه ی اون هم واجبه… این عنوان اگر هم در زمینه گیمپلی کم کاری ای داشته باشه از نظر داستان از دیدگاه من عنوان خوب و قابل احترامیه….

        • Drama گفت:

          الان بازی لوت باکسی و درون برنامه ای مخاطب خودشون رو دارن یعنی نباید بهشون انتقاد بشه؟نباید ایرادی گرفت؟عجب طرف حقیقت رو گفته شما بگو هنر و درسی که این فیلما میتونن بهت بدن تاثیر گذاری این فیلما تو زندگی و حس واقعی چیه ماهم بدونیم جز اینکه یک سرگرمی گذرای پوچ هستن نه اینکه باهاشون زندگی کنی و حال کنی تجربه کنی الان شما برو به پدرت فیلم گرن تورینو رو نشون بده ببین چی میگه بعدش فیلم مارول رو واسش بزار اون موقع ببین چی میگه 😀 اینجاس که ارزش واقعی یک صنعت و یک هنر مشخص میشه ببین پدرت به فیلم اولی میگه حال کردم یا دومی اصلا خودت هم بشین ببین مگه شماهم مثل رفقامون اهل هنر نباشی و بگی داستان اینا خوبه اصلا نمیشه اسم داستان روی اینجور فیلما و بازیا گذاشت

          • Morteza655 گفت:

            شما دنبال این هستی که از بازی و فیلم درس و سرمشق بگیری یا روی شخصیتت تاثیر بزاره؟
            چقدر بده هنوز بعضی از ما در قرون وسطا بسر میبریم برای همینه این وضع مردممونه
            الان فیلمای مارول چرا فروشش زیاده؟
            چون خاصیتش همینه سرگرم کننده هست و لحظه ای
            بدون اینکه یه فرهنگ خاص بخواد بهت تحمیل کنه ساعاتی سرگرمت میکنه اونم به خوبی قرار نیست ما زندگی کنیم با گیم و فیلم قراره سرگرم شیم و تمام
            دیگه دنیا متوجه شده زمان داستان هندی دیگه به سراومده و کم کم اینجور گیم ها و فیلمها باید کلا کنار برن
            و دنیا هم ذهن و شخصیتشونو به یه گیم و فیلم نخواهند سپرد
            پیشنهاد میدم شماهم دنبال جنبه ی شخصیت سازی و اموزشی و تاثیر گزار بر روی احساس نباش
            موفقیت یک پروژه در داستانی بودن و بامفهوم بودن نیست در اینه که بدون تاثیر در زندگی روزمره و روحیه و شخصیت سرگرمت کنه

      • حالا چون تو فیلماشونو دوست نداری دلیل بر بدبودنشون نیست.چون اگه فیلماشون بد بود آنقدر فروش نمیکرد

        • بعله شما درست میگید مثل پراید که پرفروش ترین و بهترین ماشین ایرانه

        • Ozhan گفت:

          فروش؟؟؟هرچی بدبختی داریم از همین فروششونه وگرنه کی مشکل داره با فیلماشون؟
          وقتی اسکورسیزی با اونهمه استعداد و تجربه مجبور میشه بخاطر فروش کم فیلماش دست به دامن نتفلیکس بشه و نتونه فیلم سینمایی واس سینما بسازه و بجاش مردم هرچی پول دارن میرن مستقیم فقط واس مارول خرج میکنن خب معلوم میکنه که این فیلمای ابرقهرمانی سی جی محور فقط باعث نابودی سینما میشن!!!

          • خب توی سینما چند ژانر مختلف وجود داره و چند تا شرکت توی این ژانر موفقن مثلا الان مارول توی ژانر تخیلی میتونه فیلم بسازه که واقعا فیلمای خوبی میسازه.من نمیدونم با مارو چه مشکلی دارین الان dc هم فیلمای تخیلی میسازه پس چرا اون مشکلی نداره

            • ببین پسر خوب مشکل تو دقیقا همین فن بازیته که فکر میکنی بقیه هم از روی تعصب حرف میزنند.
              حرف اکثر بچه های سینما باز اینجا اینه سینمای ابرقهرمانی یک سینمایی اوریجینال نیست بلکه به پشتوانه کمیک بوک ها و جلوه های ویژه و طرفداران تینیجره که اینقدر هایپ شده.
              این حرف راجب جوخه انتحار و فیلم های dc هم میشه البته به جز معدود شاهکاری مثل بتمن نولان که تفاوتهاش بارزه.
              اینجا داریم راجب مارول حرف میزنیم چون خبر راجب ماروله.

    • Mona Sax گفت:

      خوبه که به سلیقه دیگران احترام بذاری، حداقل بنویس نظر شخصی
      فیلماش اگر پوچ بود اون همه فروش و فن بیس نداشت
      من و خیلی های دیگر با فیلماش حال کردیم و نظرت ذره ای اهمیت نداره
      منم از عکس پروفایلت متنفرم ولی نمیام بگم پوچه چون خیلی ها دوسش دارن

      • Leonardo گفت:

        احترام و نظر شخصی حالیشونه اینا خیال میکنن هرچی بگن بقیه هم باید قبول کنند … ولی باید بزرگ شد بالاخره

      • LA.Edition گفت:

        خب اول اینکه کامل معلومه تو متعصب و فن مارولی دوم اینکه فیلماش اگه پوچ بودن اون همه فروش نداشت؟ :rotfl: الان بهترین فیلم سینما به ترتیب جهانی اولیش رستگاری در شاوشنگ و دومی پدرخوانده هستن چون فروششون کم بوده فیلمشون مزخرفه؟و هر فیلمی فروشش زیاد باشه یعنی خوبه؟ببین از این قضیه که این فیلمای تخیلی شخمی مارول هیچ ارزش هنری ندارن و فقط برای سرگرمی و گذروندن وقته و هیچی برای ارائه جز صحنه های ساختگی و تخیلی ندارن بر هیچکی پوشیده نیست..به سلیقه ای احترام نباید گذاشت که داره دنیا و صنعت رو نابود میکنه و طرفدار هاش که هیچی از هنر اصلی و ارزش ها حالشون نیست بیان ازش دفاع کنن حالا هم برو منتظر آکوا من و دد پول بعدی باش مثل اینه که بیای از کسی که بازی های سرویسم حور رو قبول داره و فکر میکنه لوت باکس ها باعث پیشرفت صنعت گیم میشن احترام بزاریم بگیم سلیقه شه :no: امثال ما دنبال چیزای کلیشه ای و عامه پسند نیستن

        • Leonardo گفت:

          هرکی با تو مخالف باشه متعصب میشه نه ؟ این چطور منطقیه شماها دارین تو رد دد رو قبول نداری چون باش حال نمیکنی برای همه فکت صادر میکنی مستر متعصب

        • L.A Edition.آنوقت استاد تو که هنر حالیته بگو ببینم از کجا فهمیدی فیلمش داره این صنعت نابود میکنه؟؟بعدش آگه فیلمای مارول بد بودن پر فروش ترین فیلم تاریخ سینما نمیشدن(avengers رو میگم )

        • Rezaxcom گفت:

          بابا خفن. نکنه تو کارگردانه سینمایی؟ آخه من نمیفهمم مثلا فیلمای ترسناک چه چیزه هنری و چه پیامی رو ب تو میرسونن یا مثلا سریع و خشن چ پیامی به تو میده. یا حتی پدر خوانده جز اینکه فرهنگه یک سری آدم رو بهت نشون بده چیکار میکنه برات. من نمیفهمم تو فیلمو میبینی که یاده بدبختیات بیوفتی و بشینی پاش گریه کنی ک نوشتی فیلمای مارول برای وقت گذرانی و سرگرمیه. بابا تا کجا میخواید به یه چیزی که هزارتا آدم عمرشونو پاش گذاشتن جبه گیری الکی کنید؟

      • Star1 گفت:

        اینایی که مارول میسازه فیلم نیستن – یه سری انیمیشن و جلوه های ویژه که ترکیب شدن و مناسب کودکان و نوجوانان زیر ۱۵ سال هست.
        به قول سکوریزی اینا اصلا هنر نیست و فقط سرگرمی و وقت تلف کنیه.

      • از جماعت متعصب چه انتظاری داری؟

    • یکی دنیای مارول پوچه یکی عکس پروفایل تو
      به سلایق دیگران احترام بزار تا به سلایق تو احترام بزارم
      خوبه الان من بیام بگم لست بخاطر اینکه بازیه پوچیه حتی تو ده تای اولم نیست
      در حالی که ویچر یازدهمه

      • Drama گفت:

        :rotfl: خدایی کار ندارم ولی خب راست گفته اخه این فیلمای مارول چی داره جز تخیل؟حقیقت رو گفته پوچه
        ولی شده سرگرمی و وقت گذرونی خیلیا وگرنه هیچی نداره هرکی همچین انتقادی کنه خیلیا هستن قبولش دارن و واقعیته
        ولی کسی بیاد بگه گاد یا لست پوچه همه بهش میخندن چون معنی پوچ میشه هیچی پس نمیتونه همچین چیزی باشه
        ولی فیلمای مارول (آره) :rotfl: :no:

  • Neil_druckman گفت:

    خدا وکیلی این جدولو میبینه ادم حالش به هم میخوره البته وجود ویچر خیلی خویه که ۱۱ ام هست یا گوست لستم که هیجی اصلا بریتانیایی ها ظاهرا دشمن خونین با بازیایه داستان محور انیمال کراسینگم که خیلی بهشون ساخته 😐

    • Leonardo گفت:

      لیست امریکا هم اینطوریه ؟ یا اونا لیست ندارن اصلا
      الان لست اگر توی ۱۰ تای اولم نمیشد باید ۱۱-۱۲ میشد خیلی هم نگذشته مشکل چیه ؟ به نظرم وجود ویچر توی رده ۱۱ ام بعد ۵ سال او نظریه ای رو که میگفتن بازی داستانی سریع از لیست خط میخوره رو رد میکنه !! توی ۱۰ تای اول شاید نباشه ولی توی ۲۰ تای اول حتما هستن گوست هم که توی ۱۰ تای اوله هنوز به نظرم به سلیقه مردم نگاه میکنه و عامه پسند بودنش !

      • LA.Edition گفت:

        خوشم میاد هرچی بشه اسم لست رو میارید 😀 معلومه نور چشمی خیلی هاس و البته خار تو چشمی خیلیای دیگه
        مطمئن باشید لست فروش هاش رو کرده اینقدری که بازیو پیش خرید کرده بودن که تو یکی دو روز اول بالای ۴ میل رو زد

      • Neil_druckman گفت:

        متاسفانه باید بهت بگم تو همین لیست بازی لست ۲ ۱۲ ام هست و حتی بازیه لست ۱ هم از رد دد ۲ بالاتره پس این قضیه که تو میگی در مورد لست خط میخوره و توی امریکا هم لست توی ps4 سومین بازیه پرفروش بوده بعده کاپیتان سوباسا و گوست اف تسوشیما پس بازم حرفت غلطه گوست فروشش خیلی خوبه اما لست فروشی که کرده خیلی بیشتر از گوسته چون لست توی ۱ هفته فروشی که کرد که هیچ کدوم از بازیایه سونی نداشتن اما حرفتون در مورد عامه پسند بودن درسته ولی مهم اینه چرا مثلن یسری بازیا که انقدر ضعیفن باید انقدر طرفدار داشته باشتن بعدم همین رد دد رتبش ۷۰ و خورده ای بود فک کنم الان عنوان ضعیفی هست؟

        • Leonardo گفت:

          اها پس اوکیه !! یه تعداد میگفتن ۱۹ ام لیسته ! برای اون میگفتم

          فروش کم بازی نه این بازی هر بازی ای لزوما بخاطر ضعیف بودنش نیست عامه پسند بودن یه بازی خیلی اهمیت داره ازون نظر دارم میگم

          • Neil_druckman گفت:

            من ندیدم کسی بگه ۱۹ ام ولی بحث ما هم همینه چرا عامه مردم باید بازیایه ضعیف رو دوست داشته باشن

            • Rezaxcom گفت:

              خدایا. بسه دیگه. لست اندازه رد دد ۲ بود؟. یعنی ت میخوای بگی gta بازیه ضعیفه. ویچر ضعیفه؟ بتمن آرخام نایت ضعیفه؟ هزارتا بازی برای اثبات اینکه حرفت الکیه هست. من نمیفهمم. آقا مردونه همتون با عقلتون قضاوت کنید. اگه سال دیگه به فرضه محال مایکرو طی یک حرکت خفن یک بازی پسا آخرالزمانی معرفی کنه با صحنه های تقریبن غیره سرگرم کننده ( صحنه های رمانتیک در کات سین هارو میگم) بعد اگه این بازی متای ۹۶ بگیره همه سونی فن ها نمیان بگن وای مایکرو کارت ب کارت کرد؟ کلن بعضی هاتون مثله بچه کوچولو ها میمونن ک هرچی خوبه رو برا خودشون میخوان از هیچ کسه دیگه ای هم تعریف نمیکنن. واقعا ممنون دیگه سونی فن ها همه جارو گرفتن. فردا حکومت نظامی میشه ما ایکس فن ها محکوم به هرکی ps دوس نداره میتونه جمع کنه بره میشیم

              • Neil_druckman گفت:

                Rezazcom
                اگه سونی فنا خیلی بیشترن به خاطر اینه که فروش ps4 خیلی خیلی بیشتر از ایکس باکسه مخصوصا تو ایران پس اینجام جای تعجب نداره بعد کدوم سونی فنی گفت شبیه ساز پرواز متاش دروغه؟کدومشون گفت فورزا ها متایی که گرفتن ناحقه؟؟؟؟اتفاقن این مایکروفنا هستن که میان واسه بازی مثل دلست ریویو بامب مبزننن و اگه میبنی سونی فنا همیشه انحصاری انحصاری میکنن به خاطر اینه که واقعا اون انحصاری های بازیایه بهترین چه قبول کنید چه نکنید

  • Majid گفت:

    Marvel’s Avengers فقط به وسیله تبلیغ تونست به فروش خوبی برسه
    خیلی ها که پیش خریدش کرده بودن و انتظار داشتن از بهترین بازی های سال باشه
    بازی Tony Hawk’s Pro Skater فکر می کنم فراتر از انتظارات بوده و سری بازیش احتمالا جونی دوباره بگیره
    نیتندو هم فکر کنم تو کشورش مجبوب ترین کنسول بازی شده
    gta هم که جدول خریده

    • Leonardo گفت:

      این اولاشه به زودی ازون لیست میاد بیرون داداش ولی بازم هستن یه تعداد زیادی که فقط بخاطر مارول میرن میخرن بازی رو
      شما میتونی با ایده ای بسیار محبوب بازی ای نچندان موفق به خورد یه جماعت بدی تا بوده همین بوده مثل فیفا ها که هرسال کپی پیست هم میان ولی بازم فروش دارن نو اوری که نیست فقط یذره تغییر بعضی بازیا باید کمپلت تغییر کنن که نمیکنن چون سود اورن مثل اساسین ها و ..

  • 1726eyxjenxjr گفت:

    ویچر❤❤ ، مثل همیشه gta ، من حوصله ندارم تمومش کنم اینا میرن توی انلاین فقط تخریب میکنن؟؟؟

  • majid گفت:

    گوست اف سوشیما عشقه زندگیه

  • و باز هم جی تی ای وی و ماریو کارت ۸
    واقعا فکر نمی‌کردم اونجرز اول بشه بازی خیلی تکراری بود و خیلی هم باگ داشت

جدول فروش هفتگی بریتانیا | ورود قدرتمند انتقام‌جویان - گیمفا