سی‌دی پراجکت تایید می‌کند: نسخه‌ی نسل بعدی Wild Hunt توسط یک استودیوی دیگر ساخته می‌شود - گیمفا
سی‌دی پراجکت تایید می‌کند: نسخه‌ی نسل بعدی Wild Hunt توسط یک استودیوی دیگر ساخته می‌شود - گیمفا
سی‌دی پراجکت تایید می‌کند: نسخه‌ی نسل بعدی Wild Hunt توسط یک استودیوی دیگر ساخته می‌شود - گیمفا
سی‌دی پراجکت تایید می‌کند: نسخه‌ی نسل بعدی Wild Hunt توسط یک استودیوی دیگر ساخته می‌شود - گیمفا

سی‌دی پراجکت تایید می‌کند: نسخه‌ی نسل بعدی Wild Hunt توسط یک استودیوی دیگر ساخته می‌شود

محمد حسین کریمی
۱۱:۰۰ ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
سی‌دی پراجکت تایید می‌کند: نسخه‌ی نسل بعدی Wild Hunt توسط یک استودیوی دیگر ساخته می‌شود - گیمفا

پورت بازی Wild Hunt برای کنسول‌های نسل بعدی پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس خارج از استودیوی سی‌دی پراجکت (CD Projekt) و توسط سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) توسعه خواهد یافت. سیبر اینتراکتیو قبلاََ وظیفه‌ی ساخت پورت سوییچ این عنوان را نیز بر عهده داشت.

استودیویی که وظیفه‌ی پورت نسخه‌های سوییچ و نسل بعدی را برعهده دارد یعنی سیبر اینتراکتیر اوایل امسال توسط  گروه کسب و کار Embracer خریداری شد، گروهی که به طور کلی مالک THQ Nordic به حساب می‌آید.

آقای آدام کیچینسکی (Adam Kicinski)، رئیس شرکت سی‌دی پراجکت، در جلسه‌ی مالی قبلی پیرامون نسخه‌ی نسل بعدی Wild Hunt صحبت کرد. وی در این باره گفت:

پروژه خارج از استودیو و زیرمجموعه‌ی ما مراحل ساخت را طی می‌کند. این شریک ما قبلاََ نسخه‌ی ۴K بازی Wild Hunt و پورت سوییچ آن را ارائه داده بود، بنابراین آن‌ها با تکنولوژی‌های ما آشنایی کامل را دارند. ما از آن‌ها خواستیم که پورت نسل بعدی اثر را آماده کنند و همچنین ما انتظار داریم که آن‌ها یک تجربه‌‎ی کاملاََ نسل بعدی ارائه دهد و از تمامی ویژگی‌های سخت‌افزاری این پلتفرم‌های پیشرفته بهره ببرند. به طور کلی این پروژه هیچ تداخلی با مراحل توسعه‌ی Cyberpunk 2077 ندارد.

شرکت سی‌دی پراجکت جمعه‌ی گذشته به طور رسمی تایید کرد که نسخه‌ی نسل بعدی Wild Hunt در سال ۲۰۲۱ برای رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد و کسانی که نسخه‌ی نسل حاضری را داشته باشند قابلیت ارتقاء به صورت رایگان را نیز دارند.

آقای مایکل نُواکُوسکی (Michal Nowakowski)، مدیر بخش کسب و کار سی‌دی پراجکت، در رابطه با نسخه‌ی نسل بعدی برروی رایانه‌های شخصی توضیح داد که انتظار تجربه‌ای بهبود یافته را داشته باشید اما ما خواهان پول بیشتر نیستیم. وی در این باره گفت:

برای دارندگان نسخه‌ی رایانه‌های شخصی یک به‌روزرسانی عرضه خواهد شد که کیفیت بصری را افزایش می‌دهد و چندین ویژگی جدید را اضافه خواهد کرد و البته ما انتظار هیچ پول اضافی نداریم. بازی‌بازان به راحتی می‌توانند این به‌روزرسانی را دانلود و بازی خود را آپگرید کنند. اگر شما بازی را برروی رایانه‌های شخصی خریداری کرده‌اید تنها کاری که باید انجام دهید دانلود به‌روزرسانی نسل بعدی است. همچنین کسانی که بازی را نخریده‌اند با همان قیمتی که بازی در حال حاضر قابل خریداری است می‌توانید آن را تجربه کنید.

رئیس شرکت سی‌دی پراجکت، کیچینسکی، در جلسه‌ی مالی اعلام کرد که دلیل عرضه‌ی Wild Hunt برروی کنسول‌های نسل بعدی افزایش چرخه‌ی عمر آن است. این نقش آفرینی محبوب در ماه مه گذشته پنجمین سالگرد عرضه را جشن گرفت و بیش از ۳۰ میلیون نسخه فروش داشته است. کیچینسکی در این باره توضیح داد:

دلیل اصلی چنین تصمیمی افزایش طول عمر بازی است. Wild Hunt همچنان فروش خوبی دارد و ما باور داریم که تا به این لحظه در سطح بازی‌های روز دنیا آن را به‌روز نگه داشته‌ایم. بنابراین تصمیم جدید ما مبنی بر آوردن این عنوان به نسل آینده می‌تواند برتری بزرگی به حساب آید و برای ۴ یا ۵ سال دیگر بازی را در بازار نگه دارد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا فکر می‌کنید نسخه‌ی نسل بعدی Wild Hunt با استقبال رو به رو خواهد شد؟

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سی‌دی پراجکت تایید می‌کند: نسخه‌ی نسل بعدی Wild Hunt توسط یک استودیوی دیگر ساخته می‌شود - گیمفا
سی‌دی پراجکت تایید می‌کند: نسخه‌ی نسل بعدی Wild Hunt توسط یک استودیوی دیگر ساخته می‌شود - گیمفا
سی‌دی پراجکت تایید می‌کند: نسخه‌ی نسل بعدی Wild Hunt توسط یک استودیوی دیگر ساخته می‌شود - گیمفا
سی‌دی پراجکت تایید می‌کند: نسخه‌ی نسل بعدی Wild Hunt توسط یک استودیوی دیگر ساخته می‌شود - گیمفا
سی‌دی پراجکت تایید می‌کند: نسخه‌ی نسل بعدی Wild Hunt توسط یک استودیوی دیگر ساخته می‌شود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • kurd گفت:

    بنظرتون واس pc هم بازسازی میشه؟

    • گفتن با یک اپدیت رو بازی اصلی

    • G.LN گفت:

      ویچر ۳ یک بازی فوق العاده عالی بود، اگه این بروز رسانی رو رایگان برا pc بده ، دیگه از خوبیهای شرکت سازنده س. امیدوارم دوستان ناراحت نشن اما تعصب بیخود همیشه عامل انتخابهای کورکورانه س پس به بعضی از دوستان بگم بحث بهترین بازی تاریخ خیلی فرق میکنه و هیچ وقت قبول ندارم ویچر سه باشه چونکه نظر شخصی شماست. از نظر من بهترین بازی تاریخ گاد هستش و بعدش البته بایوشاک. امیدوارم بعضی از دوستان انقدر سعی در تحمیل نظراتشون به دیگران نباشن. سلیقه بسیار مهمه و برای خیلی از افراد tlou بهترین بازی تاریخه و البته بهشون حق میدم.
      ویچر ۳ رو بارها و بارها بازی کردم حتی الان رو لپ تاپم باز دارمش و بعضی مواقع دوست دارم پلی بدم، به هر حال امیدوارم همه انقدر شعور داشته باشیم که سلیقه مون رو به دیگری به هیچ دلیلی تحمیل نکنیم.

    • Neil_druckman گفت:

      مگه سایبرپانک نبود؟ بلاخره کدوم بهترین بازیه تاریخه؟

      • Rog strix گفت:

        اونی که بیشترین جوایز رو تو تاریخ تا الان درو کرده،یعنی ویچر۳،ولی فکر نکنم حالاحالا ها گیمی بتونه به این مقدار جوایز برسه.

        • Neil_druckman گفت:

          Mehdi morls
          اگه سایبر به امسال نرسه لست ۲ هیچ رقیبی نداره و راحت رکورد رو میزنه مگر اینکه تعداد سایتا کمتر بشه.سال بعد هم رقیب جدی جز الدن رینگ برای سایبر نمیبینم پس اونم میتونه همین رکورد رو بزنه

          • Bluebox گفت:

            بنظرم سایبر که صد درصد امسال منتشر میشه اگر هم نشد. بازی لست۲ چون همه پسند نبود داستانش همه جوایز رو نمیگیره. احتمال گوتی شدن اسپایدرمن۲ خیلی بالاتره. البته اگر بتونن مثل نسخه قبل خوب بسازن

      • PCMR گفت:

        سایبر اصلا ریلیز شده که درموردش نظر بدیم؟؟
        پرافتخارترین بازی تاریخ و از نظر خیلی ها هم بهترین بازی تاریخ ویچر ۳ هست!!!

        • این که بهترین بازی تاریخ یا بهترین بازی دهه چیه کاملا نظر شخصیه و اصلا نمیشه مشخص کرد که واقعا چی بهتره چون ده ها سبک و سلیقه وجود داره اما ۳ نکته ی اساسی وجود داره که حداقل باید در نظر گرفت :
          ۱- ویچر ۳ درسته حدودا ۲۵۰ جایزه داره و پرافتخارترینه اما نصف بیشتر اینا نظر سنجی و وبسایت های دسته دوم کشورهای مختلف هستن. من شخصاََ هیچ اهمیتی به بیگ وینرها نمیدم.
          ۲- هر سال کلی وبسایت اضافه میشن برای بررسی و نقد و همین امسال بالای ۳۰ تا وبسایت تحلیلی جدید به وجود آمده. پس بازی ای که مثلا ۲۰۰۵ عرضه شده ممکنه بهتر باشه ولی تعداد وبسایت های گمینگ نقد اون موقع به اندازه‌ی ۲۵۰ تا نبوده. همونطور که میشه به راحتی دید بازی های قدیمی نقد هاشون به ۲۰ تا هم بعضاََ نمیرسه.
          ۳- شما باید به بازی هایی که هر سال عرضه شده هم نگاه کنید مثلا رقبای ویچر ۳ یکی آرکام نایت بود یکی mgs pp و یکی هم بلادبورن. درسته کار بزرگی کرده که این سه بازی رو شکست داده ولی بازی هایی مثل آرکام نایت و فالوت ۳ در سری خودشون ضعیف ترین به حساب میان و بلادبورن رو می تونیم تنها رقیب جدی ببینیم. ولی مثلا سال ۲۰۱۳ بازی هایی رقیب tlou بودن که واقعا کل مدیا و منتقدین براشون سر و دست میشکنن مثل GTA V و BioShock Infinite. تازه. tomb raider و ac 4 هم جزو رقبا بودن. وقتی بازی هایی مثل GTA توی یک سال عرضه بشن مشخصاََ جوایز تقسیم میشه. در کل منظورم این نبود TLOU لایق تره برای پر افتخارترین شدن یا The Witcher 3. منظورم این بود که خیلی شرایط و تبصره وجود داره و این که شرایط مقایسه‌ی بازی ها در سال های عرضه خیلی منصفانه نیست اکثر اوقات. بیشتر سال ها رقبای نزدیک به هم وجود داره مثل ۲۰۱۸٫ بعضی وقتا هم توی یک سال به وضوح مشخصه چه اثری برتری داره. مطمئناََ اگر ویچر ۳ در کنار GTA V قرار میگرفت جوایز تقسیم میشدن و هیچ کدوم پرافتخارترین تاریخ نمیشدن.

          • PCMR گفت:

            شما علاقه ای به بیگ وینر ندارید؟
            درود من کلا علاقه ای به بیگ وینر و گوتی و متا ندارم!! تنها چیزی که توی گیم برام مهمه سلیقه خودمه!! میتونه یه بازی برام یکی از بهترین تجربه هام بشه در صورتی که متای خوبی نداره یا متوسطه و یا برعکس!!
            بحث بیشترین افتخار وسط اومد تا حدی با نظرتون موافقم ولی اینم یه بحث سلیقه ای هست! مثل فوتبال بذارید یه مثال بزنم
            تا قبل از ۱۹۹۲ مسابقات باشگاهی اروپا یه فرمت دیگه داشت !! مثلا چیزی به اسم مرحله گروهی وجود نداشت!! و تیم ها باید به صورتی رفت و برگشت بازی میکردن از طرفی سطح مسابقات پایینتر بود!! ولی افتخارات یه باشگاه رو بر اساس کیفت دسته بندی نمیکنن و همه ی این جام هارو به عنوان قهرمانی به حساب میارن!!
            اینکه ویجر پرافتخاترین هست درست و اینکه رقیب هاش مثل سال ۲۰۱۳ نبودن هم درست ولی هیچ عنوان از ارزش ویجر کم نمیشه چون هنوز هم که هنوزه با اینکه به گفته ی شما سایت های نقد کننده بیشتر شدن ولی جایگاه ویچر ۳ دست نخورده!!
            بازم میگم بحث بهترین بازی تاریخ سلیقه ای هست و این افتخارات و بیگ وینر و گوتی و متا بیشتر برای رسانه هاس!!

            • گفتم که فقط بحث سلیقه اس این که ویچر ۳ پر افتخارترینه کلی تبصره داره و مهم سلیقه‌ی بازی‌باز هستش. این انتخاب بهترین بازی سال یا بهترین بازی تاریخ هیچوقت دقیق و واقعیت محض نیست. شما از کامنت من این برداشت رو کردین که ارزش The Witcher 3 رو آوردم پایین؟ بنده قصدم اصلا همچین چیزی نبود فقط خواستم با چند تا دلیل اینو برسونم که خیلی به القاب و تعاریف از بازی های مختلف توجه نکنید چون هم سبک ها و سلایق به چند دسته ی مختلف تقسیم شده هم شرایط منصفانه نیست.

              • Neil_druckman گفت:

                چنتا نکته من این وسط صحبتاتون بدم اولن من به این گفتم کدوم بهتره شوخی بود چون این خودش تروله و قبلن گفته بود سایبر بهترین بازیه تاریخه وگر نه من هیچ کدوم رو نزدیک دلست نمیبینم از هر لحاظ!!!!!

                در جواب صحبت اقای کریمی ببینید شما میگید بیگ وینر معتبر نیست چون خیلیاشون جوایز سایتای کشورای دیگست حالا بزارید من یه چیزی بهتون بگم:

                وقتی گیم اواردز میاد جایزه بهترین بازیه سال رو بجایی که بده به انچارتد ۴ میده به بازیی مثل اورواچ که نه گرافیک اونو داره(گرافیک انچارتد ۴ همین الانشم جزو دو سه تای برتر نسله)و اون حجم از جزییات که اصلا اورواچ جزییات رئالیسم نداره و صرفا یه بازیه مولتیه که با بدبختی هیرو هاش رو بالانس کرد میگن بهترین بازیه سال حالا هرچقدرم این نمایش بزرگ و معتبر باشه بی اهمیت میشه لااقل واسه گیمری که خودش منطق داشته باشه و کسی که میگه اول بگم قبل صحبتم بله ما چیزی داریم به نام نظر شخصی ولی کسی که میگه انچارتد ۴ لیاقت گوتی نداشت اورواچ داشت(دارک سولز اگه گوتی میشد میتونستیم بگیم بله نظر شخصیه)ولی کسی که موافقه اورواچه نظرش دوزار ارزش نداره پس این نشون میده که گیم اواردز هیچ ارزشی نداره اما گوتی درسته سال های مختلف حرفتون قبول دارم نباید با هم سنجید ولی بازی که تو سال خودش میشه بیگ وینر قطعا بهترینه توی اون سال حالا چرا؟
                به خاطر اینکه جامعه اماریه وسیعی اون رو اتتخاب کردن و شاید هیچ کدوم معروفیت گیم اواردز رو نداشته باشن ولی قطعا یه بی سواد هم اونجا ننشسته.

                در مورد برتربن بازیه تاریخ هرکس میتونه بگه من فلان بازی بهترین بازیه عمدمه اما روی برگه چه بخوایم چه نخوایم دلست اف اس ۲ برترین بازیه تاریخه(قرار نیست همه موافق باشن)حالا چرا خب واضحه بهترین گرافیک و جزییات(با اختلاف خیلی خیلی زیاد)نسبت به بازیایه دیگه.گیم پلی که تو سبک خودش با اوردن سیستم داج و اون فیزیکی که حتی اسکوئر انیکس نتونست اور کنه و بهشون تهمت زد که خودش نشون دهنده انقلابی بودنه.بهترین و طبیعی ترین Ai مخصوصا هوش مصنوعی همراه ها که ما وقتی اگرسیو میزاری حتی استراتژی خودشونم دارن
                در مورد داستان که تونست معنای واقعی انتقام و تنفر و یه درام واقعی که برای اولین بار در صنعت گیم وجود داشته رو به گیمر بده که خودش بازم انقلابیه.وجود مکانیزم حرکت چشم ها که باعث ایجاد حس واقعی در چهره ها میشه که اینم باز جدید و انقلابیه و هیچ بازیی همچین مکانیزمی رو نداشته(میتونید سرچ کنید متوجه حرفم میشید)

                .
                .
                ‌‌‌‌.
                بازم میگم قرار نیست برای شما بهترین بازیه عمرتون دلست باشه این نظر شخصیه ولی روی برگه و از لحاظ مکانیزم ها دلست ۲ با اختلاف خیلی خیلی خیلی زیاد بهترین بازیه تاریخه

                • شما مشخصا دارین جزئیات گرافیکی و رئال بودن رو میارین مهم ترین عامل در صورتی که جزئیات گرافیکی و رئال بودن برای من کمترین ارزش رو داره و در درجه ی سه و چهار بهش اهمیت میدم. بنابراین نظر شما مبنی بر برترین بودن The Last of us 2 تنها نظر شخصی خودتون هست همونطور که به نظر من DS 1 بهترین بازی تاریخه. هیچ حقیقت محضی وجود نداره و سعی نکنید به همه القاء کنید که TLOU 2 برترین بازی تاریخه یا ویچر برترینه محضه یا هر بازی دیگری. نظرتون برای من محترمه ولی هیچ حقیقت محضی در کار نیست. خیلیا مثل من اصلا گرافیک واقع گرایانه براشون ملاک نیست خیلی ها هم مثل شما براشون مهمه. من شخصا گیمپلی رو هزاران برابر مهم تر از گرافیک می دونم و اکثر آثاری که علاقه دارم بهشون گرافیک سل شیدی دارن. خیلی از آثار بزرگ تاریخ هم گرافیک رئال ندارن نمونش the legend of zelda یا اکثر آثار نینتندو. خیلی عجیبه که با رئال بودن و جزئیات گرافیکی آثار رو مقایسه می کنید. جالبه بدونین برترین آثاری که کارگردانان tlou و god of war یعنی نیل دراکمن و بارلاگ قبول دارن و ازشون الهام گرفتن آثاری سل شیدی و غیر رئال هستن. این که میگین نظر شخصی من لست ۲ بهترین تاریخه و این نظر شخصیه. بعد در ادامه اش میگین از نظر مکانیک صد درصد اینطوره دارین حرف قبلیتونو نقض می کنین.

          • 🤘Mohsenj74 گفت:

            ملاک من برا انتخاب بهترین بازی عمرم فقط خودم هست و اصلا جوایز و نظرات منتقدین برام مهم نیست خب به نظر من ویچر ۳ بهترینه البته خیلی میتونم اثبات کنم که چرا و همینطوری الکی نمیگم بهترین بازیه عمرم اما واقعا سلیقه تعیین کنندست و اصل هم همینه پول رو مخاطب میده و لذت رو قراره مخاطب ببره همین فقط . یه چیز جالب بگم من اصلا تا همین پارسال اصلا دنبال نمیکردم کدوم بازی گوتی هست و چند تا جایزه برده و یا چیزای دیگه اگه یه مقدار اطلاعات دارم تو این زمینه انقدر که اینجا گوتی گوتی میکنن :laugh: من الان سه دهه هست گیمرم ولی تازه ۷ ماه پیش فهمیدم ویچر گوتی شده :laugh: اما اگر قرار باشه تمام کارشناس ها و نوابغ این صنعت تصمیم بگیرن بگن کدوم بازی بهترین بازیه تاریخه تقریبا فکر کنم جوابی براش پیدا نکنن و احتمالا اگر هم بازیی رو انتخاب کنن مطمئن هستم کلا اون چیزی که عموم گیمر ها فکر میکنن نیست چون ویدیو گیم یه تاریخ غنی و خیلی وسیعی داره حالا شاید بخندین به حرفم ولی یوهو دیدی گفتن تتریس بهترین بازیه تاریخه….فقط از سلیقتون لذت ببرین و بهش احترام بزارین :yes: 😎
            .
            .
            #ترول نکنیم

          • Old_Gamers گفت:

            به نظر من تنها دلیلی که ویچر به بلادبورن برتری گرفت عامه پسند بودن ویچر هست مسلما بازیه عامه پسند و ساده طرفدارای بیشتری داره تا بازیه خاص و سخت و عمیق و فلسفی مثل بلادبورن . با تشکر از نظر شما .

            • من بهترین بازی نسل هشتم رو Bloodborne می دونم و بالای ده بار تجربه اش کردم از speedrun گرفته تا no dmg اما خب اینم نظر شخصیه. ویچر ۳ یک بازی گسترده تره و بیشتر مطابق میل بازیبازان و منتقدین هستش و خب این یه برتری حساب میشه خودش. متاسفانه به نظرم بازی های میازاکی با این که متاهای بالایی دارن اما باز هم آندرریتد به حساب میان مثلا DS 1 خیلی خیلی بالاتر از ۸۹ حقشه.

            • M_A.REZAIE گفت:

              بلادبورن به شدت بازیه خوبی بود. و در آثار میازاکی برای من رتبه دوم را داره. اما انصافا ویچر ۳ یه چیز دیگه بود.

            • 🤘Mohsenj74 گفت:

              البته دوست من این حرفتون درسته ولی شما ویچر رو سخت ترین درجه ممکن برو تازه متوجه میشی چقدر میتونه چالشی بشه و قطعا ساده نیست ! این برتری سازنده هست که دست مخاطب رو باز گذاشته چطوری میخواد تمومش کنه بعدشم عامه پسند بودن هرگز به این معنی نیست که قراره با اثر ضعیفی روبه رو بشیم و در ضمن ویچر میتونه بسته به انتخاب خودت کاملا سخت باشه و بازی کاملا عمیق و فلسفی هم هست در لابه لای داستانش و اون بسته های الحاقی شاهکارش (نظر شخصی)

            • PCMR گفت:

              این نظرر شخصی جنابعالی هست و قابل احترامه ولی اینکه بازی ویچر و یه بازی سطحی و ساده و عامه پسند خوندی نشون میده که چندان نظر شما درست و منطقی نیست!!!
              من بلادبورن رو بازی نکردم(سری سولز زو چرا) ولی میتونم بگم داستانی غنی تر و جذاب تر از سری ویچر رو توی هیج گیمی ندیدم!!!حداقل میتونم بگم داستان ساده و سطحی نداشت!!! برخلاف نظر شما

          • lastofus2 گفت:

            آقای کریمی هرچی من میخواستم بگم رو خیلی آروم تر و خلاصه و مفید گفتی دمت گرم فقط این رو اضافه کنم این هایی که از ویچر مولتی پلتفرم بالا میرن اکس‌باکس فن ها هستند که خودشون بازی حتی سال حتی نامزد سال هم این نسل نداشتن و مجبور به دکل نوردی شدن خیلی جدیشون نگیرید ولی حال کردم با کامنتتون ایول

          • M_A.REZAIE گفت:

            باشه تو راست میگی :smug:
            بایوشاکم از دو نسخه ی قبلیش نوونست قوی تر عمل کنه، ac4 هم از بقیه نسخه هایی که تا اون موقع اومده بودن ضعیف تر بود. حتی عده ای gta v را میگفتن در حد قبلی ها نبود خصوصا داستانش.
            با این وجود ویچر ۳ توی بزرگ ترین سال گیمینگ در این سال ها ( دومی ۲۰۱۱ هست نه ۱۳) اومد و پر افتخار ترین بازی صنعت گیم شد. Dlc های بازی هم که خدا بود.

            • این که بایوشاک ۱ برتر هستش جای بحثه ولی مطمئناََ Infinite هزاران بار برتر از bioshock 2 هستش. AC 4 هم فقط از نسخه‌ی دوم ضعیف تر بود. این که کدوم سال برتر بوده رو شما مشخص نمی کنی. ولی اگر احیاناََ دوست داری نظر بقیه رو بدونی. بهتره این وبسایت (لینک آخر کامنت) رو دنبال کنی و ببینی چرا سال ۲۰۱۳ برترین سال دهه‌ی اخیر بوده. البته من تکیه بر یک وبسایت خاص نکردم اگر باز هم براتون لیست بیارم باز هم ۲۰۱۳ چندین رتبه بالاتر از ۲۰۱۵ هستش.
              در ضمن آثاری که سال ۲۰۱۵ عرضه شد به غیر از ویچر اکثرا باعث دودستگی طرفداران شد عده ای علاقه مند بودن به اثار عده ای متنفر شدن هم fallout این قضیه براش پیش اومد هم MGS. بیش از همه هم ARKHAM KNIGHT باعث دو دستگی شد چون هم نسخه ی پی سی افتضاح محض بود در زمان لانچ هم بسیار ضعیف تر از دو نسخه ی قبلی ظاهر شد. اما سال ۲۰۱۳ تک تک بازی ها مورد علاقه ی طرفداران بودن و جدا از خوب بودنشون سالی که بازی های راکستار وجود داشته باشه حتی اگر به قدرت همیشه نباشن باز هم مشخصه کار برای بازی های دیگه هزاران برابر سخت تره.
              https://www.thegamer.com/best-years-video-gaming-last-decade-ranked-good-games/

              • M_A.REZAIE گفت:

                بازی های سال ۲۰۱۱:Batman: Arkham City و Deus Ex: Human Revolution و Portal 2 و L.A. Noire و The Legend ofzeldaو uncaherted 3 و witcher 2
                مهم تر از همه skyrim و dark souls
                اینا کشکن بازی های سال ۲۰۱۵ هم که دو دستگی ایجاد کردن. و ۲۰۱۳ شد بهترین سال دهه :idk:

                • شما اول از سال ۲۰۱۵ دفاع کنید بعدش میرسیم به ۲۰۱۱٫ گفتم که به یک وبسایت استناد نکردم هر فهرست بندی رو نگاه کنید ۲۰۱۳ بالاتر از ۲۰۱۵ هستش. در ضمن همین کامنت شما خودش نشون میده پر افتخارترین بازی تاریخ اصلا هیچ معنایی نداره و به عبارتی انتخاب بهترین برای هر سال کاملا متفاوت هستش با سال دیگه.

                • M_A.REZAIE گفت:

                  ببین داداش با حرف تو که هیچی عوض نمیشه دیگه هم بی خیالش شدم چون کامنتا بالاتا خوندم.
                  ولی با این وجود برای پر افتخار ترین بازی به یه سایت نه به ۱۰ تا سایت برو استناد کن ببیین کدوم بازی پرافتخار ترین بازیه تاریخه (البته اکه تارخ انتشارش قبل ۲۰۱۵ باشه 😉 )
                  برای بهترین سال گیمینگ دهه هم من که قانع نشدم .نمیشه انکار کرد که بحث سلیقه هم درمیونه.کسایی که به نقش آفرینی ، هک اند اسلش و مخفی کاری علاقه دارن قطعا سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۱ را بالاتر از همه ی سال های دهه میدونن. برای من که سال ۲۰۱۳ مثل سال های ۲۰۱۷ ،۲۰۱۸ بود.

                • همین که “برای من” رو آوردین تایید حرف بنده اس که گفتم تمام اینا سلیقه اس. بنابراین برای خیلیا هم ویچر ۳ بهترین بازی تاریخ نیست و قضیه‌‍ی پر افتخار ترین به طور کلی به سه دلیلی که متذکر شدم اصلا دقیق و صحیح نیست حالا هر کدوم از دلایل رو تونستین نقض کنین.

                • M_A.REZAIE گفت:

                  داداش نظر شما برای من محترمه و توی حیلی از موضوعات خصوصا دررباره ی آثار استاد میازاکی اشتراک داریم. اما خب با توجه به اون سه دلیلی که برای بپرافتخار ترین بازی آوردین اون جوری اسکایریم باید پرافتخار ترین بازی بشه. تقریبا هم فاصله ی انتشارش با لست با فاصله ی انتشار لست با ویچر ۳ یکیه.
                  این جوریم اگه حساب کنیم هی باید برگردیم بگیم فلان بازی هم دوسال پیش منتشر شد و کلا قضیه ی پرافتخار ترین بازی خراب میشه.

      • نیل دراکمن بهترین بازیه تاریخته!

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    خب هم دارن به گیمرا و مخصوصا اونایی که بازی نکردن یه حال اساسی میدن و هم بازیشون هیچ وقت قدیمی نمیشه اتفاقا بسیار کار درستی میکنن و اینطوری بازی همیشه رو بورسه و این به نفع کمپانیه :yes:
    .
    .
    #ترول نکنیم

  • parsa_45 گفت:

    سی‌دی پراجکت یکی از بهترین شرکت های دنیا، همین دو ماه پیش بود هر کی نسخه دیجیتال XO و PS4 همین بازی داشت یک نسخه رایگان PC می داد دریافتش هم به این صورت بود که اکانت gog
    و اکانت ایکس باکس یا پلی استیشن خودتو از طریق برنامه gog galaxy به هم متصل می کردی بازی به صورت اتوماتیک به اکانت gog اضافه می‌شد خودم نسخه دیجیتالی سال بازی روی ایکس باکس وان داشتم یک نسخه سال رایگان PC دریافت کردم

  • سرشون شلوغه بنابراین مجبور هستن بسپارنش به یه شرکت دیگه
    خلاصه چی بشه نسخه نسل بعدی ویچر ۳ گرافیک واو
    این به کنار ویچر ۴ :inlove: :drool:
    بروزرسانی رایگان هم هستش دمشون گرم

سی‌دی پراجکت تایید می‌کند: نسخه‌ی نسل بعدی Wild Hunt توسط یک استودیوی دیگر ساخته می‌شود - گیمفا