موسس استودیوی مدیا مولکول صنعت بازیهای ویدئویی را ترک کرد
آقای الکس ایوانز (Alex Evans)، یکی از موسسین و کارگردان استودیوی خلاق و خوشنام مدیا مولکول (Media Molecuul)، اعلام کرده است که قصد دارد این استودیو و صنعت بازیهای ویدئویی را برای همیشه ترک کند. آقای ایوانز این خبر را با انتشار پیامی در حساب توییتر خود با هواداران به اشتراک گذاشته است.
هنوز مشخص نیست که این کارگردان خوش ذوق چه برنامههایی را برای آیندهی خود در نظر گرفته است. در پیامهای منتشر شده، آقای ایوانز بیان کرده است که هنوز در مورد آیندهی شغلی خود تصمیمی نگرفته است. «من برای یک مدت بسیار طولانی در این حباب توسعهی بازیهای قرار داشتهام و مطمئن نیستم چه فرصتهای بعد از این برای من وجود خواهد داشت».
در بخشی از این توییت، آقای ایوانز از تیم سازنده به خاطر ۱۳ سال همکاری تشکر و بیان کرده است که تیم سازنده به کار برروی بازی Dreams ادامه خواهد داد و جدایی ایشان از استودیو تاثیری در این موضوع نخواهد داشت. علاوه بر این، آقای ایوانز بیان کرده است که آن چه تیم سازنده در حال حاضر برروی آن کار میکند، «شما را شگفت زده خواهد کرد».
استودیوی مدیا مولکول نیز در پاسخ به پیامهای منتشر شده از سوی آقای ایوانز از ایشان به خاطر سالها همکاری و هدایت استودیو تشکر کرده است. بازی Dreams هماکنون به صورت انحصاری برروی کنسول پلیاستیشن ۴ در دسترس قرار دارد. جهت آشنایی بیشتر با این عنوان، پیشنهاد میکنیم علاوه بر مطالعهی نقد و بررسی آقای مهدی رضایی، ویدئوهای اختصاصی هایلایت و تحلیل فنی آن را نیز مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
امیدوارم هر کجا که هست، موفق و سالم باشه
این استودیو بازی های خلاقانه و نوآورانه خیلی خوبی داشت
امیدوارم این استودیو به همین مسیر موفقش ادامه بده
:yes:
حباب توسعهی بازیها ؟!؟ حالش خوب نیست این یارو فک کنم!! اگه حبابه اصن چرا واردش شدی؟
ما آرزومونو بازیسازی، اون وقت این یارو میگه حباب!!!
یه تحقیقی راجب آلبر کامو نویسنده بکن
میشه خودت یه توضیحاتی رو بدی آقا امیر؟
ایشون یه نویسنده فرانسوی بود در قرن گذشته
اما جهان امروز بیشتر به حرفهاش رسیده .
ایشون در کتابهاش به زیبایی مفهوم پوچ گرایی و در عین حال معنای زندگی رو نشون میده.
جهانی که انسان همه مدل به پیشرفت رسیده اما احساس تنهایی و بی هدفی میکنه اون وقت در نتیجه تصمیماتی میگیره که از نظر مادی قابل درک نیست.
مثل تصمیم این آقای سازنده که احساس میکنه که صعنت بازی سازی براش یه حباب بوده و نتونسته اون موجود واقعی که هست رو نشون بده به جهان در حالی که از نظر همه یک انسان موفق محسوب میشه از درون احساس پوچی و پایان میکنه.
دو کتاب معروف داره به نام بیگانه و طاعون که روایت ۲تا انسان با همین نگرشه اما از نظر عملگرایی در نقطه مقابل هم هستن.
خلاصه حرفش اینه که زندگی با اینکه بسیار ارزشمنده اما کاملا بی هدفه و انسان از ناچار و برای اینکه بتونه ادامه بده خودش مجبوره که هدف و ارزش های شخصی برای خودش تعریف کنه.
خیلی قشنگ بود
دستت درد نکنه
کجا نوشته حباب ؟
عههه حیف شد
امیدوارم در تمام مراحل زندگیش موفق باشه و بعد از این تصمیم گرفت به هر حرفه ای وارد شه،مثل حرفه بازی سازی توش موفق باشه و به پیشرفت و ارتقای اون صنعت کمک کنه.