بازی Dead By Daylight در تعطیلات پایان سال برای کنسولهای نسل آینده منتشر خواهد شد
سازندهی بازی Dead By Daylight بیهیویر اینتراکتیو (Behavior Interactive) اعلام کرد در تعطیلات امسال Dead by Daylight را برای کنسولهای نسل بعدی پلیاستیشن ۵ و اکسباکس سری اکس منتشر خواهد کرد. کاربرانی که از قبل Dead by Daylight را در اختیار داشته باشند ، ضمن حفظ پیشرفت، نسخه جدید را در سیستم عامل جدید خود به صورت رایگان دریافت میکنند.
در حالی که نسخههای نسل بعدی Dead by Daylight با وضوح ۴K و ۶۰ فریم در ثانیه اجرا میشوند، بازسازی اساسی گرافیکی بازی Dead by Daylight نیز در تمام سیستم عاملها عرضه میشود. طبق رفتار تعاملی، هدف نهایی این است که غوطهوری ده برابر شود و محیطها را به اندازه یک کابوس ترسناک و ناراحت کننده واقع بینانه جلوه دهد. این شامل جلوههای نوری و ویدئویی، بسیار پیشرفته و ارتقا یافته، مدل سازی، بافت و انیمیشن است. وسایل بیشتری نیز به نقشهها اضافه میشوند و عملکردهای مناسبی به اتاقها داده می شود تا بیشتر قابل شناسایی باشند. کارگردان بازی Dead by Daylight، ماتیو کوته (Mathieu Cote) در بیانیهی مطبوعاتی گفت:
تیم توسعه دهتده برای یک سال تمام روی این طرح متمرکز بوده است و ما بسیار خوشحالیم که شما را با نور پردازی بهتر روشن میکنیم همانطور که قبلاً هرگز آن را ندیدهاید، در حالی که هنوز فصلها و بایگانیهای جدیدی را ارائه می دهیم. این بلند پروازانه است و ما آماده هستیم.پیشرفت های بصری هر شش هفته پس از نقشه راه فصل و بایگانی ارائه می شود. دهها هزار دارایی طی ماههای آینده به عنوان بخشی از تعمیرات اساسی افزایش مییابد. بهروزرسانی که هفتهی آینده به بازار عرضه میشود ، روی موارد معمول مانند کمد، ژنراتور و پالت و همچنین دو نقشه متمرکز خواهد شد.
سرانجام ، بیهیویر اینتراکتیو تأیید کرد که پیشرفتهای گرافیکی به نسخههای پلتفرم رایانههای شخصی و کنسول گوگل استدیا نیز تخصص میگیرد. با استفاده از شیوه جدید رفتار، بازیبازان میتوانند پیشرفت خود را از یک سیستم عامل به سیستم دیگر انتقال دهند.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات