بازی Tom Clancy’s The Division تا ۱۸ شهریورماه به صورت رایگان از فروشگاه UPLAY قابل دریافت خواهد بود

مهدى قانع‌پسند
۱۸:۳۰ ۱۳۹۹/۰۶/۱۱

شرکت یوبی‌سافت به تازگی اعلام کرده است که بازی‌بازان می‌توانند عنوان Tom Clancy’s The Division را از الان به مدت یک هفته با مراجعه به فروشگاه UPLAY دریافت و آن را به فهرست کتاب‌خانه‌ی عناوین خود اضافه کنند. در ادامه همراه ما باشید.

همان طور که گفته شد، بازی Tom Clancy’s The Division از هم‌اکنون تا تاریخ ۱۸ شهریور (۸ سپتامبر) به صورت رایگان قابل دریافت است. لازم به ذکر است که شما با دریافت این عنوان در تاریخ مذکور، نسخه‌ی اول مجموعه‌ی Tom Clancy’s The Division را برای همیشه در حساب خود خواهید داشت، درست همانند دیگر بازی‌های خریداری شده توسط شما.

در پایان شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Tom Clancy’s The Division که به قلم آقای علی جلیلی نوشته شده است را مطالعه کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • عکس پست منو یاد خاطرات شیرینی می‌ندازه. یادش بخیر… :shy: نمایش‌های E3 این عنوان رو فکر می‌کنم بالای پنجاه شصت بار هر کدومشون رو دیدم (البته به جز نمایش آخر که درواقع یوبی‌سافت بازی‌باز‌ها رو با حقیقت ماجرا رو به رو کرد).
    اگرچه این عنوان کنسل شد و یه بازی دیگه که نام همین اثر رو یدک می‌کشید با نام Tom Clancy’s The Division وارد بازار شد اما همون تریلر ها، همون نمایش هایی که انقدر جادویی بود که باعث می‌شد چشمامو ببندم و با کنسول نسل هشتمی نداشتم داخل ذهنم به تجربه‌ی این بازی بشینم، ارزش تشکر کردن از کمپانی یوبی‌سافت رو برام داشت.
    خیلی از احساسات توصیف نشدنی و تلاش برای بیانشون کاری بیهودست. اما آرزو می‌کنم اون احساس شیرینی که تو حال و هوای انتشار کنسول‌های نسل هشتم داشتم رو همه‌ی گیمرای جهان حداقل یک‌بار تو زندگیشون تجربه کنن.

    • Sulyvahn گفت:

      من نسخه دوم رو دارم قانع پسند جان اما نسخه ۱ رو هم رایگان اد دادم برم ببینم چه شکلیه دومی رو که ارزون خریدیم ولی میگن بدون دی ال سی خوب نیست یا گیم پسش 😐 حالا نمیدونم یوبی سافت باز داره چیکار میکنه !!

  • Mr Hill93 گفت:

    حیف این نسخه ک نسخه دومش به طور کلی نابود کرد این فرانچایز و به خاطر پول پرستیای یوبی باگه کثیف ۶۰ دلار کم بود بعد دی ال سی ۳۰ دلاری داده تازه اونم کم بود بازی و با pay 2 win کردن و بتل پس خراب کرد

  • RAW99 گفت:

    کسی اینجا بازی کرده ارزش دانلود داره یا نه ؟ حجمشم حدود ۵۰ گیگ بود
    یادش به خیر اولین تریلر گیم پلی این بازی در معنای واقعی کلمه پ.ش.م ریزون بود ولی یه روز یوبی باید جواب اینهمه هایپ کاذبی که در من ایجاد کرده رو بده

  • سلام دوستان
    آیا این بازی ارزش بازی کردن داره و خوبه از همه لحاظ ؟ البته نه برای پی سی برای ps4 اگه در ماه های آینده تخفیف بخوره ؟

  • hosein1120 گفت:

    اسپم :
    سلام خسته نباشید
    انویدیا هشت و نیم کارت های جدیدشو رونمایی میکنه :inlove:
    پوشش نمیدین ؟

  • Amirhhj گفت:

    نظر شخصی من اینه بازی کسل کننده بعد یه مدت چون اکثرا میگه برو اینجا تو ساختمون برو اونجا چند نفر بکش برو اینجا و کلا بعد ده ساعت واسه من تکراری شد هم نسخه ۱ هم نسخه ۲

  • واسه Pc که رایگان شد
    واسه اکس باکس هم که جزو عناوین رایگان این ماه سرویس گلد هست
    خب واسه ps4 هم رایگان میکردین دیگه 😐

  • Sackboy گفت:

    فکر نکنم مولتی هیچ بازی ای به اندازه ی این بهم چسبید! تمام علتشم این بود که برای اولین بار تو زندگیم میکروفونو وصل کردم و سعی کردم با همون حال و هوای تریلر اولی تو E3 و به صورت تاکتیکی بازی رو پیش ببرم!
    ولی حیف واقعا. اگر این بازی، یا حتی شماره دومش کیفیت تریلر E3 رو داشت، بی نظیر می‌شد!
    جمله ی بالا رو یه جور دیگه هم می‌شه گفت! اگر این فرانچایز دست یه استودیویی مثل راک استار یا ناتی داگ بود چی می‌شد!
    کاش یوبی نسل بعد حداقل اقل یه دستی به سر و روی گرافیک بازی هاش بکشه.