جزئیاتی از ویژگی‌های شخصی‌سازی قابلیت Volarplate در بازی Godfall منتشر شد | گیمفا
جزئیاتی از ویژگی‌های شخصی‌سازی قابلیت Volarplate در بازی Godfall منتشر شد | گیمفا
جزئیاتی از ویژگی‌های شخصی‌سازی قابلیت Volarplate در بازی Godfall منتشر شد | گیمفا
جزئیاتی از ویژگی‌های شخصی‌سازی قابلیت Volarplate در بازی Godfall منتشر شد | گیمفا

جزئیاتی از ویژگی‌های شخصی‌سازی قابلیت Volarplate در بازی Godfall منتشر شد

محمد نیک‌نام
۱۰:۳۰ ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
جزئیاتی از ویژگی‌های شخصی‌سازی قابلیت Volarplate در بازی Godfall منتشر شد | گیمفا

تیم کانترپلی گیمز (Counterplay games) نگاهی عمیق به گیم‌پلی بازی Godfall داشته و نحوه‌ی علمکرد شخصی‌سازی Volarplate را در این عنوان نسل بعدی توضیح می‌دهد.

پس از نمایش بازی Godfall در افتتاحیه‌ی گیمزکام (Gamescom) تیم توسعه‌دهنده‌ی کانترپلی گیمز در یک مصاحبه به ارائه‌ی جزئیات بیشتری در مورد این عنوان نسل بعدی پرداخت.
بعد از نمایش Volarplate جدید در آخرین پیش‌نمایش بازی Godfall، مدیر استودیو در مورد روش مناسبی که کانترپلی گیمز بازی‌بازان را با نگاه‌های متفاوت به چالش‌های بازی کنار هم قرار داده، صحبت کرد.

کیت لی (Keith Lee) (کارگردان بازی Godfall) در گفتگو با IGN قبل از نمایش بیشتر گیم پلی، Volarplate‌های بازی Godfall را برای کسانی که با زره‌های قرون وسطی آشنا نیستند توضیح داد. به طور خلاصه، لی زره‌های بازی را به عنوان “سکو‌های اسلحه” یا کلاس‌های کاراکتر توصیف می‌کند.

بازی‌بازان با پیشروی در بازی، قادر خواهند بود کاراکتر‌هایشان را با Volarplate‌های اضافی و فریبنده که توانایی‌های مختلفی دارند، شخصی‌سازی کنند.
هنگامی که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت Volarplate‌های جدید سوال شد، لی توضیح داد که بازی‌بازان باید هسته‌های Volarplate و دیگر منابع را از حالت‌های بازی سفارشی، مبارزه، ماموریت‌های خاص و صندوق‌های گنج برای ساختن بیشتر از ۱۲ نوع متفاوت Volarplate که در دسترس هستند، جمع‌آوری کنند.

وی همچنین درباره‌ی الهام بخشی کانترپلی گیمز برای Volarplate‌های بازی Godfall ، از داستان های تخیلی حماسی مثل بایگانی طوفان نور (رمانی فانتزی به قلم برندون سندرسون) و داستان‌های علمی‌ تخیلی مثل مرد آهنی و دنیای مارول به صورت کلی و افزودن خصیصه ی اروپای قرون وسطی به آن برای قراردادن بر دنیای خود صحبت کرد.
طبق گفته‌های لی، بازی Godfall سه دسته Volarplate برای استفاده بازی‌بازان خواهد داشت. لی با توصیف Volarplate‌های متعادل شبیه به “هیبریدها”، خاطرنشان کرد که انواع مختلف زره‌ها مانند Volarplate‌های عجیب و تخصصی‌شده، می‌توانند به بازی‌بازان قابلیت بیشتری برای خونسردی و تمرکز بر آسیب پذیری، یا حتی اعطای DPS بالاتر دهند. در همین حال، این Vertigo یکی از کلاس‌های قابلیت Volarplate است.

سرانجام، لی حالت‌های Archon را توضیح داد که شبیه به فینیشر‌های شارژ شده هستند. طبق مصاحبه، بازی‌بازان می‌توانند با فشار دادن دکمه‌های L3 و R3 این حملات را انجام دهند. هر حالت Archon یک توانایی منفعل، همیشه فعال، مجموعه ای از ضربه‌ها، یک توانایی فوری، و یک فرصت برای به حداکثر رساندن آمار Volarplate در حالت Archon ارائه می‌دهد.
در نهایت، به نظر می‌رسد که Godfall سیستم گیم پلی‌ای با نکات ظریف دارد که به راحتی طرفداران خود را غرق می‌کند. بازی‌بازان ممکن است که از حالت همکاری چندنفره بازی ، یا از این حقیقت که Godfall پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد داشت که به سه بازی‌باز اجازه دهد تا تنظیمات مشابه یا بسیار متفاوت Volarplate را امتحان کنند، لذت ببرند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزئیاتی از ویژگی‌های شخصی‌سازی قابلیت Volarplate در بازی Godfall منتشر شد | گیمفا
جزئیاتی از ویژگی‌های شخصی‌سازی قابلیت Volarplate در بازی Godfall منتشر شد | گیمفا
جزئیاتی از ویژگی‌های شخصی‌سازی قابلیت Volarplate در بازی Godfall منتشر شد | گیمفا
جزئیاتی از ویژگی‌های شخصی‌سازی قابلیت Volarplate در بازی Godfall منتشر شد | گیمفا
جزئیاتی از ویژگی‌های شخصی‌سازی قابلیت Volarplate در بازی Godfall منتشر شد | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

جزئیاتی از ویژگی‌های شخصی‌سازی قابلیت Volarplate در بازی Godfall منتشر شد | گیمفا