نظر شما در مورد شماره ۵ مجله الکترونیکی گیمفاپلاس:دیجیتال چیست ؟ - گیمفا
نظر شما در مورد شماره ۵ مجله الکترونیکی گیمفاپلاس:دیجیتال چیست ؟ - گیمفا
نظر شما در مورد شماره ۵ مجله الکترونیکی گیمفاپلاس:دیجیتال چیست ؟ - گیمفا
نظر شما در مورد شماره ۵ مجله الکترونیکی گیمفاپلاس:دیجیتال چیست ؟ - گیمفا

نظر شما در مورد شماره ۵ مجله الکترونیکی گیمفاپلاس:دیجیتال چیست ؟

دانیال نوروزی
۱۵:۴۲ ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
نظر شما در مورد شماره ۵ مجله الکترونیکی گیمفاپلاس:دیجیتال چیست ؟ - گیمفا

شماره ی ۵ مجله ی الکترونیکی گیمفاپلاس:دیجیتال با استایلی کاملا متفاوت و بسیار مدرن تر در سطح اینترنت منتشر شد و مطمئنا شما هوادار وب سایت گیمفا موفق به دانلود و مطالعه ی آن شده اید.

با توجه به گذشت چند روز ار انتشار آن،نظر شما راجبه کیفیت مطالب،طراحی و … چیست ؟ انتقادی هم دارید ؟ پیشنهاد چی ؟همه ی اینها را با ما در میون بذارید تا بتوانیم از شماره ی های بعدی کیفیتی به مراتب بهتر و بالاتر برای شما مخاطب فرهیخته و فهمیده ارائه بدهیم.

از همه ی دوستان و علاقه مندان هم تقاضا داریم در اینجا تشکر و قدردانی نکنند و فقط انتقادات و پیشنهادات و همینطور نظرشان در مورد شماره ی ۵ بیان کنند.

نویسندگانی هم که قصد همکاری در مجله را دارند میتوانند رزومه ی کاری خود را که شامل دو یا سه مقاله و اسم و مشخصات اصلی است به آدرس Plus@gamefa.com ارسال کنند تا آقای حامد افرومند ، سردبیر مجله با بررسی آنها،صلاحیت حضورتان در مجله را مشخص کند.

 

گیمفاپلاس:دیجیتال مجله ای تخصصی در زمینه ی تحلیل و بررسی بازیهای روز دنیا و همینطور تکنولوژی و فناوری است و به واسطه ی تیم تحریریه قدرتمند و پشتیبانی بسیار خوب،یکی از تاثیرگذارترین مجلات الکترونیکی فارسی زبان و یکی از پرطرفدارترین مراجع بازیهای ویدئویی به حساب میاید.

در زیر میتوانید گیمفاپلاس:دیجیتال ۵ را رایگان و با آخرین کیفیت و کمترین حجم دانلود کنید 

================================================

دانلود شماره ۵ گیمفاپلاس : دیجیتال از لینک مستقیم

دانلود شماره ۵ گیمفاپلاس : دیجیتال از سرور مدیافایر

GamefaPlus5

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظر شما در مورد شماره ۵ مجله الکترونیکی گیمفاپلاس:دیجیتال چیست ؟ - گیمفا
نظر شما در مورد شماره ۵ مجله الکترونیکی گیمفاپلاس:دیجیتال چیست ؟ - گیمفا
نظر شما در مورد شماره ۵ مجله الکترونیکی گیمفاپلاس:دیجیتال چیست ؟ - گیمفا
نظر شما در مورد شماره ۵ مجله الکترونیکی گیمفاپلاس:دیجیتال چیست ؟ - گیمفا
نظر شما در مورد شماره ۵ مجله الکترونیکی گیمفاپلاس:دیجیتال چیست ؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mzr گفت:

    فقط میتونم بگم عالی بود همین :yes:

    • sam_sam گفت:

      خوبه گفت تشکر نکنید!
      من یه درخواست داشتم که به نظر خودم (((خییییییییییلی مهمه)))
      آقا الان همه جا (نه اینجا: ایران) مجله الکترونیکی رو سعی میکنن طوری طراحی کنن که بشه رو گوشی همراه بخونن چو همه جا همراهشونه و میتونن هر گوشه دلشون خواست یه مطلبشو بخونن! مثلا مجلات دیجیتال رو آیفون رو میشه تو reader خوند با قابلیت کوچیک و بزرگ کردن فونت و خیلی چیزای دیگه که بخاطر همین میگن بهش دیجیتال! میدونم این یه کم درخواست زیادیه ولی حداقل جوری صفحات رو طراحی کنید که مطالب تو یه ستون کامل باشه با فونت درشت تر که مجبور نشیم مدام زوم کنیم و از زوم درایم و آخر سر مطلبو گم کنیم. خودتونبریزید تو موبایل و سعی کنید بخونید تا بدونید چی میگم!
      در کل مجله تک و عالیی و با ارزشی هست و هرکی قدر کارتونو ندونه … بوق بوق بوق…
      :yes:

  • reza assassin گفت:

    محشر بود واقعا پیشرفت کردین :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :inlove:

  • amir ahriman گفت:

    عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود
    واقعا خستخ نباشید

  • Rauof 360 گفت:

    از نظر من خدا وکیلی برترین مجله ی الکترونیکی بود که منتشر شد از همه لحاظ خیلی خیلی تیم پیشرفت داشت یا پیشرفت اش رو به چشم ما خیلی زد

    راسی دانیال تو رخدا به جان هر کی بگو مطلب من تایید شد؟

  • R374 Sn4k3 گفت:

    پیشرفت نسبتاخوبی داشت :laugh: :laugh: .کیفیتش که خیلی بهترشده بود :yes: :yes: .ولی لطفانقدهای بیشتروبه روزتری بذارید :disdain: :disdain: .بهترین مجله دیجیتالی. :inlove: :inlove:

  • GODWORLD گفت:

    دستتون درد نکنه عالی بود خسته نباشید

  • farbod.music گفت:

    هنوز کامل نخوندمش-ولی یه نگاه کلی که کردم واقعا از گرافیکش لذت بردم :yes: 😀
    انشالا تو هر شماره پیشرفت کنید :yes: 😛

  • واقعا مجله عالی :-* :-*

    ولی به نظر من بیشتر پیش نمایش ها و نقد بازیها و حتی اخبار.. کسایی که در سایت عضو هستند همه اینها واقعا هیچ جذابیت برامون نداشت چون واقعا تکرای بودند

    من خودم قسمت ویندوز ۸ دقیق خوندم چون جدید بود و قسمت تکنولوژی وقسمت عکسم جالب وقشنگ بود :yes: :yes:

  • joorchin گفت:

    آقای نوروزی روی صحبتم با شماست نقدتون از GOW کاملا جانب دارانه بود منقد باید بی طرف باشه ولی همه تو این سایت از علاقه شدید شما به کنسول ها و بازی های شما اطلاع دارن!بهترین نقد از GOW نقد گیم اسپات بود بد نسیت یکبار ببینی و با دقت گوش بدی نقد فوق العاده جالبیه که با بی طرفی کامل انجام شده!سعی کنید بازی های انحصاری PS3 یا بقیه کنسول های سونی رو نقد نکنید چون علاقه شدیدتون مانع از نقد صحیح میشه!

    • دوست عزیز.قبلا هم با کلمات محترمانتون بنده رو مورد عنایت قرار دادید که تشکر میکنم…من تمامی نقد هایی که از این بازی یا هر بازی دیگه ای میشه در تمامی وب سایت هایی که نمراتشون در gameranking و meta ثبت میشه مطالعه میکنم.

      یه منتقد اگر قرار باشه با توجه به نمره های دیگران نظر بده و نمره ی خودش رو بگه اصلا نقد ننویسه بهتره ! پاشه بره یه گلچین از نقد های دیگران تهیه کنه همون نمره متا رو بذاره در بخش نقد و بررسی هم تخته کنه !
      متاسفانه ما یک چنین روشی نداریم دوست عزیز ! بنده هم از مخالفین منتقد گیم اسپات هستم.ایشون به عنوان نقطه ی ضعف این نکته رو گفتن که کریتوس مهربان تر شده ! آروم تر شده ! ولی مثل اینکه این منتقد عزیز و ارجمند به هیچ وجه نسخه های دیگه ی GOW رو بازی نکردن و داستان این سری رو نمیدونن و فقط تو ذهنشون یه کریتوس خشن تصور کردن ! در حالی که حتی قبل از این بازی و در داستان این شخصیت بارها گفته شده بود که وی یه فرد خانواده دار و آروم بوده و اونطوری هم خوی وحشی گری نداشته !
      از این که بگذریم باید بگم هر سایت و هر منبع و نهادی امتیازخاص خودش رو داره ! من نقد رو ننوشتم که همه موافق باشن و همینطور منتقد گیم اسپات یا بقیه ! اگر راضی نیستین میتونین خودتون رو با نقد گیم اسپات مشغول کنید و راضی نگه دارید.

      ممنون از توجه شما کاربر گرامی.

      • joorchin گفت:

        ممنون که جواب دادین شما دقیقا به همون قسمت نقد گیم اسپات گوش دادین که من نمیخواستم!من نگفتم از بقیه تاثیر بگیرید نبایدم از نقد بقیه استفاده کنید چون توهین به مخاطبه!مطمئنن این بازی باید از نسخه قبلش یعنی GOW3 قویتر میبود ولی متاسفانه تو بخش داستانی ضعف مشهودی داشت!منظورم روایت ضعیف(البته در مقایسه با قسمت سوم)!تو قسمت سوم من باگ گرافیکی ندیدم تو این نسخه دیدم! من اگه قرار بود به این بازی نمره بدم با توجه با شاهکارهایی مثل GOW 2 و GOW 3 و پتانسیل فوق العاده بالا این بازی بهش ۸.۸ از ۱۰ میدادم ولی شما نمره کامل به این بازی داد که البته نظر خودتون بوده و من قصد توهین ندارم ولی منم نظر خودم رو با دلیلام گفتم!در ضمن فکر میکنم دیگه کمبوها و حرکات کریتوس داره تکراری میشه زیرکی استدیو سازنده همون ۴ قدرت که متعلق به ۴ خدا بود کمی از این موضوع جلوگیری کرده بود ولی نیاز به نو آوری بیشتری بود مثلا یک سلاح جدیدی متفاوت از اون چیزایی که تا به حال دیدیم اضافه میکردن!به هر حال به نظر من این بازی برای موفقیت(کامل) باید خودش رو از زیر سایه نسخه سوم میکشید بیرون که متاسفانه نتونست که البته کار راحتی هم نبود !من قصدم فقط پیشرفت سایت و مجله بود و از اینکه نظر ها رو خواستید خوشحال شدم امیدوارم ناراحت نشده باشید شرمنده اگر بد صحبت کردم من نظر خودم رو گفتم!امیدوارم موفق باشید!

      • sam_sam گفت:

        آقای نوروزی من همیشه مطالب و نقداتون و می خونم و همیشه بدون نیت تعریف و … عالین
        هیچوقت نتونستم با نقدهای عجیب بعضی منتقدها کنار بیام تا وقتی نقد شما رو میخوندم بند به بندشو قبول داشتم و احساس میکردم نظر منه در حالی ک به نظرم نقد سایتهایی مثل گیم اسپات واقعان بی رحمانه میومد یا شدیدان جانب دارانه. یکیش همین خدای جنگ بود که به نظرم به اندازه شماره ۲ از هر نظر قابل ستایش بود!
        و برام عجیبه که این دوستمون میاد برداشت شما از نکات مثبت یک بازی رو (نه با اصل بازی و نظر خودش) بلکه بدون توجه به اصل بازی و نظر کس دیگه ای مقایسه میکنه ?:-)
        جهت اطلاع بعضی بد نیست بدونن منتقد یه صاحب نظره که میاد نظر شخصی خودشو جهت اطلاع عموم (و کسب درامد!) در یک نشریه منتشر میکنه و نشریات مختلف نقدهای مختلفی بنا به نظر یا حتی سیاست خودشون دارن که مجموع نقدهای مختلف نشریات مختلف (و البته مهم) متای یک بازیو مشخص میکنه.
        اگه این دوستمون یادش باشه چند سال پیش بود که یکی از منتقدین IGN یا GAMESPOT بود که برای گرفتن رشوه و امتیاز بالا به چند بازی دستش رو شد!!!
        در مورد حمایت از عناوین انحصاری و کلان عناوین سونی هم من حرفاتونو خوندم و همونجام باز کامنت دادم که این حمایت ها تعصب نیست یک حقیقته که انسانهای کم مطالعه یا کم تجریه و از همه مهمتر متعصب میان یه چیزی میگن که با هیچ منطقی جور نیست و با هیچ منطقی نمیشه بهشون فهموند که اصل ماجرا چیه و همونجام نوشتم:
        (((کاش میتوانستم بر شانه های خود بنشانم این خلق بیشمار را و گرداگرد زمین بگردانم تا باور کنن که خورشیدشان کجاست!))))

  • عالی بوووووووووود!!!! :-))
    ولی به لارا جوون خیلی نمره کم دادید!!!!! 🙁

  • fms4 گفت:

    حق tomb raider رو خوردید نمرش باید ۹.۵ می بود
    نمرات bioshock رو ببینید متاش شده ۹۶!eurogamer 10
    gamespot 9

  • گرفتم ولی هنوز وقت نشد بخونم ، فقط یه موضوعی تعداد صفحاتشو بیشتر کنین …

  • s666m گفت:

    این ماه مصاحبه اختصاصی نداشت(ایراد دیگه پیدا نکردم)
    البته مصاحبه رو داخل گیم فا پلاس ایرانی خوندیم ولی مصاحبه با اشخاص بزرگ صنعت گیم یه چیز دیگست

  • mahdi007 گفت:

    aaale booood :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :inlove: :inlove: :yes: :yes:

  • king.amir گفت:

    من کاری به مدیر سایت و نظر دیگر کاربرا ندارم ولی اگه قرار باشه یک منتقد به نظر دیگر توجه کنه دیگه منتقد نیست مگه خود ادم عقل نداره که نظرشو اعمال کنه اگه اینجور نباشه و انسان فقط نظر دیگرانرو کپی کنه هیچ وقت پیشرفت نمیکنه.

  • HunterMAN1719 گفت:

    کارتون عالی ولی یه انتقاد داشتم شما کاور مجله رو god of war acsension گذاشتید و توی نقدتون هم گفتید که منتظر خدای جنگ تو این شماره باشیم ولی فقط همون نقدی بود که روی سایت گذاشتید انتظار داشتم اطلاعات بیشتری باشه ولی بازم ممنون. :yes: 🙂

  • اگه بخوام نمره بدم…

    تعداد صفحه:۱۰ :no:

    کیفیت:۲۰ :yes: :rotfl:

  • GODGAME گفت:

    مجلتون عالیه :yes: فقط یک انتقاد دارم و یک پیشنهاد. انتقادم اینه که چرا تو بخش خبر ادامه ی مطلبو که میزدی به اینترنت وصل میشه بابا به فکر dial UP دارا هم باشید یا اونهایی که اصلا اینترنت ندارن. پیشنهادمم اینه که یک عکس همراه با قیمت در بازار از سخت افزار های کامپیوتر( رم، گرافیک، CPUو…) به دلخواه انتخاب کنید. البته اگه قاب کیس هم باشه همراه با قیمتش در مجلتون بذارید 🙂
    مجلتون هم کم نظیره. فقط برا اینکه بی نظیر بشه اینو گفتم 😀

  • sina hosseini گفت:

    توپ مث همیشه.فقط یه بخش برا بازی های موبایل هم بذارین

  • مجله ی گیمفاپلاس عالی هستش و به عنوانی عضوی از این مجله فقط یه ایراد میتونم بگیرم و اونم نبود قسمت سینما هستش البته ربطی به مجله ی بازی نداره ولی خیلی خوبه اگه اضافه شه و هر شماره یه بازی قدیمی نقد بشه 😀

  • CODER گفت:

    دانیال جون شما تو مجلتون نوشتین UDK بهترین انجین هست بعد از کجا یادش بگیریم
    راستی مجله خیلی خوبی دارین ولی این بازی بیگانگان باید نمره واقعی میدادین
    نه نیم (منظورم این بود که باید یه ۴ و ۵ می گرفت منم با شما موافقم که اصلا بدرد نمیخوره)

  • آقا دانبال یه سوال آیا شما یک بازی را با همه ی پلتفرم های مربوطه بازی میکنید یا نه ؟اگر این کار را میکنید که آفرین بر شما ولی اگر این کار نکنید به نظرمن یک کم کاری به نظر میاید که زباد مورده پسند نیست ,یک نقاد با توجه به تمام نسخه ها نقده شو مینویسد.بحر حال سایت و مجله ی دیجیتالیتون خیلی عالیست که این زحمت شما و تیمتان رو نشان میدهد. :no: :no: :inlove:

  • mygamecity گفت:

    با سلام من یه بار با لینک مستقیم می خواستم دانلودش کنم تو خود سایت یه کم که پر می شد گیر میکرد و دیگه جلو نمیرفت بعد از مدیا دانلود کردم دانلود شد ولی با هیچ برنامه ای بازش نمیکنه میشه راهنمایی کنید که با چه برنامه ای باید بازش کرد؟

  • Mikaelson گفت:

    مجله که از لحاظ طراحی و کیفیت و حجم و…که جای هیچ گونه بحثی نمیذاره!عالی بود دیگه…
    اما نقدها بهتره یخورده از درجه ی فن بازیتون کاسته بشه و به یک بازی نگاه کنید!!به هر حال شما الان یه سایت رسمی و یه تیمی هستید قدرتمند که خیلی ها فقط نقدهای شمارو میخونن و با دید حرفهای شما میرن پی یک بازی!!همین فقط
    ایراد دیگه ای نداره :laugh:

  • بزرگترین حسن گیمفا از نظر من کادر جوان بودنشه. شاید میانگین کل سن بچه ها به ۲۰ نرسه اما از نظر اطلاعاتی واقعا تعجب بر انگیزن.
    من قبلنا زمانی که عضو تحرریه سایت نبودم میومدم سایت مثلا نقد آقای شعبانی رو میخوندم فکر میکردم یه مرد ۳۵ ساله نوشته 😐
    مجله عالیه عالی بود

  • Uncle SAM گفت:

    خوب میشد اگه بازی های indie رو هم نقد یا حد اقل معرفی کنید!!!

  • gerdoo57 گفت:

    با سلام خدمت شما و تشکر از بابت مجله خوبتان

    قسمت اخبار همانطور که بود یعنی بصورت آفلاین خوب بود چون همه که حوصله زیاد و اینترنت پر سرعت ندارند که بنشینند و اخبار را صفحه به صفحه بصورت آنلاین بخوانند لطفا آنرا به صورت قبل برگردانید و این شماره پنجم که به اینصورت منتشر شد را نیز اصلاح فرمایید

    بخش “unseen games ” بسیار جالب بود لطفا انرا نیز برگردانید
    با تشکر از همه کسانی که در تهیه و انتشار مجله همکاری دارند.

نظر شما در مورد شماره ۵ مجله الکترونیکی گیمفاپلاس:دیجیتال چیست ؟ - گیمفا