بازی‌های رایگان ماه سپتامبر سرویس اکس‌باکس لایو گلد معرفی شدند

مهدى قانع‌پسند
۱۷:۴۵ ۱۳۹۹/۰۶/۰۷

شرکت مایکروسافت شب گذشته بازی‌های رایگان ماه آینده‌ی مشترکین سرویس اکس‌باکس لایو گلد (Xbox Live Gold) را معرفی کرد. در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به این عناوین داشته باشیم.

طبق رسم هر ماهه شرکت مایکروسافت چهار اثر را به صورت رایگان در اختیار دارندگان‌ سرویس اکس‌باکس لایو گلد قرار خواهد داد که دو عدد از آن‌ها مربوط به کنسول اکس‌باکس وان و دو عنوان دیگر مربوط به کنسول‌های نسل قبلی اکس‌باکس می‌شود که البته دارندگان کنسول‌های نسل هشتمی شرکت مایکروسافت قادر خواهند بود با استفاده از قابلیت پشتیبانی از عناوین نسل قبلی به تجربه‌ی این عناوین برروی کنسول خود بپردازند.

اولین بازی نسل هشتمی لیست بازی‌های رایگان، عنوان Tom Clancy’s The Division است که در سال ۲۰۱۶ برای کنسول‌های نسل هشتم به عنوان یک بازی سرویس محور سبک شوتر-نقش‌آفرینی منتشر شد، این بازی در تمام ماه سپتامبر (۱۱ شهریور تا ۹ مهر) برای دریافت در دسترس خواهد بود. همچنین بازی The Book of Unwritten Tales 2 ساخته‌ی استودیوی کینگ آرت گیمز (King Art Games) که در حال حاضر برروی توسعه‌ی Iron Harvest مشغول به کار است، از ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) تا ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) به صورت رایگان برروی سرویس اکس‌باکس لایو گلد قرار خواهد گرفت.

همچنین بازی نسل هفتمی de Blob 2 که دارای سبک پازل-سکوبازی (Puzzle-Platformer) است از اول ماه سپتامبر (۱۱ شهریور) تا ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) و همین‌طور بازی نسل ششمی Armed and Dangerous از تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) تا ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) به صورت رایگان در دسترس دارندگان‌ اکس‌باکس لایو گلد قرار خواهد گرفت. در ادامه شما می‌توانید ویدئویی را که شرکت مایکروسافت برای آشنایی بیشتر بازی‌بازان با این عناوین در حساب یوتیوب (YouTube) خود منتشر کرده‌ است را مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

اگر شما از مشترکین سرویس اکس‌باکس لایو گلد هستید لطفاً نظر خود را با ما در رابطه با کیفیت عناوینی که شرکت مایکروسافت در ماه‌های اخیر به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده است، به اشتراک بگذارید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید