Gamescom 2020 | بازی Teardown معرفی شد
بازی Teardown با انتشار تریلری معرفی شد. در طی بازی با خراب کردن محیط باید راهی برای سرقت برای خودتان باز کنید.
بعضی اوقات، بازیهایی معرفی میشوند که انتظارشان را ندارید اما نظرتان را به خود جلب میکنند. یکی از همین موارد، در رویداد افتتاحیهی Gamescom دیده شد. عنوان Teardown یک بازی مستقل است که توسط دو نفر ساخته شده است. این دو نفر استودیویی تشکیل داده و آن را تاکسیدو لبز (Tuxedo Labs) معرفی میکنند.
بازی Teardown با یک تریلر معرفی شد که در انتها میتوانید آن را تماشا کنید. این بازی شباهت زیادی به ماینکرفت دارد و از آن الهام گرفته است. البته نکته اینجاست که هدف Teardown برعکس ماینکرفت است: به جای ساختن باید محیط اطرافتان را نابود کنید. چیزی که بازی را جالبتر میکند، این است که علت این کار، سرقت است! هدف بازی، باز کردن مسیری برای انجام یک سرقت بینقص است.
بازی Teardown در تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۲۰ به صورت Early Access برای رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. فعلا اطلاعات دیگری از بازی در دسترس نیست اما به احتمال زیاد در صورت موفقیت، شاهد عرضهی نسخههای دیگر و برای پلتفرمخای جدید باشیم.
دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
خیلی جالب میاد به نظر :yes:
:yes: با حال بود :cute:
من چند ساله منتظر این بازیم، سازنده ش قبلا برای اندروید یه بازی داده بود که باید با توپ شیشه ها رو خورد کنید.
تا حالا بازیی که فیزیکش مثله این باشه ندیدم، و به نظرم یه انقلاب توی فیزیک بازیهاست. چرا؟ شما هر بازیی که کرده باشید، حتی گیمایی که توی تخریب پذیری حرف برای گفتن دارن( مثله سری battlefield) و یا حتی گیمای فیزیک محور خالص(مثل besige) تنها بخشی از اجسام، قوانین فیزیک رو رعایت میکنن.
اما توی این بازی همه چیز مثله واقعیت طراحی شده، حتی دود و آتیش، مثلا وقتی داخل یه خونه که تمام منافذ و پنجره هاش بسته ست، آتیش روشن کنید، دود به سمت بالا حرکت میکنه و کم و کم کل خونه رو فرا می گیره، حالا کافیه یه پنجره رو باز کنید اون وقت می بینید که دود از اون پنجره خارج میشه. در مورد آتیش هم همینطور، مثلا وقتی به یه چراغ نفتی شلیک می کنید، ابتدا خود چراغ آتیش می گیره و کم وکم آتیش به باقی اجسام سرایت می کنه حتی جهت باد هم روی تمام اینها تاثیر میذاره.