دموی The Black Myth: Wu Kong قابل بازی بوده است
به نظر میرسد عنوان Black Myth: Wu Kong که تنها در یک روز به محبوبیت جهانی رسید در مرحلهی “قابل بازی” توسعه قرار دارد.
اخیراََ تریلری از یک بازی چینی با نام Black Myth: Wu Kong در فضای مجازی منتشر شد و توانست اینترنت را تصاحب کند. اگرچه مشهور شدن این عنوان هدف اصلی تیم سازنده نبود و آنها به دنبال جذب نیروی با استعداد بیشتر و شاید یک ناشر بزرگ بودند. تریلر ۱۳ دقیقهای گیمپلی Black Myth: Wu Kong افراد زیادی را هیجانزده کرده است اما برخی از مخاطبین به آن شک داشتند و فکر میکردند که ما شاهد گیمپلی نبودیم بلکه همه چیز از پیش پردازش شده بود. حال یک توییت جدید از تیم سازنده نشان میدهد که ما در حقیقت تریلر گیمپلی را مشاهده کردیم. به توییت مذکور ویدیویی ضمیمه شده که در آن رئیس استودیوی گیم ساینس (Game Science) در حال تجربهی همان دمو است.
بازیبازان بسیاری تشنهی اطلاعات بیشتر از کنسولهای نسل بعدی هستند، از قیمت گرفته تا قابلیتها و کیفیت خروجی آنها. ما خواهان جزئیات بیشتری از قدرت واقعی این کنسولها هستیم و این که آنها چه تجربیات تازهای را به صنعت بازیهای ویدیویی اضافه خواهند کرد. مدتی پیش گزارشی منتشر شد مبنی بر این که سازندگان زیادی در رابطه با پایین آوردن مقیاس عناوین خود برای کنسولهای نسل حاضر با سختیهای متعددی رو به رو هستند و به طور کلی بازیهای میان نسلی چندان خواستهی تیم توسعهی استودیوهای مختلف نیست. بازی Black Myth: Wu Kong یک اثر نسل بعدی است و میتواند به شما بگوید که چه انتظاری از پلیاستیشن ۵ و اکسباکس سری اکس داشته باشید.
تریلر گیمپلی Black Myth به طور حتم تحسین برانگیز بود. ما شاهد محیطی باشکوه، انیمیشنهای روان، افکتهای بینظیر و نورپردازی خارقالعادهای بودیم. آنقدر نمایش بازی عالی بود که بسیاری از بازیبازان آن را باور نکردند و دمو را از پیش پردازش شده دانستند. خوشبختانه مدتی پیش آقای “فنگ ژی” (Feng Ji)، رئیس استودیوی سازندهی بازی، در توییتر ویدیویی را به انتشار رسانده که در آن به تجربهی دمو میپردازد و ثابت میکند که همه چیز قابل بازی است. وی در ویدیوی مذکور همان بخش ابتدایی تریلر ۱۳ دقیقهای را بازی میکند. در حقیقت وی قسمتی را انتخاب کرده است که در آن شاهد کیفیت بسیار بالای بافتها، نورپردازی و انعکاس نور از سطح آب هستیم تا هیچ شکی باقی نماند. اگرچه این اثر همچنان در مرحلهی آلفا قرار دارد مطمئناََ برای یک اثر مدرن استاندارد خارقالعاده به نظر میرسد. عنوان Black Myth: Wu Kong از آثار زیادی الهام گرفته است که مهمترین آنها Sekiro: Shadows Die Twice ،Devil May Cry و God of War هستند. همانطور که متذکر شدیم این سازنده به زودی نیروی بیشتری را جذاب خواهد کرد.
بخش جذاب دیگر Black Myth این است که آنها نگاهی بسیار متفاوت به قصههای کلاسیک چینی دارند و ما میتوانیم روایتهای افسانهای را در قالب اثری مدرن تجربه کنیم. داستانهای اساطیری چین چندان در مدیوم بازیهای ویدیویی مشهور نیستند و ما امیدواریم این رویه با اثر جدید استودیوی گیم ساینس تغییر کند.
عنوان Black Myth: Wu Kong برای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۵ و اکسباکس سری اکس در دست ساخت قرار دارد.
پر بحثترینها
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- تحقیقات جدید FTC علیه مایکروسافت آغاز شده است
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- سهگانه Batman Arkham؛ آغاز، اوج و پایان یک افسانه
- تماشا کنید: Light of Motiram معرفی شد، کپی بیشرمانه از Horizon Zero Dawn
نظرات
گرافیکش و گیم پلیش یه سرو گردن از تمام بازیها صنعت گیم بالاتر بود.اونوقتhalo با اون بودجه۵۰۰ میلیون دلاریش گرافیک مقوایی تحویل ملت میده
واقعا :idk:
بچهها من این تریلرو ۴-۵ روز پیش دیدم و به معنای واقعی کلمه عشق کردم…از همه چیز بازیلذت بردم حتی زبون چینیش!
لول دیزاین در یک کلمه شاهکار بود توو این ۱۳ دقیقه…گرافیکی که آدم از شروع نسل ۹ توقع داره واقعا توو بازی هستش و به شدت آدمو یاد سولزبورن میندازه…اما با رنگو لعابی جذاب…
فکر میکنم این استدیو با این ۱۳ دقیقه بار خودشو بست
فقط امیدوارم موفق بشه
بازیش خیلی با جزئیات و خوش ساخت به نظر میاد
انیمیشن (که خیلی برام مهمه) و گرافیک عالی داره و فک کنم از ری تریسینگ هم استفاده شده بخاطر نورپردازی و سایه زنی خیلی طبیعی میگم.
اون دود های سفید تو بازی هم عالی کار شده بود.
موهای باسفایت گرگ واقعا زیبا و پرجزئیات بود ولی ریش پیرمرد قد کوتاهه یجوری بود هیچ حرکتی نداشت ولی قطعا تو نسخه نهایی برطرف خواهد شد.
گیم پلی هم پر از چیزای متنوع و غافلگیر کننده بود مثلا تبدیل شدن به حشره برای مخفی کاری و کمبو ها و نیرو های جالب تو مبارزات به خصوص وقتی که میتونی تبدیل به برخی دشمنانی بشی که از قبل شکستشون دادی (مث جایی که با باسفایت گرگ میجنگید و تبدیل شد به پیرمردی که سلاح اتشین داشت که از قبل شکستش داده بود)
در کل بازی خیلی پتانسیل بالایی داره فقط نمیدونم open world هست یا ن
بازیه خاصیه ب نظرم امید وارم شاهکار شه
خیلی خخخخففففن یود ….
نقدو بررسی Amir Game Show تو آپارات یا یوتیوب ببینید …عالیه
همچیش عالی بود آقا از اینا نشون بدید حال کنیم. منظورم سازنده ها هستن
ایول میمون شاه
خیلی کنجکاوم داستان این افسانه رو یک بار کامل تجربه کنم.
یکی از هیروهای dota هم هست
ای بابا! تو خبر قبلی که نوشته بودین رو PS4 میاد! هنوزم متنش همونه! اصلاح نکردین! البته که گرافیکش در حد کات سین بعضی بازیاس و قابل درک هم نبود رو نسل ۸ بیاد!
ولی چقدر خفن بود لعنتی! وقتی یه تیم ۴۰ نفره اونم با آنریل ۴ بتونن اینو بسازن، ببین دیگه نسل بعد استودیو های بزرگ با اینجین های بروز قراره چی بسازن!
عالی بود. :inlove:
ولی وااااقعا برا من سوال شده چجوری با ۴۰ نفر اینو ساختن؟!
نمیدونم چه سریه، ولی قشنگ احساس میکنم چینیا راندمانشون ۲ برابر همه جای دنیاس! 😐
دقیقا تو پست قبلی هم عنوان کردم ک این اثر یک بازی نسل بعدی و برای کنسلول های نسل بعد در حال ساخته
نمیدونم چرا گیمفا خبرو پوشش داد برای کنسول های نسل حاضر
واقعا باید به اون شرکت چینی باید تبریک گفت
تو همه چی دارن جلو میفتن این چینیا
فک کن اگه انحصاری میشد عامل اصلی فروش کنسولها میشد ولی من که pc بازم خیلی خوشحال شدم که برای پی سی هم میاد 😯 :rotfl: :yes: