تریلر جدید عنوان No Straight Roads به مبارزات بر پایهی موسیقی، باس فایتها و محیط بازی میپردازد
شما در بازی یک بند راک را تشکیل خواهید داد تا امپراطوری سبک EDM را نابود کنید.
بازی اکشن ماجراجویی مورد انتظار استودیوی مترونومیک (Metronomik) یعنی No Straight Roads عنوانی است که بسیاری از بازیبازان نسبت به آن کنجکاو هستند و یک حس و حال متفاوت را ارائه میدهد. مغز متفکر این اثر آقای وَن هازمر (Wan Hazmer) است که طراح ارشد Final Fantasy 15 نیز بود از طرفی طراح تصاویر مفهومی Street Fighter 5، آقای دائم ذیاءالدین (Daim Dziauddin)، نیز کارگردانی پروژه را بر عهده گرفته است.
سازندگان برای شناساندن بهتر بازی به مخاطبین تریلری را به انتشار رساندهاند که سیستم مبارزه، باس فایتها و تاثیر المان موسیقی بر تمامی جنبهها را به شما نشان میدهد. این اثر در شهر خیالی Vinyl City روایت میشود و بازیبازان در نقش یک بند دونفرهی راک قرار خواهند گرفت. گیتاریست پر انرژی بند زوکه (Zuke) نام دارد و درامر بند با نام مِیدی (MayDay) شناخته میشود. این دو نفر باید دست به دست یکدیگر دهند تا امپراطوری شیطانی موسیقی EDM را ازبین ببرند.
سیستم مبارزه ترکیبی از اکشن و گیمپلی بر اساس ریتم خواهد بود و بازیبازان باید با توجه به ریتم موسیقی بازی حمله کنند یا نسبت به حملات واکنش مناسب داشته باشند. در جریان این عنوان بازیبازان با باسهایی رو به رو خواهند شد که در حقیقت هنرمندان موسیقی EDM هستند. شما با ازبین بردن آنها شهر را تحت تصاحب خود در میآورید و یک سری المان سندباکس نیز در این اثر وجود دارد.
No Straight Roads در تاریخ ۴ شهریور (۲۵ آگست) برای رایانههای شخصی، نینتندو سوییچ، اکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد.
دریافت تریلر با کیفیت ۴۸۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۷۲۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات