چالشهای هفتگی Solstice of Heroes در بازی Destiny 2 غیرفعال شدند
رویداد Solstice of Heroes اخیرا در دسترس کاربران بازی Destiny 2 قرار گرفت. این رویداد امسال به بازیبازان اجازه میدهد با کامل کردن چالشهایی خاص و مبارزه در منطقهی European Aerial Zone یک زره زیبا و خاص را کسب کنند. با این حال، باگ جدید به وجود آمده در منطقهی EAZ تمامی لوتهای کسب شده توسط بازیبازان را از بین میبرد و این موضوع باعث شده است تا تیم سازنده چالشهای هفتگی را موقتا غیرفعال کند.
همانطور که اطلاع دارید، محتوای حاضر در بازی Destiny 2 هر سهشنبه بازنشانی میشود تا کاربران بتوانند دوباره شانس خود را برای کامل کردن چالشهای هفتگی و دریافت پاداشهای جدید امتحان کنند. منطقهی EAZ نیز شامل چالشهای هفتگی مختلفی میشود که در صورت کامل کردن، پاداشهای باارزشی را در اختیار کاربران قرار میدهد.
با این حال، کاربرانی که چالشهای هفتهی گذشتهی خود را کامل کردند، متوجه شدند که پاداشهای مربوط به چالشهای منطقهی EAZ برای آنها ارسال نشده است. پس از پایان این چالش، بازیبازان باید به برج موجود در Eva Levante برگشته و پاداش خود را دریافت کنند. با این حال، بخش آخر این چالش برای کاربران فعال نشده و این یعنی هیچ پاداشی به آنها داده نمیشود. با توجه به مطلب منتشر شده در حساب رسمی توییتر استودیوی بانجی (Bungie)، یک باگ جدید در بازی پدیدار شده است که مانع از ارسال پاداش مربوط به چالش هفتگی برای کاربران میشود. استودیوی سازنده در حال حاضر چالشهای هفتگی این منطقه را غیرفعال کرده است تا بتواند این مشکل را به صورت کامل رفع کند.
شاید در ابتدا این موضوع برای بازیبازانی که تلاش دارند هر چه سریعتر پاداشهای خود را دریافت کنند، ناخوشایند به نظر برسد ولی باید این نکته را در نظر داشته باشید که این تصمیم استودیوی سازنده با هدف جلوگیری از اتلاف وقت کاربران گرفته شده است. براساس اطلاعات منتشر شده، غیرفعال کردن این چالشها پیشرفت شما در راه رسیدن به زرههای ویژهی رویداد Solstice of Heroes را تحت تاثیر قرار نداده و فقط مانع از تکرار چالشها بدون دریافت هیچ پاداشی خواهد شد.
بازی Destiny 2 در حال حاضر برروی پلتفرم رایانههای شخصی، کنسولهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و سرویس گوگل استیدیا در دسترس است. به گفتهی تیم سازنده، اطلاعات بیشتر در خصوص این باگ جدید به زودی در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات