بررسی تخصصی خرید فالوور ایرانی - گیمفا
بررسی تخصصی خرید فالوور ایرانی - گیمفا
بررسی تخصصی خرید فالوور ایرانی - گیمفا
بررسی تخصصی خرید فالوور ایرانی - گیمفا

بررسی تخصصی خرید فالوور ایرانی

پست گیمفا
۱۷:۴۱ ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
بررسی تخصصی خرید فالوور ایرانی - گیمفا

 بررسی تخصصی خرید فالوور ایرانی

اگر به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده باشید، زمزمه‌هایی را درباره خرید فالوور شنیده‌اید. خرید فالوورهای ایرانی مزایای زیادی برای شما خواهد داشت. به همین خاطر، تعداد زیادی از کسب و کارهای نوپای اینستاگرام به دنبال خرید فالوور ارزان هستند. البته دلیل محبوبیت خرید فالوور اینستاگرام تا حد زیادی به ویژگی‌های خود اینستاگرام مربوط می‌شود. چرا که بیشتر از ۳۰ درصد مردم ایران در اینستاگرام فعالیت دارند. علاوه براین، رایگان بودن استفاده از اینستاگرام باعث شده است تا محدودیت خاصی جهت مجموعه‌های فعال در آن، وجود نداشته باشد. اگر می‌خواهید بدانید خرید فالوور چه مزیت‌هایی دارد، همراه ما باشید.

مزایای خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور برای پیج‌های ایرانی زمانی مناسب است که بتوانید فالوور ایرانی تهیه کنید. زمانی که فالوور خارجی بخرید، ربات اینستاگرام به سرعت متوجه خواهد شد که فالوورهای شما واقعی نیستند. در صورتی که این اتفاق رخ بدهد، الگوریتم‌های اینستاگرام نسبت به پیج شما حساس می‌شوند. به همین خاطر، ممکن است شما از دید هزاران کاربر ایرانی نادیده بمانید. بنابراین مزایای خرید فالوور که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم، در صورتی نصیب شما می‌شود که باکیفیت‌ترین فالوورها را از برترین سامانه‌های مرجع، خریداری کنید.

  1. با خرید فالوور می‌توانید به اعتبار پیج خود بیافزایید

خوب است بدانید که ۹۹ درصد از معیارهای فالو کردن پیج از سوی کاربران، به تعداد فالوور پیج باز می‌گردد. فرض کنید یک پیج فروش پوشاک دارای ۵k فالوور و یک پیج فروش پوشاک دیگر، k30 فالوور دارد. به نظر شما اکثر کاربران، کدام پیج را فالو خواهند کرد؟! به احتمال ۹۹ درصد، کاربران جدید پیج k30 را دنبال خواهند کرد. البته دقت داشته باشید که لازم است تعداد لایک پست‌ها با تعداد فالووران شما تناسب نسبی داشته باشد. برای مثال، پیجی که دارای ۱۲ هزار دنبال‌کننده است، باید میانگین لایک پست‌هایش چیزی بیشتر از ۱۰۰۰ لایک باشد. در غیر اینصورت، کاربران متوجه عدم تناسب بین تعداد فالووران و لایک‌های شما خواهند شد. در نهایت، اتفاق نه چندان خوشایندی در انتظار شما خواهد بود.

  1. با خرید فالوور اینستاگرام درآمد ماهانه و حتی روزانه شما افزایش پیدا می‌کند

بررسی تخصصی خرید فالوور ایرانی - گیمفا

 

اکنون که به خرید فالوور اقدام کردید، می‌بایست منتظر تاثیرات مثبت آن باشید. زمانی که اعتبار پیج شما در میان رقبایتان افزایش پیدا کرد و کاربران تازه شما را دنبال کردند، درآمد شما هم افزایش پیدا می‌کند. زیرا کاربران جدید، تمامی پست‌های شما را زیر ذره‌بین قرار می‌دهند. آن‌ها پست‌های شما را به اشتراک می‌گذارند و به همین ترتیب، نرخ تعامل پیج اینستاگرامی شما افزایش پیدا می‌کند. البته این افزایش تعامل کاربران با پیج شما، دور از چشم ربات‌ اینستاگرام نمی‌ماند.

  1. پس از خرید فالوور می‌توانید به راحتی در اکسپلور اینستاگرام دیده شوید

به طور قطع نمی‌توان پیش بینی کرد که در چه زمانی درآمد شما پس از خرید فالوور به اوج می‌رسد. اما به جرئت می‌توان بیان کرد که دیده شدن در اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا کسب و کار اینترنتی خود را توسعه بدهید. زمانی که ربات اینستاگرام متوجه شود که پیج شما محبوبیت زیادی دارد، به اکسپلور راه پیدا خواهید کرد. اکسپلور اینستاگرام دقیقا همان‌جایی است که روزانه فالوور و ترافیک زیادی به سمت شما روانه می‌شود. برخی از مدیران پیج‌های اینستاگرامی، دستیابی به اکسپلور را همانند داشتن برگ برنده می‌دانند. این تفکر تا زمانی صدق می‌کند که شما به صورت منظم به خرید فالوور باکیفیت بپردازید. چرا که شما در صورتی می‌توانید خود را پیروز رقابت پیج‌های اینستاگرامی بدانید که وجه تمایز خاصی بین پیج شما و رقبایتان باشد.

فالوور ارزان را از کجا خریداری کنم؟

زمانی که تصمیم به خرید فالوور می‌گیرید، به طور قطع مسئله قیمت و هزینه آن برای شما از اهمیت بسیاری برخوردار خواهد بود. از طرفی، شما نمی‌توانید هرگونه سامانه آنلاینی را جهت خرید فالوور ارزان انتخاب کنید. سایت‌هایی که تعرفه‌های خرید فالوور در آن درج شده است و خدمات بیشتری پس از فروش در اختیار شما قرار می‌دهند، بهترین مراجع هستند. در صورتی که بعضی از مراجع، هیچ نوع خدمات و ضمانتی پس از فروش فالوور ندارند. حتی این دسته از مراجع پسورد بخش لاگین اینستاگرام شما را می‌خواهند.

چرا سایت فالوور پرو را برای خرید فالوور ایرانی انتخاب کنم؟

فالوور پرو یکی از بهترین و برگزیده‌ترین مراجع آنلاین است که به شما کمک می‌کند تا به خرید فالوور ایرانی و باکیفیت بپردازید. به وبسایت فالوور پرو مراجعه کنید و پکیج‌های خرید فالوور ارزان را مشاهده نمایید.

تنوع پکیج‌های خرید فالوور اینستاگرام در فالوور پرو بالا است. خوب است بدانید که قیمت‌های هر نوع پکیج هم با توجه به تعداد فالوورهای آن، درج شده است. در صورتی که نمی‌دانید کدام یک از پکیج‌ها برای پیج شما مناسب است، می‌توانید با کارشناسان فالوور پرو مشورت کنید. کارشناسان فالوور پرو دارای تجارب بخصوصی در این زمینه هستند. به همین خاطر، اصلا جای نگرانی برای شما نیست.

از مزیت‌های خرید فالوور از فالوور پرو می‌توان به پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته آن اشاره کرد. گفته می‌شود که خدمات پس از فروش برای تمامی پکیج‌ها وجود دارد. حتی در خدمات پس از فروش، ذکر شده در صورتی که سفارش شما انجام نشود، تضمینی جهت بازگشت وجه وجود دارد. لازم به بیان است که تا ۹۹ درصد، این اتفاق برای شما پیش نخواهد آمد. اما برای همان یک درصد احتمال وقوع هم، این تضمین وجود دارد. برای نمونه، قطعی سرور از جمله مواردی است که می‌تواند انجام سفارش شما را به تاخیر بیندازد. زمانی که سفارش خود را انجام بدهید و سرور مختل شود، فورا هزینه شما عودت داده خواهد شد.

در هنگام خرید فالوور اینستاگرام باید به چه نکاتی توجه کنید؟

بررسی تخصصی خرید فالوور ایرانی - گیمفا

 

از خرید تعداد بسیار بالای فالوور به صورت یکجا پرهیز کنید. برای مثال، در یک روز ۵۰ هزار فالوور خریداری نکنید. در صورتی که قصد دارید تا ۵۰ هزار فالوور خریداری کنید، لازم است یک جدول زمان‌بندی شده دو ماهه را در نظر بگیرید. ۲۵ الی ۴۰ پست برای دو ماه تولید کنید. سپس به طور یک روز در میان، پست‌های خود را در پیج منتشر نمایید. بعد از انتشار هر پست، ۲۰۰۰ فالوور خریداری کنید. حدود ۳۰ درصد از پیج‌هایی که هم‌اکنون فالوور شما هستند، لایک کنید. در صورتی که زمان دارید، کامنت هم بگذارید. اگر به همین صورت پیش بروید، ریزش طبیعی فالوورهای شما جبران خواهد شد.
منبع فالوور پرو : برای دسترسی به منبع اینجا را کلیک کنید

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بررسی تخصصی خرید فالوور ایرانی - گیمفا
بررسی تخصصی خرید فالوور ایرانی - گیمفا
بررسی تخصصی خرید فالوور ایرانی - گیمفا
بررسی تخصصی خرید فالوور ایرانی - گیمفا
بررسی تخصصی خرید فالوور ایرانی - گیمفا

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

بررسی تخصصی خرید فالوور ایرانی - گیمفا