سازندگان Halo Infinite جزییات بیشتری را منتشر خواهند کرد
چندی پیش بود که ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) بهصورت رسمی اعلام کرد که بازی Halo Infinite با تاخیر عرضه خواهد شد. پس از این خبر، سوالات زیادی برای بازیبازان ایجاد شد که خواهان پاسخ از سوی این استودیو بودند. اکنون نیز سازندگان اعلام کردهاند که از این موضوع مطلع هستند و ” زمانی که آماده بودند” اطلاعات بیشتری را با بازیبازان به اشتراک میگذارند.
مدیر ارتباطات این استودیو یعنی جان جونیسزک (John Junyszek) پستی در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرد. پستی که بهطور مشخص در به سکوت خبری این استودیو بعد از حواشی مربوط به تاخیر خوردن این بازی اشاره میکند و حاوی خبرهای خوبی برای هواداران است:
هیچ خبری از Halo Infinite در هفتهی جاری منتشر نخواهد شد. ما میدانیم که سوالات زیادی در ذهن شما ایجاد شده است؛ سوالاتی که بهطور ویژه برروی Halo Infinite متمرکز شدهاند. اما لطفا مدت زمانی تحمل کنید. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و برنامههای اطلاعرسانی هم بخشی از آنها است.
ما جزییات بیشتری را وقتی آماده بودیم با شما به اشتراک میگذاریم.
هنوز مشخص نیست که مدت زمان این “تحمل” چقدر خواهد بود؟ عنوان Halo Infinite در حال حاضر فرآیند توسعهی خود را برای عرضه برروی اکسباکس وان، اکسباکس سری اکس و رایانههای شخصی عرضه میکند. ۳۴۳ اینداستریز تایید کرده است که این عنوان موردانتظار دارای بخش چندنفره خواهد بود و بهصورت رایگان در اختیار بازیبازان قرار میگیرد. اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ این مجموعه اتفاق میافتد. این بازی با نرخ فریم ۱۲۰ fps اجرا خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا این تاخیر نمایش بخش چندنفرهی بازی را هم به تاخیر خواهد انداخت یا خیر؟ اطلاعات بیشتری در آینده منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بهترین بازیه تاریخ بشریت
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
متاسفانه ترولا پیداشون شد
حالا یه بازی شبیه ساز فعلا متاش ۹۳ شده زبون باز کردین بازی ای که کسی ازش انتظاری نداره یکی از شماهم شرط میبندم حتی نصبش نمیکنید
اخه چرا 😀
Please
Stop it
Get some help
ویدیو خیلی بهتره!
.
http://s10.picofile.com/file/8406130568/Stop_It.jpeg
این میم هیچوقت خدا تکراری نمیشه
نمیدونم اصلا شماها اکس باکس دارید یا نه ، حداقل آبروی مارو به عنوان کسایی که اکس باکس دارن نبرید با این کامنت ها… این دیگه ترولم نیست ، این یک توهم و جوکه.
این بازی حسابی ایراد داره ، دلیل تاخیر خوردنشم همینه ، حسابی باید کار بشه روش و قرارم نیست چیزی به عنوان بهترین وجود داشته باشه اگر بخوان به این شکل ادامه بدن.
آدم بدبینی نیستم ولی استدیو ۳۴۳ خیلی کم کاری کرده… خیلی زیاد و من به عنوان یک هوادار هیلو و کسی که اکس باکس داره اصلا راضی نیستم. امیدوارم تمام مشکلاتش برطرف شه و یک بازی کامل و زیبارو ببینیم.
صبر کردن برا این شاهکار، از سخت ترین کارهای دنیاست
هرچقدر هم دوست دارد میم بسازید
۳۴۳i با قدرت مشغول توسعه halo infinite میشه :soldier: :worship:
و گرافیک نسل هفت میده بیرون و مایه شرمساری اکس فنا میشه
اون فیل اسپنسر رو باید با کالیبر ۵۰ بزنن تو مغزش.
منتظریم :chic:
به کوری چشم بدخواهان بازی
با افتخار میگم که گوتی ۲۰۲۱ برا این بازیه
رزیدنت ۸٫هورایزن ۲٫اسپایدر من مایلز مورالز.دیمن سولز و کلی چیزای دیگه کشکن داداش؟
هورایزن رو آوردی تو لیست :rotfl: :rotfl:
پ ن پ هیلو رو بیاره تو لیست :laugh:
رزیدنت ۸٫هورایزن ۲٫اسپایدر من مایلز مورالز.دیمن سولز و کلی چیزای دیگه کشکن داداش؟rly? این وسط شاهکار اصلی(سایبر پانک) داره نادیده گرفته میشه؟یا نکنه این بازیا از سایبر پانک از نظر شخصی سازی,شخصیت پردازی,گرافیک,طراحی مراحل,و جانی سیلور هند بهترن
داداش سایبر که ممکنه امسال بیاد اگه تاخیر نخوره برای هیلو دارن میگن اینا که یک سال تاخیر خورده
سایبر پانک واسه ۲۰۲۰ برادر این ترولا بحثشون ۲۰۲۱ هست 😐
اونم هست ولی خب می گفت طبق معمول میگفتن از دکل مولتی بالا نرو
به هرحال با هرکسی باید با زبون خودش صحبت کرد
مگرنه نمیشه منکر عظمت سایبرپانک شد
هورایزن فربیدن وست رو میگم.هرچند خودم نه از ۱ و نه از دوش خوشم نیومد
کلا شما درس نمیگیرید پیش بینی نکنین
مگه نه؟
اها حالا که کسالتت برطرف شده می پرسم
نظرت راجع به نسیم سبز جولای چیه؟
من بگم چیشد
هیلو : نا امیدم کرد
فیبل : ذوق مرگ شدم:/
اوود :یاد اسکایریم افتادم با ماد گرافیک ۴k
فورتزا موتور اسپورت : همه میدونستیم معرفی میشه خیلی هایپ نشدم براش
سلیکوناتس : خیلی از این بازی انصافا خوشم نمیاد ولی معلومه طرفدار زیاد داره این طور که دیدم تو یوتیوب
استاکر: روس ها حمله کردن به کامنتا پشمام ریخت حقیقتا
در کل خوب بود طوفان متوسط واسش بهتره :yes:
این چرا اومد:/
:rotfl:
منظورم این بود 😐
سلیکوناتس؟؟؟؟ 😐
اقا اینا مشکل جدی دارن تو روند ساخت بازی
ببینین کی گفتم
مشکل؟ چی میگی؟ اگه منظورت گرافیکِ… که باید بگم “به ریشه ها برگشته”
.
http://s10.picofile.com/file/8406092476/H3_vs_HI.jpg
.
مقایسه با بازیِ نسلِ هفتمی:
.
http://s11.picofile.com/file/8406093426/HI_vs_FC3.jpg
:rotfl: :no:
گیمپلی واقعی اومد قایم نشی
بازم گل به خودی
یعنی گیم پلی واقعی اماده نبوده که نمایش ندادنش
مگه نه؟
خب بعد بازی که تو پنج سال همچین نمایش داغونی داشته رو توی ۱ سال می تونن جمع کنن؟
فک کنم تا موقع انتشار دانگرید هم بکنه :rotfl: :rotfl: :rotfl:
حالا جریانشو بعدا میگم
جالبه
قبل از اینکه بازی تاخیر بخوره همه میگفتن که این گرافیک هنریه هیلو هستش و اصلا نباید بازی گرافیکش بالا باشه.
بعد الان که تاخیر خورده میگن صبر کنین تا گرافیگ واقعی رو نشونتون بدیم
موفق باشید :rotfl:
امیدوارم اخرش بتونن یه هیلو شاهکار بدن بیرون …. کلا فراز و نشیب زیادی داشته هیلو اینفینیتی ،،،، به جز صبر کردن و امیدوار بودن به درست شدن اوضاع کار دیگه ایی از ما ساخته نیست ،،،، خیلی اوقات ماندگار ترین آثار هنری تو بدترین وضعیت ممکن به وجود میان ، حال باید دید سرنوشت مستر چیف به کجا ختم خواهد شد …..
.
.
#ترول نکنیم
بازی ای که از استودیوهای فرست پارتی حضرت اسپنسر بیرون بیاد
قطعا شاهکار میشه
اره مث گیرز ۵ و هیلو ۵ :rotfl:
باز گیرز ۵ خوبه.یه شوتر سوم شخص خوب با گرافیک خوب.میشه قبولش کرد.ولی هیلو اینفینیت :rotfl: :rotfl: :rotfl: خدا کنه سر هیل بلید ۲ یه همچین بلایی نیاد.خیلی خفن بود تریلرش.
کار زیاد داره این بازی
امیدوارم اصلاح بشه
در بحث گیمپلی و گرافیک بسیار جای کار دارد.
یه تبریک هم پساپس و با تاخیر بگم به فنای مایکرو
بابت نمرات خوب شبیه ساز پرواز
بازی موفقی بوده و نمره بسیار عالی از منتقدان برتر کسب کرده.
به نظرم بهتره به جای مسخره کردن تعداد نقد کم بازی، عملکرد مناسب و خوب سازندگانش رو صرف نظر از این که یکی از استودیو های ایکس باکس اونو ساخته تحسین کنیم بسیار بهتر و شایسته تر هست :yes:
سایت چرا اینجوریه تو پستای ماکرو ایکس فنا لایک میگیرن چه ترول کنن و چه منطقی تو پستای سونیم همینطور سونی فن چه ترول کنه چه منطقی باشه لایک میگیره لطفا به ترول ها دیس بدین ممنون 🙂
یعنی واقعا نفهمیدی چرا؟
گرافیک و گیم پلی ب شدت نسل قبلی و جهان باز نبودن بازی هم میتونه بیشتر از هر چیزی طرفدار ها رو ناامید کنه
امیدوارم نسل بعد یک بازنگری دیگه تو ساخت سری هیلو انجام بشه و به روز های اوج خودش برگرده
گرافیک درست ولی گیمپلی ?:-)
بعدشم جهان باز نبودن بازی فک نکنم اونقدرا مهم باشه ها
گیم پلی نسل قبلی
انقدر بازی نداشتید نمیدونید گیمپلی چیه
همین چند وقت پیش بازی رو تجربه کرویم که گیم پلی رو دستش نیومده و نخواهد اومد
بر عکس اینقدر بازی داشتیم ما سونی فن ها که همه ی گیمپلی هامون متفاوته نمونش آنچارتد ۴ و گاد و …
بابا به خدا دیگه این یکی نوبرش بود کی بازی نداشت کی داشت؟
این ماها بودیم که لست و گوست و اسپایدرمن و اوردر و هورایزون و دیزگان و گاد و لست دو و اینفیموس و رچت و آنچارتد پلی میدادیم و تو یک ماه دو تا شاهکار میزدیم و این شما بودین با شبیه ساز وقت میگزوندین و به از سر بی بازی بودن به شبیه ساز میگفتین شاهکار
سونی ببین فنای رقیبت به چ روزی افتادن
بعید میدونم اگه یک سال تاخیر بخوره بازم پیشرفت انچنانی کنه
چه قدر میخوان تغیرات ایجاد کنن ؟
گرافیک ضعیف ؟ گان پلی خشک ؟ باگ ها ؟ گرافیک هنری ؟ طراحی چهره ؟ فیزیک بازی ؟ ( لعنتی اون فضا پیما دقیقا از بالای درخت و پوشش گیاهی رد میشه لعنتی یه تکون ریز نخورد :snicker: :snicker: هر چند اون فضا پیما از داخل درخت میشه :dazed: :dazed: )
این بازی اگه منتشر می شد شاید تنها وجه خوبش داستانش می بود ( هر چند معلوم نیس هنوز)
یادتونه تا دیروز میگفتن اره این بازی ۵۰۰ میلیون دلار فقط خرج انجینش شده مایکروسافت بودجه بی نهایت به استودیو هاش میده قراره غول گرافیکی ببینیم و از این حرفا
بعد گیم پلی بازی که منتشر شد .. نه اصلا اون ۵۰۰ میلیون دلار شایعه بوده ..گرافیک هیلو همیشه هنری بوده سازندگان بازی هم گرافیک هنری رو ترجیح دادن
هر چند بعید میدونم به سن شون بخوره که هیلو ۱ و ۳ بنچمارک گرافیکی دوره خودشون بودن و بازی در کنار گرافیک هنری تکسچر ها و گرافیک سنگین جذابی داشت
عمق فاجعه اونجاست که اگه ۵۰۰ میلوین دلار واقعی بوده باشه چون برای یه بازی مثل ماریو یا یه بازی پیکسلی ۵۰۰ میلیون دلار خرج میکردی حداقل گرافیک بازی یه چی مثل گاد اف وار میومد بیرون و احتمالا بیشتر
ولی خب انگار طبق بیان خودشون در ساخت بازی کلی نفرات خارجی استفاده کردن که حتی حاضر نشدن یه عده ادم ثابت بیارن تا اشپز نه ۲ تا بلکه ۳ یا ۴ تا نشه بازی این شکلی بشه اخرش
امیدوارم به دوران اوجش برگرده :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
۱ سال زمان بسیار زیادی هست و تیم توسعه می تواند کارهای زیادی را برای بهبود بازی خود انجام بدهد ، ما ریمستر های خفن را در مدت کوتاه تر دیدیم که ساخته شدند
هم گیم پلی و هم موسیقی و هم گرافیک هنری از به نظر من و تعدادی از طرفدار ها در اینترنت دیدم عالی بوده و طعم شماره اول را دارد ( البته به نظرم طراحی دشمن ها خیلی جای کار دارد ) داستان به نظرم عالی هست
تا بازی منتشر نشود نمی شود دربارش نظر بدیم ، انشاالله مشکلات تیم توسعه هم برطرف بشه و بازی عالی ببینیم 😉
من یک زمانی سری هیلو رو هم سطح سری متال گیر میدونستم و به ایکس باکس بازها سر همین سری حسادت میکردم
هرچند الان اوضاع متال گیر هم در هاله ای از ابهام قرار داره
اما از سری هیلو که بهترین انحصاری ایکس باکس هست و پرچم دار این کنسول محسوب میشه انتظارات خیلی بالاتره
چرا نباید تیم اینداستریز ۳۴۳ هم قدم با ناتی داگ جلو نیاد؟
درحالی که از نظر مالی و هم سخت افزاری و نرم افزاری همه چیز براش محیا هست
امیدوارم مایکروسافت از اشتباهات این نسل که مهمترینش نبوده انحصاری های بزرگ بود درس بگیره و کلی بازی AAA برای طرفدارهاش عرضه کنه
عزیز شما خوب میگین ولی ۳۴۳ از نظر بودجه و اعتماد ناشر و صد البته تجربه ساخت بازی فرسنگها با فرست پارتیهای سونی فاصله داره همین ناتی داگ اوایل کیفیت بازیهاشون به زور متوسط میشد ولی با گذشته زمان و کسب تجربه و صد البته اعتماد سونی و بودجش الان دارن واسه صنعت گیمینگ معیار تعیین میکنن
همین ناتی داگ بازی ساخت از نظر گرافیک تو تاریخ گیمینگ همتا نداره اونم تو کنسول ۱.۸ ترافلاپسی
تنها چیزی که واسه ۳۴۳ لازم بود اعتماد و تجربه بود که اونم مایکرو دستس درد نکنه با سرویس محور کردن بازی از دست این استدیو گرفت
خیلی میترسم که کمپین هیلو ۸ ۹ ساعت چیزی باشه و تا ۱۰ سال دیگه مثل دستینی بزن بکش راه بندازن
یه کاری که ناتی داگ فوق العاده انجام میده استعداد یابی و جذب افراد با استعداد و بامهارت در راستای فلسفه بازیسازی خودشه
راک استار هم در این زمینه استاده
خیلی استدیوها مخصوصا استدیوهای فرست پارتی ماکروسافت انگار نمیتونن افراد با استعداد رو جذب کنن.حالا علت چه هست نمیدونم
شاید استعدادیابی ضعیف،عدم درک کافی از مهارت های افرادی که میخوان جذب کنن یا شاید درک درستی از فلسفه بازیسازیشون و چیزی که میخوان بسازن ندارن
نمیدونم حتی شاید میتونن افراد با مهارت بالا جذب کنن ولی مدیریت پروژه ها ایراد داره یا lead designer ها و کارگردانا کاربلد نیستن و اشتباه خط میدن
اگه ماکروسافت و استدیوهای فرست پارتیش در این زمینه سیاستای بهتری به خرج بدن و برنامه درستی داشته باشن خیلی خیلی موفق ترن
الان ناتی داگ رو ببینید. دیگه کاملا مشخص شده که جو حاکم بر استدیو چه طوره.یه فضای رقابتی شدید بعضا همراه با ساعات کاری زیاد یا به اصطلاح Crunch time
اعضای استدیو بعضی هفته ها بالای ۱۲ ساعت در روز کار میکنن و خب این خیلی وقتا باعث میشه این افراد عطاش رو به لقاش ببخشن و استدیو رو ترک کنن یا به خاطر فشار زیاد نتونن برای مدت طولانی تو ناتی داگ بمونن و به استدیوهای دیگه کوچ میکنن
این فلسفه کمال گرایی و perfectionism که در سیاست کاری ناتی داگ و راک استار شدیدا موج میزنه باعث و بانی ساخت شاهکارهای بی تکرار این صنعت شده ولی خب بهای سنگینی هم داره که این کمپانی ها افراد بااستعداد زیای رو از دست میدن و خلاصه تلفات بالایی دارن برای همین هم باید در جذب استعداد جدید و جایگزین کردن سرمایه انسانی از دست رفته و حتی بهبودش بینقص عمل کنن ولی خب این سوالم پیش میاد که ناتی و راک استار تا کی میتونن اینجوری پیش برن.
حتی راک استار تا حدودی سیاست هاشو عوض کرده
واقعا میترسم از این جو حاکم بر ناتی داگ چون میدونم دیگه به مو رسیده و ممکنه هر لحظه پاره شه
از زمان انچارتد۲ همینجوری بود به قدری که بعد از آنچ۲ تقسیم به دوتا تیم شدن ولی بازم فشار کار روشون کمتر نشد
حالا کاری به امثال نیل دراکمن یا انتونی نیومن ندارم که با شوق و اراده خودشون میمونن تو استدیو تا دیروقت ولی واس بقیه کارمنداشون نگرانم که نمیتونن تحمل کنن این سیاست کاری رو
حداقل سونی باید به فکر باشه و کارمند بیشتر یا وقت بیشتری بده بهشون که اینجوری استعداد هاشون فرار نکنن!!!
بازی Microsoft flight simulator رو دیدی. گرافیک اون بهتر از تمام بازیای تاریخه
البته جز لست ۲ و انچارتد ۴ و ردد۲
داداش من مطمعنم بازیشم نکردی اینو 😕 اول بازی کن و بعد نظر بده :-X
آخه خداییش گرافیک بالا برای بازی شبیه سازی کاری داره؟هر وقت چهره ها و چیزای دیگه رو خوب در اوردن بیا پز بده
پرهام جان مثل اینکه گیم پلی و گرافیک این شاهکارو رو فور کی ندیدی برو ببین بعد نظر بده چرا باید تو یک شبیه ساز کسی به چهره توجه کنه 😐
دوست عزیز برادر گرامی شبیه سازها ملاک قرار نمیگیرن الان فورتزا و همین فلایتو در نظر بگیر نه انیمیشن دارن نه فیزیک دارن نه هوش مصنوعی دارن اصلا این حرفتون توهین حساب میشه
واقعا :yes:
فورزا هوش مصنوعی نداره داداش؟خواب دیدی؟تازه تو کامنتای بعدی بهت میگ چرا ماشینا تخریب پذیر نیستن 🙂
فازت چیه داداش؟ اصلا خودت میدونی چی میگی؟
برترین ای پی تاریخ بشریت
زرشک