کارگردان Ghost of Tsushima در مورد احتمال عرضهی بخش چندنفره صحبت میکند
استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) توانست با عنوان Ghost of Tsushima به موفقیت خارقالعادهای دست پیدا کند و البته شرکت سونی نیز از این موفقیت بسیار خرسند است. بازی تنها در سه روز اول عرضه بیش از ۲٫۴ میلیون نسخه فروش داشت و همچنان در رتبههای اول پرفروشترین بازیهای انگلستان قرار دارد. به احتمال زیاد در آینده شاهد ادامهای بر بازی خواهیم بود اما آیا بخش چندنفره در برنامهی تیم توسعه قرار دارد؟
وبسایت گیمزبیت (GamesBeat) در گفت و گوی اخیر خود با کارگردان بازی، نیت فاکس (Nate Fox)، این سوال را مطرح کرد که “آیا در زمان ساخت هیچوقت بخش چندنفرهای را در نظر داشتید؟” فاکس در جواب گفت:
ما همیشه برروی روایت داستان تحول جین تمرکز داشتیم و این همیشه یک تجربهی تکنفره بوده است اما کسی چه میداند در آینده چه رخ خواهد داد.
به هیچ عنوان آشکار نیست که چگونه میتوان تجربهی تکنفرهی به وجود آمده را در قالب چندنفره ارائه داد و اصلا مشخص نیست که آیا چنین قابلیتی به خوبی جواب میدهد یا خیر. شاید یک بخش co-op که بازیبازان بتوانند سامورایی خود را خلق کنند و با دشمنان مبارزه کنند جذاب باشد اما مهمتر از بخش چندنفره ایدههای مربوط به نسخهی دوم این بازی است که البته دومین حملهی مغولها میتواند یکی از گزینههای انتخابی باشد.
آقای فاکس همچنین در مورد فراگیری سریع مکانیکها و به عبارتی آسان بودن بازی در مقابل عناوینی مانند Sekiro: Shadows Die Twice را مطرح کرد. او در این باره توضیح داد:
هدف اصلی بازی گسترهی عظیمی از بازیبازان مختلف بود. ما به هیچ عنوان قصد نداشتیم که چالش برانگیز شدن بازی باعث شود مخاطب از تجربهی داستان باز بماند و یا این که فقط به اکتشاف جزیرهی سوشیما بپردازد. ما قصد داشتیم یک چالش خوب را به آنها ارائه دهیم البته اگر آنها چنین خواستهای داشته باشند. ما زمان زیادی را صرف توسعهی سیستم مبارزهی شمشیری کردیم، سیستمی که سخت اما در عین حال منصفانه باشد. شما میتوانید سختی را بالا ببرید و این یک حرکت منصفانه است.
اگرچه بازی در زمان عرضه شامل یک “حالت سخت” میشد اما بهروزرسانی اخیر سختی”مرگبار” را اضافه کرد که مبارزات را بسیار هیجانانگیزتر میکند.
عنوان انحصاری Ghost of Tsushima در حال حاضر برای پلتفرم پلیاستیشن ۴ در دسترس قرار دارد.
نظر شما در این باره چیست؟ آیا بخش چندنفره با فضای این عنوان هماهنگ است و میتواند مدتها طرفداران را مشغول خود نگه دارد؟
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- شایعه: در GTA 6 محدودیت حمل سلاح وجود خواهد داشت
نظرات
خداکنه اگه بخش چند نفره میسازن pvp باشه، اصا فکرشم هیجان انگیزه 😀