یک تصویر از بازی Battlefield 4 منتشر شد;برج میلاد در کار نیست - گیمفا
یک تصویر از بازی Battlefield 4 منتشر شد;برج میلاد در کار نیست - گیمفا
یک تصویر از بازی Battlefield 4 منتشر شد;برج میلاد در کار نیست - گیمفا
یک تصویر از بازی Battlefield 4 منتشر شد;برج میلاد در کار نیست - گیمفا

یک تصویر از بازی Battlefield 4 منتشر شد;برج میلاد در کار نیست

مبین نعمت اللهی
۰۹:۴۰ ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
یک تصویر از بازی Battlefield 4 منتشر شد;برج میلاد در کار نیست - گیمفا

همانطور که می دانید,مدتی پیش اعلام شده بود که روایت داستان بازی Battlefield 4 در چین به وقوع خواهد پیوست که پس از راه اندازی وب سایت رسمی این عنوان شایعاتی زیادی مبنی بر روایت بخش کثیری از داستان در ایران مطرح شد که بسیاری معتقد بودند یکی از اماکنی که در ایران مورد کارهای عملیاتی هدف قرار گرفته می شود برج میلاد است که شرکت الکترونیک آرتز با انتشار یک تصویر دیگر از این عنوان خود تاکید کرد که هیچ برج میلادی در کار نیست.

دو شرکت EA و DICE به تازگی یک تصویر دیگر از عنوان شوتر خود منتشر نمودند که در این تصویر دقیقا نمایی از برج ها و ساختمان های موجود در چین “شهر شانگهای” به نمایش گذاشته شده است است و به زندگی واقعی مردم شباهت خاصی دارد,که پس از انتشار این تصویر کاملا مشخص شد که آنچه که گیمرها در وب سایت اصلی بازی Battlefield 4 یک شیشه ی بخار گرفته را پاک می کردند و در سمت چپ تصویر یک برجی ظاهر می شد,آن برج هرگز برج میلاد نبوده است بلکه برج تلویزیونی شهر شانگهای در پارک پودونگ با ارتفاع ۴۶۸متر بوده است.

سرانجام با تمام این اتفاقات,بازی Battlefield 4 در تاریخ ۲۶ مارس در مراسم GDC 2013 رونمایی می شود و یک تریلر فوق العاده از این عنوان به اجرا در خواهد آمد.

شما در ادامه میتوانید تصویر منتشر شده و تصویر واقعی را مشاهده بفرمایید:

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

یک تصویر از بازی Battlefield 4 منتشر شد;برج میلاد در کار نیست - گیمفا
یک تصویر از بازی Battlefield 4 منتشر شد;برج میلاد در کار نیست - گیمفا
یک تصویر از بازی Battlefield 4 منتشر شد;برج میلاد در کار نیست - گیمفا
یک تصویر از بازی Battlefield 4 منتشر شد;برج میلاد در کار نیست - گیمفا
یک تصویر از بازی Battlefield 4 منتشر شد;برج میلاد در کار نیست - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • dark punisher گفت:

    از اولش هم معلوم بود که تو ایران نیست .
    bf4 حتما میترکونه من شخصا عاشق cod هستم ولی بدجور منتظر این بازیم

  • mriman گفت:

    من نمیدونم نه تصویری از بازی منتشر شده نه تریلری اومده نه چیزی اونوقت شما بدجور منتظر این بازی هستید؟؟؟!!! :-/ ?:-)

  • ramin#x#.x گفت:

    دیشب رو سایت اصلی دیدیمش توی همون سایت به اکانت بتل ۳ خود وارد بشید یه dog tag میده بهتون به اسم من اونجا بودم فک کنم روایت بتل ۴ تو دل بتل ۳ خواهد بود.
    واقعا این شوتر برترین شوتره این نسله

  • من نه کار به cod دارم نه بتلفیلد ..فقط گرافیک بالا دوست دارم بتلفیلد۳ که عالی بود (فقط از لحاظ گرافیک) ببینیم اینو چه میکنه 😉

    ولی در کل معلومه cod بهتره :X-P:

  • amfa گفت:

    همیشه همین وضع بوده .هر سال که یه عنوان جدید از بتل یا مدال رونمایی میشه یه سری میگن این بازی بی نظیره استاندارد های سبک اول شخص رو تغییر میده و شروع میکنن به کال گیر دادن که گیم پلی تکراری داره گرافیکش عقب موندس ولی وقتی بازی عرضه میشه معلوم میشه که همون بتل یا مدال کل المان های خودشونو از ار کال برداشتن.امسال هم همینطوره وقتی توGDCیه نمایش از گیم پلی بتل نشون بدن یه سری اقاقیون شروع به گفتن این حرفا میکنن ولی نتیجه کار کاملا روشنه کال سلطانه سبک اول شخصه

    • ramin#x#.x گفت:

      واقعا جای تاسف داره که این همه ۰ کیلومتر داریم توی این سایت که فکر میکنن کد بهتر از بتل
      عزیزان مهمترین قسمت بازی های شوتر مولتی پلیره و مولتی بتل ۳ الان رو دست نداره هیچ وقت از روی بخش کمپین نمیکن فلان بازی با بازی رقیب بهتره با ید تر چیزهای موندگار مثل مولتی بیشتر مقایسه میشن نه مثل شما که با چهارتا صحنه سینماتیک از قبل تایین شده داستانی جو گیر میشید و کد بلک ۲ رو به عنوان برترین بازی ۲۰۱۲ انتخاب میکنید.
      من اعتیاد شدید به بتل مولتیش دارم روزی اگر خونه باشم حتما میمرمش ولیبا این حال هنوز بخش کمپینشو تموم نکردم
      لطفا خواهشا حتما در مورد چیزی که ندیدید و نخواهید دید و درک نخواهید کرد نظر ندید. کدوم بازیه که بهد ۲ سال ۶ گیگ اپدیت بده؟ dlc بده ساپرت لحظه به لحظه داشته باشه والا!!! فقط جلو دماغو نبینید شمایی که حالا یا نمیخوایی یا نمیتونی انلاین رو بچشی اینجور نظر ندید.

      • Artour-2198 گفت:

        از تو دیگه انتظار نداشتم ! این که بتل در قسمت مالتی فوق العادس شکی نیست ولی زمانی که تیم اصلی infinity ward بود و mw1 ,mw2 رو ساخت تو قسمت مالتی پلیر انقلاب شد به حدی که هر روز داشت تلفات میداد اون موقع DICE بچه بود که شاهکار bf bc2 زیر سایه ی mw2 له شد کاری ندارم یکسریا میگن bo قابل قبول بود . ببین داداش گلم اگه پول پرستی و حماقت اکتیویژن نبود الان ip bf نابود شده بود . من خودم عاشق مالتی بتلم و واسه نسخه ی ۴ دارم روز شماری میکنم ولی در کل کال به غیر از mw3 از بتل سرتره .

        اگه از حق نگذریم ea سروراش بینظیره و اکتیویژن و مخصوصا treyarch افتضاح .

        در آخر خدا کنه بتل ۴ این update های مسخرشو درست کنه 😐

        • ramin#x#.x گفت:

          اولا اپدیت ها کاملا بجاو برای بهتر کردن بازیه و بنده اصلا باهاش مشکلی ندارم الان حجم پوشه بتلم شده ۳۶ گیگ!!!
          دوما درسته MW1-2 تحرک خوبی در بخش مولتی داشتن ولی در همون زمن هم بتل مولتیش بهتر بود BC مولتیه اسطوره ای داشت همیچنین ویتنام و سری ۲ هزار اون زمان اصلا کد نمیدونست مولتی چیه.
          من یجورایی تمامی نسل ها رو به وضوح یاد دارم شاید خیلی از شماها بتل های قدیمی رو تجربه نکرده باشید ولی من کردم و میگم که همیشه بتل توی مولتی از کد سرتر بوده حرف امروزم نیست تجربه سالهای زیادی که پای گیم از دست دادم.

          • Artour-2198 گفت:

            خیلی جالب بود تو اولین نفری هستی که میبینم داری از آپدیت با حجم بالا استقبال میکنی . عزیزم وقتی یک بازی یا کنسول ضعف داشته باشه آپدیت میده خدارو شکر مدال بهتر شده بود . ببین تعداد پلیر های mw2 رو با bc مقایسه کن گوشی دستت میاد . من که خودم عاشقه بتلم یعنی کلا بیشتر از سینگل پلیر مالتی پلیر برام مهمه .

            البته بگم من بتل و توی psn بازی میکنم .

  • Best Gamer گفت:

    عشق است بتل
    ولی تو ایران بود بیشتر حال میداد 😀

  • alijoon گفت:

    برج میلادکجا بودبابا اصن توbf3هم برج میلاد نبود اون یه برج شبیه میلاد بود الکی شلوغش میکنن این یرانیا دنباله یه فرصتن
    اصن کاش بود حال بازی بیش تر بود میزدی میترکوندیش :rotfl:

  • angel گفت:

    زور بیخودیه به کالاف نمیرسه شاید تو گرافیک سرترباشه اما همه چی که گرافیک نیست

  • loord گفت:

    بتل خودشو بکشه هم به پا کال اف دیوتی نمیرسه…اصلا وقتی ادم کاپیتان پرایس رو میبینه با اون صدای خفنش مو به تنش سیخ میشه …. حالا هی بگین بتل اووووف و بتل اووووخ…..پادشاه بازیای شوتر کال اف هست و میماند 😎 :inlove:

  • R3Z4 گفت:

    اگه mw4 بیاد battlefield به پاش هم نمیرسه call of یه چیز دیگس :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

  • amfa گفت:

    اقایی ۱۰۰ کیلومتر که بخش مولتی بتل رو عالی میدونید میتونید چند تا از تفاوت های عمده اونو با مولتی کال بگید که ماهم بدونیم این تفاوت چیه؟؟؟؟بتل ۳ اصلا چیزی نداشت که بخیم بهش بنازیم از داستانش شروع کنیم که یه داستان سیاسی و پیش پا افتاده است که اصلا ارزش تامل نداره و سعی در تخریب ایرانی داره ویا حتی یه تحقیق ساده نکرده بون که بفمن ایرانیا به اول اسماشون ال نداره چه برسه به این که اسم بد من داستان رو بزارن البشیر.در مورد گیم پلی که بحثی نیست و همه میدونن که ۹۰٪المان های بازی از روی کال برداشته شده.گرافیک هم که به لطف انجین عالیFROSTBITE2نمایش عالی داره و بحثی در میان نیست.مولتی ها هم نباید با هم تفاوت خاصی بکنی.
    حتی بازی هایی مثل HALOکه که مولتی پلیرش الگو شده واسه بازی های اول شخص هم به داستان و محتوای گیم پلی اهمیت میده ولی بتل چی؟؟یه شبیه ساز جنگ با کمی چاشنی هیجان با یه داستان سیاسی و البته گرافیکی سرسام اور که حداقل نصف فروشی که به دست به دست میاره به خاطر تبلیغات و جو سازی های قبل عرضه بوده .
    ادم خوبه به محتوای چیزی که واسش اماده کردن هم دقت کنهمن قصد تخریب کسی یا چیزی رو ندارم ولی بتل و مدال تاو قتی که قصد تقلید داشته باشن زیر کال اند

    • ramin#x#.x گفت:

      از قبیل شما میگن نوب
      شمایی که چیزی رو تجربه نکردی جز خط داستانی چیزی نگو
      من ۲۵۰ هزار تومان پول دادم بتل گرفتم که مولتی پلیر بازی کنم نه داستان چون به لطف گیمر هایی مثل شما dice مجبور شد داتان رو بچپونه تو بازی وگرنه بتل بازی مولتیه
      چیزهایی که بتل داره و کد نداره:
      یک شبیه ساز جنگ واقعیه
      استفاده از تمامی امکانات مپ موتور ماشین دیوار سنگ و…
      سرورهای فوق العاده قوی که به پینگ ۳۰۰ میلی ایران دیدم که اجازه بازی کردن بدون لگ وتاخیر رو میده.
      استفاده از ریز ترین امکانات یک اصلحه نسبت به سایر سلاح ها مثلا رپید AK47 تا GS المان و نحوه بستن اپشن ها بروی اون ( بستن چراغ قوه برای کور کردن در جنگ های رو در رو تفاوت داره با همدیگه)
      و از همه مهمتر واقعی بودن بازی و مبتنی بر واقعیت بودنش ضربان قلب میزان تحرک استرس و غیره که برای شما که تجربه نکردی درک کردنش دشواره
      من تنها بازی که برای ۳۶۰ اوریج گرفتم هیلو ۴ هسته و مقایسه این دو اصلا هیچ ربطی به هم نداره و راه نداره مونم چطوری به ذهنت رسید سبک هدف و تحرکات دو گیم کاملا متفاوته و از نظر واقعی بودن بازم بتل سرتره
      خواهشا در مورد چیزی که نمیدونید نظر ندید. دیروز دیش اینترنتم موتورش خراب شده بود یکی از دوستامو اواردم تعمیرش کنه بعد پای کامپیوتر بتل ۳ رو نشونش دادم عینا گفت بهم من فک میکردم کد بهتره و بتل خوب نسیت اینا کجای بازی بودن ماندیدیم.
      خودم بشخصه هیچ میلی به رفتن کمپین بازی ندارم و هنوز تمومش نکردم چون بتل بازی بزرگ مولتی پلیره نه کمپین ( میتونی چک کنی برو سایت battlelog.battlefield.com و یوزر منو ببین : Ramin-Ras
      واقعا جای تاسفه که به هر دلیل این سیل عظیم گیمرانمون از وجود چنین اسطوره ای توی نسل هنوز با خبر نیستن

      • ... گفت:

        به استاد …من که هروقت با تو بتل رو بازی کردم اخرش دیدم یک پیام فرستادی نوشتی «خخخخخ» 😥 اونم چرا به خاطر اینکه من تو دو ساعت یک نفر رو کشتم تو دیگه اول شدی لول…ولی خداییش گفتم کلا ادم صلح طلبی هستم..لول…ولی حالا بزار بگم امیداورم بتل۴ بخش سینگل نداشته باشه وگرنه ارزش بازی پایین میاد شک نکن برنامه ما رو ترک نکن…چون در طول تاریخ هیچ بازی شخصیت پردازی و داستان پردازی کال اف رو نداشته…بتل باید با همون بخش ملتی راه خودشو بگیره و بره :دی…اگه من حتی یک درصد هم شک داشتم با بتل ۳ شکم برطرف شد …چون بتل ۳ یک بازی خیلی بزرگ بود ولی بخش سینگل یک بخش با مشکلات خیلی زیاد و فجیع بود که ارزش بازی رو خیلی پایین اورد من واقعا تعجب می کنم که وقتی دایس یک بازی به این بزرگی رو ساخته این هوش مصنوعی وسط بازی چی می گفت …داستان پردازی کلا تعطیل …بازم می گم دایس باید بخش سینگل رو بیخیال بشه …و برگرده به گذشته :دی …

  • kaveh-67 گفت:

    مهمترین بخش یه بازی …داستان و شخصیت های اون هستند که بتل در این زمینه ر….
    با انجین افتضاح……….. :no: :no: :no:
    کوجیما چی میسازه :inlove: اینها در چه فکری هستند………… :rotfl:

  • angel گفت:

    همه رو گفتی amfa دیگه چیزی واسه ما نذاشتی ای شیطون :yes: 😀

  • به نظرمن اگر دایس به چند نکته توجه کنه می ترکونه!!!!
    ۱-شخصیت پردازی خوب و به یادماندنی مثل mac tavish و cpt.price
    ۲-به کاربردن از اهنگهای حماسی مثل mw2 (اهنگهای فوق العاده ی هانس زیمر بزرگ)
    ۳-سخت تر کردن بازی
    ۴-اضافه کردن حالت co-op افلاین (که به فروش بازی خیلی کمک می کنه)

  • zoroastrian گفت:

    @amf : کال خیلی وقته زیر بتل رفته و بالا نمیاد … بتل .۳ و مدال عالی بودن . هستن .. سایتای معروف با پول گرفتن . مدال رو کوبیدن . والا بلا هیچی نبود .. الکی بهش ۹ دادن .. :no:

  • zoroastrian گفت:

    منظورم کال اف جدید بود .. که الکی بهش نمره دادن :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:

  • دوستان توجه داشته باشید:
    “در صورت سیاسی شدن,و وارد شدن بحث ها به جاهای نامناسب کامنت دهی در پست های اطلاعات موجود در خصوص بازی Battlefield 4 بسته خواهد شد پس لطفا یک مقداری مراعات کنید…”

    • BATTLEFIELD گفت:

      کجای بحث سیاسی هستش داره ثابت میکنیم بتلفیلد تک بوده و هست
      اکتیویژن با اون موتور تاریخ مصرف گذشته(بانجی) باید تشریف ببره بازی آتاری بسازه الان دور دوره Frostbite هست

      • ... گفت:

        بانجی ؟! انجین کال اف IW هست و همین انجین تو زمان خودش خدا بود و اینم بگم که موقعه ای که این انجین فرمانروایی می کرد فراسبایت۱و حتی یک ونیم هیچی به حساب نمی اومدن در ضمن فک. نمی کنم که خبر نداشته باشید که اکتیویژن در حال ساخت تکنولوژی جدیدش هست همین الان هم چند تا تصویر خیلی جالب از تکنولوژی جدید این کمپانی هست پس دیگه خیال نکنید که دکتیویژن برای نسل بعد هم از همین انجین استفاده می کنه و یکی از دلایلی که انجین اکتی با فراسبایت ۲ قابل مقایسه نیست اینه که این انجین از ابتدا برای نسل بعد بهینه سازی شده بود و خود دایس هم رسما گفت که فراسبایت در اصل برای نسل بعد ساخته شده و در نسل بعد هم خبرس از انحین جدیدی نخواهد بود (به خاطر غلط املاایی هم ببخشید موبایل اومدم) ولی در کل تو قدرت فراسبایت شکی نیست و من خودم به شخصه خیلی منتظر رونمایی از انجین جدید اکتی هستم :دی

  • ... گفت:

    فراسبایت خدای انجین های بازیسازیه حالا dice مطمنا قدرت این انجین رو با بتل ۴ نشون میده. رامین تو هم حرفات درسته بتل ۳ خدا بود ولی فقط بخش چند نفره…امیدوارم dice فکر رغابت با کال اف رو حد اقل با بخش سینگلش از سرش بیرون کنه و به طور کلی برگرده به زمان گذشتش تا لااقل هرکی می خواد نمره بده دیگه بخش سینگل رو نبینه و به نظر من رامین درستمی گه بخش ملتی مهمترین بخش یک بازیه حداقل نظر من که اینه 😀 …و مطمنا فراسبایت هم یکی از یهترین انجین های نسل بعد خو خواهد بود :دی مخصوصا برای تکنولوژی ساخت انیمیشنش و البته نورپردازیش …ولی خدایش انریل انجین یه چیز دیگست الان با GPRS اومدم :beatup:

  • GODGAME گفت:

    اکتیویژن استاد خراب کردن بازی هاست+ کپکام. یک موردش COD:BO2 بوده که به عقیده ی من گرافیکش از COD:BO1 و MW3 کمتر بوده. و این اواخرم بازی walking dead:SI بوده که یک فاجعست. اما حدس من اینه که بتلفیلد۴ نه تنها گرافیک بهتری از MW4 داره بلکه گیم پلی بهتری هم داره.

  • GODGAME گفت:

    اکتیویژن استاد خراب کردن بازی هاست+ کپکام. یک موردش COD:BO2 بوده که به عقیده ی من گرافیکش از COD:BO1 و MW3 کمتر بوده. و این اواخرم بازی walking dead:SI بوده که یک فاجعست. اما حدس من اینه که بتلفیلد۴ نه تنها گرافیک بهتری از MW4 داره بلکه گیم پلی بهتری هم داره. چون بازیش تو چینه یک طعم دیگه داره. 😉

  • amfa گفت:

    اون بالا دو تا کامنت گزاشتم درباره جو قبل عرضه بازی صحبت کردم منظورم همین بود حالا بازی میاد معلوم میشه چه کردن.اگه مدال خوبی بودEAمنتقدین مجبور نمیکرد تا عرضه بازی نقدی منتشر نکنن

  • با حرف دوستان موافقم ی گرافیک داشت اونم تو پی سی اصلا ی آهنگ که بیشتر نداشت خودشو راحت کرده بود شخصیت پردازی هم که ۰ چهارتا سرباز بودیم ی داستان سیاسی تکراری ی بازی پر از باگ آنلاینشم بازی نکردم مثل مدال ی بازی ی نواخت ی چند تا صحنه اکشن نذاشته
    فقط کال آف

  • FARDAD.MG13 گفت:

    خب خدا رو شکر تو ایران نیست!!

  • ALI گفت:

    ایول تو ایران نیست :yes: :yes: :yes: :yes: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: 😀 😀 😀 😀 :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

  • darksiders II گفت:

    تو ایران حالش بیشتر بود 😀 :yes:

  • سلام.
    بنده خودم با آقای raminxxx کاملا موافقم.
    از همین الآن میگم که battle 4 آشوبی در بازیها به وجود میاره که همه بازیهای دیگه رو نابود میکنه و به زیر میکشه و بالاترین فروش را نسبت به بازیهای دیگه خواد داشت.
    دوستانی که میگن کال بهتره،باید گفت یه زمانی بهتر بود , شرکت فقط ea و بازی فقط باتل که با بقیه شوتر ها فرق داره و مطمئن باشید که کال هم شاید در این نسخه جدیدش یکم موفق بشه ولی چه از نظر آنلاین و singleplayer به هیچ عنوان به پایه باتل هم نمیرسه.
    شما برید مولتی battlefield bad company 2 رو چک کنید تا ببینید که مولتی به چی میگن.واقعا که mw3 مولتیش افتضاح بود.

  • کلا از برجای این شکلی خششون میاد! :evilgrin:

  • KRATOS.n1 گفت:

    هر دو شون عالین… ولی مولتی بتل حرف نداره…فقط کافیه یک با سیستم مناسب بازی کنید به خصوص دی ال سی armored kill ,end game … اون وقت دیگه عمرا ازش دل بکنید … اگر دل کندید خودتونو به پزشک معرفی کنید :laugh: (شوخی) 😀

    این که مولتی کال او بهتره یا بتل کاملا سلیقه ای هستش…. :disdain:

  • mehrdad486 گفت:

    آقای amfa پسر خوب من چیزی که از کامنت هات متوجه شدم اینه که شما کلا سبک اول شخص رو با کال شناختی !
    زمانی که EA بازی مدال ۱ رو برای PS1 عرضه کرد همین کال(که سازنده های همین مدال شروع به ساختش )کردن اون زمان وجود خارجی نداشت!
    من خودم مولتی پلیر کال مدرن ۲ نزدیک به ۱۲۰۰ ساعت بازی کردم همین طور مدرن ۱ ولی از مدرن ۲ به بعد این سری کلا مرخص شد .
    در ضمن پدر سبک اول شخص شوتر بازی هایی نظیر wolfenestion .quack.Doom که استاد کارمک طراحی و ساختن هست ! پس خواهشا بهترین شوتر رو نچسبونید به کال! یکم تحقیق کنید در مورد بازی مورد علاقتون !از روی فن بازی هم این حرف هارو نزنید!امیدوارم MW4 بیاد که فن هاش خوشحالتر بشن! موفق و پیروز باشید!

    • Artour-2198 گفت:

      شما کاملا درست میگی خود شما زیبا تر از مپ فاولا توی مدرن ۲ جایی دیدی اصلا چرا اینو میگم شما به مد های کالاف توجه کن متوجه میشی که ۹۰% بازی های مالتی اول شخص از کال تقلید میکنند . درسته که مپ های بتل epic هستند و سروراش بهتره ولی تعداد طرفداراشونم مقایسه کن .

      البته بنده فقط از نظر مالتی پلیر مقایسه کردم و عملا به سینگل پلیر این دو اصلا علاقه ای ندارم .

  • amfa گفت:

    کی به کی میگه نوب.حالا رفتی ۲۵۰ دادی بازی دلیل خوب بودنش نمیشه.بتل همزمان به mw3اومد شما که خیلی به مولتی بتل علاقه داری برو تو یوتیوب بزنbattlefiled3 multyrlayer vs call of duty modern warefare3 multy player.یه سری ویدیو میاد که توسط منتقین gamespotوIGNدرست شده وبه مقایسه این دو بخش بازی های میکنه .شما برو ببین MW3چند تا مد جدید معرفی کرده بعد بتل اومده همون مولتی قبلشو با گرافیک بیشتر برگردونده.شما فکر میکنید کال فقط به خاطر کمپینش محبوبه؟واقعا جای تاسف داره که هنوز یه سری اینقدر کهنه فکر میکنن .واسه اطلاعتتون میگم طبق اون امری تو سال۲۰۱۱ گرفته شدی تنها۳۷٪گیمرا فقط برای بخش داستانی این عنوان رو بازی میکنن وبقییه به خاطر بخش مولتی بازیه.شما که انقدر مولتی بتل رو عالی میدونی یکم به تعداد طرفدارای دو طرف دقت کن .ایران هم حساب نکن برو ببین خارج چقدر طرفدار داره.ادم باید کلیت قضیه رو نگا کنه مثلا اگه تو یه بازی چراغ قوه ببندی که طرف مقابل تو نبرد رو در رو کور بشه دلیل خوب بودن اون بازیه.شما فکر میکنید چند نفر از گیمرا به بخش داستانی اهمیت نمیدن که شما داری میگی دایس بخاطر ما بخش داستانی گزاشته تو بازی؟حتی منتقدین هم اول بخش داستانی و کمپین رو ارزیابی میکنن بعد میرن سراغ مولتی حالا شما که یه گیمر ساده هستید جای خود داره.
    من منکر خوب بودن مولتی بتل نیستم ولی هنو خیلی مونده تا به کال برسه.

  • amfa گفت:

    اقا مهرداد من کاملا حرف شما رو قبول دارم که کال۱ بال تقلید از سری مدال ساخته شد ولی هر چقدر به سمت حای امدیم جهت این تقلید از سمت مدال از کال تغییر کرد مثلا همین چند نسخه اخر بازی های EAکه برای رقابت با کال ساخته شده توجه کنید.عده زیادیBATTLEFILED DABCOMPANY2 تقلیدی واضح میدونن یا همونس سکانس ابتدایی بتل۳ که دارن از بلک برن بازجویی میکنن یه تقلید واضع از بلک اپس بود.مرسی موفق باشید

    • ramin#x#.x گفت:

      یه نگاه به اکانت استیم بنده بنداز:
      armyofdarkness2010
      تمامی سری های کد رو دارم و لول های mw2-3 رو نگاه کن در یک کلام اشغالن اشغال خود بازی بتل ۳ ۴۰-۵۰ تومن بیشتر نیست ولی ۲۰۰ هزینه پرمیومه مطمئن باش اگه ارزشش رو نداشت اینقد هزینه نمیکردم شما هنوز اول راهی مونده بفهمی دنیایی بتل چیه همون بد کومپانی ۲ مولتیش از بلک اپس۲ که تازه اومده هم بهتره هنوز گرافیک اون سرتر تمام ویژگی های ۳ رو کمتر داره و…
      شما همونجور که گفتم فک مبکنم به زور ۱۸ رو پر کنی و هنوز جا داری تا بفهمی که چقدر در اشتباهی فقط اکانت استیم بنده رو ببین به اندازه نصف گیم هام پول کد دادم و واقعا پشیمونم الان که به گذشته نکاه میکنم
      واقعا جوک زشتی گفتی بد خندیدم خواهشا ۴۰-۵۰ تومن بتل ۳ اوریج که نیست بگیر مولتیشو ببین تا بفهمی چه حرف خنده داری زدی ( بتل مونده برسه به کد) خخخخخ
      کاملا برام واضح شد که عمرا درک کرده باشی اصلا مولتی پلیر چیه و تو کف صحنه های دراماتیک و سینماتیک کدی هنوز
      نمیگم حرفه ایم ولی عمو خیلی کار داریو برو برا کسی فن بازی دربیار که نفهمه یا ندونه هیچ نمیگم اکانت استیم و اکانت اوریجین بنده : Ramin-Ras گویایی همه چیر هست.

  • amfa گفت:

    جالبه حرفای قشنگی میزنی خلاقیتت خوبه قشنگ از خودت در میاری.شما که هنوز بخش کمپین بازی رو تموم نکردید نیاید اینطوری تز بدید که اره این بازی خیلی عالیه.حالا نمیدونم واقعا نمیدونی یا خودتو زدی به نادونی که حداقل ۸۰٪از مد های بتل از روی کال اقا.شما فکر میکنی دلیل فروش بالای این بازی از زمان عرضه تا زمان عرضه نسخه بعدی چیه؟شاید دو سه هفته اول تب تاب بخش داستانی باعث میشه که بفروشه ولی سایر هفته های چی؟؟؟؟اگه مولتی بتل انقدر خوبه پس چرا تو هم بیشتر تورنومنت های مطرح بازی یاhaloیاcodرو به عنوان هسته انتخاب میکنن؟؟؟؟
    من نمیتونم حالیت کنم تا خودت نخای نمیفهمی.

    • ramin#x#.x گفت:

      نمیفهمم چرا دارم وقتمو تلف میکنم
      ببین بچه جون زمانی که کد فقط تک نفره بود بتل فقط مولتی بود و این یعنی کد از اون تقلید کرده من کار به این ندارم چون برام مهم نیست برای بنده کلاس کار مهمتره تا تقلید و غیر تقلید
      با این حرفا فهمیدم شما اصلا مولتی باز نیستین که میگی بتل از کد کپی کرده:
      ۱- بتل زود تر از کد مولتی داشته
      ۲- تنها مدی که کد و بتل شبه هم دارن team dead match و این مد در بتل کم طرفدار ترین مده و مد هایی که بتل داره و محبوب ترینش کانکوسته که یه مپ واقعی وبزرگ ( کل مپ های کد رو بزاری رو هم نصف یه مپ کانکوست نمیشه ) که دو جبهه با تمامی تجهیزات سلاح سنگین ماشین الات سنگین و سبک و…. درگیرن
      مد پر طرفدار بعدی ایر سوپلای هسته که ویژه خلبان ها هسته و جنگ هواییه
      مد سوم کپچر سریع با موتوره و در اخر گان مستر و در انتها تیم دد متچ چند مد دیگم هسته که حضور ذهن ندارم
      عمو جان کمتر چرت و پرت بگو تو اصلا مولتی به عمرت زدی که میگی اینا کپی همن؟ از کد mw1 رو همرو بنده اورجینال دارم چه تغییر کردن؟ بتل خدای ابتکاره
      در کل بچه جون شما که فن کدی مهم نیست چی میگی مهم اینه شما الان حال زمان mw1 منو داری که بعد بتل رسیده بودم به یه جنگ کوچک تو مپ کوچک و بسته و فیس تو فیس و فک میکردم دیگه رو دستش نیست و بتل شکست خوردست نه عمو میری خیلی میری و در اخر به این نتیجه میرسی که اکتویژن داره میچاپمون و …
      خلاصه هنوز تجربه نداری و نکردی مولتیو فک میکنی همچیو میدونی در صورتی هیچی نمیدونی یعداحرف منو میفهمی الان نه.
      این راه تورو من تا تهش رفتم دوباره برگشت طرف بتل
      فقط همین جملت برا من کافیه: بتل مونده هنوز تا به کد برسه
      در ضمن من بخوام داستان بازی کنم میرم کالف میرنم و بعد دیسکشو میفروشم به مشتری میره و تمام ولی چیزی که ماندگاره و میمونه مولتیه و من مطمئنم شما هنوز . از مولتی رو درک نکردی به هر دلیل از اواتارت پیداست
      من هیلو رو هم میرم وتنها بازی اوریج من برای ۳۶۰ه ولی بتل چیز دیگست و هنوز هم داستان بتل رو تموم نکردم و روزی ۱-۲ ساعت خونه باشم بازیش میکنم بتلو پس این چرت و پرتاتو برای کسی بگو که نفهمه یا ندونه ( کد یا هیلو هسته بله خیلی حرف جالبیه)
      و نتیجه گیری: کد برای بچه ها و کسایی که جوگیر چهارتا صحنه سینماتیکن و میخوان یه مولتی ضعیف و نزدیک رو داشته باشن
      اما بتل برای افردایه که کمی به بلوغ گیمری رسیدند و دیگه ۴ تا صحنه از پیش تعیین شده ارضاعشون نمیکنه در نتیجه کسی که از کد به بتل کوچ میکنه شایت توی ۲ ساعت یه مسابقه جمعا ۱۰ نفر نکشه چون یه بازی پروفشناله نه بچه بازی و بدو بدو مثلا کسی که سرباز پیادست بیاد کلاسشو تعیین کنه ( دکتر – ساپورت – مهندس ) کسی که ماشین بر میداره : تانک – جیپ ( ۵-۶ نمنه جیپه) – موتور چهار چرخ یا موتور معمولی
      خلبان : هلیکوپتر ( باری یا کبری جنگی )یا جت که انواع دارن
      این یه جنگ کامل و تمام عیاره
      پس برو با کدت خوش باش کرک کن داستانشو برو حال کن بعدها خواستی مولتیشو بگیر بعد ۱-۲ سری میفهمی حال نمیده و اگر شانس بهت رو کنه بتل مولتیشو تجره کنی میفهمی از چه دنیایی عقب بودی نه بیای بگی که داستانشو نرفتی داستان بتل اصلا مهم نیست مهم مولتیه داستان برای از قبیل شماست که کمی گول بخوریدو فروشش بره بالا حرفه ای ها پرمیوم میگیرن.

      • سلام آقا رامین.
        خسته نباشید.
        بعد از اینکه اسنایپر رو تو مولتی بتل ۲ (۲۰۱۰) با پینگ بالای ۴۰۰ برداشتم و مشغول شکار شدم فهمیدم مولتی یعنی باتل.
        ببخشید یه پیام خصوصی براتون فرستادم بی زحمت یه نگاه بندازین.(از فروم)

  • amfa گفت:

    باشه قبول من میرم با کد تو هم برو با مولتی بتل پسر ولی وقتی بتل ۴ عرضه شد با هم یه بحث اساسی میکنیم ببینیم بازم طرفداری میکنی.
    با گوشی اومدم شارج ندارم جوابتو بدم

  • Shiraz گفت:

    اونایی که فرق BF رو با COD نمیدونن معلومه چه گیمر هایی هستن … واقعا هنوز نفهمیدین BF شاهکار سبک شوتر اول شخصه؟ خیلی بده واقعا یه شاهکار رو با یه بازی فوق مزخرفی مثل COD مقایسه کنین… آقای رامین شما دیگه چرا م؟ درسته که تو مولتی پلیر BF هیچی رقیبی نداره و همه دیگه میدونن اما تو سینگل پلیر هم CoD به پای BF نمیرسه… اونایی که میگن BF کپی Call of هست معلومه هنوز سنشون به سن قانونی نرسیده … چرا با این نظراته مزخرفتون اعصاب آدما خورد میکنین.. خدایی نحوه راه رفتن تو COD انگار مورچه ها که پشت هم راه میرن … یه بار این دوتارو کنار هم بازی کنین میفهمید چی میگم… صدا گذاریو داشته باشید اون موقع میفهمید یه شاهکار علاوه بر گرافیک بالاش به صداگذاری خوب هم نیاز داره که تو BF به خوبی میشه حس کرد … واقعا یه شبیه ساز واقعی جنگ رو با COD که یه حالت فانتزی بیش نیست مقایسه کردید؟ … نه میدونین مشکل کجاست مشکل اینجاسن که اکثر گیمر های ما بچه هستن هنوز فرق شبیه ساز با به بازی فوق مزخرفو نمیدونن تا یه صحنه سینماتیک میبینن جو زده میشن … وگر نه زشته که بیاید بگید که BF شاهکار بازی های سبک خودش با COD یه بازی فوق مزخرف و تکراری که ازMW1 تا MW3 هیچ تغیری نکرد فقط صحنه سینماتیک اضاف کردن اما یه BF bc 2 و BF3 ارزشش بیشتر همه قسمتای COD هستش از همه لحاظ … البته اینو اونای که ۲-۳ سال گیمر شدن و اونایی که هنوز یک بار مولتی بازی نکردن نمیدونن … تا چند سال دیگه وقتی همه بازی ها به نت نیازمند شد اونموقع فرق شاهکار با یه بازی آشغال سینماتیکو همه میفهمن :yes:

  • Shiraz گفت:

    اونجایی که میخواستم بگم آقای رامین شما دیگه چرا ؟ منظورم این بود شما دیگه چرا وقت خودتو تلف میکنی از BF براشون میگی؟ کسی که به شاهکار بازی های شوتر (Battlefild) میگه کپی از یه بازی تکراری مزخرف تا تهشو بخون دیگه چقدر بچگانه فکر میکنه … اون عزیزی که میای میگی بخش سینگل بخش سینگل … یا نت درست حسابی نداری که بخوای وارد دنیای اصلی بازی ها بشی ( مولتی پلیر) یا واقعا نمیخوای بدونی بخش سینگل ( کمپین ) واسه بچه هاست یا فقط یه اضافه واسه بازیهاست که سرگرمی بازی رو ببره بالا … حالا یه سوال یه بازی وقتی بخش سینگلشو تموم میکنی ؟ فوقش چند روز طول میکشه؟ ۵ روز ، ۱۰ روز؟ ۱ ماه؟ بلاخره تموم میشه مثلا من خودم بخاطر مشغله هایی که داشتم بازی Daed Space 3 رو تقریبا ۱ ماه شد تموم کردم … خب وقتی بازی تموم شد در بخش سینگل اونوقت چی؟ دوباره بازیش میکنین؟ نمیشه که یه بازی رو همینطوری رهاش کرد؟ میشه به نظر شما ؟ یعنی ۱ روز بشینی بخش سینگلشو بری بعد بزاریش کنار؟! نه عزیز من اصل یه بازی بخش مولتی پلیر هستش … مولتی پلیر های COD خدا شاهده خدا وکیلی یه بار برو نگاه کن این MW3 رو مخصوصا حالت بهم میخوره … سرور های اکتیویژن که اینقدر مزخرف هستن که وقتی با Ping 90 و زیر ۹۰ میام باز هم قاط میزنه … مولتیشم چیه ؟ هیچی بعضی موقع ها با کامپیوتر بازی میکنی … ۲ تا گروه میشی بعد یه جنگ سر سری زارتی هم میمیری … بابا برو یکم نگاه کن جایی مولتی پلیر BF بعد بیا کامنت بزار حتی بخش سینگل هم BF بهتره راه رفتن سربازارو یکم ببین شلیک کردنشونو ببین … پریدن صدای پا هوش مصنوعی دشمن .. گرافیک ، صدا گذاری همه اش بهتر از COD بوده اصلا cod چیزی نداره بعد میای میگی کپی بوده …؟ برو داداش برو که هرکی PC و Xbox و PS بگیره گیمر نیست … :yes:

    • ramin#x#.x گفت:

      دمت گرم حرف دل بنده رو زدی من نمیخوام تعریف کنم ولی یچی حدود ۲۰ و خوردی ای ساله گیمرم و تقریبا تمام نسل ها رو بیاد دارم و به جرئت میگم شوتر بهتر از یتل ۳ نیست
      حالا چرا میگم کمپین رو بازی نرکدم چون برام جذابیت نداره با هوش مصنوعی بازی کنم بیش از اندازه ساده و قابل پیش بینه در مقایسه با بازی کردن با ۶۴ نفر توی یه مپ بزرگ با هوش واقعی و کیفیت عالی
      الان که DLC اند گیم هم اومد با حجم ۴۲۰۰ مگ و اپدیت بازی با حجم ۶.۴ گیگ پوشه بتل من حجمش شده ۳۶ گیگ حدایی کدوم بازی رو میشناسید که از ۱۵-۱۶ گیگ ساپورت بشه اپدیت بگیره به این حجم برسه؟
      دوست عزیز خوشحال میشم بیکاری باهم بازی کنیم اد کن بنده رو : Ramin-Ras

  • چرا خودتونو اذیت میکنید؟
    .
    .
    .
    یه کلام بگید بازی باتل با کال اصلا قابل مقایسه نیست.
    .

    کال رو باید با بازیهای معمولی دیگه مثل halo و Bioshock و… مقایسه کرد.
    .
    کال یه زمانی خوب بود و حالا اسم درآورده(چون یه بازی برای بچه های زیر سن بلوغ)
    بیشتر دوستان تا میبینن بازی راحته و تیرمیزنی و میری جلو، یه دوتا صحنه سینماتیک هم داره محبوب میشه و اسم درمیاره.
    b bc2 = call of duty series

یک تصویر از بازی Battlefield 4 منتشر شد;برج میلاد در کار نیست - گیمفا