شرکت مایکروسافت همچنان به دنبال جذب استودیوهای جدید است - گیمفا
شرکت مایکروسافت همچنان به دنبال جذب استودیوهای جدید است - گیمفا
شرکت مایکروسافت همچنان به دنبال جذب استودیوهای جدید است - گیمفا
شرکت مایکروسافت همچنان به دنبال جذب استودیوهای جدید است - گیمفا

شرکت مایکروسافت همچنان به دنبال جذب استودیوهای جدید است

شایان کریم زاده
۲۳:۱۵ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
شرکت مایکروسافت همچنان به دنبال جذب استودیوهای جدید است - گیمفا

شرکت مایکروسافت طی چند سال گذشته چیزهای بسیاری را برای اولین بار در سهام خود جای داده است و بین راه اندازی تیم‌های جدیدی مانند (انشتیو)The Initiative، خرید استودیوهای بزرگی مانند آبسایدن (Obsidian Entertainment) و نینجا تئوری (Ninja Theory) و ایجاد موارد نسبتاً کوچکتر مانند Undead Labs و Compulsion بسیار فعال بوده است. در قسمت بازی‌ها، آن‌ها مطمئناً تیم اول جناح خود را به طور قابل توجهی تقویت کرده‌اند و اگر اظهارات اخیر مایکروسافت در حال انجام است به واقعیت بپیوندد، آن‌ها به زودی برنامه‌های غافلگیرکننده‌ای خواهند داشت.

در واقع ، اخیراً ، در گزارش مالی سالانه‌ی خود (از طریق کلوبریل در توییتر) ، مایکروسافت پیشنهاد کرده است که آن‌ها همچنان به سرمایه گذاری در استودیوهای جدید ادامه دهند. آن‌ها ابراز داشتند:

ما همچنان در استودیوهای جدید بازی و محتوا سرمایه گذاری می کنیم تا نقشه راه در خلق سری‌های جدی خود را گسترش دهیم و از سازندگان جدید محتوا استفاده کنیم.

مایکروسافت به‌طور بالقوه می تواند دیدگاه‌های خود را برای کسب فرصت‌های آینده تنظیم کند ، اگرچه این خبر در حال حاضر بیشتر یک احتمال  است. احتمالاً نقاط متفاوتی برای اتصال وجود دارد. به عنوان مثال، گزارش ها در اواخر سال گذشته حاکی از آن بود که آنها علاقه‌مند به خرید یک استودیوی لهستانی بودند  و تیم بلوبر (Bloober)  که اواخر با آن‌ها همکاری می‌کردند می تواند در میان کاندیداهای این ماجرا باشد.

فیل اسپنسر (Phil Spencer) ، رئیس بخش بازی‌های رایانه‌ای شرکت مایکروسافت همچنین در گذشته در مورد دستیابی به یک استودیوی آسیایی برای تقویت استودیو‌های مایکروسافت برای Xbox Game Studios و جلب حمایت بهتر از بازارهای آسیا صحبت کرده است. در همین حال ، گزارش‌های اخیر مایکروسافت را در میان یکی از پیشگامان برای دستیابی به بازی‌های بخش بازی‌سازی برادران وارنر مورد هدف قرار داده است، اما اظهارات اخیر WarnerMedia نشان می‌دهد که ممکن است این اتفاق نیفتد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شرکت مایکروسافت همچنان به دنبال جذب استودیوهای جدید است - گیمفا
شرکت مایکروسافت همچنان به دنبال جذب استودیوهای جدید است - گیمفا
شرکت مایکروسافت همچنان به دنبال جذب استودیوهای جدید است - گیمفا
شرکت مایکروسافت همچنان به دنبال جذب استودیوهای جدید است - گیمفا
شرکت مایکروسافت همچنان به دنبال جذب استودیوهای جدید است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    خرید استودیو برای مایکروسافت حیاتی هست به نظر من و احتمال میدم شاید چند استودیو خوب دیگه هم به جمعشون در فواصل زمانی مختلف اضافه بشه ….. خب خیلی خوبه که به استودیو های کوچک تر و خلاق فرصت عرض اندام داده بشه در حقیقت به نفع همه و ویدیو گیم هست مخصوصا که مایکروساف الان به عنوان ناشر خیلی با تجربه تر و بهتر شده و البته احتمال سوپرایز هم داره مثلا یه استودیو بزرگ بخره و یا نابغه استخدام کنه
    .
    .
    .
    # ترول نکنیم

    • Kaneko گفت:

      بشینه استودیو های خوب بیان جذبش شن(کپکام.راکستار.کونامی :rotfl: :rotfl: ).تنها امید من به ماکرو هل بلیده.

    • aliboostani گفت:

      دقیقا ، خرید این استودیو های کوچک واقعا به صرفه تر هستن هزینه کمی برای خریدشون صرف میشه و به جاش میشه گسترششون داد و بسیار میتونن عملکرد عالی داشته باشن استودیو هایی که احتمال خریدشون زیاده

      Asobo Studio
      Bloober Team
      Smilegate
      Dontnod Entertainment
      Moon Studios
      MDHR Studios
      Bohemia Interactive
      Dynamic Pixels
      Playdead
      GSC Game World
      Image & Form Games
      Ebb Software
      Iron Galaxy
      INTERIOR/NIGHT

  • Ninja Theory گفت:

    استودیو عالی تاسیس کن(The Initiative و turn 10 و playground و coalition)
    استودیو عالی بخر(ninja theory و rare و obsidian)
    استودیو عالی تعلیم بده(bungie و epic games و lionhead)
    احسنت بر این شرکت بی همتا و دوست داشتنی
    ای کاش استودیو های بسته شده ای مثل lionhead و ensemble هم در جمعمان بودند:cry:

  • Mr.tur گفت:

    جذب استودیو های جدید برای تولید کارتون :rotfl:
    فکر نکنم ماکرو فنای عزیز انحصاریه گرافیکی ببینند. بهتره امیدشون به شرکتایی مثل راک استار باشه تا یه شاهکار گرافیکی مثل رددد ۲ رو براشون بزنه :laugh:
    فکر کن با ۵۰۰ میلیون دلار اونم با یه استودیو باتجربه یه کارتون تولید کردن دیگه چه برسه به شرکتای تازه تاسیس و یا با هزینه های بسیار کمتر.(این ترول نیست حقیقته)
    به نظرم ماکرو پولشو بده به سونی که بازی تولید کنه .سوده فروشش هم هرچی شد نصف نصف :laugh:
    خودش هم از عرضه کنسولای بازی بکشه کنار (اخه چقدر میخواد شکست بخوره) :laugh:
    تمام 😀

  • lastofus2 گفت:

    ۱۰۰ تا استودیو هم بخره مهم نیست وقتی بازی هاش با ۵۰۰ میلیون دلار گرافیکش در حد نسل ۷ هستش.هر موقع یک بازی در حد گاد آنچارتد هورایزن زیرو دان و … و صد البته در حد نسل بعدی مثل لست ۲ داد با هم صحبت میکنیم

    • Star1 گفت:

      متاسفانه هیلو تاخیر خورد و باید منتظر رونمایی از گرافیک جدیدیش باشی – بودجه ۵۰۰ میلیونی هم یه شایعه بود دوباره برو منبعتو چک کن – شما باور کردی gta و رد دد زیر ۳۰۰ میلیون بودجه داشته باشن بعد یه شوتر ۵۰۰ تا؟
      بعدشم Microsoft Flight Simulator از نظر گرافیک مث بولدوزر از رو لست ۲ رد میشه.
      گرافیک هواپیما ها رو با اون ماشین های وسط بازی لست ۲ مقایسه کن تا به حرف من برسی.

      • pegasus گفت:

        اخه میترسم موقع مقایسه باز vip اجاره کنین
        آخه مرد حسابی شبیه سازو با بازی مقایسه میکنی؟

      • Microbsoft گفت:

        چرا حرف بیخودی میزنی تا همین قبل اینکه گرافیک افتضاح هیلو مشخص بشه هیچکدوم از شما نمیگفتید بودجه ۵۰۰ میلیون دلاری شایعه هست ولی حالا که میدونید بازی خراب کرده بودجه ۵۰۰ تا شد شایعه :no: اتفاقا بودجه بالایی پشت هیلو هست ولی چون سازنده هاش یه مشت افراد کارنابلد هستن که حتی نتونستن گرافیک بازی میان نسلی رو در حد یه بازی نسل هفتی در بیارن وقتی گرافیک بازی این باشه دیگه ببین داستانش یا گیمپلی چقدر مشکل داره اون مشکلاتی که ما تو تریلرش دیدیم با ده سال تاخیرم چندان پیشرفتی ایجاد نمیکنه چه برسه به یک سال :laugh: اون mfs هم یه بازی شبیه ساز وابسته به اینترنته با سرعت نوره تازه جزئیات خاصیم نداره گرافیکش اصلا مالی نیست بازی قبلی این استودیو هم یه تقلید ناشیانه از لست بود :no:

      • Psycho0172 گفت:

        خدایا
        همون رو بیار ۲ تا خلبانش رو تفنگ بده دستشون باهم بجنگن بعد اگه همون گرافیکو داشت
        بعضیا یه چیزایی میگن…
        عزیز جان اون شبیه سازی مگه چه چیز سنگینی داره رندر میکنه که محبور بشه از گرافیکش بزنه؟
        یه هواپیما روندن اونقدر کار نمیکشه از سخت افزار که یه صحنه فایت با ۳ ۴ تا دشمن تو لست ۲ میکشه
        اصلا خود رندر یه آدم میدونی چقدر سخته؟
        اصلا اینارو ولش
        بیا یه آدم با زاویه دید سوم شخص بزار تو همون گیم
        همون گرافیکو داره بازم؟
        راستی اگه این Microsoft نبود و Sony بود بازم همینو میگفتی؟
        آخه یه شبیه ساز انقدر قمپز در کردن داره؟
        آها راستی یادم نبود شما همون کاربری هستی که یه چرتی میپرونی بعدش پودر میشی تو زمین دیگه هم پیدات نمیشه جواب بدی
        هیچی داداشم هیچی
        شما خوش باش

        • Devil گفت:

          به لست ۲ قابلیت vr بده ببینم میتونه رندر کنه 😐 میدونی برای vr کردن یه بازی چقدر باید گرافیک و جزییات رو بالا برد ؟ تا حالا نیمه جان vr رو پلی دادین بفهمین گرافیک لست پیشش فقط یه جوکه ؟ بازیهای vr ساختنشون خیلی سختره .

          • Psycho0172 گفت:

            Wtf
            هلف لایف الیکس رو میگی؟
            خدایی داداش گرافیک اون از لست بالاتره؟
            واقعا؟
            لست داره رو ۱٫۴ ترافلاپس اجرا میشه
            اون داره رو pc رندر میشه
            مثل این میمونه بیایی بگی ردد رو آخرین جزعیات و گرافیک رو ۲۰۸۰ti و core i9 و فلان گرافیکش پیش لست ۲ جوکه
            در ضمن داداشم ولی خدایی یا من دارم اشتباه میکنم یا نمیدونم واقعا ولی خدایی جزعیات لست از alyx بیشتره

    • halker گفت:

      چه جالب نمیدونستم بازی ای که هنوز نیومده داری براش تصمیم میگیری-خوب شد تاخیر خورد که رو بازی کار کنن و دهنتو بسته نگه دارن ولی دهن فنو بویی مثل تو رو(ترولر) نمیشه بسته نگه داشت، در هرصورت ترول میکنی
      اون ۵۰۰ م هم فعلا شایعه، چون مایکروسافت هنوز تایید یا تکذیب نکرده

    • Iliya گفت:

      انجین اختصاصی‌ شون هم انقد خرج نداشته
      ۵۰۰ میلیون رو برای دستینی ۲ هم میگفتن

    • the boy گفت:

      شما هر موقع فورزا گرفتی دستت بیا اینجا حرف بزن اووکی ؟؟؟ هر موقع یهشوتر اول شخص حسابی داشتی بلند شو بیا هر موقع یه بخش انلاین درست و درمون پیدا کردی بلند شو بیا مسخره بازیه منم بلدم هر موقع یکی از بازی هاتون متا ۹۷ گرفت وخی بیا ادمه بدیم این اخرین ترول من من بود
      فکر نکنم بچه ۱۴ ساله ای بیش باشی چون اگه تو با این نوع حرف زدنت و تفکرت ۳۰ ساله گیمیری من خودم ۲۰۰ ساله گیمیرم

  • امیدوارم یا استدیوهاییو بگیره که باهاشون سابقه همکاری داره
    یا‌ به جای خریدای بی مورد…دست به پرورش استعدادا بزنه..

    • Ninja Theory گفت:

      دوست من چند تا از اون خرید های بی مورد رو بگو
      حتما یمخوای به undead labs و compulsion اشاره کنی
      ببین این دو تا استودیو خریدشون به نطرم خیلی خوب بود
      برا اینکه کلی ایده و نوآوری داشتند ولی حمایت و بودجه نداشتند، الان میتونند به بهترین شکل به کارشون ادامه بدهند

      • هیچ کدوم از استدیوهای خریداری شده توسط ماکرو بیهوده نبوده…من همچین حرفی نزدم…اصلا اعتقاد ندارم که استدیویی بد باشه…اما…یکی گرافیک بازیاش خوبه..یکی گیمپلی بازیاش خوبه…یکی داستانش….یکی هم پکیج کامله
        من منظورم این بود که استدیویی که توو مسیر سیاست ماکرو نیستشو نخره…چون فقط باعث هدر رفتن نبوغ اون استدیو میشه..برعکسشم هست…
        در کل امیدوارم ماکرو بترکونه..
        یه کااااااااش بزرگ در مورد ماکرو دارم..اما نمیگم…چون محکوم میشم.

  • M_A.REZAIE گفت:

    خداییش نباید نینجا تئوری را میخرید من با hellblade عشق کردم. درسته سر dmc خیلی فحششون دادم(البته بیشتر تخصیر کپکام بود) و خب انقدر hellblade خوب بود که از خیر dmc گذشتم. به نظر من بهترین بازی ۲۰۱۷ همین بازی بود. یکی از خوب های نسل ۸.

    • Sackboy گفت:

      آره، منم سر این یکم حالم گرفته شد. ولی خب یکی از خوبیای مایکرو برای ما PS فنا اینه که اگر کنسولشم نخری، بازم می تونی بازیاشو رو PC، یا بعضا حتی جاهای دیگه تجربه کنی. البته با این شرط که این نینجا تئوری، همون نینجا تئوری ای باشه که قبلا بود و مسیر خودشو پیش بره و رویکرد سرویس محور مایکروسافت، DNA بازی های نینجا رو به هم نزنه!

    • Sajad Fiction گفت:

      داداش یه سر به ۲۰۱۷ بزن
      زلدا
      ماریو آدیسی
      هورایزن
      پرسونا ۵
      نیر اوتوماتا
      و……
      اونوقت هلبلید متا ۸۰ بهترین بازی سال؟؟؟
      البته سلیقست ولی واقعا بد سلیقه ای دوست عزیز

      • Dark_Mahdi گفت:

        داداش M_A. REZAIE خوبه گفته به نظر من بهترین بازی سال ۲۰۱۷ هلبلید هست.

      • M_A.REZAIE گفت:

        هل بلید داستان سراییش حرف نداشت. از تمام بازی های اون سال داستانش یک سر و گردن بالا تر بود. اگه اشتباه نکنم حتی جایزه تاثیرگذار ترین بازی سال را گرفت. موسیقیشم که حرف نداشت خصوصا قطعه هلا. گیم پلیش چالش برانگیز و جذابی داشت. تنوع محیط و دشمناشم حرف نداشت. مدت زمان بازیم تقریبا ۵ تا ۷ ساعت بود اما به خاطر یه جمع بندی برای داستانش یه دوبار باید تمومش میکردیم.
        هل بلید یک دستاورد خیلی خوب و عالی برای نسل هشتم بود اینکه چیجوری این مشکلات روانی را به علاوه روایت داستانی که با شکستن خط داستانی اون را سرهم کردن و چیجوری توی یک داستان جدا گذاشتنش.
        تنها مشکل بازی هل بلید این بود که مستقل بود. اگه مستقل نبود و مثل بعضی از استدیو ها فقط اسم در کرده بود یا انحصاری بود اون وقت دیده میشد. اون وقت همه ازش تعریف میکردن.

      • البته اگه hellblade بازی کرده باشی میفهمی که یه بازی عالی بود چرا که به نظر من تماما جدید بود چون که پروتوگونیست(سنوا) به دلیل داشتن پارانویا در هر زمان و از هر طرف چندین صدای مختلف میشنید که بدلیل کیفیت بالای صدا من فک میکردم یکی پشتمه با اینکه تمرکز زیادی رو اکشن نداشت ولی سیستم مبارزه جالبی داشت مخصوصا ایویدش و صدا پیشگی عالی همه اینا در حالیه که بازی از یک استودیویی که معروف ترین بازیش و تنها بازی شناخته شده توسط اکثریت تا اون زمان dmc بود البته از کسی که بازی رو انجام نداده و نظر میده انتظار زیادی نمیشه داشت چون اگه بازی کرده بودی قطعا اینارو نمیگفتی چرا که کسی که gow دوست داشته باشه ننمیشه از hellblade بدش بیاد بدلیل تجربه میگم

    • Mr Dewitt گفت:

      Hellblade خوب بود ولی بهترین بازی ۲۰۱۷ نبود

  • mhmteam گفت:

    باید آسوبو رو بخره بزرگترش کنه بازی های داستان محور خوبی میتونن بسازن

  • Microbsoft گفت:

    بیچاره اون استودیو هایی که زیر مجموعه مایکروسافت میشن همشون تبدیل میشن به سازنده های درجه سه که بازیشون نهایتا متای ۶۰ میگیره مایکروسافت نابودگر استعداده برعکس که سونی استعداد میسازه و اونارو گسترش میده تا شاهکار بسازن 😎

شرکت مایکروسافت همچنان به دنبال جذب استودیوهای جدید است - گیمفا