رایت گیمز در حال کار برروی یک سیستم جدید برای تغییر پوستهها در Valorant است
بازی Valorant پس از اتمام فاز بتا کار خود را رسماً آغاز کرد و محبوبیت بالای آن سبب شد تا استریمرهای زیادی در پلتفرم توییچ به تجربهی این عنوان بپردازند. با این حال، بازیبازان خواستار تغییر یک بخش هستند که در واقع به پوستههای بازی مربوط میشود.
از زمان عرضهی Valorant، رایت گیمز (Riot Games) به سختی در حال بهبود بازی و رفع برخی مشکلات مانند تغییر سیستم رتبهبندی و مقابله با متقلبها بوده است. اما علی رغم تلاشهای تیم توسعه دهنده، این بازی تیراندازی اول شخص هنوز هم ایراداتی دارد که لذت تجربهی آن را کاهش میدهند. همانطور که ابتدا گفته شد، بازیبازانی که اکثر به دنبال شخصی سازی در بازی هستند، از سیستم انتخاب و تغییر پوستههای بازی رضایت ندارند.
اگر با سیستم پوستههای Valorant آشنایی ندارید، باید اعلام کنیم که برای آزاد کردن تمام پوستههای یک باندل خریداری شده، بازیبازان باید آنها را با استفاده از امتیازهای Radianite در یک سیستم مبتنی بر سطح بدست آورند. پس از این کار، بازیبازان باید هر سلاح را ارتقا دهند تا پوستهی Valorant آن را آزاد کنند. با ارتقای پوستهی سلاح، ظاهر آن نیز تغییر میکند. اما برخی بازیبازان ممکن است ظاهر سطح پایین یک پوسته را نسبت بهظاهر جدید آن بیشتر ترجیح دهند. مشکل اینجا است که سیستم فعلی تنها به بازیبازان اجازه میدهد تا ظاهر پوستهی خود را به نسخهی سطح بالاتر آن تغییر دهند. این یعنی شما نمیتوانید یکی از پوستههای سطح پایین را به عنوان ظاهر سلاح خود استفاده کنید.
با توجه به اطلاعات منتشر شده، رایت گیمز بازخورد بازیبازان را دریافت کرده و به دنبال اضافه کردن گزینهای جدید برای تغییر دادن سطح پوستهها است. با این حال، توسعه دهندگان توضیح دادند که پیادهسازی این ویژگی ممکن است زمان ببرد و به همین خاطر، آنها در حال حاضر نمیتوانند زمان مشخصی را برای اضافه شدن آن اعلام کنند.
با اینکه تغییر پوستهها برروی گیمپلی بازی تاثیری نمیگذارد و تنها جنبهی ظاهری و تزئینی دارد، اما قطعاً میدانید که بازیبازان زیادی به ظاهر خود در عناوین چندنفره اهمیت میدهند و پول خوبی را برای بدست آوردن پوستهها پرداخت میکنند.
بازی Valorant هماکنون به صورت رایگان برروی پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات