سیدی پراجکت رد: عنوان Cyberpunk 2077 تاکید زیادی برروی محیط تخریبپذیر دارد
تخریبپذیری بازی نقش مهمی برای تیم سازنده داشته است چرا که قدرت حقیقی سلاحها را به مخاطب القاء میکند. نه تنها میزان تخریبپذیری محیط به نوع سلاح بستگی دارد بلکه سطح هر سلاح نیز در تخریب تاثیر خواهد داشت. از طرفی هر کدام از آبجکتها و اشیاء طراحی شده واکنش متفاوتی به هر سلاح خواهند داشت.
سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red) قصد دارد بازی Cyberpunk 2077 را به اثری کامل تبدیل کند، نه تنها تلاش زیادی برای تعالی بخشیدن داستان، دیالوگها و شاخههای روایتی صورت گرفته بلکه از نظر گیمپلی، شاخههای مهارتی، رانندگی و تیراندازی نیز در سطح بالایی قرار دارد و هر ویدیو بهتر از نمایشهای قبل آن ظاهر شده است. تریلرهای تازه نشان میدهند بازی از نظر کیفیت فنی نیز در ژانر خود سرآمد خواهد بود. یکی از بخشهای مهم و مورد تاکید تیم سازنده تخریب پذیری محیط بوده است که قصد دارند هم از نظر کیفیت بصری خارقالعاده به نظر برسد و هم در گیمپلی تاثیرگذار باشد.
طراح ارشد گیمپلی، پاول کاپالا (Pawel Kapala)، در گفت و گویی با VG247، به این نکته اشاره کرد که استودیوی سیدی پراجکت رد تاکید بسیار زیادی برروی محیط تخریبپذیر بازی دارد به شکلی که وقتی بازیباز وارد مکان درگیری شد و با خشونت آن را به پایان رساند در پایان تیراندازی با نگاه کردن به اطراف خود عواقب تیراندازی و تاثیر آن برروی محیط یا همان آشوب به وجود آمده را مشاهده کند. کاپالا توضیح داد که تخریبپذیری شامل موارد بسیار زیادی میشود از اشیاء کوچکی مانند بطری و شیشهها گرفته تا اشیائی که برروی مکانیکهای مبارزه تاثیر بیشتری دارند. منظور از اشیاء با تاثیر بیشتر برروی مبارزات همان محلهای کاورگیری است که اکثراََ تخریبپذیر خواهند بود. به طور کلی در عنوان Cyberpunk 2077 تخریبپذیری یکی از ستونهای اصلی به حساب میآید. کاپالا در این باره گفت:
ما تاکید بسیار زیادی برروی محیطهای تخریب پذیر بازی خود داشتهایم. بازیبازان در این مبحث موارد مختلفی را تجربه خواهد کرد، از تخریبپذیریهای کوچکی میتوان به شیشهها و بطریها مختلفی اشاره کرد. هدف اصلی ما از تمرکز برروی تخریبپذیری این بود که بازیبازان پس از پایان تیراندازی آشوب به وجود آمده و تاثیر تیرهای خود را حس کنند و محیط به طور کامل از حالت اولیه متمایز و دگرگون شود.
اما تخریبپذیری فراتر از این میرود و به تخریبپذیریهای بزرگتر خواهد رسید. ما مواردی مانند محلهای کاورگیری تخریبپذیر را طراحی کردهایم. بنابراین ما میخواستیم که بازیبازان از سلاحهایی استفاده کنند که کاور دشمن را به کلی نابود کند و آنها را در خطر قرار بدهد. تمامی این تلاشها صورت گرفته تا بازیباز قدرت واقعی سلاح خود را حس کند. برای القای حس بهتر، گلولهها به طرز واقعگرایانهای در دیوار فرو میروند و یا این که پس از اصابت به فلز یا بدنهی اتومبیلها کمانه خواهند کرد. شما بازخود متفاوت اشیاء مختلف به گلولهها را مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال شلیک به لولهی آب با بیرون زدن آب همراه است و تمامی اشیاء به گلولههای شما و البته با توجه به سطح سلاح شما واکنشهای متفاوتی از خود نشان خواهند داد.
به لطف رویداد شب گذشتهی Night City Wire حالا اطلاعات بیشتری از Cyberpunk 2077 در دست داریم و میدانیم با چه اثری رو به رو خواهیم بود. آنها اعلام کردند که به طور کامل از سیستم مبارزات سلاح سرد راضی نیستند و به سختی برروی آن کار میکند. از طرفی طراح ارشد گیمپلی بازی در مصاحبهی خود با وبسایت VG247 اعلام کرد تیم آنها توانسته است یک تیراندازی لذتبخش را به ژانر نقشآفرینی وارد کنند و دشمنان به اصابت گلوله واکنش واقعگرایانه نشان خواهند داد. همچنین جزئیات زیادی از سلاحهای سرد و گرم بازی به اشتراک گذاشته شد.
Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان برای پلتفرمهای اکسباکس وان، رایانههای شخصی و پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد. نسخهی نسل بعدی در زمان عرضهی این کنسولها با بهبودهای گرافیکی مختلف در دسترس قرار میگیرد.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
نظرات
چه بازی بشه این
دیگه با این ک تریلراش عالیه ولی دارم می ترسم
چون خیلی دیگه داره از بازیش میگه
یاد days gone میوفتم اونم خیلی می گفت از بازیش
بعد اونایی ک دارن هورایزن بازی میکنن درایور گرافیک رو آپدیت کنن خیلی تاثیر داره من با rx 5704gb تغریبا ۵۰ فریم گرفتم رو الترا ولی هنوز مشکل پخش نشدن صدا کاراکتر ها هست
بهترین بازی سال که میشه هیچ!!!!!!!!! جالب توجه اینجا میشه! هیچ بازی ای حتی نزدیکش هم نمیشه برای شاخ شدن برای گوتی 🙂
باده نوشی که در او روی و ریایی نبود
بهتر از زهد فروشی که در او روی و ریاست
همه دوستان هدف شما رو در پست های قبلی متوجه شدن
پسته ی در بسته چون لب وا کند رسوا شد !!
مراقب باشین که مثل قضیه پسته نشین !!
خوبی حاجی؟!فازت چیه؟!بازی خوبیه ولی دیگه اقراق و بزرگنمایی هم حد داره.
مشکل من برای این بازی،قیمتش نیست،اینه که شابد نتونم خوب داستان رو بفهمم.چون هنوز تو انگلیسی خیلی حرفه ای نیستم.
شما هم این مشکل رو دارید؟
هر روز چند تا کلمه یاد میگرم،ولی نمیدونم چرا هرجا باید انگلیسی بخونم،فقط کلمه هایی میاد که تا حالا نخوندم
این بازی هم خیلی گسترده ست.
هنوزم که هنوزه میترسم ویچر ۳ رو با اون گسترده بودنش بازی کنم
ویچر که زیرنویس فارسیش اومده
اگر pc داری البته
یعنی دلم میخواد مسلسل بگیرم برم شیشه پنجره ها رو بترکونم بگم پهلوون اومده :laugh: عجب گان پلی خفنی داشت .
.
آقای کریمی یه سوال ، این بازی ۲۹ آبان منتشر میشه به نظرتون کنسول های جدید چند وقت بعد از این بازی منتشر میشن ؟ اگه کمتر از ۲۰ روز باشه این فاصله تجریش رو کنسول جدید واقعا دیدنی میشه :inlove:
.
.
#ترول نکنیم
قبل از عرضهی بازی. به نظر من همون ۲۹ ابان نسل بعد هم داخل بازاره و برای نسل بعد هم در دسترس قرار میگیره. اگر این اتفاق نیوفته نهایتا تا ۱۵ آذر نسل بعد عرضه میشه. کیفیت اصلی سایبرپانک اواسط ۲۰۲۱ با به روز رسانی نسل بعدی دیدنیه بنابراین کسایی که صبر دارن ۲۰۲۱ می تونن تجربه بهتری داشته باشن.
ممنون :rose: اگه قبل بازی کنسولا بیان که عالیه واقعا البته به روز رسانی خیلی دیر میاد پس فرقی هم نمیکنه که رو کنسول نسل هشتم یا نهمی بازیش کنیم من دیگه اونقدر صبر ندارم ، ممنون برای پاسخگویی
کیفیت اصلی روی pc میشا دید که ?:-)
بله اگر GTX 2080 TI با قیمت بین ۵۰ تا ۸۲ میلیون تومن داشته باشید کیفیت حقیقی رو میشه دید. که ری تریسینگ ساپورت می کنه. با کارت گرافیک های ضعیف ترم مطمئنا کیفیت بسیار خوبی میگیرین ولی خب ری تریسینگ فکر نمی کنم.
با این حساب یه سیستم فوق حرفه ای ۱۵۰ تومنی درمیاد که خب همچنان خرید کنسول های نسل بعد به صرفه تره
ری تریسینگ رو همین الان من روی ۱۰۷۰ اجرا کردم و دیدم چقدر تفاوت داره ولی تیک خیلی بدی داشت و نمیشد چیزی ازش فهمید .. بالا ۲۰۷۰ امتحان کردم ردیف ردیفه حتما لازم نیست ۲۰۸۰ تی ای باشه دوست گرامی مجبور نیستین که ری تریسینگ رو روی حالت الترا بزارین اونم تنظیمات داره داخل بازی کنترل اگر تست کرده باشین مگر اینکه منظور شما چیز دیگه ای باشه از ری تریسینگ
دمشون گرم از این همه لطف برای گیمرا ☺♡
دموی آخری واقعا جذبم کرد من قبلا گفتم با اول شخص بودنش مشکل دارم ولی با این دمو یه مقدار امیدوار شدم خیلی پیشرفت کرده هم گرافیکش هم گان پلیش هم قطع عضو حالا باید بیاد تا ببینیم چی میشه تا دسترو دستت نگیری همش حدسو گمانه
خیلی عالیه این شاهکار
واقعا دم فیل اسپنسر گرم که اسمارت دلیوری کرد و حالا ما روی سریز ایکس بهترین نسخه بین تمام کنسولها رو با گرافیک بالا و تخریب پذیری بی نظیر خواهیم داشت