نسخه‌ی انگلیسی رمان Death Stranding به‌زودی چاپ و منتشر خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی انگلیسی رمان Death Stranding به‌زودی چاپ و منتشر خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی انگلیسی رمان Death Stranding به‌زودی چاپ و منتشر خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی انگلیسی رمان Death Stranding به‌زودی چاپ و منتشر خواهد شد - گیمفا

نسخه‌ی انگلیسی رمان Death Stranding به‌زودی چاپ و منتشر خواهد شد

ابوالفضل مناف زاده
۱۴:۳۰ ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
نسخه‌ی انگلیسی رمان Death Stranding به‌زودی چاپ و منتشر خواهد شد - گیمفا

به دنبال موفقیت بازی Death Stranding در کنسول پلی‌استیشن ۴ و به‌دنبال آن برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی، به‌زودی شاهد چاپ و انتشار نسخه‌ی انگلیسی رمان این بازی خواهیم بود.

با این‌که بازی Death Stranding در ابتدای عرضه‌ی خود با نظرات ضد و نقیض مخاطبان و منتقدان روبرو شده بود، اما در این موضوع که این بازی یک عنوان کاملاً بی‌همتا است و هیچ‌کدام یک از جزئی‌ترین بخش‌های آن را هم نمی‌توان در بازی دیگری یافت شکی وجود ندارد.

همچنین، طبق اعلام سازندگان این بازی، Death Stranding عملکرد خوبی از لحاظ فروش برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ داشته است و اخیراً با عرضه‌ی آن برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز شاهد استقبال بسیار خوب دارندگان این پلتفرم و افزایش شهرت، موفقیت و درآمدزایی Death Stranding هستیم. در مجموع، این موارد باعث شدند که ساخته‌ی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) پای خود را فراتر از دنیای بازی‌های ویدیویی گذاشته و وارد قفسه‌های کتاب‌خانه‌ها شود و آبان ماه سال جاری جلد اول از نسخه‌ی انگلیسی رمان Death Stranding که شامل ۳۰۴ صفحه است منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است که پیش‌تر از بازی Death Stranding، یک رمان انحصاری برای بازار ژاپن و با زبان ژاپنی چاپ شد که تاکنون دردسترس مخاطبان سایر کشورها قرار نداشت. اما به لطف یکی از کاربران ردیت، پیش از اعلام رسمی ناشر این رمان، صفحه‌ی اختصاصی پیش‌فروش نسخه‌ی انگلیسی این رمان در فروشگاه آمازون رویت شد.

همانطور که اشاره شد، عملکرد بازی Death Stranding برروی رایانه‌های شخصی به قدری خوب بود که طیف مخاطبان این بازی را تا حدود بسیار زیادی گسترده نمود. از طرفی دیگر، شایعات فراوانی مبنی بر عدم رضایت سونی از فروش Death Stranding برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ وجود دارد. اگرچه، حتی موفقیت مالی احتمالی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی نیز ممکن است تا این موضع فرضی سونی را تغییر ندهد، اما این موضوع قطعاً به سود هیدئو کوجیما و این IP خاص خواهد بود. اما نکته‌ی جالب توجه این است که با ورود این بازی به پلتفرم رایانه‌های شخصی ، شاهد چرخش ۱۸۰ درجه‌ای نظرات بسیاری از کاربران و بازی‌بازان در مورد Death Stranding هستیم و بازی‌بازان در این ایام در شبکه‌های اجتماعی مختلف در حال ستایش استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) برای ابداع یک شاخه‌ی جدید از بازی‌های ویدیویی و ارایه‌ی یک جهان کاملاً نو و پر از رمز و رازهای مخفی هستند.

بازی Death Stranding، هم‌اکنون برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نسخه‌ی انگلیسی رمان Death Stranding به‌زودی چاپ و منتشر خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی انگلیسی رمان Death Stranding به‌زودی چاپ و منتشر خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی انگلیسی رمان Death Stranding به‌زودی چاپ و منتشر خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی انگلیسی رمان Death Stranding به‌زودی چاپ و منتشر خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی انگلیسی رمان Death Stranding به‌زودی چاپ و منتشر خواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • یک شاهکار هنری کامل…
    موسیقی های فوق العاده مثل BB’s theme و don’t be so seeious
    یک داستان فوق العاده احساسی،به شخصه سر چپتر آخر بازی (lou) موقعی که سم گفت آخرین دلویری هست و موسیقی BB’s theme تا آخر راه پخش میشد و اگر هم روی تاچ پد میزدی سم میگفت Im sorry lou به راحتی اشکم رو در آورد
    یک گیمپلی آرامش بخش و در عین حال بعضی مواقع کاملا استرس زا
    یک حس تنهایی و در عین حال connection یا همون اتصال با بقیه پلیر ها
    بعد از این بازی موسیقی BB’s theme خیلی معنی واسم پیدا کرد
    Lou هم که کنار potato (همون JJ داخل TLOU 2) از دید خودم بهترین نوزاد های صنعت ویدئو گیم هستن

    • بهتر بود این اثر یک فیلم سینمایی یا انیمشین رئال باشه تا یه گیم
      چون هسته اصلی یه بازی ویدیویی ، که مشخصه اسمش با خودش هست ، (بازی ویدیویی) این هست که شما بازی کنی و این
      مهم با گیمپلی محقق میشه که متاسفانه اصلا دث استرندینگ در این بخش جذاب عمل نمی کنه و به قول منتقد ign
      کوجیما در سری متال گیر از مخاطب میخواد که snake باشه ولی اینجا همشون رو به اجبار snail میکنه
      (مار-حلزون)
      بازی بار ها دوربین را عجیب و غریب می چرخونه تا مثلا هنرنمایی کوجیما در کارگردانی و ایجاد حس تعلیق را به رخ بکشه ولی در اصل قضیه به شدت ضعیف عمل کرده و مثل نقاشی هست که دم و سم اسب را خوشگل کشیده ولی بدنش رو نیمه کاره رها کرده و دوربین را مدام میبره سمت جای زیبای کار تا ضعفش رو مخفی کنه و بعد هم مدعی میشه این سبک جدیدی است که منتقدان غربی دوست ندارند.
      در کل گیمپلی بازی به قدری خسته کننده هست که هر کسی نمیتونه باهاش ارتباط بگیره.
      موسیقی و گرافیک بازی قابل قبوله و ایرادی ازش نمیشه گرفت.
      ولی در بحث داستان هم این حجم از پیچوندن مخاطب عجیبه واقعا…داستان خیلی سرراست تر و واضح تر میشه بیانش کرد
      هنر نیست بیایم یه داستان رو با سکانس های سینمایی و زاویه دوربین های غیر عامه پسند تلفیق کنیم
      هنر اینه داستان زیبا و پیچش داری را روون و بی دردسر تعریف کنیم تا مخاطب به بهترین شکل درکش بکنه مثل بایوشاک یا خیلی بازی های دیگه.
      به نظرم دث استرندینگ با کلمه “شاهکار” فرسنگ ها فاصله داره.شاید این لفظ برای متال گیر نسخه سوم اسنیک ایتر خیلی مناسب تر باشه.
      من دث استرندینگ را یک بازی معمولی می دونم.
      (نظر شخصی)

    • Emad-Martian گفت:

      DETROIT
      Death Stranding از نظر من هم شاهکار.
      هرکسی که واقعا بازی کرده و تا آخر رفته ازش راضی بوده. تو استیم ۹۴ درصد و تو استور پلی استیشن ۴٫۵ از ۵ امتیاز گرفته.
      کسی که فقط دنبال اکشن باشه و انگلیسی و ترجمه ش ضعیف باشه احتمالا از بازی خوشش نمیاد.
      این بازی کاملا به سلیقه من میخوره چون بازی های صرفا اکشن دیگه هیچ جذابیتی واسه من ندارن. بیگ وینر شدن و جوایز مختلف از مراسم ها هم خودش گویای همه چیزِ.
      اینایی که به بازی گیر میدن احتمالا هیچ کدوم از بازی های کوجیما رو بازی نکردن (شاید بجز فانتوم پین).
      متال گیر ۴ مثل یه فیلم سینمایی میمونه که بعضی وقتا آدم کنترل شخصیت رو بدست میگیره چون بیشتر بازی کات-سینِ. یکی از کات-سین های بازی بازی ۲۷ دقیقه و آخر بازی که ترکیب کات-سین و سکانس بدون بازی برای ۷۰ دقیقه بود! که این دو تا تو گینس ثبت شده!
      .
      متاسفانه هایپ زیاد و تصورات اشتباه از بازی به DS ضربه زد.

    • Rog strix گفت:

      کدوم گرافیک :rotfl: منظورت همون که وقتی دست دینا رو میگیره ۳۰ فریم و وقتی بازی اکشن میشه،۲۴فریم بزور میاره :laugh: اونم تو pro :rotfl: :laugh: حداقل حرف از گرافیک نزن،اومدو یکی پیدا شد pc و ps4 رو باهم داشت و بدونه گرافیک چیه :laugh:

    • G.LN گفت:

      داداش خودتو ناراحت نکن بزار تا میتونن با هر عنوانی و با هر بهونه ای لست دو رو بکوبن. هم من و هم شما و خیلیا که بازیش کردن میدونن که لست دو یک نسل جلوتر از هر عنوانی در این نسله. تا حالا هیچ بازی رو نکوبیدم و حتی از بازی مورد علاقه خودم که هورایزن هستش نگفتم شاهکاره یا بهتر ازش نیست چونکه من و شما میدونیم بهتر ازین بازی هست( هر چند نظر شخصیم اینه حتی از ویچر ۳ برام درگیرکننده تر بود) اما لست دو یه بازی فراشاهکار بوده و هست(حداقل بهتر ازش تو این نسل نیست).
      بازی مثل هیلو یا گیرز رو میکوبن درحالیکه از نظر من و خیلی های دیگه فوق العاده س.
      جالبیش اینه ردد ۲ که از نظر خودم حتی اون سال لیاقتش بیگ وینر بود رو یه جوری با گاد یا بازی های دیگه مقایسه میکنن که اسم راکستار میاد یاد هیترها میفتم، از کنار این کامنتها بایستی گذشت و اصلا نبایستی نگاشم کنیم.
      CDPR برای گیمرها ثابت شده س ولی وقتی اینا با طعنه مثلا سایبر رو با لست دو مقایسه میکنن که اصلا هیچ ربطی به هم ندارن، بعضی وقتا یه پست از سایبر میاد حوصله شو نداری نگاشم کنی.
      Ghost of Tsushima رو بهتر از لست دو میدونن نه به خاطر اینکه واقعا هر دو رو بازی کرده باشن بلکه به خاطر اینکه حرص طرفدارایی مثل من و شما رو دربیارن مثلا.
      قصدم توهین به هیچ کس نیست امیدوارم کسی به خودش نگیره اما یه گیمر واقعی هر بازی که عالی باشه رو هیچ وقت نمیکوبه حتی اکه ازش خوشش نیومده باشه. مولا من لست گاردین رو اصلا بازیش نکردم و حتی حوصله شو نداشتم بازی کنم ولی چونکه این همه ازش تعریف و تمجید شد هیچ وقت نکوبیدمش. یا فورزا هورایزن ۴ همه میدونن بهترین ریسینگ این نسله اما هر بار با مقایسه با گرند توریسمو( چه این نسل چه نسخه های نسل قبلش) باعث شدن حس نفرت به گرند توریسمو داشته باشیم.
      اساسین اودیسه به نظرم خیلی عالی ساخته شد اما هر بار میگن شیردوشی یوبی سافت، خداییش کجاش شیردوشیه که فرانچایز محبوب خودش رو کاملا تغییر داد. خداییش این همه مپ اودیسه بزرگه ببینید چه محیطی ساخته تو اودیسه. شخصا از اودیسه خیلی بیشتر از اوریجین خوشم اومد.
      نه من نه شما هیچ اهمیتی به هیترها نمیدیم( حداقلش اینه بازی مورد علاقه خودمون رو به هر حال میخریم و بازیش میکنیم) اما اخیرا بعضی کامنتها خیلی تاکسیک شدن.

    • Clara گفت:

      امید جان این طومار رو نوشتی برای کی برای چی؟ عزیزم وقت ت با ارزش تر از این چیزاس

    • آی دی پی اس ان بده تا بهت لیستی از بازی های سونی رو به همراه تروفیهاشون نشون بدم.

  • کوجیما باید تو کار فیلم و سریال هم بره چیزای خفنی میتونه بسازه مخصوصا همین بازی بنظرم سریالش خیلی بهتر از بازیای دیگه میشه که میخوان براش فیلم بسازن مثل my friend pedro 😐

  • یادمه خیلی وقت پیش، این ایده رو داشتیم که داستان بازی‌های خوبی مثل بایوشاک و… رو تبدیل به یک رمان بلند کنیم و با همون جزئیات ریز بنویسیم، خیلی چیز عجیبی توی ذهنم بود اما خب مشکل اینجاست که مخاطبین اکثراً کسانی هستند که خودشون بازی کردند؛ خیلی سخت میشه کسی رو به این صورت کشوند پای خوندن نوشته‌ای که قبلاً تجربه شده!!

  • Aegon8 گفت:

    این بازی هیچی نداشته باشه
    گرافیک اش فوق العادست

  • RAW99 گفت:

    یعنی اون تویست آخر بازی که میفهمی که کلیف واقعا کیه خیلی خفنه و به نظرم تاثیر گذار ترین قسمت بازی همون بخشه

    • کلیف جای خود دارد
      اسپویل
      .
      .
      ..
      .
      .
      .
      .
      .

      وقتی میفهمی تک تک شخصیتا از بیبی گرفته تا خود سم کی هستن جالبه
      وقتی ملودی سوت زدن اتفاقی سم تو مسیر و شعر خوندن کلیف (See the Sunset, World is ending) رو با هم مقایسه میکنی و عکس‌العمل بیبی رو میبینی شاخ درمیاری، اما در نقطه ی مقابل فقط درصد کمی متوجه این موضوعا و این ریزه کاری‌ها میشن

نسخه‌ی انگلیسی رمان Death Stranding به‌زودی چاپ و منتشر خواهد شد - گیمفا