سیدی پراجکت رد به طور کامل از مبارزات سلاح سرد Cyberpunk 2077 راضی نیست و در حال حاضر برروی آن کار میکند
هنوز زمان زیادی تا عرضهی عنوان محبوب Cyberpunk 2077 باقی مانده است و استودیوی سیدی پراجکت رد (CD Projekt RED) به سختی برروی مکانیکهای مختلف آن کار میکند اما با توجه به بیانیهی اخیر آنها بخش مبارزه با سلاحهای سرد (مثل کاتانا) همچنان کار دارد و یکی از قسمتهایی است که برروی آن تمرکر بیشتری دارند.
این منصفانه است که بگوییم در تریلر ماه ژوئن عنوان Cyberpunk 2077 یکی از محدود بخشهای ضعیف بازی که در سطح کیفیی بقیه قسمتها قرار نداشت، مبارزات با سلاحهای سرد بود. این بخش را میتوانستیم “ساده اما سرگرم کننده” تلقی کنیم به شکلی که ما را یاد سری The Elder Scrolls میانداخت اما در مقایسه با سایر جزئیات و کیفیت تیراندازی یا اتومبیلرانی روان، بخش مبارزات سلاح سرد چندان باکیفیت و منحصر به فرد به نظر نمیرسید.
خبر خوب این است که سیدی پراجکت از این مشکل آگاهی کامل دارد و در حال حاضر به سختی برروی آن کار میکند. آقای پاوِل کاپالا (Pawel Kapala)، طراح ارشد گیمپلی بازی، در مصاحبهای رسمی با وبسایت VG247 اعلام کرد که آنها در حال حاضر تمرکز خود را برروی این بخش گذاشتهاند. او در این باره توضیح داد:
ما چندین ماه تا عرضهی بازی فاصله داریم و من در حال حاضر برروی بخش مبارزات سلاح سرد (Melee) کار میکنم. ما زمان زیادی را صرف تمام عیار کردن آن کردهایم و در حقیقت باز هم به طور ۱۰۰ درصد از آن راضی نیستیم، مخصوصاََ در رابطه با کیفیت بصری بازخورد ضربههای سلاح سرد به دشمنها. بنابراین ما تمرکز خود را برروی این بخش خواهیم گذاشت.
میتوانم با خوشحالی بگویم که حتی در همین لحظه به کیفیت بسیار بهتری دست پیدا کردهایم و از نظر کیفی نسبت به تریلری که مشاهده کردهاید بهتر شده است. ما میدانیم این چیزی است که باید در آن به سطح “عالی” دست پیدا کنیم اما طراحی مبارزات سلاح سرد در یک اثر اول شخص به شدت سخت و طاقتفرسا است و ما با یک ماموریت ساده طرف نبودیم. مخصوصاََ که مهارت اولیهی ما کار برروی عناوین سوم شخص بود. بخش بزرگی از توسعهی Cyberpunk 2077 به طراحی سلاحهای سرد و انیمیشنهای آن اختصاص داده شده است.
اما تا چه میزان میتوان از سلاحهای سرد مانند کاتانای حرارتی استفاده کرد؟ خب باید به شما بگویم که بخش زیادی از این اثر را میتوانید تنها با سلاح سرد پیش ببرید اما طراح گیمپلی این عنوان به ما میگوید که اگرچه از نظر تئوری توانایی به پایان رساندن بازی تنها با سلاح سرد وجود دارد اما چنین رویهای بسیار سخت خواهد بود. وی در این باره گفت:
ما تاکید زیادی برروی دشمنهای بازی و وجودشان در دنیای آن داشتهایم. اگر شما بخواهید تنها با کاتانا به مبارزه بپردازید برخی اوقات با مشکل رو به رو خواهید شد. به عنوان مثال ممکن است در یک ماموریت دو تکتیرانداز پیش روی شما قرار گیرد و مطمئناََ اگر تنها با کاتانا بخواهید مقابله کنید، کار سختی را پیش رو خواهید داشت.
بنابراین شما باید در مورد نزدیک شدن به دشمنان و رویکرد خود فکر کنید. بله از نظر تکنیکی این امکان وجود دارد که تمامی ماموریتها را با کاتانا به پایان برسانید اما اگر یک هلیکوپتر را ببینید آیا با یک چاقو به آن حمله خواهید کرد؟ من چنین فکر نمیکنم. شاید این یک استراتژی خوب نباشد.
Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان برای پلتفرمهای اکسباکس وان، رایانههای شخصی و پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد. نسخهی نسل بعدی این اثر نیز در زمان عرضهی کنسولهای نسل بعدی در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت اما بر اساس بیانیههای قبلی تیم سازنده، به روز رسانی اصلی نسل بعدی که کیفیت را متحول خواهد کرد در سال ۲۰۲۱ منتشر میشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
انصافا آدم لذت میبره بعضی از این توسعه دهندههارو میبینه که با چه وسواس عجیب غریبی با محصول خودشون برخورد میکنن…
ویدیویی که توو مراسم دیدم بسیار عالی بود و قطعا بهترم میشه…
این بازی محکوم به ترکوندنه..امشب مشخص کرد که میترکونه
دقیقا :yes:
مطمئنم بعد این بازی اسم این استودیو کنار ناتی داگ و راکستار و سانتامونیکا ثبت میشه.بتسدا هم اسمش قبلا توی این لیست بود که متاسفانه خراب کرد.
سروش اسم استدیوهایی رو بردی که وظیفشون اعلان پیشرفت توو زمینهی گیمینگ به دنیا هستش…
انصافا کار با صلاح سرد تو بازیهای اول شخص سخته و کار زیادی میخواد.امیدوارم برطرفش کنن.
درسته این خط این نشون این استودیو یه روزی از ea و capcom و activision و konami هم ارزشش بالاتر میره نسل قبل به اندازه یه استودیوی عادی فعالیت داشت الان از یوبیسافت ارزشش بالاتره
یه استدیو مثل cdpr با اینکه بازی کامله و عالیه و هیچ حرفی در بهترین بودنش نیست بازم دنبال کمال گرایی هست
یه استدیو هم که اسم نمیبرم کلی بودجه گرفته توی چندین سال یه بازی ساخته در حد نسل هفت
اینه که یکی میشه بهترین کمپانی گیمینگ اروپا یکی هم فقط فخش میخوره
به خدا ویچر نیست بیخیال 🙁 الان اینم مثل کنکور عقب میندازن :pain: … اقا نخواستیم شمشیر چیه من تا آخر بازی نارنجک انداز دستمه جان عمت به خاطر دوتا شمشیر بازی عقب ننداز…. :beatup:
واقعا تو همچین گان پلی عمیقی گذاشتن کاتانا شهامت میخواد ، مطمئنم اخرش عالی در میاد
.
.
#ترول نکنیم
:yes:
این از اون قسمتهای بازیه که آرزو داشتم سوم شخص باشه.
gta یه رقیب مخوف پیدا کرده
وقتی نسخه آنلاینش بیاد ممکنه کاملا جایگزین gta v بشه
میشه گفت gta در ساله ۲۰۷۷ هستش که نسل نهمیه
بازی شهری خیلی کمه و به خصوص تو نسل ۸ که gta هیچ رقیب مناسبی نداشته
اتفاقا اصلا امکان نداره آنلاینش جای gta online رو بگیره.همونطور که red dead online جاشو نگرفت.میدونی چرا.چون ملت دوست دارن کشت و کشتار و انفجار راه بندازن بدون هیچ عواقبی.
مطمئنن نه به فروشش میرسه نه به نمراتش چرا چون gta خیییییییلییییی معروفه شما الان به هر کسی بگی میشناسه اما بکی سایبر پانک یا ویچر هیچی نمیدونن لامصب چند نسله دارن همش ازش نسخه جدید میدن تا gta 5 اومدیم هر بار هم اومده گوتی شده :-$
دیگه حالم از جی تی ای به هم میخوره.هی از این نسل به اون نسل پورت میکنن.بابا بسه دیگه :no: :reallyangry:
خدایی سلاح سردش ضعیف کار شده
داداش خوبه خدایی 😐 با توجه ب اینکه دوربین بازی اول شخصم هست واقا خوبه شما فک کن گاد او وارم با اون گیم پلی فوق خفنش اگه اول شخص بشه واقا چیز خوبی در نمیاد نمیخام مقایسه کنما کلا ینی میگم با توجه بع اینکه دوربینش اول شخصه واقا تمیز در اوردن تازه خودشون میگن بازم دارن روش کار میکنن پس بهترم میشه
Mahdi logical gamer
shadow warrior 2 و mordhau و mount and blade بازی کن می فهمی سلاح سرد اول شخص یعنی چی، انمیشین های سلاح سردش به نظرم مصنوعی و خیلی سریع بودن. حالا سیستم قطع اعضا مثل شادو واریور نخواستیم اما حس سلاح سرد به نظرم خوب منتقل نشده بود. به هر حال باید صبر کرد بیاد اون موقع میشه نظر نهایی رو داد
نه ضعیف کار نشده شما نقدت مسخرس اخه چه بازیی رو تجربه کردی تو این سبک که الان بهتر از اینه ؟ بر چه معیاری باهاش مقایسه کردی ؟میشه با همون لینک های مسخرتون بهم نشون بدید چی رو دارید با این مقایسه میکنید که بر اساسش این سلاح سرد ضعیف کار شده ؟بهتره بگی هنوز جای کار داره برا بی نقص شدن
این که مشکلات رو واقع منصفانه قبول میکنن و واسه رفعش تلاش میکنن زیباست.
تو DMC که باشمشیرش به سمت بمب هسته ای هم میره (کاملا منطقی و حساب شده از نظر فیزیک) اینا حتما بازیش نکردن
خوب معلوم اول شخص مبارزه با سلاح سرد خوب نمیشه فقط بدرد شوتر میخوره
والا منکه تاحالا بازی اول شخصی ندیدم که مبارزات با سلاح سرد یا نزدیک خوبی داشته باشه