فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا
فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا
فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا
فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا

فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد

سعید حلاجیان
۱۶:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا

کمتر از ۱۰ روز به انتشار بازی نقش آفرینی Mortal Shell باقی مانده و حال به تازگی فهرست اچیومنت‌های این بازی نیز منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

 دنیای سری سولز و یا حتی Bloodborne آنقدر اتمسفر خاص و جذابی دارد و انقدر گیم‌پلی این بازی‌ها با کیفیت ساخته شده که شاید سختی و چالش برانگیز بودن آن‌ها اصلا به چشم نمی‌آیند و با اینکه شاید بارها و بارها این بازی‌ها را تجربه کردیم و سخت‌ترین باس‌های آن‌ها را شکست داده‌ایم اما همچنان به دنبال محتوای بیشتری هستیم. قطعا اگر از طرفداران بازی‌های سولزبورن باشید، شما هم به مانند من همیشه اخبار مربوط به بازی‌های دیگری که در این سبک ساخته می‌شوند را دنبال می کنید و یا تمام تلاش خود را خواهید کرد تا هر طور شده این بازی‌ها را تهیه و آن‌ها را حتی شده بسیار کوتاه تجربه کنید. یک دلیل اصلی شاید این باشد که بسیاری از بازی‌بازان دوست دارند بیشتر و بیشتر خود را به چالش بکشند و علاقه مند هستند تا چالش های متفاوتی را تجربه کنند.

بازی‌های زیادی در سبک سولزبورن عرضه شده‌اند که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به Nioh 2 اشاره کرد. Nioh 2 با داستانی جذاب و گیم‌پلی عمیق به همراه باس‌های چالش برانگیز خود تا حد زیادی توانسته بسیاری از طرفداران سولزبورن را راضی نگهدارد. اما اگر بخواهیم نگاهی به بازی‌های کوچکتر و مستقل‌تری که در این زمینه به بازار عرضه می‌شوند نگاهی بیاندازیم، تعداد انگشت شماری را خواهیم یافت که بتوانند کیفیت و جذابیت سری سولز را تکرار کنند یا حداقل تلاش خود را در این زمینه به کار گیرند. جدیدترین نمونه عرضه شده به بازار Hellpoint نام دارد که اگرچه تا حدودی موفق بود اما باز هم نتوانست در حد و اندازه‌ها یک بازی سولز لایک ظاهر شود. پیشنهاد می‌کنم حتما نقد و بررسی بازی Hellpoint به قلم سعید آقابابایی را در وب‌سایت گیمفا مطالعه کنید تا کمی بیشتر با این بازی و گیم‌پلی آن اشنا شوید.

اما حتما می دانید که فاصله زیادی تا عرضه‌ی دیگر بازی استودیوی فرام سافتور یعنی Elden Ring باقی مانده است. بنابراین اگر به عناوینی که طی ماه جاری عرضه می‌شوند نگاهی بیاندازیم متوجه می‌شویم که یک عنوان سولز لایک دیگر یعنی Mortal Shell قرار است در ماه جاری عرضه شود. در این بازی در نقش شخصیتی قدرت‌مند، از خواب بیدار شده و خود را تنها در یک کشتی می‌بینید. سپس باید از آن جا خارج شده و به راز سرزمین‌های اطراف پی ببرید. ظاهرا به دلایل عجیب، بسیاری از انسان‌ها و حیوانات از بین رفته‌ و جمعیت کمی روی زمین زندگی می‌کنند. در این بازی سلاح‌های متنوعی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا از آن‌ها برای نابودی دشمنان استفاده کنید.

اگرچه این بازی از لحاظ گیم‌پلی شباهت زیادی به سری Dark Souls دارد اما نمی‌توان انتظار یک بازی تریپل A با کیفیت بازی های استودیوی فرام سافتور را داشت زیرا در این استودیو، صدها نفر برروی توسعه‌ی عناوین مورد نظر کار می‌کنند و این در حالی است که بازی Mortal Shell توسط یک تیم توسعه دهنده‌ی کوچک یعنی استودیوی کلد سیمتری توسعه یافته است. با این حال آن طور که از تریلرها و نمایش‌های این بازی پیداست با بازی نسبتا با کیفیت و چالش برانگیزی روبرو هستیم که می‌تواند برای مدتی علاقه‌مندان به سبک سولزبورن را سرگرم نگهدارد.

مسلما بسیاری از بازی‌بازان علاقه دارند تا در چنین بازی‌هایی تمام تروفی یا اچیومنت‌های آن را کسب کنند و به نوعی پلاتینیوم کردن یا کسب تمام اچیومنت‌های چنین بازی‌هایی برایشان بسیار ارزشمند است. بر همین اساس به تازگی فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

بخشی از اچیومنت‌های بازی مربوط به بخش داستانی و سکت باس‌های مختلف و چالش برانگیز بازی هستند. بازی دارای Shell‌های مختلفی است. Shell‌ها در حقیقت بقایای مبارزانی هستند که در میدان نبرد شکست خورده‌اند. به نوعی Shell‌ها حکم کلاس‌های متفاوت را دارند که شما می‌توانید در بازی بر اساس سبک مبارزه‌ی خود یکی از این Shell‌ها را انتخاب کنید. بخشی دیگر از اچیومنت‌های بازی مربوط به پیدا کردن تمام Shell‌ها بازی است. در نهایت سایر اچیومنت‌های باقی مانده نیز با فعالیت‌های جانبی به مانند کشتن تعدادی از دشمنان یا یافتن آیتم‌هایی خاص مرتبط هستند.

از آن جایی که بازی فاقد هرگونه بخش آنلاین از قبیل بخش چند نفره، کوآپ و یا PvP است بنابراین هیچ‌گونه اچیومنت آنلاین در میان فهرست اچیومنت‌های این بازی مشاهده نمی‌شود.

شما می‌توانید فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell به همراه تصاویر منتشر شده از این بازی را در قسمت پایین مشاهده کنید:

فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا  فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفافهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا

راهنمای کسب تمام اچیومنت‌های بازی Mortal Shell

  • درجه‌ی سختی کسب تمام اچیومنت‌های بازی: ۵/۱۰
  • مدت زمان مورد نیاز برای کسب تمام اچیومنت‌های بازی: ۵۰ الی ۶۰ ساعت
  • تعداد اچیومنت‌ها: ۲۵
  • تعداد اچیومنت‌های از دست دادنی (Missable) :  ندارد
  •  اچیومنت‌های گلیچ (مشکل دار): نامشخص
  • تعداد اچیومنت‌های آنلاین: ندارد
  • سخت‌ترین اچیومنت‌: نامشخص
  • آیا اچیومنت‌ مربوط به درجه‌ی سختی در بازی وجود دارد؟: خیر، می‌توانید بازی را برروی درجه سختی دلخواه تجربه کنید
  • حداقل تعداد دفعات مورد نیاز برای تجربه‌ی بازی جهت کسب تمام اچیومنت‌ها:  یک بار
  • امتیازی که از کسب تمام اچیومنت‌های بازی به دست می‌آورید: ۱۰۰۰ امتیاز
  • آیا امکان کاوش در دنیای بازی پس از اتمام مراحل داستانی وجود دارد؟ نامشخص
نام اچیومنتتوضیحات اچیومنت
Forever Aloneبازی را به گونه ای به اتمام برسانید که طی آن از  Shell استفاده نکرده باشید
Face OffHadern را در مرحله آموزشی بازی شکست دهید
Seeker of False Truthsتمام رازهای مخفی بازی را کشف کنید
Fun Guy۵۰ عدد قارچ را رد بازی جمع اوری کنید
Step Goalیکی از دشمنان بازی را با تله خرس از پای در آورید
Life is Sufferingبازی را در حالت Obsidian Dark به پایان برسانید
Brigand Life با مصرف Baghead به زندگی خود پایان دهید
Bars Tendedبا تمام آیتم‌ها آشنایی پیدا کنید
Flesh and Instinctاولین Shell را در بازی پیدا کنید
Is This a Sparta?یکی از دشمنان بازی را از ارتفاع به پایین پرتاب کنید
Bring the Glands Back to Meآیتم Gland را به dark Father بازگردانید
The Good Times are Killing Meنامشخص
Sugar Babyبیش از ۵۰ هزار Tar ( واحد پول بازی) در فروشگاه Vlas خرج کنید
Untarnishedدر مقابل ۱۰۰ حمله دفاع ( parry) کنید
You Seem Different…تمام انواع Shell در بازی را آزاد کنید
Different Kinds of Grishaتمام ورژن‌های مختلف Grisha را شکست دهید
Crossed the Thresholdبازی را به اتمام برسانید
Faded the FireImrod, the Unrepentant را در بازی شکست دهید
Martyr’d the MartyrTarsus, the First Martyr را در بازی شکست دهید
Tragic LossCrucix, the Twiceborn را در بازی شکست دهید
Felled the GlandfatherThe Unchained را در بازی شکست دهید
Nailed Itبا یک تیر دو نشان بزنید؛ دو دشمن را یک بار شلیک از سلاح balistazooka از پای در آورید
It’s A Meیکی از دشمنان بازی را با شمشیر فولادی از پای در آورید
The Nihilistانسانیت را رها کنید
Purrfectگربه‌ی Vlas را اهلی کنید

Mortal Shell قرار است در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ (۱۸ آگوست ۲۰۲۰ میلادی) با قیمت ۲۹٫۹۹ دلار برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا
فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا
فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا
فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا
فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست اچیومنت‌های بازی Mortal Shell منتشر شد - گیمفا