بهروزرسانی جدید بازی Mortal Kombat 11 شامل تغییراتی در شخصیتها خواهد شد
بازی Mortal Kombat 11 بهتازگی یک بهروزرسانی کاملاً جدید را دریافت کرده است که تغییرات زیادی را در این عنوان مبارزهای به همراه میآورد. بهروزرسانی جدید ۱٫۲۱ در همه سیستم عاملها موجود است و تغییرات خاصی را در شخصیتهای خاص و تواناییهای آنها ایجاد میکند. در کنار تغییرات شخصیتهای مختلف، بهروزرسانی جدید تغییرات Kombat League و برخی از تنظیمات گیمپلی کلی را برای Mortal Kombat 11 نیز به ارمغان میآورد.
بیشتر بازیبازان عمدتا به جدیدترین تغییرات شخصیتها علاقهمند هستند، زیرا هر تغییر میتواند تأثیر چشمگیری روی شخصیتها داشته باشد و آن را برای بازی رقابتی یا کاملاً غیرقابل اجتناب میکند. خوشبختانه ، بیشتر تغییرات شخصیتهای جدید Mortal Kombat عمدتا جلوههای بصری و برخی از تغییرات در خشونتها است، به این معنی که آنها تا زمان بهروزرسانی بعدی حرکات و تواناییهای خود را حفظ خواهند کرد. هر بازیباز رقابتی میخواهد بداند که آیا هر یک از تغییر کاراکترهای جدید به هیچ وجه بر ساختار اصلی آنها تأثیر گذاشته است، اما تاکنون بهنظر میرسد استودیوی ندرلم (NetherRealm) حداقل در حال حاضر بر روی تنظیمات شخصیتی متمرکز نشده است. حتی اگر برخی از جامعهی هواداران خواستار تغییر در شخصیتهای خاص هستند ، اما این در هر بازی مبارزهای بسیار طبیعی است. با هر بهروزرسانی، برخی از کاراکترها کاملاً ترکیب میشوند. در ادامه لیستی از تغییرات را شاهد خواهید بود.
شخصیت Cassle
اگر پهبادBL-118 انرژی در هر زمان و در شرایط مختلف متوقف شود ، حرکت سایر پهپادهای دیگر نیز غیرفعال میشوند.
شخصیت Cetrion
هیچ اثری از جلوههای تصویری بادهای مهلک باقی نمانده پس از نابود شدن آنها توسط موشکها بهطور ویژه تقویت نمیشوند.
شخصیت D’Vorah
Ovipositors این کاراکتر دیگر تحت هیچ شرایطی در طول گیمپلی از بین نمیروند.
شخصیت Erron Black
انیمیشنهای ناردستی که برای این شخصیت وجود داشت اصلاح شدند.
شخصیت Geras
The Break Down Brutality این شخصیت بازیباز را ملزم به نگه داشتن دکمه پایین در هنگام ضربات میکند.
شخصیت Jade
Brutality Looking Good این شخصیت بازیباز را ملزم میکند که در حین ضربه کمی عقب نشینی کنند.
شخصیت Jax
I Said Sut Brutality این شخصیت بازیباز را ملزم میکند در هنگام ضربات جهت پایین را نگه دارند.
شخصیت Johnny Cage
جایزهای که به Brutality این شخصیت تعلق میگیرد دیگر نیازی به قابلیت Say Cheese Gear ندارد.
شخصیت Kano
Brutallity Bonzer این شخصیت اکنون بازیبازان را ملزم میکند که در حین ضربه از رقیب دور شود.
شخصیت Kitana
۱ – مجازات Brutallity بازیبازان را ملزم میکند که در حین ضربه از دفاع استفاده کنند.
۲ – Edenian Fade باعث نمیشود که کیتانا هنگام فرود آمدن، دیگر از سیستم دفاعی استفاده کند و اکنون همچنین به جای ضدحمله از این قابلیت استفاده میکند.
شخصیت Kollector
Slice Slice Slice Brutality دیگر نیازی به ضربهی اول ندارد و همچنین بازیبازان را ملزم به نگه داشتن دکمه در حین ضربه میکند.
شخصیت Kung Lao
انیمیشنهای ناردستی که برای این شخصیت وجود داشت اصلاح شدند.
شخصیت Raiden
نگه داشتن دکمه برای Brutal Bolt Brutality این شخصیت الزامی است.
شخصیت Skarlet
هنگامی که Bloodshot Ampify با زمان بندی خاصی انجام می شود، دیگر نمی توانید چیزی پرتاب کنید.
شخصیت Sub-Zero
Big Leg Brutality اکنون بازیبازان را ملزم به زدن ۴ ضربه در طول مسابقه میکند.
شخصیت Shao Kahn
Nothing Left Brutality نیازمند این است که بازیباز دکمه فلش پایین را نگه دارد.
شخصیت Shang Tsung
Inclement Weather Brutality نیازمند این است که بازیباز دکمه فلش پایین را نگه دارد.
شخصیت Nightwolf
No Leg to Stand On Brutality نیازمند این است که بازیباز دکمه فلش پایین را نگه دارد.
شخصیت Joker
Head Case Brutality نیازمند اجرای ترکیب C C D D E G E C برای سه بار میباشد.
شخصیت Terminator
زره این شخصیت هنگام Fatal Blow از دست میرود دیگر مثل سابق حذف نمیشود.
شخصیت Fujin
هوش مصنوعی اکنون میتواند پیگیریهای حمله را به Sky Wakka انجام دهد.
شخصیت Robocop
با استفاده از یک انیمیشن نادرست برای چند فریم اول در شرایط خاص ، مسالهی جلوههای بصری را با Cobra Cannon برطرف کرد.
شخصیت Sheeva
رفع مشکل صوتی در هنگام اجرای Untamed Fury
امیدواریم که این تغییرات کاراکترها واقعاً در عملکرد رقابت تأثیر نگذارد. با این حال ، شخصیتهایی مانند فوجین ممکن است از آنجا که تغییرات خاصی داشته در مورد برخی از رقابتها جلب توجه کند چون تقویت شده است. همراه با فوجین، RoboCop نیز تغییرات چشمگیری را دریافت کرده است که ممکن است در برخی از بازیهای خاص ، مزیت این شخصیت چشمگیر باشد. به طور کلی ، این تغییرات به هیچ وجه بر متای فعلی تأثیر نمی گذارند. مثل همیشه، توجه داشته باشید که متعادل کردن یک بازی مبارزهای کار بسیار سختی است با اینحال ، بهنظر میرسد استودیوی ندرلم با بهروزرسانیهای منظم و تغییراتی در لیست آنها در مسیر درست هدایت میشود.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
بروزرسانیش کرده بودم حدود ۱۰ گیگ حجمش بود و برام سوال بود که چه تغییراتی داشته مرسی بخاطر این مطلب
این بازی هربار آپدیت میشه بدتر از قبل میشه . هنوز شخصیت هایی مثل کابال و جکس و جکی و… جای کار زیادی دارند . من این بازی رو خیلی دوست دارم ولی ایرادات بازی به هیچ وجه قابل اغماض نیست
نمیشه گفت بدتر میشه میشه گفت بالانس بازی بهتر میشه جوری که حریفت نتونه پشت سر هم بهت ضربه بزنه مثلا یادمه اوایل با کاراکتر سونیا long combo فوق العاده میشد بزنی ولی الان با همچین آپدیتی فکر نکنم بیشتر از ۴ یا ۵ ضربه پشت سر هم بشه به حریف بزنی.
فقط این موردی که گفتید نیست. سرعت دیتا فریم های کاراکتر ها خیلی باهم جور در نمیان . مثلاً کابال با یک F3 با سرعت ۹ فریم میتونه خیلی سریعتر عمل کنه . درحالی که شما نمیتونین سریعتر از اون ضربه بزنید مگر اینکه طرف مقابل مرتکب اشتباه محاسباتی در کامبو بشه
البته که ۹ فریم بودنش ایرادی نداره چون بسیار توی بلاک disadvantage داره
مشکلاتی که توی بازی هست باگ های هیت باکسه که به طرز بدی داغونه بعد یکسالو خورده ای(بار ها واسم شده دارم یک کمبوی مید میزنم و حرف میشینه و ویف میشه بدون هیچ توجیهی)
بعد اینا بدون توجه به این موارد میان اسکین میدن یا شرایط برتالیتی رو هوض میکنن 😐 😐
کاملا موافقم
البته منکر این نیستم که این نسخه از تمامی نسخه ها بالانس تر و بهتره. فقط استودیو به حرف مخاطبین زیاد گوش نمیده
سلام
نادرست رو نارست نوشتید لطفا اصلاحش کنید
برای شخصیت کیتانا بین دفاعی و استفاده یه اسپیس بزنید