تریلر جدید عنوان Marvel’s Avengers به محتوای انحصاری کنسول‌های پلی‌استیشن اشاره دارد - گیمفا
تریلر جدید عنوان Marvel’s Avengers به محتوای انحصاری کنسول‌های پلی‌استیشن اشاره دارد - گیمفا
تریلر جدید عنوان Marvel’s Avengers به محتوای انحصاری کنسول‌های پلی‌استیشن اشاره دارد - گیمفا
تریلر جدید عنوان Marvel’s Avengers به محتوای انحصاری کنسول‌های پلی‌استیشن اشاره دارد - گیمفا

تریلر جدید عنوان Marvel’s Avengers به محتوای انحصاری کنسول‌های پلی‌استیشن اشاره دارد

حسن اکرامی
۱۴:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
marvels avengers

در حال حاضر بسیار واضح است که محبوب‌ترین پلتفرم مقصد بازی Marvel’s Avengers کنسول‌های پلی‌استیشن شرکت سونی به حساب می‌آید. با این که بسیاری از طرفداران دنیای مارول و دارندگان کنسول‌های اکس‌باکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی اعتراض خود را نسبت به ارائه‌ی محتویات انحصاری به استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) و شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) ابراز کرده‌اند اما به نظر می‌‌رسد که چه این افراد بازی Marvel’s Avengers را دوست داشته باشند یا از آن متنفر شوند، محتوای انحصاری این عنوان تغییری نخواهد کرد.

این محتویات انحصاری شامل شخصیت بسیار محبوب Spider-Man است که به صورت بسته الحاقی در سال آینده به بازی افزوده می‌شود، برخی از لباس‌های افسانه‌ای و منحصر به فرد قهرمانان به همراه دسترسی‌های زودتر کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن به نسخه‌ی بتا و موارد دیگر می‌شود. حال شرکت سونی بعد از استقبال بالای هواداران از پیش فروش بازی Marvel’s Avengers فرصت را غنیمت شمرد و با ارائه‌ی ویدئویی برخی از این محتویات انحصاری را به نمایش گذاشت تا بیشتر این موقعیت عالی را برای بازی‌بازان پررنگ کند.

امروز تریلری جدید از محتویات انحصاری کنسول‌های پلی‌استیشن منتشر شد که PlayStation Advantage نام داشت. این تریلر به خوبی تمرکز استودیوی کریستال داینامیکس و شرکت اسکوئر انیکس را بر محتویات انحصاری بازی Marvel’s Avengers نشان می‌دهد. با توجه به واکنش‌های شدید برخی از بازی‌بازان نسبت به این موضوع و اعتراض‌های بعضا گسترده، ارائه‌ی این تریلر می‌تواند واکنش‌های دیگری هم در پی داشته باشد اما هر چه که هست مشخص می‌شود که هیچ‌کدام از سه شرکت سونی، کریستال داینامیکس و اسکوئر انیکس نه تنها به این اعتراض‌ها توجهی نکرده بلکه با ارائه‌ی بیانیه و ویدئوهایی این چنینی سعی دارند به صورت مستقیم و غیرمستقیم پاسخ معترضان را بدهند. در حالی که شاید با کمی صبر کردن می‌توانستند کمی از حرارت به وجود آمده در چند وقت اخیر را کاهش داده و سپس به ارائه‌ی بیانیه و یا انتشار ویدئو از برخی محتویات انحصاری بازی Marvel’s Avengers بپردازند اما نسبت به این اتفاقات بی‌توجه بوده و همچنان بر تصمیم خود استوار هستند. آمار و ارقام منتشر شده نیز به خوبی نشان می‌دهند با این که اقبال نسبت به بازی Marvel’s Avengers از سوی برخی کاربران کاهش یافته اما از طرف دیگر این عنوان پیش‌خریدی فراتر از انتظارات را به ثبت رسانده است که عمده‌ی این اتفاق به علت محتویات انحصاری این بازی و استقبال پرشور دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن از این اقدام بوده است.

بدون شک بزرگ‌ترین مورد انحصاری سونی در بازی Marvel’s Avengers مربوط به انحصاری بودن کامل شخصیت Spider-Man است که در سال ۲۰۲۱ به این بازی می‌آید. در میان این تریلر منتشر شده که بیشتر از صحنه‌های مبارزه‌ی انتقام‌جویان تشکیل شده است، شرکت اسکوئر انیکس تایید کرد که دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن به صورت انحصاری زمانی از برخی چالش‌ها و ماموریت‌های ماهانه برخوردار خواهند بود. برخلاف بسته الحاقی داستانی Spider-Man، این چالش‌ها به صورت زمانی در انحصار شرکت سونی بوده و برای دارندگان کنسول‌های اکس‌باکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی از ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ میلادی یعنی یک سال بعد در دسترس قرار خواهند گرفت.

اما یکی دیگر از بخش‌های مهم و چشم‌گیر محتوای انحصاری زمانی بازی Marvel’s Avengers مربوط به لباس‌های Legendary قهرمانان می‌شود که در واقع بالاترین سطح موارد تزیینی در این عنوان به شمار می‌آیند. کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن قادر خواهند بود تا یک ماه زودتر این لباس‌ها را به دست آورده و یا از طریق فروشگاه درون بازی خریداری نمایند. در این تریلر ما شاهد لباس‌های Legendary خاصی برای شخصیت‌های Iron Man ،Black Widow ،Thor ،Ms. Marvel و Hulk بودیم که از طراحی منحصر به فرد و چشم‌نوازی برخوردار بودند و از ظاهر این ابرقهرمانان در دنیای کمیک و یا فیلم‌های سینمایی مشهور مارول الهام گرفته‌اند.

بدون شک این خبر و ارائه‌ی تریلر از محتوای انحصاری برای دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن شرکت سونی خبر بسیار جذاب و خوشحال‌کننده‌ای خواهد بود و از طرفی به نارضایتی سایر بازی‌بازان خواهد افزود. به نظر جالب می‌شد اگر شرکت اسکوئر انیکس برای سایر پلتفرم‌ها نیز محتوای انحصاری مشابه را در نظر می‌گرفت اما با توجه به رابطه و پیوند عمیق این شرکت با سونی که در سال‌های اخیر بسیار شاهد آن بوده‌ایم، این اتفاق رخ نخواهد داد. همچنین استودیوی کریستال داینامیکس در خبری رسمی تایید نمود که آن‌ها هیچ قهرمانی را به صورت انحصاری در اختیار دو پلتفرم اکس‌باکس و رایانه‌های شخصی قرار نمی‌دهند.

مطمئنا محتویات بسیار زیادی برای بازی Marvel’s Avengers در طی مدت زمان پس از عرضه‌ی بازی منتشر می‌شود که برای تمامی بازی‌بازان در دسترس خواهد بود اما این موضوع که برخی از این افراد تا یک سال کامل به چالش‌های ماهانه‌ی بازی دسترسی ندارند، موضوع کوچکی به شمار نمی‌آید. از طرفی با وجود این اتفاقات و بیانیه‌ی اخیر شرکت اسکوئر انیکس و استودیوی کریستال داینامیکس در مورد محتویات انحصاری بازی Marvel’s Avengers، نقد‌ها و اعتراضات زیادی حتی به صورت مقاله و تحلیل‌های گوناگون بر علیه این دو توسعه‌دهنده و ناشر منتشر شده است که آن‌ها باید برای افزایش آن‌ها فکری کنند. البته در حال حاضر به نظر می‌رسد که شرکت اسکوئر انیکس زیاد به این موارد بها نخواهد داد و همچنان مسیری که در نظر دارد را بدون تغییر خواهد پیمود.

شما در پایان می‌توانید به مشاهده‌ی تریلر برخی از محتویات انحصاری بازی Marvel’s Avengers بپردازید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلر جدید عنوان Marvel’s Avengers به محتوای انحصاری کنسول‌های پلی‌استیشن اشاره دارد - گیمفا
تریلر جدید عنوان Marvel’s Avengers به محتوای انحصاری کنسول‌های پلی‌استیشن اشاره دارد - گیمفا
تریلر جدید عنوان Marvel’s Avengers به محتوای انحصاری کنسول‌های پلی‌استیشن اشاره دارد - گیمفا
تریلر جدید عنوان Marvel’s Avengers به محتوای انحصاری کنسول‌های پلی‌استیشن اشاره دارد - گیمفا
تریلر جدید عنوان Marvel’s Avengers به محتوای انحصاری کنسول‌های پلی‌استیشن اشاره دارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • darkwarrior گفت:

    فقط محتوای انحصاریو عشقه
    ایمان بیارید و بیاید سمت سونی ای,اکس فن ها و هیتر ها

    • Majid گفت:

      به نظرت سونی چرا باید تقلب کنه ؟

    • Eternal Man گفت:

      mohammadnik1994@
      جالبه ، هر کی علیه انحصار طلبی سونی چیزی میگه میشه هیتر؛ متاسفانه امثال شما هنوز تو خوابن و نمی دونن ته این راه چی میشه، هدف سونی از این قراردادها پر کردن جیب خودشه و در نهایت از بین بردن رقابت و یه جورایی تک خوری کردن توی بازار گیم ؛ همین کاری که اپیک گیمز استارتشو تو بازار پی سی زد، فقط به اسم حمایت از کسایی که از استور این کمپانی استفاده می کنن، ولی دیدیم که بعدش صراحتا اعلام کرد که هدفش زمین زدن استیم هست، البته که فقط میتونه خوابش رو ببینه، اما سر سودجویی و عقده گشایی شروع کرد به بستن قراردادهای انحصاری و نتیجش چیزی نبود جز ریزش فن بیسی که درست کرده بود – هر چند فرقی که سونی با این شرکت داره اینه که خیلی از فن هاش قدرت انتقادشون صفره و از اون طرف سکوت نینتندو و ضعف مایکروسافت هم بهش اجازه میده سیاست های جاه طلبانش رو بدون اینکه مخاطبین خارج از فن بیسش اهمیتی داشته باشن و به بهای ضربه زدن به اونها تا هر جایی دلش میخواد ادامه بده – سیاست هایی که فقط در جهت منافع خود شرکت و نجاتش از وضعیت وخیم مالی تنظیم شده، یه عده گرگ ژاپنی که برای به انحصار گرفتن کل گیمینگ تلاش میکنن :no: (تائید بدون ویرایش لطفا)

      • darkwarrior گفت:

        جالبه واس سونی میشه جیب پر کردن ولی برای ماکرو سافت و پلت فرم های دیگه میشه مشتری مداری
        خب پسر خوب اگر قرار بود همه یه محتوا رو تجربه کنن دیگه نمیرفتن ک پلت فرم خاصی رو انتخاب کنن
        مثل اینه ک بگی ایفون چون سیستم عامل خودشو داره پس اپل داره جیب خالی میکنه ولی باقیه شرکتا واس رضای خدا دارن محصول تولید میکنن
        از قدیم سونی بوده با انحصاری های نابش وگرنه هیچ فرقی بین پلت فرم های گیم نمیشد

        • Majid گفت:

          اپل به علت انحصار طلبی سالی چنتا دادگاه داره

        • Eternal Man گفت:

          mohammadnik1994@
          ببین داداش من با گیم های انحصاری سونی مشکلی ندارم، اتفاقا نقطهٔ قوتش هم هست و به قول خودت از قدیم هم اینکاره بوده – اون چشم اندازی که من ازش حرف میزنم دربارهٔ بازی انحصاری نیست ، دربارهٔ انحصار طلبی هست، به این معنا که شما میای یه سری محتوا که در واقع مولتی پلتفرم حساب میشه رو بدون توجه به نظرات مختلفی که دربارش وجود داره با قراردادهای تجاری به پلتفرم خودت محصور کنی – همین کاری که سونی و اپیک گیمز دارن انجام میدن؛ اون ios که داری میگی یا سیستم عامل های دیگش مثل مک، خالقش خود اپله، مثه انحصاری های خود سونی، اما آیا خالق کاراکتر اسپایدرمن سونیه؟ خیر، صرفا با بستن یه قرارداد دارن از حقوق کاراکتر استفاده میکنن، و جالبه با کمال پررویی، میاد میگه «کاراکتر سونی فن ها» ،انگار مثلا کریتوسه، و ای کاش فقط این بود، خیلی از محتویات دیگه توی گیم های دیگه هم همینطور – میخوام اینو بگم که وقتی میگیم انحصار طلبی، این خیلی گسترده تر از بازی انحصاریه مفهومش، یه وقتی هست ما منظورمون بازی انحصاریه، اون خب به قول خودت تفاوت ایجاد میکنه، خودش میشه یه عامل خرید کنسول یا چیزایی مثه اون، اما وقتی انحصار گرایی پاش به محتوایی باز میشه که در اصل مولتی پلتفرمه، این میشه انحصار طلبی که بنابر اونچه که توضیح دادم نا عادلانست

          • Ozhan گفت:

            این چه منطقیه شما دارید؟چون خالقش نبوده پس مال سونی نیست؟؟؟خالقش استنلی فقید بود ولی این شخصیت رو سونی ازش خریده
            گوش کنین نه لایسنس گرفته نه باهاشون مذاکره کرده…خرییییده
            یعنی اگ مارول بخواد از اسپایدی تو فیلماش استفاده کنه باید بره از سونی لایسنس بگیره
            در مورد بازیش هم کاملا مشخص نیست ولی احتمالا باهم دیلی کردن که مارول تو فیلماش استفاده کنه و سونی تو بازیاش از این شخصیت

  • parvaz1 گفت:

    طبق پیشنمایش هایی که از بتای اختصاصی بازی برای منتقدها طی چند روز گذشته منتشر شده، ظاهرا باید انتظار داشته باشیم این بازی افتضاح Anthem امسال لقب بگیره!

  • Dr.Who گفت:

    خداوکیلی به جای میس مارول میتونستن ده تا قهرمان جالب تر دیگه بیارن…..میس مارول حتی توی کامیکش هم خیلی ضایع هستش(نظر شخصی)…..یه مورد دیگه هم هست این که هر ضربه ای میزنی نور درمیاد خیلی ضدحاله هالک تو بدنش نور سبز میده!!!…اصلا با اون همه نور و جلوه میشه تمرکز کرد روی یه دشمن؟

    • مارول ممکن بود اجازه وجود هر کاراکتری رو نده…. میس مارول اونقدا هم بد نیست تو کمیک.. فقط به این شرط که از هر ده صحفه فقط تو دو صفحه ببینمش ! 😐 :laugh:

    • Tanesh گفت:

      به جان جدم اگه تا حالا دو تا کمیکم خونده باشی !!! میس مارول طی چند سال گذشته جزو شخصیتایی بود که بین طرفدارای کمیک بوک فوق العاده طرفدار داشته و خیلی جذاب بوده ! ک تو این مدت ازش تو انیمیشن ها استفاده کردن ، سریالشم که میخوان بسازن ، نکته دوم اینکه نسخه نهایی بازی منتشر نشده و از هیچکدوم از شخصیتا نور بیرون نمیاد ، زمانی که شخصیت شما هیل میکنه یا به اصطلاح جونش پر میشه در حد یه ثانیه یه نور کوچولو نمایش داده میشه فقط صرفا جهت اینکه متوجه بشی که هیرو داره هیل میگیره ، نکته بعدی در مورد هالک ، هالک یه حالت داره تقریبا چیزی شبیه به ریج مود ( اگه بدونی چی هس ! ) و وقتی ازش استفاده میکنی تقریبا آنبلاکبل میشه و همزمان هیل هم میشه ، چیزیم نیس ک جلو دید آدم رو بگیره ، بعدشم مبارزات بازی تک به تک نیس که ، کلی دشمن میریزه سرت ، اغلب اتک های هیرو ها هم حالت آریا دمیج داره و همزمان به چند نفر دمیج وارد میشه و سرعت مبارزات خیلی بالاس

      • Dr.Who گفت:

        این که شما به من میگی کامیک نخوندم جدا جای تعجب داره…جان جدت رو قسم نخور گناه داره…دقیقا کدوم طرفدارای کامیک بوک از میس مارول خوششون میاد؟والا من توی کامیک مایلز مورالز دیدمش کلا اصلا گذاشتمتش کنار …چطوری میگید میس مارول طرفدار داره؟میس مارول رو صرفا دارن واسه ادامه داستان اونجرز پرش میکنن و گرنه سر و تهش رو بزنی دو تا خط نمیشه واسه کارکترش پرسنالیتی کد نوشت….مارول به اندازه کافی واسه نسل بعدی اونجرز هم تو کامیک هم توی سینما برنامه ای ریخته که طرفدارای جدید رو راضی نگه داره کسی که اونجرز رو با کامیک های قدیمیش بشناسه این کامیک های جدید واسش اونقدا هم جالب نیست…. مارول هم لازم نیست بشینه واسه میس مارول سریال بزنه خیلی هنر کنه نذاره دیزنی دستش به سریال موون نایت برسه مارول سریال پانیشر رو کنسل کرد بعد داره از یه شخصیت هایی سریال میسازه که کلا شوت شوتن… من خودم DCرو خیلی دوست دارم طوری کهDC واسه شخصیت ها داستان چیده هر دو گروه رو راضی نگه میداره ولی مارول نه(نظر شخصی)….راجب بازی هم بابا داریم میبینیم دیگه تور هر ضربه ای داره میزنه یه رعد و برق از توش درمیاد یه ضربه به ربات میزنه اتصالی میکنه جرقه میزنه کل بازی گیم پلی اونچان سخت و نفس گیری نداره که بشینی تمرکز کنی ببینی که یکی ضربه میزنه جاخالی بدی حمله کنی صرفا باید تا میتونی بزنی تا نزننت فوق فوقش باس فایتش یه حالی بده و گرنه شک دارم چالش بر انگیز باشع…. ما که از خدامونه نسخه نهایی عین اونی که نشون دادن نباشه….ریج مود هم خدا رو شکر میدونم چیه!

        • Tanesh گفت:

          خوشت نمیاد خب میتونی نظر ندی ! واقعا کار سختی نیس ! حالا خوبه میگی dc فنی ، بشین همون کمیکای دی سی رو بخون دیگه چرا میس مارلو میبری زیر سوال ، یجور حرف میزنه انگار از تک تک فنای مارول نظر سنجی کرده ! بعدشم تو با چهار تا ویدیو دیدن داری بازی رو نقد میکنی من با بازی کردن ، تازه این بتای بازی بود ، یارو واس این بتا رو نمیده بیرون که به روح پدرش صلوات بفرستیم ، میخواد ایرادای بازی رو بگیرع تا قبل عرضه ، تو هم از این به بعدراجب چیزی که تحربه کردی یا ازش اطلاعات داشتی حرف بزن ، شخصیتایی هم که میگی شوتن صد برابر اون بتمن و سوپر پتانسیل دارن ، اگ دی سی میتونست یه چیز خوب ازینا دراره اینقد کششون نمیداد ، بشین همون سوپر من در برابر بتمنتو ببین ، کلا دی سی بیست ساله داره از فیلمای بتمن و جوکر فیلم میسازه ، سریالاشم که مفت نمیارزه واس رده سنی زیر هشت ساله ، یه چیز درست حسابی داشته باشه کمیکاشه که انصافا بعضیاش خیلی خوبه که بازم شرط میبندم اونارم نخوندی ، جای هیتر بودنم دفعه بعد بشین منطقی بحث کن ، وگرنه همه بلدن چرت و پرت بگن یا تخریب شخصیت کنن

          • Dr.Who گفت:

            من کل کامنت شما رو که میخونم ذره ذره بیشتر تعجب میکنم به جای پاسخ دادن مهمل میبافید….مگه قراره هر کسی از یک چیزی خوشش نیومد راجبش نظر نده ؟این چه طرز فکریه؟……من نگفتم دی سی فن هستم گفتم کامیک های دو طرف رو میخونم ولی چشم انداز اینده دیسی روشن تره….شما نمیدونید نقد چیه؟نقد یعنی تمام جنبه های یک اثر رو مورد بررسی قرار بدی بنده میگم چنین گیمپلی درگیر کننده نیست حالا اگه برای شما خیلی عالی و بی نقص به نظر میرسه مبارکا باشه…این که شما میگید صد برابر بتمن و سوپر من فن بوی بودن شماست…..پتانسیل رو در چی میبینین؟در شخصیت هایی که از زمان عصر طلایی کامیک شماره های مخصوص به خودشون رو داشتن یا کارکتر هایی که صرفا مهمان بودن؟مارول داره کارکتر هایی رو وارد بازی میکنه و بهشون بها میده که صرفا جای قبلی ها رو پر کنه ولی اصلا اینا در حد اونا نیستن….دی سی با شخصیت های قدیمی داره داستان جدید رو تعریف میکنه مارول میخواد با شخصیت جدید داستان قدیمی رو خب معلومه که کامیک دی سی پر طرفدار تر میشه …در ضمن شما چرا فیلم رو به کامیک ربط میدین؟فیلم ضعیف بود درست ماجراهای مبارزه بتمن و سوپرمن هیمشه جذاب بودن صرفا فیلم رو دیدین فکر نکنین کامیک هم همونجوریه…خط اخرتون هم که صرفا حرف از هیتر و فلان و بهمان زدین رو ندید میذارم به حساب طرز فکرتون ….شما نمیتونید بحث کنید نه من یه نگاه به متن کامنت ها بندازید…این قدر سریع نوشتین که یک نگاه نکردین شاید غلط نوشته باشین….یه سوال شما کلا لحن خاصتون همینه ؟ بنده نظر سنجی نکردم ولی اینقدر در ردیت و رووم های ایرانی خارجی مربوط به کامیک گشتم که بدونم طرفدار های چی میخوان!

        • aliboostani گفت:

          شما از این شخصیت خوشت نمیاد دلیل نمیشه که پرطرفدار نباشه
          نظر خودتو و عقیده خودتو تعمیم نده به بقیه
          (منم زیاد از Ms Marvel خوشم نمیاد ولی میدونم پرطرفداره)

  • سلام رفقا… من نسخه بتا رو توی یوتیوب دیدم و یه سری اطلاعات دستگیرم شد که شاید بخواید بدونید…
    اول از همه باید بگم که بازی المان های نقش آفرینی داره و آیتم هایی که شخصی سازی می کنید روی گیمپلی بازی موثر هستند..
    هر هیرو یه نوار خاص داره که هر وقت پر شه می تونه باهاش یه حرکت مخصوص بزنه… مثلا هالک یهو دست هاشو می کوبونه بهم و همه دشمن ها پرت می شن….
    داستان بازی از کمیک بوک «امپراتوری مخفی» الهام گرفته …ولی در اصل به inhumans مربوط می شه…
    بتای بازی از نظر فریم ریت پایدار بود… من نشستم و گیمپلی رو با کیفیت ۷۲۰ p و ۶۰ فریم دیدم و حتی توی محیط های شلوغ هم فریم ریت نیومد پایین…
    مبارزات بازی به آسونی ای که ما فکر می کنیم نیستن..و باس فایت های چالش برانگیزی داره…
    در گیمپلی بتای بازی چندین بار به کمیک بووک های مخصوص این بازی اشاره شد.. پیشنهاد می کنم برید بخونیدش…
    در کل بازی اونقدا هم که فکر می کردیم بد نیست… امیدوارم بتونه جایگزین Marvel ultimate allience باشه…
    پ.ن: کمیک ها رو می تونید به صورت ترجمه شده و رایگان تو یکی از سایت های وطنی بخونید.. یه سرچ بزنید می آره براتون…
    پ.ن۲: می دونم حال ندارید ولی اگه دوست داشتید براشون نقد بنویسین… مدیرش به رو نمی آره ولی خوشحال میشه

  • mo70 گفت:

    چرا هیچ ویدیو از اسپایدرمن نیست ؟!

  • mhmteam گفت:

    پارت اولشو تو یوتیوب دیدم
    انصافا بازی خفنیه و پر از صحنه های سینماتیک
    از کریستال داینمیکس همین انتظارو داشتم :inlove:

  • dj eric گفت:

    یه سوال: این تریلر هایی که توی سایت میذارید قانون کپی رایت رعایت شده؟
    درسته که فیلم سینمایی رو نمیتونیم قانونی ببینیم ولی ویدیوهای یوتیوب رو چرا

  • Devil گفت:

    این بازی از کی تا حالا کامنت دار شده 😐 الان فن بویها میان بهش لقب شاهکار هم میدن.زمونه برعکس شده الان یه شرکت میاد بازیهارو به ارزونترین شکل ممکن در اختیار بازباز قرار میده همه میان ترولش میکنن و میشه سیاست بد یه شرکتم سعی داره بازیهارو گرونتر کنه میشه سیاست خوب و تشویقش میکنن هنوز نفهمیدن سیاست بد شرکت به نفع جیب پلیراس ولی سیاست خوب شرکت به نفع جیب شرکته .این سایتم عجیب داره سیستم گیم پس که صد در صد به سود گیمره رو مورد انتقاد قرار میده نمیدونم چه سودی میبرن احتمالا پول تبلیغات از شرکت سونی میگیرن وگرنه همه میدونن اسپایدرمن محبوبترین کارکتر مارول نیست پس چرا اینجا به عنوان محبوترین ازش یاد میشه یا در مورد گاست حتی یه بچه دو ساله هم میدونه وقتی هیچ بازی جدیدی منتشر نشده معلومه تو جدول اول میمونه پس چرا تند تند تیتر میزد یکه تاز جدول فروش 😐 من بودم تیتر میزدم لات کوچه خلوت

تریلر جدید عنوان Marvel’s Avengers به محتوای انحصاری کنسول‌های پلی‌استیشن اشاره دارد - گیمفا