بازی هفته ۳۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۳۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۳۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۳۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

بازی هفته ۳۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید

سعید حلاجیان
۱۴:۴۹ ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
بازی هفته ۳۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

سلام و درودی دوباره خدمت تمام شما کاربران و همراهان همیشگی گیمفا. امیدوارم حالتان خوب باشد.  هم اکنون فرصت بسیار خوبی است تا کارهای دیگر را کنار گذاشته، بازی‌های ناتمام خود را به اتمام برسانیم و یا حتی بازی جدیدی را شروع کنیم.

فصل تابستان از راه رسیده است. البته این تابستان نسبت به تابستان‌های گذشته رنگ و بوی دیگری دارد و البته که تابستان ما گیمرها کمی زودتر آغاز شده و آن هم زمانی که بازی The Last of Us Part 2 عرضه شد و تقریبا به هر دری زدیم تا هر طور شده بتوانیم این بازی را تهیه و آن را تجربه کنیم. البته بازی‌های زیادی طی هفته‌های گذشته عرضه‌ شده‌اند که از میان آن‌ها می‌شود به Mafia 2 & 3 Definitive Edition , Saints Row The third Remastered اشاره کرد. قبل‌تر از آن هم شاهد عرضه‌ی بازی‌های بزرگی مثل Final Fantasy 7 Remake و Resident Evil 3 بوده‌ایم.

اما حقیقتا اوایل تابستان اتفاق بزرگی افتاد، اتفاقی که هر گیمری حتی کسانی که شاید تنها پی سی‌ باز هستند نیز سال‌ها منتظر آن بوده‌‌اند (می‌دانید که آن‌ها هم دلایل خودشان را دارند). در ابتدای متن هم اشاره کردم که  بالاخره بعد از تقریبا ۵ سال انتظار بازی محبوب The Last of Us Part 2 به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شد. در واقع انتشار این بازی باعث شد تا دوباره بازار بازی‌های ویدئویی داغ شده و و همه به سمت کنسول‌های خود هجوم آورند.

طی هفته‌های اخیر شاهد عرضه دو بازی محبوب و به شدت مورد انتظار بوده‌ایم که برای عرضه هرکدام از آن‌ها سال‌ها انتشار کشیدیم؛ انتظاری که برای یک گیمر اگرچه کمی عادی شده اما هنوز هم سخت است. از دو بازی The Last of Us part 2، ساخته استودیوی ناتی داگ و دیگر بازی فرست پارتی سونی یعنی Ghost of Tsushima صحبت می کنیم.

مطمئنا هنوز هم بسیاری از شما به مانند من از جمله افرادی هستید که اصلا دوست ندارید چنین بازی را که این همه سال انتظارش را کشیده‌اید را خیلی زود به اتمام برسانید و حالا حالاها قصد دارید تا با این بازی وقت بگذرانید؛ به خصوص اینکه پلاتینیوم این بازی‌ها هم آنچنان سخت نیست و اگر از شکارچیان تروفی باشید، قطعا علاقه‌مند هستید تا تروفی پلاتینیوم این دو بازی را نیز به گنجینه پلاتینیوم‌های دیگر خود اضافه کنید که قطعا ارزشمند است.

این هفته را شاید بتوان یکی از هفته‌های خوب و هیجان انگیز برای کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی به شمار آورد زیرا اخیرا بازی‌های خوبی برای این پلتفرم عرضه شده اند که مهمترین آن‌ها یعنی Horizon Zero Dawn: Complete Edition همین امروز در دسترس کاربران این پلتفرم قرار گرفته است. اگر این بازی محبوب را برروی پلتفرم رایانه های شخصی تجربه کرده‌اید؛ علاقه مند هستیم که تجربه‌ی خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر در خرید هر یک از این دو بازی حتی ذره ای مردد هستید می توانید هایلایت گیمفا ، نقد و بررسی و حتی نقد ویدئویی گیمفا  یا تحلیل فنی و سایر پرونده های دیگر را مشاهده کنید تا شما را هر چه بیشتر در خرید این بازی‌ها و تجربه‌ی آن راهنمایی کند

اگر این آخر هفته به دنبال تجربه‌ی بازی خاصی نیستید از شما دعوت می‌کنم تا سری به جدیدترین قسمت مجله‌ی ویدئویی گیمفان بزنید تا از رازها یا نکات موجود در بازی‌های ویدئویی، پرونده‌های ویژه‌ی گیمفا از قبیل بررسی سری Far Cry، بررسی سری Uncharted و Hellblade 2: Senua’s Saga یا مشاهده‌ی بخش ویدئوفان و گیم‌پلی بازی‌بازان لذت برده و نظرات خود را برای هرچه بهتر شدن این آیتم ویدئویی برای ما ارسال کنید. در نهایت اگر در خرید بازی‌های ویدئویی مردد هستید، مطمئنا آیتم هایلایت یا نقد و بررسی جذاب ویدئویی بازی‌ها و حتی تحلیل فنی می‌تواند در این امر به شما کمک شایانی کند.

دوازدهمین قسمت مجله ویدئویی گیمفان با موضوع بررسی دلایل موفقیت بازی Spider-Man و رازها و نکات بازی Control را از دست ندهید

هدف از بخش «بازی هفته» این هست که با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشیم. مسلما اگر در طول هفته مشغول گرفتاری‌ها و کارهای روزمره‌ی خود باشید، سعی می‌کنید تا زمانی از روزهای پایانی هفته را به بازی کردن اختصاص بدید.  این هفته بار دیگر به سراغ عوامل پشت صحنه رفتیم و با نظرات تیم گیمفا همراه و در خدمت شما هستیم و  سعی بر این داشتیم تا از میان بازی‌های منتخب، بهترین تجربه‌ها را به شما پیشنهاد کنیم . در ادامه شما از شما تقاضا داریم تا در قسمت نظرات، تجربیات خودتون را با ما به اشتراک بگذارید و بگویید که این آخر هفته چه بازی را تجربه می‌کنید و به طور مختصر هم می‌توانید در مورد آن توضیح دهید و یا حتی با یکدیگر بحث کنید.

فرهاد یزدان دوست

بازی هفته ۳۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

با سلام خدمت همه گیمفا ای های عزیز امیدوارم روزگارتان شاد و پر از بازی و سلامتی باشد اول از همه تشکر می کنم برای حمایت از ما در شبکه های اجتماعی این روزها من بازی fallout76 را بازی می کنم بازی شرکت bethesda.
که متاسفانه نمرات قابل قبولی نگرفت ولی با حمایت های شرکت سازنده این بازی به یک بازی کامل تبدیل شده است و یک MMO بسیار دوست داشتنی که میتواند علاقه مندان به این سبک را بسیار سرگرم و خوشحال کند با دشمنان و باس های بسیار جذاب

فرزین سلیمی، گرافیست و تدوینگر

بازی هفته ۳۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

در هفته‌ی گذشته مشغول به بازی کردن Ghost of Tsushima و The Last of Us part II شدم، چون هنوز بازی‌ها رو تموم نکردم در مورد بخش داستانی اون‌ها نظری نمیدم.

بازی Ghost of Tsushim از نظر گیم‌پلی، موسیقی و طراحی هنری فوق‌العاده‌ست. طراحی محیط بازی آنقدر زیباست که اصلا از Fast travel استفاده نکردم و بارها از مناظر اسکرین شات گرفتم. گیم پلی و شمشیرزنی بازی هم بسیار خوب کار شده و می‌تونه ساعت‌ها شما رو سرگرم و درگیر خودش بکنه. به حداقل رساندن المان‌های گرافیکی در گیم‌پلی بازی و جاگزین کردن با المان‌های محیطی خود بازی خیلی هوشمندانه کار شده و نتیجه این که انگار دارید یه فیلم سینمایی می‌بینید.

فکر نکنم The Last of Us part II دیگه نیازی به تعریف کردن داشته باشه. گیم‌پلی بازی واقعا سرگرم‌کننده‌ست و محیط بازی به زیبایی طراحی شده. کار تیم انیمیشن بازی تحسین برانگیز است و انیمیشن‌ها خیلی روان و به جا کار شدن و مرز بازی به واقعیت رو به حداقل رسوندن.

سجاد اسدی؛ گوینده 

بیوم

این هفته تلاش کردم تا هرطور شده برم سراغ بازی Death stranding. عنوانی که تعریف زیادی ازش شنیده بودم و مطمئن بودم که بازی کردنش خالی از لطف نیست.
خب مطابق انتظار این بازی جذابیت های بیش از اندازه ای داشت اما یک نکته، و اون اروم بودن سرعت روایت داستان و در واقع طولانی بودن مرحله ها و گشت و گذار طولانی مدت تو محیط هایی که بعد از یکم بازی کردن خسته کننده میشدن، باعث شد تا با وجود این که علاقه زیادی به دنبال کردن داستان این بازی داشته باشم؛ اما به دلیل کمبود وقت حداقل برای حالا بیخیالش بشم!
کاش اینقدر همه چیز تو این بازی زمان بر نبود…

علی خانی؛ گوینده

بازی هفته ۳۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

این هفته ویچر ۲ رو بازی می کنم با وجود مکانیک عجیبش مثل استفاده از معجون فقط در زمان meditate یا نشون ندادن نکات ضعف هیولا ها به صورت مشخص و مینی مپی که بیش تر اوقات اصلا کمکی نمی کنه و نمی گه کجا باید بری خیلی نسبت به نسخه اولش پیش رفت کرده و این که تصمیم هایی که تو نسخه اول گرفتی رو این نسخه هم تاثیر می ذاره واقعا جذابه و بیش تر چیزایی که تو نسخه اول داشتی مثل شمشیر و زره تو inventory برات باقی می مونه اگه از save نسخه اول استفاده کنی، روایت داستان هم خیلی جذاب تر شده و با شخصیت های جالبی اشنا می شیم
انتخاب هایی هم که بازی جلو پات می ذاره می تونه سرنوشت یه مکانو تغییر بده که مثل همیشه عالیه و این بار به جز axii بقیه قدرت هات نقش پررنگ تری تو کمک در مبارزه دارن مخصوصا quen.
مبارزات تن به تن هم به لطف QTE و سینماتیک شدن، خیلی جذاب شدن به اندازه کافی انیمیشن دارن که تکراری نشه نمی دونم چرا این کارو با نسخه سوم نکردن:( در کل خوشحالم که دارم بازیش می کنم و منو خسته نمی کنه!

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی هفته ۳۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۳۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۳۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۳۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۳۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    این آخر هفته دارم gears of war 2 رو میرم دوباره ،،،، این بازی نمونه ایی جز خودش نداره
    .
    .
    #ترول نکنیم

  • Endgame گفت:

    سکیرو سایه ها دو بار میمیرند

  • من این هفته ۳ بار بازی دیترویت رو روی ps4 تموم کردم. واقعا عالی بود و حالاحالاها از فکر و ذهن گیمرا بیرون نمیره. بعد از دیترویت بازی رد دد۲ رو شروع کردم و الان چپتر۳ عم.
    با تشکر از وبسایت گیمفا :heart:

  • Ozhan گفت:

    فعلا درگیر bastion ام
    خیلی جالبه فکرشو نمیکردم جذبم کنه

  • برای بار چهارم دارک سولز ۲ رو دارم میرم . هر بار که بازی رو میرم یه چیز جدید کشف میکنم . خیلی خفنه . حتی خواب هام هم درباره دارک ۲ هست .
    .
    .
    .
    aparat.com/sonlight_warrior

    • منم دوباره ریختمش دارم سعی میکنم برم جلوتر ببینم چطوری میشه اخه حس دارک سولز ۱ و ۳ رو نداره بازی

      • برای منی که دارک ۲ رو اول بازی کردم اون دوتا حس اینو ندارن ولی همین خیلی قشنگه . دارک ۳ بیشتر شبیه دارک ۲ هست چون که بعضی انیمیشنا و بیشتر المان هاش از دارک ۲ اضافه شده

        • هنوز تجربه نکردم ببینم چطوریه زیادش رو البته .. ولی بیشتر باس ها و انمی ها شباهت زیادی به دارک ۱ دارن تا ۲
          برای مثال اون وزغ ها توی دارک ۱ و۳ هستن … بلایت تاون بود همچین اسمی خیلی شبیه به یکی از شهر های دارک ۳ هستش کلا بحث من اینا نیست اتمسفر بازی نسخه ۱و۳ با ۲ کاملا فرق داره منوها . و خیلی چیزا متفاوتن سلاح ها البته یک مقداریشم شبیه به همن

  • mm_44 گفت:

    The last of us part 2
    واقعا بازیه فوق العاده ایه , دوستانی که درمورد بازی بد میگن بازی رو تجربه نکردن من خودم اوایل تحت تاثیر جو منفی بودم ولی وقتی تجربش کردم دیدم دارم یکی از بهترین بازی های نسل رو انجام میدم
    این بازی برام ثابت شد که نباید زود قضاوت کنم خواهش مندم وقتی یه بازی رو تجربه نکردید درموردش قضاوت نکنید ( منظورم کسانی هستن که با دیدن چند تا واکترو بازی رو میکوبن )

  • yousofkh گفت:

    Control لودینگاش طولانیه فقط
    LA noire بازی شاهکاریه فقط سیستم دیالوگش اعصاب خوردکنه و هنوز خوب متوجه فرق دوتا گزینه اولشو نشدم.
    Grounded فکر نمیکردم در این حد بازی خلاقانه و باکیفیتی باشه قشنگ اگه طرفدار این سبک لوت و کرفت باشید(نود درصد بازی همینه) تا ده بیست ساعت سرگرمتون میکنه با اینکه ارلی اکسسه و محتواش کمه.دم ابسیدین گرم با تیم کوچیکشون بازم خیلی رو بازی کار کردن.اگه استیم لعنتی اونم تو این اوضاع تغییر ریجن رو برنمیداشت چون ارلی اکسسه تو استیم حتما میخریدمش.
    Ori and the will of the wisps واقعا تنها کلمه ای که برا این بازی میتونم بکار ببرم شاهکار. از هر نظر نسبت به نسخه قبل پیشرفت کرده و سخت تر شده تنها ایرادی که بش میتونم بگیرم رو پی سی خیلی خوب بهینه نشده.

  • GERALT گفت:

    درود بر همگی گیمرها این هفته بنده تماما درگیر شاهکار کوجیما یعنی دث استرندینگ بودم بچه ها یعنی از همه لحاظ این بازی شاهکاره. داستان،گیمپلی،گرافیک فنی وهنری و … ۱۰۰ ساعت بازی کردم و بازی رو پلات کردم و گوست آف سوشیما رو هم خریدم و امشب دانلودش میکنم و به شدت درگیر فرمول ۱ ۲۰۲۰ هم هستم البته من هیچوقت دو بازی رو همزمان بازی نمیکنم اول یکی رو تموم میکنم بعدش میرم بعدی امیدوارم همتون الان حالتون مث من باشه چون خیلی حالم خوبه

  • Milidante گفت:

    با نزدیک شدن به آخر نسل شدیدا دچار کمبود بازى شدم و بعد از تجربه ى شاهکارایى مثل last2 و ghost of tsushima عملا هیچ بازى نمى تونه واسم جذاب باشه فعلا. واسه همین برگشتى به دنیاى خودم تو دارک سولز و مانستر هانتر. شایدم این هفته کمى fall guys رو امتحان کنم با توجه به رایگان بودنش تو پلاس.

  • GrandWarden گفت:

    همچنان در حال تجربه TLOU 2.نمیذاره هیچ بازی ای دیگه ای بکنم این لعنتی.دوستانی که یکبار رفتن بازی رو حتما بار دوم هم برید.گیم پلی بازی با توجه به منابع بیشتر آزادی بیشتری داره و داستان بازی هم این بار یک حس و حال دیگه ای داره.به شخصه خیلی دیالوگ ها بود که اصن تو تجربه اولم انگار نشنیده بودم!

    • MAX3D گفت:

      برای بار پنجم پلی میدم :yes: :heart: از روزی که بازی منتشر شده سمت هیچ بازی ای نرفتم دیگه دیالوگ هاش رو حفظ شدم

      • Neil_druckman گفت:

        من نتونستم بازی رو هضم کنم اصلا نمیتونم این حجم از جزییات رو باور کنم 😯

      • GrandWarden گفت:

        @Max3D
        خیلی خوشحالم که شما هم مثل من عاشق این بازی هستی مکس عزیز.من الان رسیدم به چپتر farm و باز هم دوست دارم دوباره بلافاصله برای بار سوم استارتو بزنم
        ———————————————-
        @Neil_druckman
        واقعا حس عجیبیه.حتی اگه جزئیات رو هم در نظر نگیریم،اصن طراحی محیط و علف و گیاه ها به آدم حس تازگی میده.همش دوست داری وایسی و زل بزنی به محیط اطراف
        ——————————————-
        @detroit
        چرا داداش اینجا هم هستش.چون تو تجربه اول هممون دنبال این بودیم داستان به کجا میرسه،زیاد روی جزییات دقت نمیکردیم.مثلا ایندفعه خودم یک چیز جالب دیدم.تو کمپین ابی اگر pipe bomb پرت کنی سمت کلیکر ها،امکان داره زنده بمونن.پایین‌ تنه شون به فنا بره و فقط با بالا تنه شون به سمتت بخزن.خیلی برام جالب بود این قضیه.
        از لحاظ دیالوگی هم یک سری دیالوگ ها الان که داستان رو میدونی یک حس دیگه ای داره.
        راستی تو قسمت موزه امکان داره یک سری چیزا از دستت در رفته باشه.

    • اسپویل
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      تو نسخه اول من بعد از ۶ بار بازی رو تموم کردن،باز هم یکسری دیالوگ جدید پیدا میکردم
      داخل دفعه چهارم اونجایی که دنبال بیل میری یک باغ مانند پیدا کردم که یکسری مجسمه gnome داخلش بود و الی بهشون اشاره میکرد و اگر هم اشتباه نکنم میگفت که قبلا یک دفتر نقاشی داشته که داخلش عکس این مجسمه ها رو میکشیده
      داخل دفعه ششم متوجه شدم اگر داخل اون هتل,اگر پشت میز رزرو اونجا چند ثانیه منتظر بمونی،الی میاد و ادای یکی که میخواد اتاق رزرو کنه رو درمیاره،جول هم اونجا بهش اون جمله معرف رو میگفت
      !!you are a wierd kid
      خلاصه که ۸ باری که تمومش کردم هر بار یک نکته جدید داخلش پیدا میکردم
      ولی از این خبرا و دیالوگ ها تو پارت ۲ نبود

      • راستش یکی از جالب‌ترین اتفاقات ممکن برای من توی تلو توی اون هتل بود و بعدش نزدیک به محوطه هانترها توی پیتسبورگ، الی دوبار دفتر لطیفه‌اش رو باز می‍کنه و برای جوئل لطیفه میگه که من واقعاً ندیده بودم قبلاً. چقدر خندیدم و چقدر باحال بودن. هیچوقت قبلاً برنخورده بودم به این دیالوگا. برای اینکه الی دفتر لطیفه‌اش رو باز کنه کلی باید مکث میکردیم سر هتل و اون محوطه، و واقعاً مدت زیادی بود چون من بدون راهنما دنبال کالکتیبل‌ها میگشتم و خودم میرفتم متر متر زمین رو میگشتم!

  • Dragon 313 گفت:

    call of duty modern warfare season 5
    horizon zero dawn
    battelfield 1
    در استیم و بتل نت موفق باشید

  • Iliya گفت:

    من فعلا درگیر thief ام
    (یه غلطی کردم گزاشتم روی سخت ترین حالت هنوز نصف بازی رو هم نرفتم:-| )

  • Hunter گفت:

    چند روزیه قفلی روی رد دد انلاین هستم.
    کسلوانیا لرد اف شدو ۱ هم وسط هاشم تقریبا.

  • Dark Souls 3 NG+5
    Assissan’s creed: origins
    RE3:Remake
    .
    .
    .
    .
    aparat.com/young_Undead

  • Dark_Mahdi گفت:

    سلام. من هم که این هفته ریمن لجندز و اساسین کرید ۲ تموم کردم بعدش رفتم سراغ splinter sell convistion،واقعا بازیه خفنیه. در این وسط cuphead هم میرم.

  • Old_Gamers گفت:

    مشغول the surge 2 هستم . با اینکه از فضاهای مدرن و تکنولوزی و اینده خوشم نمیاد ولی فقط بخاطر سولز لایک بودنش شروع کردم تازه باس اول رو رد کردم که ساده بود .

  • Holy link گفت:

    Papers,please
    Katana zero
    فوق العادن این بازیا
    داستانشون خداست
    Glory to indie games
    بازیشون نکنید به خودتون ظلم کردید

  • Psycho0172 گفت:

    با سلام خدمت دوستان
    فعلانه درگیر کنکور هستم
    لامصب رو درجه سختی اخر که میزاری خیلی سخت میشه
    آدم زیاد میمیره ولی باید از شکستاش درس بگیره
    میدونم نمرات خوبی رو دریافت نکرده و بازخورد هاش مثبت نبوده
    ولی خب ارزش یک بار تجربه رو داره
    یکسری باگ های ریزی هم داشت با آپدیت درستش کردن
    فقط بعضی مراحل فرعی تکراری هم داره که آزار دهندس
    داستانش هم زیاد کشش خوبی نداره و ریتمش مناسب نیست
    گیم پلیش هم اگر خوب تمرین کنی دستت میاد
    ولی خب از نظر فنی بسیار افتضاحه
    انشالله سال دیگه تمومش میکنم و اگر تونستم پلاتش کنم کل گیمفا رو شیرینی میدم
    #ترول نکنیم

  • من هنوزم دارم گوست آف سوشیما بازی میکنم! خیلی طول کشیده به دلایل عجیب، اما هنوزم بامزه‌ست و خسته‌کننده نمیشه. یکی از بهترین بخش‌های بازی، هایکو و شعرنویسی با جین ساکای هستش، بعضی از جاها، اونقدر زیباست که جین میشینه روی یک محل مشخص و شروع میکنه فکر کردن به یک شعر. و با الهام از طبیعت مینویسه اشعارش رو. واقعاً به قدری زیباست این ابداع جدید که من گاهی برنامه ریزی میکنم منظم برم سراغ اینا. یا مثلاً زمانی که جین داره استراحت میکنه فکرش میره سراغ لیدی ماساکو، یونا و باقی رفقاش و به چیزهای مهم فکر میکنه.
    من یکی از نوشته‌هایی که خودم درست کردم رو می‌نویسم:
    Unknown Horizons
    Peer Through The Mist and We’ll be
    Shattered, But Alive
    ————————————–

    • Stalin 657 گفت:

      آقای غزالی ببخشید مقاله بعد شما کی میاید انتظارش خیلی سخته واقعا 😎 نقد بازی است یا هزار یک شب جدید :inlove:

      • بازم کامنتم دیر شد!! حیف که من نرسیدم به موقع جواب بدم. اگر وقت این کامنت رو حساب نکنیم و فرض کنیم شما خونده باشید، مقاله بعدی من فردا عصر میشه. نقد بازی موبایل معروفیه ببینیم چیکار کرده. آخر گاهی وبسایت باید یک تعادلی داشته باشه، به خاطر همینه که همیشه نمیشه یک نوع مقاله رفت.
        بازم ببخشید. ارادت :rose: :rose:

  • Old_Gamers گفت:

    هفته پیش دد اسپیس ۱ و ۲ رو پشت یر هم رفتم . خیلی بهم حال داد . یک شوتر سوم شخص وحشت بقای فضایی و بسیار خوش ساخت . نورپردازی و صدا گذاری گرافیک و گیم پلی عالی . قسمت دومش نمراتش یکم بالاتره ولی بنظر من هر دو در یک سطح بودن . قسمت دومش گرافیکش یکم بهتر بود و در عوض نسخه اول کلاسیک تر بود .

بازی هفته ۳۱# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا