سازندگان Bayonetta 3 از روند توسعهی بازی میگویند
استودیوی پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) بعد از مدتها به صحبت دربارهی تازهترین اثر خود پرداخته است و از کیفیت فرآیند توسعهی آن میگوید. همراه گیمفا باشید.
هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) باید از گفتن این جملهی تکراری خسته شده باشد. همان طور که ما و شما نیز از شنیدن آن به ستوه آمدهایم:
روند توسعهی بازی به خوبی طی میشود.
پس از معرفی این بازی در سال ۲۰۱۷، پلاتینیوم گیم اخبار محدودی را با فاصلههای طولانی مدت از این بازی منتشر کرده است. در طول این سالها، سازندگان در تلاش بودهاند تا بازیبازان را مطمئن سازند که روند توسعهی بازی متوقف نشده است و عبارت “به خوبی” را چندین و چند بار تکرار کردهاند تا دیگر شک و شبههای برای هواداران باقی نماند. البته از زمانی که این عبارت برای اولین بار بر زبان هیدکی کامیا آمده،روند توسعهی بازی با سرعت بیشتری همراه بوده و در همان وضعیت پیشین باقی نمانده است.
این جمله در جریان مصاحبهای که تیم سازنده با وبسایت GameXplain داشته ، بیان شده است. در این مصاحبه، تاثیرات شیوع جهانی COVID-19 بررسی و از چگونگی تاثیر این مسئله بر روند کاری پلاتینیوم گیمز پرسیده شد. رییس این استودیو، آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba) از دورکاری این استودیو و وفق دادن خود با شرایط جدید سخن گفت:
ما در خانه مشغول کار هستیم. ما تلاش میکنیم تا وظایف خودمان را در سبک کاری جدید انجام دهیم. هنوز خیلی زود است و من فکر میکنم میزان وفق پیدا کردن ما با این شرایط، خودش را در مقدار کاری که میتوانیم انجام دهیم نشان میدهد.
وی در ادامه افزود:
نه فقط این شرایط، بلکه هر شرایط مشابه دیگری که [در آینده] ظاهر شود، برای ما به عنوان یک شرکت چالش خواهد بود.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
Platinum Games استعداد زیادی در ساخت بازیهای H&S باکیفیت دارد؛ Microsoft باید Platinum Games را بخرد.
آره بخره که گند بزنه به استعدادش مثل آبسیدین و ریر و کلا هر استودیویی که زیر مجموعه مایکرو باشه نابود میشه :no:
حیف از این بازی که سخت افزار داغون کنسول نینتندو محدودیت شدید براش ایجاد میکنه.
حیف که scalebound ساخته نشد
میتونست بهترین بازی سال بشه