شایعه: بخش چندنفره‌ی Halo Infinite رایگان خواهد بود؛ جزئیاتی از بازی فاش شد - گیمفا
شایعه: بخش چندنفره‌ی Halo Infinite رایگان خواهد بود؛ جزئیاتی از بازی فاش شد - گیمفا
شایعه: بخش چندنفره‌ی Halo Infinite رایگان خواهد بود؛ جزئیاتی از بازی فاش شد - گیمفا
شایعه: بخش چندنفره‌ی Halo Infinite رایگان خواهد بود؛ جزئیاتی از بازی فاش شد - گیمفا

شایعه: بخش چندنفره‌ی Halo Infinite رایگان خواهد بود؛ جزئیاتی از بازی فاش شد

محمد حسین کریمی
۱۹:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
شایعه: بخش چندنفره‌ی Halo Infinite رایگان خواهد بود؛ جزئیاتی از بازی فاش شد - گیمفا

گزارش‌های جدید به این نکته اشاره دارند که بخش چندنفره‌ی Halo Infinite رایگان خواهد بود تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه را پشتیبانی می‌کند.

شایعه‌ای جالب توجه در فضای مجازی پخش شده است که خبر از رایگان بودن بخش چند‌نفره‌ی Halo Infinite، عنوان زمان عرضه‌ی پلتفرم مایکروسافت، می‌دهد. این گزارش از طریق خرده‌فروشی Smyths Toys منتشر و توسط یکی از منابع داخلی با نام Wario64 در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. همچنین منبع اصلی به این نکته اشاره دارد که بازی از نرخ فریم ۱۲۰ نیز پشتیبانی خواهد کرد. طرفداران باید توجه داشته باشند تمامی اطلاعای که در این پست می‌خوانند در حد یک شایعه اعتبار دارند اما اگر صحت آن‌ها تایید شود مطمئناََ اهمیت زیادی برای بازی‌بازان و کیفیت بالاتر این اثر خواهد داشت. رایگان شدن بخش چندنفره‌ی Halo Infinite نه تنها نشان‌دهنده‌ی حمایت مایکروسافت از بازی‌بازان است بلکه تاثیر زیادی برروی فروش کنسول نسل بعدی مایکروسافت، اکس‌باکس سری اکس، خواهد داشت. کاربر مذکور، Wario64، در توییتر بیانیه‌ی زیر را منتشر کرد:

بر اساس اعلامیه‌ی Smyths Toys، بخش چندنفره‌ی Halo Infinite به صورت رایگان در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت و از نرخ فریم ۱۲۰ نیز پشتیبانی می‌کند.

اگرچه رایگان بودن بخش چندنفره‌ی Halo Infinite کمی غیرمحتمل به نظر می‌رسد اما با توجه به رویه‌ای که مایکروسافت و ۳۴۳ اینداستریز پیش گرفته‌اند چندان دور از منطق نیست که برای رقابت با سونی و جلب نظر بازی‌بازان این حرکت را انجام دهند. همچنین آن‌ها قصد دارند پس از عرضه‌ی این عنوان تا ۱۰ سال از آن پشتیبانی کنند و مطمئناََ سران استودیوی ۳۴۳ اینداستریز به خوبی برروی موضوع سودآوری فکر کرده‌اند. با وجود این، احتمالاََ بازی‌بازان زیادی خواهان تجربه‌ی بخش داستانی Halo Infinite هستند و احتمالاََ جدایی بخش چندنفره دلیلی بر نخریدن بخش داستانی نیست.

در هفته‌ی گذشته، از گیم‌پلی Halo Infinite در جریان رویداد “نمایش بازی‌های اکس‌باکس” پرده‌برداری شد که البته با بازخورد منفی بسیاری از بازی‌بازان رو به رو شد. بسیاری از طرفداران از کیفیت بصری ناامید شدند که البته باعث واکنش مایکروسافت و ۳۴۳ اینداستریز نیز شد. استودیوی سازنده‌ی این اثر به طرفداران اطمینان داد که تا زمان عرضه کیفیت گرافیکی بهبود پیدا می‌کند و در حال حاضر ساخت این عنوان به پایان نرسیده است. بعد از این بازخوردهای منفی، مطمئناََ خبر رایگان بودن بخش چندنفره‌ی بازی می‌تواند باعث خوشحالی جامعه‌ی بازی‌بازان شود.

از طرفی یکی دیگر از منابع داخلی با نام Shinobi602 در توییتر پستی را منتشر کرد که هم جزئیات بالا را تایید می‌کند و هم اطلاعات بیشتری از این اثر فاش می‌کند. باید بدانید که پست او اطلاعات منتشر شده از وبسایت halowaypoint را جمع‌بندی می‌کند. پست او از این قرار است:

  • به دلیل شیوع کرونا قرار نیست بتای عمومی از این اثر در دسترس قرار گیرد، قبلاََ مایکروسافت قصد داشت این استراتژی را پیاده‌سازی کند اما دیگر چنین چیزی رخ نخواهد داد.
  • Battle Rifle در بخش تک‌نفره‌ی بازی وجود دارد.
  • اسپلیت‌اسکرین و بازی دو نفر همزمان برروی یک صفحه نمایش آن هم در بخش داستانی. به عبارتی شما می‌توانید با دوست خود بخش تک‌نفره را به پایان برسانید.
  • حالت کو-آپ (co-op)4 نفره‌ی آنلاین
  • جزئیاتی از MP، سیستم ساخت آیتم، سیستم رنک و رتبه‌بندی بازی‌‌بازان در ماه‌های آتی به اطلاع طرفداران خواهد رسید.
  • کیفیت بصری پایین در تریلر به نمایش در آمده به این دلیل است که هنوز این اثر در دست ساخت قرار دارد و همچنین باید بدانید که کیفیت بصری به آخرین دستیابی‌ها در پروسه‌ی ساخت در چند هفته‌ی پیش از نمایش گیم‌پلی بر می‌گردد، نه ۱۱ ماه پیش.
تمامی این جزئیات در حد شایعه اعتبار دارد و باید تا تاییدیه‌ی رسمی شرکت مایکروسافت صبر کنیم. تا زمان عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعدی و Halo Infinite زمان زیادی باقی نمانده است و ما انتظار داریم در ماه آینده جزئیات بیشتری در مورد این عنوان با طرفداران به اشتراک گذاشته شود.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا ۳۴۳۴ اینداستریز می‌تواند در مدت ۴ یا ۵ ماهه کیفیت بصری را تا حدی که برای بازی‌بازان قابل قبول باشد بهبود دهد؟

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: بخش چندنفره‌ی Halo Infinite رایگان خواهد بود؛ جزئیاتی از بازی فاش شد - گیمفا
شایعه: بخش چندنفره‌ی Halo Infinite رایگان خواهد بود؛ جزئیاتی از بازی فاش شد - گیمفا
شایعه: بخش چندنفره‌ی Halo Infinite رایگان خواهد بود؛ جزئیاتی از بازی فاش شد - گیمفا
شایعه: بخش چندنفره‌ی Halo Infinite رایگان خواهد بود؛ جزئیاتی از بازی فاش شد - گیمفا
شایعه: بخش چندنفره‌ی Halo Infinite رایگان خواهد بود؛ جزئیاتی از بازی فاش شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Rr گفت:

    خداوکیلی دلتون رو به این خوش کردین ؟

    گرافیکش در حد ps2 بود گیم پلیشم که کپی دووم اترنال بود

  • عالی میشه اگه اینطوری بشه!
    یه ذره واقع گرا باشیم : هیلو مثل کالاف نیست که چندنفرشو رایگان بازی کنی و بخش داستانیشو هیچ اهمیتی ندی . چون هیلو داستانش هم همیشه مثل مولتی پلیرش عالی بوده و فکر کنم این استراتژی جواب بده و خیلیا برای خریدن بازی و تجربه بخش داستانیش وسوسه بشن 😉

  • Some day I will be strong enough_ناتی داگ، فرِت ب‍ُرد گیتار! گفت:

    مثل بمب صدا می‌کنه و کسانی که زود قضاوت کردنو حیران می‌کنه
    ما صبر می کنم تا موعدش برسه
    RealPower#

  • Ninja Theory گفت:

    “کیفیت بصری پایین در تریلر به نمایش در آمده به این دلیل است که هنوز این اثر در دست ساخت قرار دارد و همچنین باید بدانید که کیفیت بصری به آخرین دستیابی‌ها در پروسه‌ی ساخت در چند هفته‌ی پیش از نمایش گیم‌پلی بر می‌گردد، نه ۱۱ ماه پیش”
    نه خیلی دور برا چند هفته پیش
    گرافیک و گیمپلی واقعی هم به زودی نمایش داده میشه

  • Drama گفت:

    :rotfl: انصافا نمیخوام ترول کنم جز اینکه حقیقت رو بگم: مفتش هم گرونه
    باور کنید آخرش بازیو رایگان میزارن :laugh: البته نیازی به این کار هم نیست سازندهاش حق دارن همچین بازی بسازن به این روز بندازن بازیو چون بازی روز عرضه با ۱ دلار و گیم پس در دسترسه عزیزان ایکس باکسیه دوستان پی سی گیمر هم دیدن این بازی افتضاحه میرن کرکی میزنن بجای اورجینال چون ارزششو نداره حیفه مستر چیف کورتانا ببینه به چه روزی افتاده طفلی سکته میکنه فقط از ایکس بر میاد همچین چیزی توسعه بازی در حد ۱ تا ۱۰ دلار برای گیم پس 🙂 متا بین ۷۰ تا ۸۴ حالا هی بنازید به گیم پس خود سران مایکرو هم گفتن سودآوری نداره برامون ماهم مجبوریم دیگه بازیارو در حد گیم پس توسعه بدیم شماهم انتظارات بیجا مثل بازی بالا ۹۰ و گرافیک عالی نداشته باشید

    • the boy گفت:

      لطفا ترول نکین
      الان یعنی با این حرف شما تمام ایکس باکس دارا گیم پس دارن و یه دونه دیسک و اکانت هم فروش نمییره ؟؟
      قطعا میره این همه گیم پس یه دلاری مسخره نکنین فعلا که به نظرم بهترین و دومی هم نداره
      چندین بار گفتم متا نشان دهنده تجربه بازی نیست مگه متا که معلوم میکنه بازی خوبه یا نه باید هخودت دوست داشته باشی یه سری هستن یه بازی ۹۷ گرفته دوست ندارن خب اقا دوست ندارم
      فقط دارم مثال میزنم راجب متا که واقعا ملاک متا نیست اگه متا ملاک میشد قاعدتا گوست تشیما نباید اینقدر میفروخت ولی چرا فروخت چون مردم دوستش داشتن
      یه چیزی مثل گیم پس یه دلاری اصلا واسه ایکس باکس دارا چیز بدی نیست مخصوصا ایرانی ها که خب دارن در استفاده ازش زیر ابی میرن ولی خب گیم پس میتونم بگم واس فردی که نداره بره اورجینال بخره و بعدم با ضرر بفروشه یه چیز محشره
      #ترول نکنیم

  • Mohammadreza7 گفت:

    خیلی هم عالی
    امیدوارم واسه گیم پلی و گان پلی و شوتینگ بازی سنگ تموم گذاشته باشن که حداقل این گرافیک فنی داغون رو توجیه کنه.خصوصا تو بخش المان های سند باکس
    تو همین مدت باقی مونده هم باید یه دستی به سر و روی بازی بکشن بافتا از این حالت بی روح خارج شه
    انتظار معجزه گرافیکی نمیشه داشت ازشون تو سه ماه ولی قطعا میتونه از این چیزی که نشون دادن بهتر شه
    اگه یه سال تاخیر هم بخوره که چه بهتر! 😀
    موسیقی و صداگذاری هم که تو همون نمایش عالی بود
    آرت استایل بازی هم برگشته بود به ریشه های سری خوشبختانه
    انگار قراره بخش مولتی سری هم کلا رو همین نسخه باشه و به عنوان یه “پلتفرم” عمل کنه مث مسترچیف کالکشن و این ایده F2P کردنش خیلی خوبه بنظرم

  • دیر لود شدن تکسچرا تو گیم پلی جولای واقعن تو ذوق می زد
    خواهشا نیاین بگین تو نسخه نهایی درست میشه که غیر ممکنه

  • yazdan azizi گفت:

    بازی همه چیزش خوب بود مشکل فقط گرافیک بود اون هم نه بخاطر اینکه بد بود نسل نهمی نبود حتی اگر با نسل هشت هم مقایسه کنیم شاید در حد اوایل نسل بود.یک مشکل بزرگی که با سران مایکروسافت دارم این هست که لب و دهن هستند.یعنی کلامی از قدرت کنسول و sad و…می گند ولی ما در عمل چیزهایی که می گند نمی بینیم باید جمله جیم رایان رو دیوار اتاق فیل اسپانسر و اعضای ایکس باکس بذارند: ((بذاریم بازی ها صحبت کنند))

    • Mohammadreza7 گفت:

      وان با ۱/۳ ترافلاپس رایز رو پلی کرده کرده این چیزی که شما تو ایونت جولای دیدی هیچ ربطی به قدرت سخت افراری xsx نداره
      اول اینکه برخلاف هایپی که مایکروسافت ایجاد کرد هیلو اینفینیت یه بازی بین نسلیه(شما بخونید نسل هشتی!)
      چیزی که به ذهنم میرسه اینکه چون بازی قراره رو وان ۶۰ فریم اجرا شه و از طرفی سندباکس شده و شاهد تعداد نسبتا زیادی از دشمنا هستیم مجبور شدن از گرافیک بازی بزنن!
      یه شایعاتی هم دو سه سال پیش اومده بود که تو روند توسعه بازی مشکل ایجاد شده و شاید اینم یکی از دلایلش باشه…
      در کل بنظرم بازی یا باید واسه نسل هشت عرضه میشد و بعدش با آپدیت به نسل بعد میرفت یا اینکه بازی رو کلا واسه نسل نهم میساختن
      که هر کدومش هم نکته های مثبت و منفی خودشو داره
      اگه بازی واسه نسل۸ عرضه میشد با توجه به اینکه استودیو های جدید یکی دو ساله اضافه شدن و عناوینشون هنوز آماده نیست دست مایکروسافت تو لانچ و یک سال بعدش کاملا خالی بود!
      اگه هم میخواست صرفا واسه نسل۹ بازی رو عرضه کنه با توجه به اینکه ۵ سال در دست توسعه بوده و سخت افزار های نسل جدید یکی دوساله قطعی شدن مشکل ساز میشد واسه تیم سازنده…
      مایکی با هیلو یه قمار بزرگ کرده
      امیدوارم جواب بده و بعدش یه مدت بهش استراحت بدن…
      از بازی فقط یه بخش کمپین قوی میخوام
      یه داستان فوق العاده در کنار گیم پلی ای که از هیلو انتظار میره
      گرافیک که وضعش مشخصه
      مولتی هم میشه به مرور محتوا اضافه کرد و همین راه هم واسش در نظر گرفتن و موفقیتش تصمین شدس

  • Rog strix گفت:

    کیفیت تکسچر های گرشاسب ازین بهتر بود :smug: :rotfl:

شایعه: بخش چندنفره‌ی Halo Infinite رایگان خواهد بود؛ جزئیاتی از بازی فاش شد - گیمفا
شایعه: بخش چندنفره‌ی Halo Infinite رایگان خواهد بود؛ جزئیاتی از بازی فاش شد - گیمفا