اطلاعات جدیدی از بازی Shin Megami Tensei 3: Nocturne HD Remaster منتشر شد
تنها بازیهای نقش آفرینی معدودی شهرت بالای Shin Megami Tensei 3: Nocturne را دارا هستند. با اینکه بازی در زمان عرضه برروی پلیاستیشن ۲ با بازخوردهای متناقض مواجه شد، اما حالا از این بازی به عنوان یکی از بهترین نقش آفرینیهای تاریخ یاد میشود. خبر خوب این است که اتلوس (Atlus) قصد دارد با انتشار Shin Megami Tensei 3: Nocturne HD Remaster، بازیبازان جدیدی را با این عنوان آشنا کند. اما توسعه دهندگان تا چه حد میخواهند در این بازی تغییر ایجاد کنند؟ کارگردان این بازی به تازگی در مورد همین موضوع صحبت کرده است.
آقای کازویوکی یامای (Kazuyuki Yamai)، کارگردان بازی Shin Megami Tensei 3: Nocturne HD Remaster، در جدیدترین شمارهی مجلهی فامیتسو ابتدا در مورد بازخورد عجیب نسخهی اصلی صحبت کرد:
زمانی که بازی اصلی عرضه شد، در مقایسه با بازی Shin Megami Tensei II یک عنوان بسیار متفاوت از نظر ستینگ و محتوا بود. اما پس از مشاهدهی انتقادهای بسیار سختگیرانهای که در یکی از وبسایتهای مشهور به این بازی وارد شدند، تیم توسعه دهنده به طور کامل غافلگیر و شوکه شده بود.
کمی بعد، ما شاهد بازخوردها و نقدهای مثبت از سوی کسانی بودیم که توانسته بودند با صبر و حوصله به تجربهی بازی بپردازند. پس از انتشار Shin Megami Tensei 3: Nocturne Maniax، مردم شروع به تحسین بازی کرده و در مورد کیفیت بسیار بالای آن صحبت کردند. واقعاً تجربهی عجیبی بود [میخندد].
سپس آقای یامای در مورد اهمیت حفظ ویژگیهای نسخهی اصلی توضیح داد:
همچنین ما با ظرافت در حال بهبود ظاهر بازی هستیم، اما تا جایی که خیلی به چشم نیاید.
زمانی که صحبت از ریمستر کردن بازیها میشود، ما بیشتر از هر چیز دیگری برروی وفادار ماندن به ساختهی اصلی تمرکز میکنیم. در هر حال، ما به شدت احساس کردیم که نباید کاری غیر ضروری انجام دهیم.
در نهایت کارگردان بازی به تاثیر اضافه شدن صداگذاری اشاره کرد و جزئیات بیشتری را از درجهی سختی جدید Merciful به اشتراک گذاشت:
به لطف صداگذاری شخصیتها، دیالوگها تاثیر بیشتری خواهند گذاشت و داستان نیز بیشتر از چیزی که انتظار میرود، قوی و تاثیرگذار خواهد بود. سناریو هیچ تغییری نکرده است و امکان غیر فعال کردن صداگذاری نیز وجود دارد.
درجهی سختی Merciful تجربهی بسیار آسانی را ارائه داده که به شما اجازه میدهد تا حتی سختترین دشمنان را نیز با فشار دادن مکرر کلیدها از بین ببرید. ما این را از طریق یک بسته الحاقی رایگان ارائه خواهیم داد.
پس با توجه به صحبتهای یامای میتوان نتیجه گرفت که Shin Megami Tensei 3: Nocturne HD Remaster اکثر ویژگیهای نسخهی اصلی را حفظ کرده و همان فضای تاریک و سنگین نسخهی اصلی را با رزولوشن و کیفیت بیشتری ارائه میدهد. از طرف دیگر، در این بازی شاهد صداگذاری شخصیتها هستیم؛ ویژگی جدید که میتواند کیفیت روایت داستان را افزایش دهد. در نهایت، توسعه دهندگان یک درجهی سختی جدید را برای بازیبازان در نظر گرفتهاند که به آنها کمک میکند تا بدون استرس مرگ و شکست خوردن در مبارزات بازی، از داستان و فضای عجیب آن لذت ببرند.
بازی Shin Megami Tensei 3: Nocturne HD Remaster در ماه اکتبر سال جاری در کشور ژاپن برای کنسولهای پلیاستیشن ۴ و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این در حالی است که طرفداران غربی برای تجربهی بازی باید تا بهار سال ۲۰۲۱ صبر کنند. جهت آشنایی بیشتر با این عنوان، پیشنهاد میکنیم تریلر گیمپلی و تصاویر منتشر شده از آن را مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات