یکی از کاربران عنوان Dreams بخش‌هایی از بازی Halo Infinite را بازسازی کرده است - گیمفا
یکی از کاربران عنوان Dreams بخش‌هایی از بازی Halo Infinite را بازسازی کرده است - گیمفا
یکی از کاربران عنوان Dreams بخش‌هایی از بازی Halo Infinite را بازسازی کرده است - گیمفا
یکی از کاربران عنوان Dreams بخش‌هایی از بازی Halo Infinite را بازسازی کرده است - گیمفا
یکی از کاربران عنوان Dreams بخش‌هایی از بازی Halo Infinite را بازسازی کرده است - گیمفا
یکی از کاربران عنوان Dreams بخش‌هایی از بازی Halo Infinite را بازسازی کرده است - گیمفا

یکی از کاربران عنوان Dreams بخش‌هایی از بازی Halo Infinite را بازسازی کرده است

حسن اکرامی
۱۰:۳۰ ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
یکی از کاربران عنوان Dreams بخش‌هایی از بازی Halo Infinite را بازسازی کرده است - گیمفا

تقریبا تمام بازی‌بازان و فعالان صنعت بازی‌های ویدئویی به خوبی می‌دانند که سری Halo نماد و افتخار بخش اکس‌باکس شرکت مایکروسافت به شمار می‌آید و آخرین نسخه‌ی آن قرار است برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های اکس‌باکس وان و اکس‌باکس سری اکس عرضه گردد. حال نکته‌ی جالب توجه آن‌جا خواهد بود که شرکت سونی با عرضه‌ی بازی انحصاری و خارق‌العاده‌ی Dreams موفق شده تا حتی مرز‌های رقابت و وا‌ژه‌ی انحصاری را بشکند و به صورت غیر رسمی عنوان Halo: Infinite را برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ نمایش دهد که این اتفاقی نادر و غیرقابل پیش‌بینی تا چند سال پیش به شمار می‌آمد.

به تازگی یکی از کاربران عنوان Dreams با نام Disarmed در حساب کاربری رسمی توییتر خود ویدئویی کوتاه را از بازسازی عنوان Halo Infinite برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ نشان داده است که تعجب و تحسین بسیاری از بینندگان را برانگیخته است. نکته‌ی قابل توجه و درخشان این ویدئو را می‌توان به پتانسیل بالای بازی Dreams مربوط دانست؛ چرا که این ویدئوی شگفت‌انگیز تنها با استفاده از کنترلر DualShock 4 و سیستم پلی‌استیشن ۴ ساخته شده است. این کاربر در توضیح ویدئوی خلاقانه‌ی خود اظهار داشت:

من از رویداد هفته‌ی گذشته‌ی اکس‌باکس و نمایش گیم‌پلی بازی Halo: Infinite هیجان‌زده هستم. دیدن این نمایش من را به این فکر انداخت که چه می‌شود اگر یک عنوان از سری Halo را برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ داشته باشیم؟ بخشی از آن را ببینید. آینده‌ی نسل بعدی درخشان خواهد بود.

این ویدئو در واقع با همان زاویه‌ی دوربین اول‌شخص نشان داده می‌شود. Master Chief اسلحه‌ی خود را به دست گرفته و در محیطی با انبوه درختان و نورپردازی زیبا در حال قدم زدن و نگریستن به افق است و در همین حین صداهایی از پرندگان در دوردست به گوش می‌رسد. طبق گفته‌ی کاربر Disarmed، ساخت این دموی کوتاه که احتمالا در آینده گسترش پیدا کند، حدود چهار روز زمان برده است. او در ابتدا ساخت محیط و طراحی هنری بازی را انجام داده، سپس به بهینه‌سازی و بهبود کیفیت بافت و نورپردازی آن پرداخته است. پس از آن منوی استارت، اسلحه‌ی Master Chief و رابط کاربری این دمو ساخته شده‌اند. وی در نهایت اظهار داشت که اگر برنامه‌ها به خوبی پیش برود در آینده‌ای نزدیک شاید شاهد بازسازی تمام نمایش گیم‌پلی بازی Halo Infinite باشیم که در نوع خود بی‌نظیر و بسیار دشوار به شمار خواهد آمد. در هر صورت بازی Dreams یک زمینه‌ی بی‌نهایت و منحصر به فرد را برای رشد و خلاقیت بازی‌بازان مختلف در نظر گرفته و نمی‌توان برای آن محدودیت در نظر گرفت؛ پس با این حساب ساخت یک دموی کامل و باکیفیت خیلی تعجب برانگیز و دور از انتظار نخواهد بود.

هم‌اکنون تحلیل فنی نمایش گیم‌پلی بازی Halo Infinite را در مراسم هفته‌ی گذشته را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده نمایید. شما در پایان می‌توانید به تماشای این ویدئو پرداخته و از دیدن کیفیت بخش‌های مختلف آن به مانند طراحی محیط، نورپردازی، صداگذاری و سایر موارد نهایت لذت را ببرید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

یکی از کاربران عنوان Dreams بخش‌هایی از بازی Halo Infinite را بازسازی کرده است - گیمفا
یکی از کاربران عنوان Dreams بخش‌هایی از بازی Halo Infinite را بازسازی کرده است - گیمفا
یکی از کاربران عنوان Dreams بخش‌هایی از بازی Halo Infinite را بازسازی کرده است - گیمفا
یکی از کاربران عنوان Dreams بخش‌هایی از بازی Halo Infinite را بازسازی کرده است - گیمفا
یکی از کاربران عنوان Dreams بخش‌هایی از بازی Halo Infinite را بازسازی کرده است - گیمفا
یکی از کاربران عنوان Dreams بخش‌هایی از بازی Halo Infinite را بازسازی کرده است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • گفت:

      اصلا شبیه ی هیلو ۶ نشده ولی ببینید ps فن ها چقدر افسوس سری هیلو رو می خوردند و مشتاق تجربه این بازی اند
      درسته که آخرین fps که سونی عرضه کرد شکست سنگینی خورد ولی باید حداقل یه fps باکیفیت برای ps5 عرضه کنه ۷ سال که پلی استیشن انحصاری در ژانر اول شخص نداشته که آخرش کار ب اینجا کشیده.. 🙄

      • darkwarrior گفت:

        کیل زون هرچی باشه گرافیک فنی و گیم پلیش سنگین و درجه۱ هست ک هیلو رو به چالش میکشه
        کیل زون شدو فال ک سال ۲۰۱۴ اومد یه تنه هیلو ۶رو حریفه چ گرافیک چ گیم پلی چ موسیقی چ داستان

        • arm4nii گفت:

          یه سرچی از کیلزون بزن که اومد توی تاریخ چند ساله و نسلش بیاد بشه هیلو کیلر و سرانجامش چیشد.
          والا اینجا فقط اینجوره وگرنه فرومهای خارجی تو ارشیوشون هست از هیلو و کیلزون و سوابق رویاروییشون.
          یادش بخیر اونزمونا تو بازیسنترم زیاد بحثش بود.

          • Mr.tur گفت:

            اصلا نیازی به کیلزون نیست خوده استودیو ۳۴۳ داره هیلو رو نابود می کنه. :rotfl:
            بعد از هیلو سه این سری افت کرد و در امتیازات هم افت شدیدی کرد مخصوصا در هیلو چهار که یه سال بعداز کرایسیس دو و کیلزون سه بود و همه از گرافیک این بازی ناامید شده بودن خودت هم برو ببین یوزر اسکور این بازی چه نمره ای داره. بعدش بیا اینجا هیلو هیلو کن :rotfl:
            همون کیلزون سه که همش دربارش حرف میزنی هم متاش خوب شد و هم یوزر اسکورش(حتما یوزر اسکور هیلو چهار رو هم ببین که گیمرا از کدوم بازی بیشتر نا امید شده بودن) :laugh:
            بازم میگم هیلو در گرافیک و گیم پلی همیشه در برابر کیلزون جوک بوده مخصوصا در نسل هفت که کارش از جوک هم گذشته بود. :laugh:
            تمام 😀

          • darkwarrior گفت:

            وقتی داری اینو میگی پس کاملا تابلوعه ک اصلا ندیدی کیل زون رو با چ ک مینویسن
            من تمامی شماره هاشو بازی کردم
            کافیه شماره۲و۳و نسخه ویتاشو بازی کنی تا ب کیفیتش پی ببری
            نسخه ویتاش یه تنه هیلو۵روحریفه
            نسخه۲و۳اوج هنر گوریلا گیمز بود
            نسخه شدوفال هم هنردست تیم فرعی گوریلابود
            تیم اصلی رفت سراغ شاهکار هنری هورایزن ک خیلیارو زخمی کرد

      • بله شما درست میگید،هیلو یه فرانچایز واقعا عالی هستش که من خودم آرزومه بازیش بکنم،ولی خب تا به حال نشده.
        در رابطه با ژانر Shooter FPS هم برای سونی درست میگی،این نسل چیز خوبی نداشت که با هیلو رقابت کنه
        #ترول_نکنیم :lashes: 😉

      • دارندگان پلی‌استیشن انحصاری‌های فوق‌العاده و منحصر به فردی دارن که از تجربشون لذت ببرن و بسیاری از اون‌ها مشابهی ندارن یا اگر دارند از نظر کیفی در رده‌ی پایین‌تری قرار دارند .. با وجود عناوینی مثل Doom، Call of Duty، Battlfield، Destiny، Borderlands، Far Cry، Wolfenstein ، و حتی سایبرپانک بخش پلی‌استیشن شرکت سونی نیازی به یک انحصاری Fps نداره و بهتره روی خلاقیت و ساخت IPهای جدیدی مثل گوست و دریمز و دیزگان و دث تمرکز کنه تا مجموعه‌ی انحصاری‌های خودشو از اینم موفق‌تر کنه .. در باب اهمیت انحصاری و موفقیتش همین بس که عنوان Ghost of Tsushima با متای ۸۳ (که مورد تمسخر عده‌ی قلیلی قرار گرفت) تا یه مدت کوتاه دیگ رکورد فروش بازی سکیرو رو خواهد زد .. سکیرو درسته به علت ماهیت هاردکور همه پسند نیست و دنیای تقریبا خطی داره ولی یک بازی مولتی پلتفرم و برنده‌ی جایره‌ی بهترین بازی سال به حساب میاد و مدت خیلی بیشتری از انتشارش میگذره اما گوست یک بازی انحصاری است و جدید.

        • گفت:

          این ها که همه ش مولتی پلتفرم اند :rotfl: :rotfl: سونی از ترس شکست kiilzone Shadow fall دیگه fps نمی سازه وگرنه چرا ادامه fps های انحصاری موفق ps3 رو عرضه نمیکنه

          • اینکه حتی از ترس شکست بازی Fps نسازه نشونه‌ی خوبیه تا یه بازی شوتر شکست خورده و بی کیفیت روونه‌ی بازار کنه در حالی که میتونه هزینشو صرف داشتن یک مجموعه انحصاری عالی و بی‌رقیب کنه و با بازی هایی که اکثرا مشابهی ندارن بازارو به دست بگیره در زمینه‌ی فروش بازی و کنسول .. در ضمن واژه‌ی مولتی به این معنی نیست که کاربر پلی‌استیشن نمیتونه ازش لذت ببره و بازی کنه .. توجه داشته باشید که به طور مثال یک کاربر پلی‌استیشن از تمام بازی های مولتی استفاده میکنه و در کنارش یک مجموعه غنی از انحصاری داره .. پس وقتی میتونه یه شوتر بسیار با کیفیتو در هر سبکی تو بازیای مولتی تجربه کنه نیازی به یک انحصاری شوتر نیست چون کسی به سونی بابت این اقدام تبریک نمیگه .. خوبه انحصاری‌هایی ساخته بشه که منحصر به فرد باشن و بازی‌های موفق کمی در سبکشون وجود داشته باشه .. واقعا از جوابتون مشخصه جز ترول اونم به سبکی خنده‌دار و جواب‌هایی که متنش داد میزنه بی پایس و هر بازی‌بازی اینو میفهمه کار دیگه‌ای ندارین :yes:

            • با تشکر بابت پوشش به موقع اخبار،
              آقای اکرامی وقت گران بهای خودتون رو صرف جواب دادن به این ترول ها نکنید،مشخصه،ایشون فقط هدفش بهم ریختن جو سایت هست،
              من معمولا جواب ترول ها رو نمیدم،ولی تا این حد میگم،که اگه سونی از چیزی ترس داشت،که آیپی کاملا جدید و ریسکی مثل هورایزن رو منتشر نمیکرد،ریسک کرد،هزینه کرد،جواب زحمتش رو هم توی این نسل دید
              این همه سال سونی از دیوید کیج حمایت کرد(اون مایکروسافت قبول نکرد،چون میترسید بازی های کیج با اون سبکش شکست بخوره اعتماد نکرد،،ولی سونی بهش اعتماد کرد)تا آثاری مثل هوی رین،دیترویت و …ساخته بشه،
              داستان فوق العاده متفاوت تلو ۲ ساخته شد(ریسک کرد)
              پس ترول گرامی :laugh: لطفا سکوووووووت :-))

            • 🤘Mohsenj74 گفت:

              چقدر جواب قشنگی دادین، بقیه هم یاد بگیرن واقعا در کنار نگه داشتن حرمت و احترام خیلی منطقی جواب یک ترول رو بدیم که این وسط به شخص سوم از هر دو طرف بی احترامی نشه
              .
              .
              #ترول نکنیم

            • با تشکر فراوان از دست اندرکاران گیمفا
              جناب اکرامی ایشون ارزش وقت شما رو ندارن و فقط دوست دارند سایت رو خراب کنند
              و در جواب علامت موسیقی بگم که شما فقط دلتون به این fps تون halo خوشه ما انحصاری های برتری داریم و بعدم fps های عالی هم هستن از جمله کالاف که جناب اکرامی ذکر کردند برید خودتونو سرگرم کنید با همون انحصاری هایی که بهش مینازید و سایت رو بیش از حد خراب نکنید

        • Kaneko گفت:

          گرافیکش از هیلو اینفینیت بالا تر بود 😀

      • Mr.tur گفت:

        حالا عیب نداره.
        هم خودت خوب میدونی هم ما که حتی همین شبیه سازه دریمز گرافیکش بازم بهتر از کارتون اینفینیت در اومده.
        دیگه چه برسه به سری کیلزون :rotfl:
        تمام 😀

      • kamran. best1 گفت:

        دختر جان …هدف از این کار اینه که بگه با بی زبونی نگاه حتی با ابزار ی بازی هم بدون بودجه میشه گرافیک بهتر از هیلو ۶ شما زد تازه اونم با اون بودجه هنگفت ۵۰۰ میلیون دلاری ..لپ مطلب اینه ک ماکرو حداقل تیم حال حاضر مدیریت عاجز از ساخت بازی خوبن وسلام علیکم و … لطفا تایید کنید سپاس

      • majidam گفت:

        الکترو پاپ میدونی منظور این کاربر چی بوده منظورش این بوده که از بس سونی برای انحصاریاش اهمیت میده و از همه انحصاریاش شاهکار میسازه و تمام انحصاریاش از کیفیت و گرافیک بسیار بالایی برخوردار هستند گفته ای کاش بازی هیلو هم انحصاری سونی بود منظورش اگر انحصاری سونی بود شاهکار میشد و به این روز که اکس باکس ازش پشتیبانی میکنه نمیفتاد

    • lastofus2 گفت:

      داداش یک شعری هست میگه خنده تو نمیدونم از چی چی چی چی تر است یادم رفته 😀

      • Truman show گفت:

        واقعا چشم نوازه برای کاری ک توسط یه نفر انجام شده و اگر تیمی با یک سوم بودجه هیلو تو Dreams کل بازی رو میساخت فک کنم گرافیکش خیلی بهتر از الان میشد
        نکته جالب بخش کامنت اینجاست اکثر مواقع که سونی ترول میشه کسی نمینویسه ترول نکنیم ولی خدا نکنه کسی انتقاد کنه از ایکس باکس، کیلو کیلو هشتگ ترول نکینیم میریزن سرش..

        • اره واقعا حرف حق رو زدی،توی پست های لست اف اس ۲،گوست،هرچقدر دلشون بخواد ترول میکنن(اونم به شیوه خیلی مضحک و خنده دار)،توی اون پست ها کسی اعتراضی به ترول نداره 😐 ولی امان از روزی که یکی به مایکروسافت انتقاد حتی منطقی هم انجام بده،میگن تو ترولی 😐 😐
          خب مثلا طرف میاد میگه گرافیک هیلو افتضاحه(واقعا هم همینطوره،حتی در حد اوایل نسل هم نیست!!!)،بعدش بهش میگن ترول نکن!!!
          خب واقعیت همینه،
          ولی وقتی یکی میاد الکی به گیتار زدن تلو ۲ ایراد میگیره کسی چیزی نمیگه!!!!!

          • واقعا حرف حق منتهی زمان لست ۲ هنوز این هشتگ راه نیفتاده بود اما از این به بعد به همه میگیم
            بعدم اون که از گیتار زدن ایراد می گرفت همونجا حالیش کردیم که به پت پت افتاده بود که بعدم مجبور شد اسمش رو عوض کنه شده علامت نت یا همون موسیقی

        • Psycho0172 گفت:

          وا
          دوست من این هشتگ تازه راه افتاده
          انشالله دیگه شاهد هیچ ترولی نخواهیم بود

  • شما هم به همون چیزی فکر میکنین که من فکر میکنم؟

  • نمیدونم چرا بعضی ها الکی به گیمپلی بازی گیر میدن
    سری halo از اول گیمپلی اش همین شکلی بوده تا الآن،طرفدارهاش هم همین شکلی بازی رو دوست داشتن
    حالا اینکه الآن شبیه doom eternal و destiny 2 شده دیگه تقصیر سازنده ها نیستش
    ولی یکسری دلایل برای دفاع الکی ازش میگیرن مثلا میگن تا روز عرضه گرافیک بازی درست میشه
    حالا بر فرض اینکه گرافیک بازی درست شد،انیمیشن های داغون صورت اون شخصیت بغل مستر چیف چی؟اون رو هر چقدر هم بالا ببری همون میمونه

    • lastofus2 گفت:

      داداش وقتی اسپنسر چپ میره راست میره تو حموم هستش بهش میگن چیزی نیاز نداری میگه نه ولی ما قوی ترین کنسول تاریخ رو داریم باید یک بازی هم بیرون بدی که بالاترین گرافیک تاریخ باشه مثل لست ۲ نه اینکه یک بازی نسل ۷ نشون بدی :no: الان کم میارن هشتگ نه به ترول رو برو بچ مولتی اکانت راه میندازن زیر من

      • Psycho0172 گفت:

        کم آوردن یعنی چی علی جان
        مگه باید هر وقت شرکت مقابل اشتباه کرد دوستان بیان به طرفدارای اون یکی شرکت جواب پس بدن؟
        الان پس فردا سونی هم اشتباه کنه خوبه xbox فن ها بیان بگن شما کم آوردین فلان
        نشد که اینجوری
        عزیز این هشتگ برای همه هست
        هر ۲ طرف باید ترول رو کنار بزارن
        مرسی

  • Ozhan گفت:

    گرافیکش خیلی خوب بود
    اینم در نظر باید گرفت که اکثرا این فن مید ها کار یک نفره
    و اگ یه تیم کار کنن خیلی بهتر انجامش میدن
    فقط من موندم چجوری مدل هاشونو پالیگان میدن که اینقد کیفیت پیدا میکنن

    • lastofus2 گفت:

      من یک کلیپی تو یوتیوب دیدم این دریمز خودش یک پا زبراش هستش. زبراش بهترین و قوی ترین برنامه ای هستش که برای دادن جزئیات ۳ بعدی به مدل ها در سرتاسر دنیا استفاده میشه. جالبه یک سری از قابلیت هاش رو دریمز داره یعنی کسی یکمی وقت بزاره میشه باهاش مدل های ۳ بعدی عالی ساخت و بازی های گرافیک بالا ساخت ولی خیلی حوصله میخواد و تمرین و وقت

    • Sackboy گفت:

      اره، خیلی جالبه. تا اونجایی که من اطلاع دارم تو این بازی مدل‌ها voxel هستن و عملا بازیکن درگیر پالیگان نمی‌شه. البته خودم هنوز نتونستم بازی کنم متاسفانه. ولی ظاهراً اینجوریه. و دقیقن همین که اینجین بازی در این سطح با voxel کار می‌کنه شگفت انگیزه. هنر دریمز در اینه که خیلی خوب تونسته از جنبه های فنی بازی سازی فاصله بگیره و بیشتر روی خلق اثر توجه کنه. البته که به هر حال به سری مسائل فنی اجتناب ناپذیره، ولی دریمز به حداقل رسونده این مسأله رو. حتی شاید بتونه در آینده یک رویکرد جدیدی بشه که سایر اینجین ها هم بهش بپردازند. چون بالاخره دیر یا زود، فرایند بازی سازی باید از چیزی که الان هست ساده تر بشه. وگرنه هزینه‌ی ساخت بازی‌های بزرگ همینجور بیشتر و بیشتر می‌شه و استودیو های کوچیک و متوسط دیگه از پسش بر نمیان.
      دقت کنین، الان با کدوم ابزار می‌شه یک نفره، در عرض ۴ روز یه دموی قابل بازی ساخت!

  • ALIREZA0111 گفت:

    جالبه گرافیک و نورپردازی بازی بهتر از نسخه اصلی هستش
    خیلی بده واقعا این همه خرج بازی کنی این همه وقت بزاری ولی بازی چنین خروجی بده
    واقعا امیدوارم تا زمان عرضه گرافیک بازی رو بهتر کنن هرچند فقط گرافیک بازی مشکل نداشت و مشکلات مثل گیم پلی و طراحی چهره ها و باگ ( دقتا کنید وقتی سفینه دشمن که فکر کنم ابی رنگ بود وارد فضای بازی میشه و دقیقا اونجا که قراره دشمن ها رو پیاده کنه یهو از داخل درخت رد میشه 🙂 ) قبل اون تیکه که قراره دشمنا رو پیاده کنه یه نگاه دقیق بندازید و زوم کنید

  • Neil_druckman گفت:

    من اخر نفهنیدم این دریمز دقیقن جیه و جرا هیچکی من نمیبینم بازی کنه.و چطوری همچین چیزی توش میسازن

  • darkwarrior گفت:

    خوشم میاد سونی یه پلتفرمیه ک توش محدودیت نداریم
    باوجود بازی فراشاهکار دریمز میشه انحصاری های جعبه رو باکیفیت نسل هشتم و نسل نهم بازسازی کرد و و تجربه کرد

  • lastofus2 گفت:

    خداییش گرافیکش از ۷۰ ۸۰ درصد بازی های جعبه بیشتره مخصوصا بازی نسل ۹ هیلو 😀

  • lastofus2 گفت:

    ۱٫۸ فلافل در برابر ۱۲ فلافل
    فیل ترو لایر

  • ark.ps4 گفت:

    گرافیکش از بازی اصلی ۳ پله بالاتره

  • xbox fan fire گفت:

    کار جالبی بود واقعا دریمز بازیه که تو سبک خودش فوق العاده خاصه که خلاقیت و نواوری توش حرف اولو میزنه امسالم تو گیم اواردز جایزه های زیادیو میبره.در مورد هیلو هم دوستان چرا برخی ها خودشونو میزنن به نادونی نمیفهمم واقعا. سری هیلو از شماره یک تا پنجش گیم پلی مشابه به همینو داشته یعنی چیز جدیدی یا افتی نیست برای کسانی که از نسخه اول بازیو تجربه کردن که یکی از دلایلشم میتونه اصرار الکی و بیخودی مایکرو رو نرخ فریم ۶۰ ثابت باشه که این باعث افت گرافیک و جلوه های بصری میشه و در کل از لحاظ گرافیک با دوستان سونی فن موافقم که گرافیک بازی افتضاح بود( گرافیک این ویدیو از خود بازی اصلی بهتر بود 😀 😀 😀 ) ولی اگر بتونن این مسله رو حل کنن به نظرم با حماسی ترین هیلو تاریخ رو به رو خواهیم شد . مایکرو بودجه مورد نیاز رو تامین کرده و همه چیز تو دست اعضای استدیو ۳۴۳i هست :yes: :yes: :yes:

  • یعنی من …. تو موتور گرافیکی هیلو ۶

  • yazdan azizi گفت:

    اسپم:برای بازی دریمز در ایران به فیلتر شکن نیاز داریم یا اصلا کلا نمی شه وارد بخش آنلاین شد؟؟؟
    اسپم:یک صحبتی دارم که شاید بوی ترول بده ولی نیتم ترول نیست.وقتی گیم پلی هیلو اینفینیت رو دیدم فکر کنم تنها کسی بودم واقعا سعی داشتم باور نکنم این نمایش هیلو هست.یعنی تصویر رو می دیدم کیفیتش از بازی های نمایش سونی که دوستان طرفدار مایکرو می گقتند کارتونی و بچگانه کمتر بود.وقتی گیم پلی من رو نابود کرد که تو دورنما دیدم ابرها دارد لود می شه همونجا گفتم یک بازی مثل رچت اند کلانک اونجوری از قدرت کنسول استفاده می کنه یکی مثل هیلو اصلا استفاده نمی کنه البته بگم یک دلیلی که واقعا به گرافیک هیلو آسیب رسونده میان نسلی بودنش هست که شاید مایکرو اگر این دندون طمع را می کند اوضاع بهتر بود.(پایان اسپم)
    واقعا این بازی دریمز بی هیچ تردیدی بهترین یا حداقل جز ۵ بازی برتر این نسل هست و امیدوارم یک روز بتونم تجربش کنم

  • Golden_Sauber گفت:

    خدایی ببیند یه نفره توی این مدت چی خلق کرده بدون بودجه 😀
    بعد اگر بگم ماکروسافت شیر دوشیه بعضیا بهشون بر میخوره

  • بخدا بدون تعصب گرافیکش با بعضی صحنه های نمایش میلیون دلاری هیلو برابری میکنه

  • Pazikon گفت:

    شما این همه میگید ترول نکنید ولی این ویدیو خودش یه ترول بزرگه

یکی از کاربران عنوان Dreams بخش‌هایی از بازی Halo Infinite را بازسازی کرده است - گیمفا