توسعهدهندگان عنوان EA Sports UFC 4 اطلاعاتی را در مورد تغییر گیمپلی بازی ارائه دادند
چندی پیش کمپانی بزرگ توسعه و ساخت بازیهای ویدئویی یعنی الکترونیک آرتس (Electronic Arts) با انتشاری تریلری رسمی اعلام نمود که قصد دارد مجموعه بازیهای مبارزهای EA Sports UFC خود را پس از دو سال استراحت دوباره به میادین بازگرداند. پس از این اتفاق عنوان EA Sports UFC 4 در ماه ژوئیه همزمان با آغاز مسابقات رسمی لیگ UFC 251 با انتشار تریلری معرفی شد که البته پیش از آن شایعات و گزارشهای زیادی در مورد آن به گوش میرسید. حال به تازگی توسعهدهندگان بازی به ارائهی اطلاعات مختلفی از گیمپلی و پیشرفتهای آن پرداختهاند. آنها اظهار میدارند که دو سال زمان بسیار خوبی برای استراحت در کنار بهبود و پیشرفت بخشهای مختلف سری EA Sports UFC به شمار میآید و آنها میتوانند دستاوردهای جدید خود را به زودی به بازیبازان نشان دهند.
به تازگی آقای برایان هیز (Brian Hayes) کارگردان هنری بازی EA Sports UFC 4 در مصاحبهای عنوان داشت که تاکنون توسعهدهندگان این اثر تغییرات بنیادی و بزرگی را در گیمپلی بازی ایجاد نمودهاند. یکی از بزرگترین تغییرات بازی EA Sports UFC 4 مربوط به تکنولوژی EA’s Real Player Motion میشود که بر اساس آن تمامی کدهای بازی مجددا بازنویسی شده و تمامی انمیشنها و فیزیکها به صورت واقعگرایانه دچار تغییر شدهاند. با استفاده از این فناوری جدید شرکت الکترونیک آرتس، توسعهدهندگان قادر هستند حرکات نمایشی بسیار واقعیتر و جلوههای بصری بسیار روانتر را پیادهسازی کنند.
سازندگان بازی EA Sports UFC 4 با استفاده از فناوری مدرن EA’s Real Player Motion تاکنون توانستهاند بیش از ۵۰۰۰ حرکت و تکنیک مختلف را برای مبارزات به صورت واقعگرایانه ضبط نمایند. آقای هیز توضیح داد که با استفاده از این تکنولوژی پیشرفته، گرافیک و فیزیک سری EA Sports UFC از حالت کلیشهای خود خارج شده و بسیار واقعگرایانه و چشمنواز ظاهر خواهد شد. این تکنولوژی به خوبی تهاجم یا مقاومت مبارزان مختلف را به بهترین و دقیقترین شکل ممکن نشان خواهد داد.
تغییر بزرگ دیگر در گیمپلی بازی EA Sports UFC 4 به بخش کنترل و کمککنندههای بخش حمله و دفاع مربوط میشود. طبق گفتهی کارگردان بازی، بخش کنترل بسیار پویاتر و هوشمندتر از گذشته به کمک بازیبازان خواهد آمد و به صورتی که مخل آزادی عمل آنان نگردد، میتواند کیفیت حمله و دفاع آنها را بهبود بخشد و به منظور پیشرفت بازیبازان مورد استفاده قرار گیرد. این سیستم هوشمند متناسب با رشد و حرفهای شدن بازیبازان درمکانیسمهای مختلف دفاع و حمله، تغییر خواهد کرد و در نقطهای که بازیباز به اوج مهارت در مبارزه برسد، به صورت خودکار غیرفعال خواهد شد. همچنین در اجرا کردن فنونی که برای ضربه فنی یا تسلیم شدن حریف کاربرد دارند، استفاده از زمین مبارزه به عنوان یک کمک برای اجرای بهتر هر تکنیک به همراه موارد دیگر از تغییرات گیمپلی برای بازیبازان شرح داده شد. آقای برایان هیز اظهار داشت هنوز تغییرات و پیشرفتهای چشمگیر بسیار بیشتری در بازی EA Sports UFC 4 وجود دارند که بازیبازان میتوانند آنها را خود کشف نمایند.
طبق اعلام شرکت الکترونیک آرتس عنوان ورزشی و مبارزهای EA Sports UFC 4 در تاریخ ۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۹ (۱۴ آگست ۲۰۲۰ میلادی) برروی دو کنسول پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
نظرات
اگه همون فایتینگ نسخه ۲ رو ارتقاء دادن و بهترش کردن، حله!
نسخه ۳ باگهای خیلی زیادی داره ک متاسفانه گاهی اوقات مانع پیشروی تو بازی میشه
عجیبه که چرا این بازی رو برای پی سی نمیدن