تعداد بازیبازان CrossCode برروی اکسباکس گیم پس بیشتر از مجموع دو کنسول دیگر است
استودیوی رادیکال فیش گیمز (Radical Fish Games) اخیراً در طی مصاحبهی خود با Duel Screens در مورد بازی CrossCode و عملکرد آن صحبت کرده است. اینطور که به نظر میرسد، تعداد بازیبازانی که از طریق اکسباکس گیم پس در حال تجربهی این عنوان اکشن نقش آفرینی هستند، بیشتر از مجموع بازیبازان هر دو کنسول پلیاستیشن ۴ و نینتندو سوییچ است.
آقای فلیکس کلین (Felix Klein)، یکی از بنیان گذاران استودیوی رادیکال فیش گیمز، در طی این مصاحبه کمی در مورد نحوهی بهره بردن از سرویس اشتراکی اکسباکس گیم پس صحبت کرد ولی در نهایت توضیح داد که این کار توسط ناشر انجام میشود:
به طور ساده، مایکروسافت یک پیشنهاد به شما میدهد، سپس مبلغ تضمین شدهای را زودتر به شما میپردازد و در نهایت بازی راهی گیم پس میشود. رقم پیشنهادی از نظر ما و ناشر بازی به اندازهی کافی بالا بود. پس تصمیم گرفتیم که این کار را انجام دهیم.
فلیکس در ادامهی صحبتهای خود در مورد عملکرد CrossCode توضیحات بیشتری را ارائه داد. به گفتهی او، بازیبازان محدودی در حال تجربهی نسخهی ویندوز ۱۰ بازی هستند؛ نسخهای که در سال گذشته از طریق اکسباکس گیم پس برروی رایانههای شخصی عرضه شد. این در حالی است که از طرف دیگر، تیم توسعه دهنده از عملکرد نسخهی اکسباکس وان این عنوان «بسیار غافلگیر» شدهاند. برای یادآوری باید اضافه کنیم که نسخهی کنسولی CrossCode اوایل این ماه در دسترس کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و نینتندو سوییچ قرار گرفت.
فکر میکنم حداقل میتوانم این را بگویم که در حال حاضر، تعداد بازیبازان گیم پس بیشتر از مجموع تعداد افرادی است که در حال تجربهی بازی برروی کنسولهای سوییچ و پلیاستیشن ۴ هستند.
بازی CrossCode هماکنون برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. جهت آشنایی بیشتر با این عنوان، پیشنهاد میکنیم نقد و بررسی آن را مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
چون رو نینتندو و پی اس فور دارن شاهکارایی مث زلدا و لست و ماریو و گوست میزنن و هم بی بازی نیستن و هم بعد تجربه انحصاری شاهکار چشم و دلشون به بازی کارتونی بی کیفیت گیمپس نمیکشه :-((
حالا میشه گفت که چرا مایکرو چنین مراسم خسته کننده ای داشت! چون کلا فهمیده چطور درآمدزایی داشته باشه و میدونه که در مسیری که سونی هست واقعا نمیتونه جای اونها رو بگیره و ریسک شکست بسیار بالاست و هزینه سرمایهگذاری هم خیلی بالاست برای رقابت و ساخت بازیهایی که با کلکسیون سونی بتونن رقابت کنن واسه همین نسبت به مراسم خودشون اعتماد بفنس بالایی داشتن اما از نظر ماها ارزشی نداشت چون دقیقا مایکرو مسیر خودش رو در گیمینگ تغییر داده و با گیمپس به سمت جذب مشتریهایی هست که سبک بازیاشون با سونی متفاوته. همین خبر و بازیهایی که مایکرو در دو مراسم قبلی خودش اعم از انحصاری و مولتی نشون داد مشخص میکنه که اونها در گیم مسیر متفاوتی رو انتخاب کردن چون انصافا نمیشه با آی پی هایی چون گاد آف وار و آنچارتد و چندین بازی جدید و قدیمی که همگی دست یک کمپانی حرفه ای در زمینه بازی هست رقابت کرد.
هنوز هم مایکرو روی حرفش در مورد عالی بودن مراسم خودش هست چون در مسیر اهدافش بوده، پس امثال من که سبک علاقه ما همچون بازیهای سونی هست مجبوریم کنسول جدید سونی رو بخریم چون مایکرو مسیر نوجوانان و سنین کم نسل اینده رو انتخاب کرده و برای ما اونقدری جا نیست که ارزش هزینه بالا رو داشته باشه.