سازندگان Hitman 3 مدت زمان بارگذاری بازی‌ها در پلی‌استیشن ۵ را تحسین می‌کنند - گیمفا
سازندگان Hitman 3 مدت زمان بارگذاری بازی‌ها در پلی‌استیشن ۵ را تحسین می‌کنند - گیمفا
سازندگان Hitman 3 مدت زمان بارگذاری بازی‌ها در پلی‌استیشن ۵ را تحسین می‌کنند - گیمفا
سازندگان Hitman 3 مدت زمان بارگذاری بازی‌ها در پلی‌استیشن ۵ را تحسین می‌کنند - گیمفا
سازندگان Hitman 3 مدت زمان بارگذاری بازی‌ها در پلی‌استیشن ۵ را تحسین می‌کنند - گیمفا
سازندگان Hitman 3 مدت زمان بارگذاری بازی‌ها در پلی‌استیشن ۵ را تحسین می‌کنند - گیمفا

سازندگان Hitman 3 مدت زمان بارگذاری بازی‌ها در پلی‌استیشن ۵ را تحسین می‌کنند

محمد حسین کریمی
۲۳:۵۹ ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
سازندگان Hitman 3 مدت زمان بارگذاری بازی‌ها در پلی‌استیشن ۵ را تحسین می‌کنند - گیمفا

کارگردان عنوان Hitman 3 زمان بارگذاری بازی در کنسول پلی‌استیشن ۵ را ستایش می‌کند و آن را بخشی حیاتی برای گیم‌پلی اثر خود می‌داند

عنوان Hitman 3 در جریان مراسم “آینده‌ی گیمینگ” ماه گذشته‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ رونمایی شد و توانست با تریلری سینماتیک و یک تریلر کوتاه از گیم‌پلی نظر بسیاری از بازی‌بازان و طرفداران همیشگی این سری را به خود جلب کند. بر اساس بیانیه‌ی رسمی تیم سازنده، آی او اینترکتیو (IO Interactive)، این بازی پایانی بر سه‌گانه‌ای خواهد بود که این استودیو در سال ۲۰۱۶ آن را آغاز کرد و البته در این عنوان شاهد مواردی شگفت انگیز و اتفاقات غافلگیر کننده‌ای نیز خواهیم بود. همچنین انتظار می‌رود اوج گیم‌پلی مخفی‌کاری سری Hitman را در نسخه‌ی سوم تجربه کنیم.

اخیراََ یکی از اعضای تیم سازنده‌ی Hitman 3 با مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن (OPM) مصاحبه‌ای داشته است که در جریان آن اطلاعات جالبی با بازی‌بازان به اشتراک گذاشته می‌شود. کارگردان این اثر، ماتیاس انگستروم (Mattias Engstrom)، در جریان این گفت و گو یکی از مواردی که بازی در آن پیشرفت قابل توجه‌ای داشته را متذکر شد. بر اساس بیانیه‌ی آقای انگستروم، درایو SSD کنسول پلی‌استیشن ۵ باعث شده که شاهد یک نسخه‌ی کاملاََ متفاوت و تجربی از این سری باشیم چرا که زمان بارگذاری تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کرده است.

آقای انگستروم در این باره توضیح داد:

سری Hitman عنوانی در رابطه با تجربیات و آزمایش‌های متعدد است. ما بازی‌بازان را به یک محیط سند‌باکس دعوت می‌کنیم و به آن‌ها اجازه می‌دهیم به هر گونه که می‌خواهند این دنیا را تجربه کنند. بنابراین ما سیستم سیو/لود (ذخیره و بارگذاری) را به گونه‌ای می‌بینیم که بازی‌بازان را در راه تجربه‌های گوناگون در محیط سندباکس تشویق کنند. سرعت بی‌نظیر بارگذاری، کنسول پلی‌استیشن ۵ را به یک خانه‌ی بی‌نقص برای سه‌گانه‌ی Hitman تبدیل می‌کند و اهمیت تجربی بودن آن را بیش از همیشه به نمایش می‌گذارد. عنوان Hitman 3 باری دیگر جهشی برای تکنولوژی‌های بازی‌سازی ما به حساب می‌آید که بر محور قابلیت‌های پلی‌استیشن ۵ بنا شده‌اند.

سه‌گانه‌ی Hitman همیشه یک محیط نسبتاََ بزرگ را به بازی‌باز ارائه می‌دهد تا در آن بتوانند به هر شکلی که فکر می‌کنند هدف را از پای در بیاورند و ماموریت‌ خود را به پایان برسانند. ساختار مراحل به گونه‌ای است که به راحتی می‌توان اثر درایو SSD را در آن دید. مخاطبین در نسل آینده نباید مدت زیادی را به تماشای صفحه‌ی بارگذاری بنشینند و به طور دائم در هیجان خواهند بود.  به نظر می‌رسد سازندگان Hitman به خوبی از قابلیت درایو SSD پلی‌استیشن ۵ بهره خواهند برد.

مدتی پیش نیز  آقای تراویس باربور (Travis Barbour)، مدیر ارشد آی او اینتراکتیو (IO Interactive)، در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن تأیید کرد که مکان‌ها و پیشرفت‌ها از هیتمن ۲ به هیتمن ۳ منتقل خواهد شد. این بدان معنا است که شما می‌توانید با ورود به Hitman 3 ماموریت‌های دو نسخه‌ی قبلی را نیز تجربه کنید البته باید ابتدا پنج قسمت نسخه‌ی اول و دوم را خریداری کرده باشید.

تیم سازنده در ویدیویی مفصل اعلام کرده بود که داستان این نسخه‌ نسبت به بازی‌های قبلی تاریک‌تر و جدی‌تر خواهد بود و به نظر می‌رسد توییست‌های داستانی مختلفی در آن وجود دارد و این تمام ماجرا نیست چرا که قرار است ما در قسمت سوم از این سه‌گانه شاهد یک داستان شخصی‌تر باشیم و روایت بیش از همیشه برروی مامور ۴۷ متمرکز خواهد بود.

بازی Hitman 3در دی/بهمن ۱۳۹۹ (ژانویه‌ی ۲۰۲۱) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس، رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا منتشر شده و جزو عناوین بین نسلی به حساب خواهد آمد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان Hitman 3 مدت زمان بارگذاری بازی‌ها در پلی‌استیشن ۵ را تحسین می‌کنند - گیمفا
سازندگان Hitman 3 مدت زمان بارگذاری بازی‌ها در پلی‌استیشن ۵ را تحسین می‌کنند - گیمفا
سازندگان Hitman 3 مدت زمان بارگذاری بازی‌ها در پلی‌استیشن ۵ را تحسین می‌کنند - گیمفا
سازندگان Hitman 3 مدت زمان بارگذاری بازی‌ها در پلی‌استیشن ۵ را تحسین می‌کنند - گیمفا
سازندگان Hitman 3 مدت زمان بارگذاری بازی‌ها در پلی‌استیشن ۵ را تحسین می‌کنند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • واقعا که دم مارک سرنی و سران سونی گرم کم ادعا و کم حرف فقط عمل میکنن دمشون گرم :inlove: :heart: تازه استودیوی مولتی که انحصاریه زمانیم نداره برا سونی گفته .. حالا کی از سری اکس تعریف کرده تا حالا؟ حتی برا رویداد مخصوصش از پیسی استفاده شده بود .. میشه فهمید اون عدد و رقما الکی بودن و مهندسی کنسول سونی ترکونده

    • alipower_fan گفت:

      اره یادمه سونی کل تبلیغات یوتیوب و همه بازی های ورزشی و شبکه هارو خریده بود true 4k رو کرد تو حلق ملت. در حدی که هنوزم کسای گکوری هستن که میگن پرو۴ از وان اکس بهتره :rotfl: :rotfl:
      الانم روش تبلیغشونو عوض کردن مطمئن باش سرعتش از مموری های پلی ۲ هم که بازی میذاشتی میرفتی ناهار میخوردی برمیگشتی بلکه بازی لود شده باشه هم کمتره

    • Eternal Man گفت:

      برای رویداد سونی هم از پی سی استفاده شده بود؛ چه زود فراموش کردید!؛ تعریف؟! مگه به اینه که بیان تعریف کنن؟ یعنی هر چیزی رو باید بقیه ازش تعریف کنن تا شما قبول کنی خوبه؟ اینم منطق سونی فن! حالا خوبه بنده خدا گفته سرعت لود بازی و مثل امثالِ اپیک گیمز از SSD افسانه نساخته – بی صبرانه منتظر مقایسه بازی ها توسط دیجیتال فاندری هستم، مگه اینکه اونم دوباره مثه قضیه میان نسلی ها بیاید بگید اعضاش مایکرو فنن

    • Iliya گفت:

      فقط یچیزی بگم
      سازنده بازی IOS هم از PS5 تعریف کرده یادت باشه فقط همین یکی میشه به حرفش اعتماد کرد اونم تا حدودی

    • خدایا بچه ها این ویدیوی Linus Tech Tips رو نگاه کنین که چطوری در مورد SSD افسانه ای PS5 سرتعظیم فرود آورده و به معنای واقعی و با عرض پوزش به غ.ل.ط کردن و ….. افتاده بود!
      https://youtu.be/4ehDRCE1Z38
      اومده بود تو یه قسمت این SSD رو با نمونه ای روی PC که سرعت خواندن و نوشتنش ۱۵ گیگابایت بر ثانیه بوده مقایسه کرده بود و گفته نمونه ی این سرعت تو بازار هست و بهترش هم هست و چی و فلان…فکر پهنای باند رو نکرده بود!
      و در ادامه تیم سویینی از اعضای ایپک اومده بهش گفته که سرعت خواندن و نوشتن تو SSD معمولی فرق داره و اینکه مارک سرنی گفته تو کلاس خودش یکی از بهترین هاست نه حتما بهترین باشه و حالا منظورش از کلاس خودش چی بوده؟
      میاد براش کامل توضیح میده که یه اینطور SSD ای که روی PS5 هستش اصلا روی Windows بالا نمیاد و باید حتما یه فلش کنترلر و سیستم عامل لینوکس رو سیستم باشه به علاوه ی یه پردازنده ی سرور قوی Xeon که اینجا یه نمونه ۲۴ هسته ای گذاشته بودن و راهکارای سونی و مارک سرنی نابغه رو براش توضیح داده بود…
      حالا خود مجری لینوس میاد میگه تا قبل از این SSD(توجه کنید که تا قبل از PS5) هیچ درایو ذخیره سازی ای به طور مستقیم روی فریم ریت و تکسچر کوالیتی تاثیر نداشته و بعدش توضیح میده که سونی با PS5 چطور میخواد این قضیه رو عوض کنه! (قابل توجه مهندسای شلوارک پوش و هیترای اکس فن و هیت فنای PC که میخوان با هر دلیل واهی ثابت کنن که همچین چیزی وجود نداره و حتما PC بهتره و نمونه اش صد در صد وجود داره)…!
      خلاصه برین نگاه کنین که چطوری به غ.ل.ط کردن افتاده بود و چند بار پشت سر هم و به مراتب و با عذرخواهی مکرر ویدیوش رو تموم میکنه و اشاره میکنه که هنوز مونده تا اطلاعاتش تکمیل بشه!
      حالا پروفسورا و مهندسای ما یه چیز دیگه میگن و از حرف خودشون یه گام عقب تر نمیرن!
      جمع کنین کاسه کوزه اتون رو که ابرقدرت داره میاد! :rotfl:
      برین نگاه کنین و لذت ببرین که مارک سرنی چی طراحی کرده و البته هیترا هم برن به حرفای کسی گوش بدن که یکی از متعصب ترین فنای PC و هیترای کنسولا هست!

      • hosein1120 گفت:

        ببین یه خرده فک کن و منطقی صحبت کن
        اخه این معلومه که اس اس دی که مخصوص یه سی پی یو و یه ماردبورد که خیلی مهمه و یه گرافیک و یک مقدار رم درست شده باشه و برای یک سیستم مشخص اپتیمایز شده باشه با یک اس اس دی که همینطوری بیرون میدن و سعی می کن برای همه خوب باشه برابری می کنه ؟ پلی استیشن و یا هر کنسولو که می سازن کل قطعات رو ریز به ریز بررسی می کن و مخصوص می سازن برای اون کنسول بعد میدن بیرون .
        معلومه که اون اس اس دی برای کنسول میتونه قویتر از یه اس اس دی برای پی سی باشه

        • حرفت کاملا درسته…
          ولی آخه یه عده نمیخوان قبول کنن که هر فناوی ای ماله یه کمپانیه…
          مگه کسی گفته که DVD ماله توشیبا نیست یا اینکه ویندوز ماله مایکروسافت نیست؟
          سونی هم که بلوری رام و یه SSD مخصوص رو به صنعت گیم آورده(در حالی که SSD رو خودش اختراع نکرده و فقط یه تحول عظیم گیمینگ بهش داده).
          بازم مگه همین سونی گفته که کسی حق نداره بلوری رام داشته باشه یا همین SSD رو کس دیگه ای نباید کپی برداری کنه…؟
          همین الآن رقیب جون جونیش یعنی اکس باکس ۴K بلوری پلیر هم هست در حالی که خود PS4 اینطوری نیست.در حالی که همین رقیبش تو نسل هفت وقتی سونی از بلوری استفاده میکرد به باد مسخره میگرفتش و میگفت که DVD ROM خیلی بهتره!همچنین رو خیلی از PC ها هم هست!
          مطمئن باش فردا پس فردا همه شرکتایی که واسه PC دارن SSD تولید میکنن از سیگیت و WD بگیر تا غیره بهتر و سریعترش رو به بازار میدن که با ویندوز هم کار کنه!
          ولی بازم میگم که مارک سرنی اونقدر احمق نیست که بیاد به جای بالابردن ترافلاپس کنسولش یه SSD پرهزینه و گرون قیمت رو بذاره تو کنسولش که قیمت کنسولش رو هم بالا ببره!؟ حتما یه دلیل محکم واسه این هم وقت و هزینه داشته و یه دلیل محکم تر برای اینکه کنسولش گرونتر به دست مشتری میرسه هم داشته!

    • مارک جون دوست داریم!
      تو نسل هشت طوری PS4 PRO رو بیرون داد که مایکرو تا دوسال بعدش زور زد که فقط بگه ما تونستیم قویترش رو بسازیم!
      حالا هم که با این SSD دوباره بهشون رودست زد و حالا هم زمزمه هایی به گوش میرسه که PS5 از نسل RDNA3 هست!
      مارک جون بازم دوست داریم!

    • alizalogy گفت:

      اکس با کس تووی این ۳ نسل که با پی اس رقابت داشته همیشه از لحاظ فنی و مهندسی کنسول هاش سرتر بودن نسبت به پی اس. نسل نه هم مطمئنن اکس باکس انحصاری رو می بازه ولی از لحاظ فنی اگه بالاتر نباشه پایین تر هم نیست

      • اصن بگیم فنش بالا .. فن بالا برای اجرای بازیه دگ درسته؟ کنسول یه کار میکنه اونم اجرای بازی .. وقتتی بازی نداره اصن صدها برابر قویتر باشه چه فایده .. بازی کارتونی و عروسکیو که وان ۳۶۰ هم میگرف چرا الکی کنسول ارتقا میدن پس؟

      • Mr.tur گفت:

        ایکس باکس طراحیش سرتر بود؟؟؟ :rotfl:
        شاید توی نسل هشت یکم بهتر بود اما بهتره بری ببینی که سیصدوشصت در نسل هفت چه کنسول بی دوامی بود و امار خرابیش سربه فلک می کشید و طبق اماررسمی سایت گیم اینفورمر در سال ۲۰۰۹ که منتشر شد ۵۵ درصد سیصدوشصت ها سه چراغه میشدن :rotfl:
        تازه بعدا هم که نسخه ی اسلیمش اومد وکلا بوردشو عوض کردن بازم مشکل سه چراغه رو داشت و درکنار اون لنز بسیار ضعیفی داشت حتی نسبت به لنز پلی دو جوک بود. که مخصوصا این مورد رو همه ی کسایی که این کنسول رو داشتن میدونن و درایو دستگاهشون هم معمولا خرابه. :laugh:
        اما شاهکار طراحی در تاریخ کنسول ps3 slim بود که اندازه و حجمش نسبت به فت خیلی کمتر شده بود و بسیار بادوام بود تازه اونم سال ۲۰۰۹٫
        در کنار این موضوع. کنسول پلی سه فت اولین کنسولی بود که اداپتور دستگاه در داخل کنسول قرار گرفت و شاهکار طراحی در نسخه ی اسلیم اینجا بود که هم کنسول خیلی کوچک شده بود و اداپتور هم داخل دستگاه بود :laugh:
        حالا موضوع جالب اینه که حتی ایکس وان هم اداپتورش تا سال ۲۰۱۶ خارج دستگاه بود.
        حالا به نظرت کدوم مهندسیش بهتره؟؟ :rotfl:
        تمام 😀

  • HALO 6 گفت:

    حرفی ندارم فقط یه امتیاز ۱ به پست دادم

    • که کیفیت بازیاش کارتونی و ضعیف شن و در حد پنج دلار شن؟ پس علت درجا زدن و عقبگرد ماکرو رو نمیدونی هنوز :yes:

    • lastofus2 گفت:

      اون موقع شاهد عرضه بازی های کارتونی و بی کیفیت و نسل ۷ بودی

    • sam snake 47 گفت:

      همین گیمپسه ک کاری ب ایکس باکس کرده ک دیگه بازی بزرگ کم میدن بیرون. گیمپس ینی سود کمپانی و خداحافظی گیمر با بازیهای بزرگ.

    • HALO 6 گفت:

      پلی استیشن خیلی چیزا نداره
      گیم پس
      هیلو ۶ :inlove: :inlove: :inlove:
      قدرت
      و…

      • پلی استیشن خیلی چیزا نداره
        لودینگ نداره
        فریم ۳۰ نداره
        گرافیک داغون نداره
        کنفرانس فاجعه نداره
        پلی استیشن شکست نداره
        پلی استیشن خیلی چیزا تداره

        • حاجی اون سی فریم که توجیه نشدی مگ علتشو؟ چون میخان سینماتیکشو پر کنن بازی از حالت سینمایی در نیاد از عمد سی فریم کردن قشنگ بین دو دنیای سنیگن و پرجزییات غرق شی و با فریم کمتر بیشتر لذت ببری :reallyangry: چرا آخه به نظر کارشناسای ردموندی بی محلی میکنین :blush:

          • میدونم تیکه میندازی ولی هیچ چیزی به اسم تجربه‌ی “سینمایی” وجود نداره و سازنده ها بنا بر موضوعات مارکتینگ از ۳۰ فریم بر ثانیه و ناتوانی‌های موتوگرافیکی یا بهینه‌سازی ها استفاده می‌کنن تا اسم “سینمایی تر” بودن رو روی بازی های خودشون بذارن. فیلم‌های سینمایی با ۲۴ فریم بر ثانیه اجرا میشن و حقیقتاََ فریم ریت پایین در بازی های ویدیویی شاید تنها دلیلش این باشه که به ۲۴ فریم نزدیک تره ولی نه تنها تجربه “سینمایی” هیچ معنایی نداره بلکه گیم‌پلی رو به شدت تحت تاثیر قرار میده، به نظر من بازی فیلم سینمایی نیست که بخوای بر اساس مدیوم سینما ارائه بدی بلکه شامل گیمپلی و تعامل گیمر میشه. مدیوم گیم رو فراتر از سینما می دونم چرا که نه تنها شامل تعامل میشه بلکه خلاقیت های روایتی هم ماورای سینما هستش برای همینه که سالانه صنعت بازی‌های ویدیویی چندین برابر سینما درآمد دارن. چنین مدیومی نباید سعی کنه به سینما نزدیک بشه یا یک مفهوم غیر منطقی “تجربه‌ی سینمایی” رو اضافه کنن بهش بلکه باید استانداردهای خودش رو داشته باشه. در حقیقت ۳۰ فریم بر ثانیه هیچ برتری ای نداره و به کل بهانه‌ای هستش برای محدودیت های سخت افزاری حالا چه انحصاری سونی چه انحصاری مایکروسافت هیچ چیزی وجود نداره مبنی بر این که ۳۰ فریم بر ثانیه تجربه‌ی بهتری یا متفاوتی به بازی‌باز میده. فریم ریت از رزولوشن هم مهم تره چون مستقیماََ روی گیمپلی تاثیر داره برای همین من همیشه فریم ریت بهتر رو به رزولوشن ترجیح میدم. هدف اصلی سازندگان همیشه فریم ریت بهتر و رزولوشن بهتر بوده اگر “تجربه ی سینمایی” حقیقت داشت هیچ سازنده ای سعی بر ارائه‌ی ۶۰ فریم بر ثانیه نمی کرد. ۶۰ فریم بر ثانیه چه برای بازی های هک اند اسلش چه شوتر و چه داستانی همیشه تجربه ی روون تر و بهتریه. در نهایت من نمیگم سازنده ها نمیفهمن و میان از کلمه ی سینمایی استفاده می کنن اتفاقا بهتر از همه متوجه موضوع هستن اما این یک اهرم تبلیغاتی و مارکتینگ هست و توجیه. حالا یا بودجه پایینه برای ساخت موتورگرافیکی بهینه مناسب نیست یا شرایط بازی مثل DUAL REALITY باعث شده که چنین اتفاقی رخ بده. به نظر من از بخش فنی یک بازی تنها چیزایی که اهمیت اصلی رو برای بازیباز باید داشته باشه فریم (هر چه بالاتر بهتر) و رزولوشن (حداقل ۱۰۸۰p) باید باشه در درجه ی بعدی هم گرافیک هنری مهمه. تکستچر و واقع گرایی مثل مخلفات میمونن که باعث خوشمزه شدن غذا میشن. زمانی که گیمپلی و داستان خوب باشن در کنار فریم ریت بالا بقیه‌ی موارد تنها لذت رو بالاتر میبرن، داریم به دوره‌ای میرسیم که تقریبا تمامی بازی‌های AAA گرافیک فوق‌العاده‌ای دارن و نمی تونم صبر کنم برای زمانی که تمرکز اصلی و دغدغه‌ی سازنده‌ها از گرافیک به گیمپلی تغییر کنه که هزاران بار سخت‌تر از طراحی‌های بصری خواهد بود. شاید به جرئت بتونم بگم در ده سال اخیر هیچ انقلابی در گیم‌پلی بازی‌ها به مانند گذشته رخ نداده و این غم‌انگیزه.

      • pegasus گفت:

        اره همشو اکس داره
        حتی بازیهاش واسه اندروید هم پورت میشن

    • pegasus گفت:

      خدارو شکر نداره وگرنه الان باید گاد آنلاین محور میزدیم ده سال از نسخه جدیدش خبر نبود و لست می زدیم فقط آنلاین بدون داستان

  • این چیزا که مهم نیست فقط ترافلاپس مهمه

    • عاره برای اجرای سی فریمی یه بازی سینماتیک لازمه واقعا :rotfl:

    • lastofus2 گفت:

      ترافلاپس مهم نیست مهم داستان هیلو هستش گرافیکش هم مهم نیست
      😀 تا دیروز میگفتن ۱۲ ترافلاپس هیولا قوی ترین کنسول تاریخ هیلو که گرافیکش نسل ۷ شد گفتن گرافیک مهم نیست داستان مهمه

    • ویلوسیتی مهم تره بابا اینا که همه پول گرفتن اس اس دی چیه دیگه

    • Iliya گفت:

      استدیو سازنده از همه مشخصات یه کنسول مهم تره
      اگه نتونه از SSD استفاده کنه چرت باید SSD توی کنسول باشه وقتی که به هر حال ۵ دیقه بازی لودینگ داره
      وقتی که با معماری کنسول آشنایی نداره چه فرقی داره که ۱۸ ترافلاپس باشه یا ۵۰ اگزافلاپس یا ۲۳۰ گیگافلاپس
      (اگزافلاپ>>>ترافلاپس>>>گیگافلاپس)

    • Ozhan گفت:

      اون دو ترافلاپس هیچ اهمیتی نداره وقتی ps5 اینهمه نو اوری داره
      کلا سونی هر نسل تلاش میکنه گیم رو ببره رو به جلو ولی مایکرو میخواد تو گذشته بمونه
      یکی از دلایلی که اینو ثابت میکنه اینه که هیلو چون روی وان هم اجرا میشه گرافیکش اونقد کمه
      البته این کم بودن خیلی عجیبه چون من الان با بازیای ۳۶۰ یا ps3 که مقایسش میکنم میبینم از اونام کمتره انیمیشن یا گرافیک و این چیزا
      هی گفتم نگین ۵۰۰ملیون دلار مگه شوخیه این رقم پول حتی جی تی ای یا بازیای سونی با اون عظمتشون بیشتر از ۲۰۰تا خرج برنمیدارن
      اونوقت هیلو که میخواد گیم پس فیلر بشه و مایکرو که جون به عزراییل نمیده بیاد ۵۰۰ ملیون دلار خرج کنه؟؟؟
      نهایت خرجی که واس هیلو کردن فک کنم حدود ۱۰ ۲۰ ملیون بیشتر نباشه که همینم زیاده واسش
      چون کال اف دیوتی ها با اون گرافیک فک براندازشون مث این نسخه اخر یا ورد وار۲ ۲۰ ملیون دلار خرج ساختشون شده
      ولی میبینین که چی تحویل میدن
      فقط دلم میخواد سونی بیاد یه کیلزون معرفی کنه واس نسل نهم تا مایکرو یکم یاد بگیره
      هرچند مایکرو میدونه جریان چیه ولی از سادگی فن هاش سواستفاده میکنه
      فقط اینو بهتون بگم که لست۲ که شاهکار بود و فقط داستانش تاریک و سلیقه ای بود نصف فن هاش بهش تاختن
      اونوقت مایکروفنا که میبینن اینهمه اسپنسر داره بهشون ظلم میکنه همش ماله کشی میکنن براش
      تفاوت رو احساس کنین

    • HALO 6 گفت:

      SSD سریع تر گرافیک، رزولوشن و فریم بالاتر نمیاره فوقش یکی دو ثانیه تو لودینگ ها و بارگذاری محیط سریع تر باشه

    • Eternal Man گفت:

      منطق سونی فن :

      قدرت بیشتر مهم نیست، ما انحصاری داریم
      سرویس بهتر مهم نیست، ما انحصاری داریم
      سه نسل بکوارد مهم نیست، ما انحصاری داریم
      ریسنگ کم طرفداره چون مایکرو تو ریسینگ خوب عمل کرده
      هر چی گرافیک ریسینگ بیشتر باشه ماشیناش کمتر میشه [علی پاور]
      سونی بازی کارتونی نشون بده شاهکاره، واسه مایکی اَخه
      سونی بازی هاش رو روی پی سی اجرا کنه بد نیست، واسه مایکرو کسر شأنه –
      سونی فقط کات سین نشون بده خوبه، مایکرو نشون بده خوب نیست

      و اما فکت جدید :
      جی پی یو و سی پی یو و رم کشکن ولی SSD به شرطی که توی پی اس ۵ باشه مهمه

      بهانهٔ احتمالی بعدی : دیجیتال فاندری مایکرو فنه

      #منطق_سونی_فن

      • PS4EVER گفت:

        خب استاد اسمش بوده ایکس باکس شوکیز نه پی سی شوکیز ، قرار بوده شروع نسل نه باشه قابلیت های کنسول جدیدو نشون بده اگه هنوز بازی اینقدر اماده نیست که سی ثانیه اونو با ایکس باکس جدید نشون بدی ماست میخوری شوکیز میزاری و با پی سی نشون میدی، منطق شماها که منو کشته ، ول کن بابا اصلا آدم حوصلش نمیاد بیاد جوابتونو بده

      • lastofus2 گفت:

        **********
        قدرت مهمه عه بازی هامون کارتونیه نه قدرت مهم نیست داستان مهمه گرافیک هنری و کارتونی مهمه همه بازی ها که نباید گرافیک بالا باشن ( مرد حسابی بالاترین گرافیک بازی ها دست انحصاری های سونی هستش اون هم با ۱٫۸ ترافلاپس )
        *************
        سرویس بهتر؟ منظورت گیم پس هستش که باعث شده بازی هاتون کارتونی و بی کیفیت باشه تا گیم پس پر بشه ؟
        *************
        سه نسل بکوارد؟ تو که میگی قدرت مهمه قدرت یعنی گرافیک بالاتر پس کسی که دنبال گرافیک بالاتر هستش دنبال بکوارد و تجربه بازی های گرافیک منسوخ نیست. بله بکوارد قابلیت خوبیه ولی نه برای کسی که حرف از قدرت میزنه و دنبال گرافیکه
        *************
        ریسینگ کم طرفدارترین سبکه این رو میتونی به انگلیسی سرچ کنی ببینی بارها گذاشتم ولی حافظه ات ماهیه یادت میره.در ضمن تو شبیه سازی گرن حرف اول رو هنوز میزنه تو آرکید فورتزا هرایزن
        *************
        سونی بازی کارتونی ترد پارتی و مولتی پلتفرم نشون داد نه استودیو فرست پارتی مثل ریر و …. جیگر این فرقشه تازه در کنار چندتا بازی AAA بازی کارتونی نشون داد نه بازی معروف و نماد جعبه که کارتونی و نسل ۷ هستش هیلو
        *************
        سونی کی بازیش رو روی پی سی اجرا کرد میشه بگی؟
        *************
        سونی کات سین نشون داد؟ گیم پلی از اسپایدر من هورایزن زیرو دان رچت کوفت بود؟
        *************
        فکت جدید چیه همه بازی ساز ها دارن از اس اس دی سونی تعریف میکنند همشون پول گرفتن؟ چرا ماکرو که پولدارتر هستش این کار رو نمیکنه؟ آهان یادم رفت ماکرو خیلی جوانمردن آخه
        *************
        بهانه احتمالی نیست دیجیتال فاندری از قدیم هم فن بوی بازی زیاد میکرد بع نفع ماکرو زیاد حرف میزنه

      • یکی دیگه از مهندسا هم اینجاس!
        چقدر زیادن!
        https://youtu.be/4ehDRCE1Z38
        برو اینو ببین به سرنوشت این دچار نشی!

        • ماکرو زده تو خط تولید ماله کش و مهندس توجیهی :-/ به نظرم پیشرفت عالییم داشته :rotfl:

          • Eternal Man گفت:

            ماله کش رو که معلومه کی تولید میکنه، اپیک میاد از اس اس دی تعریف میکنه بعد گندش در میاد سونی ۲۵۰ میلیون دلار تو این شرکت سرمایه گذاری کرده – فعلا از SSD برید بالا ببینم تحلیل های دیجیتال فاندری که میاد بیرون چی دارید بگیذ

            • یک بازی کوچیک مثل مدیوم رو قویترین کنسول تاریخ ۴k 30 FRAME اجرا میشه
              یک بازی گنده هم مثل اسپایدرمن رو ضعیف ترین کنسول تاریخ ۴K NATIVE 60 frame
              LOL

              • داداش یواش یواش گند این ۱۲ ترافلافل + وی رم دو تیکه + اس اس دی آشغالش بیرون میاد!!!
                فعلا فورزای ۶۰ فریم در مقابل گرن توریسموی باگرافیک تر و ۱۲۰ فریم ایستاده و مدیوم که یه بازی کوچیک و خطی و کم جزییات هست با ۳۰ فریم مقابل اسپایدی جهان باز و ابرگرافیکی با ۶۰ فریم وایساده!!!
                آن روز که PS5 با SSD افسانه ایش وارد بشه همه هیترای محترم باید از اعداد فریم ریت و رزولوشن PS5 خون و کف قاطی کنن…
                ۳۰ در مقابل ۶۰
                ۶۰ در مقابل ۱۲۰
                ۱۲۰ در مقابل ۲۴۰!!!
                و در آخر خواهند فهمید که ۱۰٫۳ از ۱۲٫۱ بزرگتر است!
                فکر کردن مغزشون بیشتر از مارک سرنی کار میکنه :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

              • ALFAR3D گفت:

                خب وقتی میگی یه بازی رو قویترین کنسول ۳۰ فریم اجرا میشه دلیلش کنسوله یا بازی؟اساسینز هم رو ۳۰ فریم اجرا میشه….مشکل کنسوله یا چی؟همه اینا بستگی به سازنده داره نه سخت افزار هنز سازنده نه سخت افزار….سازنده مدیون یه استدیو کوچیکه انتظار داری چیکار کنن؟بعدشم اسپایدر من رو داره یه استدیویی میسازه که چن برابر خیلی استدیو های دیگه نیرو داره….به علاوه اسپایدر منی که من دیدم گرافیکش با نسخه ۲۰۱۸ تفاوت زیادی نداره همونه فقط گرافیکش بهتر شده….یکمی البته….میگی از کجا میدونم خب تریلر که دادن و اینگیم بوده مشخصه برو مقایسه کن با اسپایدی ۲۰۱۸٫٫٫در واقع بازی نسلی ۸ هست با یکمی توییک….
                بعدشم ضعیفترین کنسول تاریخ؟من فک میکردم اتاری یا کنسولا قبلترش ضعیف بودن….

            • از کی تا حالا اعلامِ رسمی معنیش با (گندش در میاد) عوض شده؟راستی خارج از مسخره بازی و ترول چرا بیلدِ ۱۱ ماهِ پیش که متعلق به halo infinite هستش ؛ انیمیشن صورت‌هاش از انیمیشن‌ِ صورت‌های بازیه ۷ سال پیش مثل last of us ضعیف‌تره؟

              • Iliya گفت:

                چون داری بازی ای که کامل ساخته شده رو با یه دمو/بتا مقایسه میکنی
                اینم دلیل که دمو ها گرافیک خوبی ندارن
                https://www.google.com/search?q=Halo+5+Downgrade+Comparison&client=ms-android-samsung&prmd=vin&sxsrf=ALeKk03TZRNfLKEoD8wVxMFXQU8LNs3fFw:1595666206315&source=lnms&tbm=vid&sa=X&ved=2ahUKEwid66Dr_-fqAhWNct8KHY4YBfoQ_AUoAXoECA8QAQ&biw=360&bih=612&dpr=3#

                • شما عزیزی و منطقی گفتی و کاملا هم صحیح گفتی منم صدرصد باهات موافقم.اما من جوابِ ایشون رو با بی‌منطقی دادم و تا متوجهِ این بشه وقتی یکی مثلِ خودش به این گونه بی‌منطق ریپلای میکنه چه حسی داره اگه هالو شاهکار بشه به اندازه شما خوشحال میشم چون دنیای موردِ علاقم بزرگتر میشه و هم رقابت تنگ‌تر میشه و تهِ دلم میدونم بازی در پلتفرمِ دیگه‌ای هست و شاهکاره و امکانش هست روزی توانش رو داشته باشم و اون شاهکار‌ رو تجربه کنم .عزیز شما برو ببین ایشون در جوابِ کامنتِ متین که فقط به کم اهمیت بودنِ ترافلاپس اشاره کرده چه جوابی داده و کلا از اول تا آخر نظراتِ ایشون رو بخون واقعا هیچکدوم هیچ لزومی نداشت بیان بشه چون فقط باعثِ هرج و مرجِ بیخودی در کامنت‌ها میشه.منم با خودم عهد کردم که با کسی به تندی رفتار نکنم و چیزی و کسی رو مسخره نکنم و توهین نکنم اما بعضی اوقات خودمو نمیتونم کنترل کنم که جواب ندم جواب میدم اما بازم چیزی رو مسخره نمیکنم و همیشه سعی کردم حرفم رو با لحنی درست و بدونِ ترول بیان کنم.خدا رو شکر با وجود ترول‌های زیاد دوستان و توهین‌هاشون به علایقم؛هیچ وقت دست از دوست داشتنِ ایکس‌باکس و دیگر پلتفرم‌ها نکشیدم و امیدوارم شما هم همینطور باشی. نمیدونم چرا دوستان نمیتونن باهم مهربون‌تر باشن و انقدر نزنن تو سرو کله هم.

      • Stalin 657 گفت:

        منطق ایکس باکس فن
        وقتی مایکروسافت تمام انحصاری ها ایکس باکس رو نابود می کنه بعد برای pc عرضه می کنه ستایش می شه ولی سونی چند تان بازی که ip جدید هست برای pc منتشر کنه پول پرست می شه
        وقتی که مایکروسافت تمام مراسم رو تریلر رندر شده نشان می دهد خوب ولی سونی گیم پلی نشان می دهد بد واقعا :sweat:
        وقتی قدرت باشد که از استفاده نشود چی وقتی گرافیک پرچم دار ایکس باکس اندازه‌ی یک killzone 3 که از زمان ps3 کمتر باشه قدرت سری ایکس رو می شه دید :rotfl:
        سونی کارتونی نشان داده اگر gow the last of us 2 uncharted 4 اینها اگر کارتونی هست من موندم که کرک دون دزدان دریایی عجیب و دلفین و خیلی دیگر چی است 😮
        سرویس بهتر چرا وقتی بازی انحصاری باشه حتا ۶۰ دلار من می خرم یک ضرب المثل هستد که می گه هر چی پول بیشتر بدی آش بیشتر می خوری یا ارزن بی علت نیست گزاف بدون حکمت نیست :-*
        بکوارد نیاز نیست چون خود سونی برای ما ریمیک و ریمستر می کنه با گرافیک روز هههههه چون مایکروسافت وقت نداره بکوارد رو فعال کرده تا مردم به جایی کارتونی ها جدید شاهکار ها قدیم رو تجربه کنن
        باز هم هست اگر خواستی می نویسم 😎

      • reza_tport گفت:

        سال ۹۱ هم همین داستان تو سایت بود
        یه چند ماه صبر کن کنسولا منتشر بشن بعد اینا به مرور غیب میشن و دوبار جو افراد فهمیده و منطقی به سایت بر میگرده
        بحث کردن با این افراد به چخ دادن وقت و انرژیه

      • pegasus گفت:

        همش که اثبات شده
        #اکس_فنا_نمیگیرن

      • منطق ماکرو فن : نوآوری نداریم مهم نیست .. بازی در حد خوبم حتی نداریم مهم نیست .. کنسولمون طراحیش افتضاحه مهم نیس .. کنترلر همونه مهم نیس.. بازی خفنمون نسل هفتیه با بودجه پونصد میلیون دلاریش مهم نیست .. رویداد هارو گند زدیم مهم نیست .. با هایپ و دروغ نگهمون میدارن مهم نیس .. مهم اینه کنسول بی بازیمون دو ترافلافل قویتره و گیم پسی پر از بازی کارتونی داریم که بعد نیم ساعت خسته میشی :laugh:

        • Eternal Man گفت:

          طراحیش افتضاحه؟ واسه همین از پی اس ۵ کوچیک تره؟ :laugh: نوآوری نداره؟ اینم از اون جوک هات بود – halo رو گند زد قبول دارم – کدوم رویداد رو گند زد؟ چون یه مشت سونی فن ریختن تخریبش کردن یعنی گند زده؟ :pain: همون گیم پس رو شماها حسرتشو می‌خورید، حالا برید با ریمستر و بکوارد ناقص حال کنید

      • xbox and halo گفت:

        قوربون دهنت.
        اینم از منطق سونی فن های عزیز و گرامی .
        ولی مطمعن باشین این نسل باختین چون همون انحصاری که داشتین اونم کارگردانش به باد فناش داد.
        ولی halo دارن اصلاحش میکنن چون به مایکروسافت به طرفداراش احترام میزاره سونی چی ؟
        این همه طرفدار سونی چرا نیومدن از لست ۲ حمایت کنند؟

      • Jaber-shams گفت:

        قدرت مهمه ولی سونی اختلاف قدرت رو به خوبی جبران کرده با ssd و معماری و…….
        سرویس بهتر؟؟ واقعا بهتر که همچین سرویس هایی مثه گیم پس رو سونی نداره امیدوارم که هیچ وقت هم نداشته باشه همین سرویسا گند زدن با بازیهای ایکس باکس
        سه نسل بکوارد هم واقعا مهم نیست چون تعداد بسیار کمی بازیهای اورجینال ps3 و ps2 رو دارن که بخوان با فایو بازیشون کنن. همین که بازیهای فور رو با ارتقا بازی کنی بنظرم عالیه

  • alipower_fan گفت:

    اون همه از ps4pro تعریف میکردن تهش دیدیم چه true 4k تحویل ملت داد. این ssd هم همین میشه میاد از مموری های پلی ۲ هم ضعیف تر در میاد. جداقل سری اکس توانایی شو داره ولی سازنده بازی هاش هنوز خودشونو پیدا نکردن ولی از اونطرف هرچقدر سازنده های سونی خوب باشه با هاردی که سرعتش از مموری پلی ۲ هم کمتره نمیشه بازی نسل ۹ ساخت.

  • lastofus2 گفت:

    طبق معمول این هم پول گرفته :rotfl:

  • اوسعلی گفت:

    باید این ایکس فنا رو نصفشون کنیم

    هه قَطعِ قَطعِ

    ما سر دره سازمان مللمون فقط همین یه متنه

    که حاجیمون ps5 سلطان خودشِ

    شیر خرشه لامصب

    هیچکی نمیرسه به سرعتش اصلاً

    ssd روشن میشه با دستم

    انقده خوبه که انگار رو اکس باکسه

    سنگین اما با سرعت

    ببین ژنرال منم اما بامزه ام

    ولی بترس تو با این حال ازم

    تو اصن قاطیِ ما نمیشی اکس فن

    راهتم بدیم اگه ما بر فرض

    چون به ما نمیخوری آدم خز

    بگو یا ps5 به جای یا ابلفضل

    میخندم بهت بپا هوا برت نداره

    بپا ps3 که آوردت بالا

    یهو پا رو سرت نذاره

    انقده ذلیل شدی اکس فن

    که عمو فیل رو سرت سواره

    تو با ما ارتباط نمیگیری

    تنها راه ایکس باکس فراره

    تایید لطفا برا نوشتنش زحمت کشیدم :kissed:

  • Microbsoft گفت:

    بازم فن بویا بگن سریز ایکس قویتره اونم با اون رویداد فاجعه که داشتن همه بازی های کم گرافیک بودن که حتی رو سریز ایکس اجرا نشدن چون توان اجرای همونارو هم نداشت رو یک پیسی نمایش دادن :laugh: همه از پلی ۵ تعریف میکنن تو عمل پلی استیشن همیشه قویتر از ایکس بوده الانم هست گرافیکی ترین بازی این نسل که تلو۲ باشه یه کنسول ۱.۸ ترافلاپسی ۲۰۱۳ از پسش برمیاد بعد کنسول مثلا ۱۲ ترافلاپسی نمیتونه هیلوی مثلا انحصاری رو اجرا کنه :rotfl:

  • ALIREZAICE گفت:

    هیتمن بعد از ابسلوشن دیگه بدرد نخور شد
    این نسل مایکرو که هیچ ولی سونی یه چند تا بازی برای pc بده حال کنیم

  • عنوان Hitman 3 باری دیگر جهشی برای تکنولوژی‌های بازی‌سازی ما به حساب می‌آید که بر محور قابلیت‌های پلی‌استیشن ۵ بنا شده‌اند.
    همه ی شرکتهای مولتی پلتفرم فهمیدن ps5 بهترین کنسول نسل نهمه و روی اون سرمایه گذاری میکنن

  • دوستان عزیز ایکس باکس فن انقد سختتونه بگین این نسل باخت داده کنسول؟…بابا پی اس فور نه بکوارد داره نه گیم پس داره هیچی نداره ولی میاد ۱۲۰ میلیون میفروشه…ایکس باکس همه چی دارع هم سرویس بهتر هم گیم پس که با چندر قاز پول همه باریارو میتونی بزنی و به گفته خودتون بازیای مولتی پلتفرمم بهتر روش اجرا میشن…حالا تفاوت هشتاد میلیونی چی میگه این وسط؟…قبول کنین حتما مشتریا راضی تر بودن که بیشتر خریدن…قبول کنین گیم پس خریدار نداره اگ داشت وضع مشتریای مایکرو بهتر بود

    • Ali_BUTCHER گفت:

      مایکروسافت خودش زمین رقابت رو ترک کرده بعد اینا هنوز طرفداریش رو می کنن
      اینکه اسپنسر میاد میگه رقیب اصلی ما گوکل و امازون هست در صورتی که بازار درحاله حاضر دسته سونی و نینتندو هست، اینکه میاد میگه انحصاری خوب نیست ما دیگه انحصاری نداریم ولی بازیهاش رو رویه پلتفرم هایه دیگه جز ایکس باکس و ویندوز نمیده و میرن استودیو جدید می خرن ، اینکه همش تبلیغ گیم پس می کنن
      اینا همه یعنی مایکروسافت استراتژیش سرویس محوری شده براش مهم نیست مردم رو چه چیزی بازی می کنن تا وقتی تو سرویس ها ایکس باکس باشن مهمه یعنی دیگه نمی خواد با سونی رقابت بکنه برا همین می گه رقیبه ما گوگل هست چون اونا هم سرویس محورن

      • kiyanoosh.n گفت:

        Ali_BUTCHER@
        ببین مایکروسافت بیشتر به فکر در امد زایی تا امار ولی سونی روی تبلیغات و امار خیلی حساب باز میکنه به شکلی که صنعت های دیگشو میاد فدای صنعت گیمینگش میکنه . کمپانی اصلی سونی یک زمانی تو هر صنعتی یک دستی داشت از واکمن , گوشی , مانیتور و کلی چیزای دیگه که اومده همشو فدای گیمینگ و سینما کرده . الان سونی تو در امدزایی از نینتندو و اینتل عقب تره دیگه چه برسه به مایکرو و گوگل . سونی به فکر الان ولی مایکرو به فکر اینده .

      • xbox and halo گفت:

        خواب دیدی خیر باشه نصف تکنولوژی جهان دست مایکروسافته.
        سونی و نینتندو چه کارن .

        • Ali_BUTCHER گفت:

          نمیدونم چرا شماها همه چیز رو می خواین به هم ربط بدین
          اصلا تو کسب وکار چیزی به اسمه فدا کردن وجود نداره
          مایکروسافت بیاد تمام چیزهایه دیگشو ول کنه هرچی داره بریزه پا کنسولی که این نسل بالا ۵۰ میلیون دستگاه هم نفروخته؟ switch که چندسال بعداز اینا امد بیشتر از xone فروش کرده خوب معلومه بازار دسته سونی و نینتندو هست
          سونی درامدش پایین تر چون چندساله پیش بخاطر سونامی ژاپن برشکسته شد بیشتر از برندها وخط تولید هاشو فروخت و الان خیلی شرکت کوچیکی هست نسبت به مایکروسافت

          • xbox and halo گفت:

            اصلا سونامی چه ربطی به شرکت سونی داره.
            دوما شما سونی فن ها هستین که همه چیز رو به هم ربط میدین هر چیزی میشه با لست مقایسه میکنین.
            سوما برای بهترین بازی سال از کجا مطمعن هستین که لست ۲ بهترین میشه ، وقتی سایبرپانک با اصلاح شده بازی halo اومد اون موقع میفهمین.
            مثل سال ۲۰۱۹ کسی فکرش رو میکرد بازی sekiro بهترین بازی سال بشه، هر چند بهترین بازی ها نامزد بودند از جمله رزدمت اویل ۲ ریمیک

            • Ali_BUTCHER گفت:

              ربط سونامی به سونی رو برو تو گوگل سرچ کن تا بفهمی چیه ربطش اطلاعاتت بره بالا
              بعدش هم همین الان داری یه چیزی که هیچ ربطی به صحبته من نداره رو ربط میدی
              من اصلا درمورد لست یا گوتی حرف زدم که اینارو میگی؟

  • بابا به اینا گوش ندید
    بازیشون گرافیک که نداره هیچ
    برا ده دقیقه بازی باید بیست دقیقه لودینگ تحمل کنی
    بابا رددد و ویچر هم اینقدر لودینگ نداشتن

سازندگان Hitman 3 مدت زمان بارگذاری بازی‌ها در پلی‌استیشن ۵ را تحسین می‌کنند - گیمفا