گیمپلی ۱۰ دقیقهای از بازی کنسل شدهی استودیوی ساکر پانچ با نام Prophecy منتشر شد
به تازگی ویدئویی جذاب از یکی از بازیهای کنسل شدهی استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) با نام Prophecy منتشر شده است. در ادامه همراه ما باشید تا علاوه بر تماشای این گیمپلی، تحلیل مختصری با توجه به ویدئو از بازی Prophecy داشته باشیم.
در حالی که هماکنون بسیاری از بازیبازان مشغول تجربهی بازی Ghost of Tsushima، آخرین اثر استودیوی ساکر پانچ هستند، باید به شما بگوییم که این احتمال وجود داشت که این اثر هیچگاه به مرحلهی توسعه نرسد و به جای آن بازی به اسم Prophecy توسط این استودیو ساخته و در نهایت منتشر میشد. به تازگی در سطح اینترنت ویدئویی از بازی کنسل شدهی استودیوی ساکر پانچ با نام Prophecy منتشر شده است که شما در ادامه میتوانید این ویدئو را تماشا کنید.
همانطور که در این گیمپلی مشاهده کردید، به نظر میرسد بازی بخش زیادی از مراحل توسعهی خود را پشت سر گذاشته بوده است و البته این موضوع نیز کاملاً مشخص است که تریلر لو رفته، به هدف نمایش برای افراد خارج از استودیو (از جمله سهامداران و یا بازیبازان) ساخته شده است. اگر بخواهیم در رابطه با خود بازی Prophecy بگوییم، به نظر میرسد این عنوان از لحاظ تاریخی در دوران قرون وسطی جریان دارد. همچنین اگر بخواهیم کمی ریزبینانه به مکانیزمها و المانهای گیمپلی بازی نگاهی بیندازیم، متوجه وجه اشتراکات بسیاری میان این عنوان و بازی Ghost of Tsushima میشویم که اصلاً هم جای تعجب ندارد.
بازی به طور کلی به نظر نمیرسد ضعف بزرگی در خود داشته که باعث لغو شدن فرآیند تولیدش شده باشد، اما این احتمال وجود دارد به علت شباهتهای خود به عناوینی که در آن سالها منتشر شدهاند، سازندگان تصمیم بر لغو ادامهی فرآیند تولید آن گرفتهاند.
در نهایت شما میتوانید نظر خود را در رابطه با بازی لغو شدهی Prophecy با ما به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
عالی کار کرد با همین گوست هم…انشالله رو ps5 تجربش میکنم اگ دلار بذاره و تا ۵۰تومن نره
همیشه یکی از فانتزیام این بود سونی یه بازی با محوریت دزدان دریایی بسازه اونم داستان محور
اولین تیزر انچارتد۴ فک میکردیم پریکوئل باشه و در مورد خاندان نیتن دریک(همین جنگ ها و دزد های دریایی)
بعدشم میدونین چقد خرج این پروژه های کنسل شده میشه؟
واقعا شهامت سونی رو میرسونه
لغو fable legends و scalebounds شکست بزرگی به حساب میاد اما لغو این پروژه نشون دهنده شهامت سونیه
واقعا عجیبه :/
اونام شهامت میخواست که مایکرو نشون داد میتونه اینکارو انجام بده
چه بسا که کسایی که الان غر میزنن میگن چرا کنسل کردین و بعد که مثلا فیبل لجند میومد بازی ضعیف میشد همه میگفتن چرا از اول کنسل نکردین؟؟؟؟؟
خلاصه که اینقد ناله نکن دوست من اگ کسی سر مایکرو غر میزنه اینه که چرا بازی رو نشون میده هایپ میکنه و بعد کنسل میکنه
این بازی هم تو خفا کنسل شده
نه اینکه سیستم سلر بشه مث اسکیل باند و بعد بزنن تو سرش
دکتر برای این شکست بزرگی هستن چون که از قبل معرفی شده بودن و مردم منتظر بودن ولی این بازی اصلا معرفی نشده بود این دوتا باهم خیلی فرق دارن
به همین سادگی
بالاخره همین الان پروژه لغو شده رو اعلام کردند
آیا اولش هایپ کردن؟
آیا اولش شعار دادن؟
الان به جای این یکی بهترشو منتشر کردن بعد اینو به اشتراک گذاشتن با قضیه فیبل و اسکال باند خیلی فرق میکنه
بخاطر گوست کنسلش کردن نه کرک داون 😕
پرو شده ۱۵ تومن فقط یک درصد فکر کن ps5 بیاد چه قیمتی میتونه داشته باشه اونا به کنار بازی هاش چی باشن
جدا از این خدا کنه دوباره بر گردن این نسخه رو کامل کنن این همه جلو رفته بودن حیف شد خیلی خوشم اومد از رنگ بندی دارک بازی
درد اور ترین پروژه کنسل شده برای پلی استیشن agent بود
توی مراسم سونی وقتی لوگوی راک استار رو نشون داد منو به یاد اجنت انداخت
حتی الانم تریلرش تازه بنظر میرسه… چه داستان خوبیم داشت.
من هنوز با ساختش امید دارم
احساس میکنم راک استار داره همون رو میسازه
چون وقتی اون ویدیو قدیمی راکستار رو رمز گشایی کردن فهمیدن داره به تاریخ جنگ های سرد اشاره میکنه :heart:
یکی از اینسایدر های سونی هم گفته بود سونی از چیزی رونمایی میکنه که حتی سر سخت ترین طرفدار هاشم فکرشو نمیکنن
این احتمال رو میدن ای پی جدید راک استار بر اساس agent باشه اما خودش نباشه
این بر اساس agent رو خوب اومدی. منم حس میکنم راکستار بالاخره یه بازی تو این فاز میده. هم تجربهٔ ساختشو داره. هم میطلبه بنظرم. جدید و خاصه واسه طرفدارا. جنگ سرد، اونم راکستار… ببینیم چی میشه.
حالا معلوم میشه که ساکر پانچ چرا اینقدر دیر گوست او سوشیما رو داده بیرون چون حداقل دو سال زمان برای این پروژه ی کنسل شده هدر دادن
کمی زمانشون تلف شده ولی هدر نمیره چیزی. میشه تجربه. المان های تمرین شده رو میتونن تا بینهایت گسترش بدن. شمشیر دست گرفتن، راه رفتن، دویدن، همه و همه تو پروژه های بعدی بدرد میخوره. چیزی هدر نرفته.
از اون مهمتر، توسعه ی اینجین! گوست در مقابل این خیلی گرافیک بهتری داره.
واقعا چه تصمیمی این پروژه رو لغو کرده ، تلاش یک تیم بزرگ که چند ماه کار کردن تا این بازی رو درست کنن ، حقوق دست مزد شون چی میشه ، به نظر یک بازی کامل میاد
اورژان
این بازی کنسل شده چه کیفیتی داره واقعا عجیبه :yes: :heh:
اساسین واقعی به این میگن 😐 حیف از بازی منکه خیلی حال کردم
بهبه
نمیدونم توو چه مرحلهای از ساخت بوده دقیقا اما فضای عالی داشت…
اما در کل خوشحالم که بین این دو اثر….گوست به مرحله تولید رسید
جالبه اینقدر پیشرفت کرده که به گیم پلی رسیده
پرنس ریدمپشن هم به گیم پلی رسید ولی لغو شد.
البته بعضی از تریلر ها حالت پروتوتایپ دارن
به این معنی که قرار بوده بازی در بهترین حالت این شکلی بشه
احتمالا به یه مشکل خیلی خفنی تو ساخت بازی خورده بودن
این استودیو حالشون واقعا خوب نیست
همشون امریکایی ان بعد رفتن بازی تو بوق ژاپن ساختن
مثل اینه که سانتا مونیکا بیاد شبیه ساز فوتبال بسازه
اگه رو کاری که بلد بودن تمرکز میکردن شاهکار میومد بیرون چون ساکرپانچ واقعا کارش درسته من از اینفیمس ps3 طرفدار این استودیو شدم
چه ربطی داشت این حرفت؟
بازیشون اکشن ادونچر اپن ورده که توش مهارت دارن
جدن اومدی گاد رو با فیفا مقایسه کردی؟
خدایا چرا اخه
داداشم گاد و با فیفا مقایسه نکردم در واقع چون این دوتا خیلی به هم بی ربط هستن برای مثال از این دوتا استفاده کردم
حال گوریلا horizon رو که ساخت مشکل نداشت از شوتر اول شخص به نقش آفرینی حرف ها عجیبی می زنی لابد یک سبک ساختن همیشه یک سبک بسازن حق ندارند سبک دیگر بسازن حال santi بیا نقش آفرینی بسازه مشکل داره چون هک اند سلش نیست 😕
دوست عزیز گارد نگیر مقایسه نکرد
براش جالب بود که استدیویی که نود درصد کادمنداش غربین بازی سامورایی ساخته باشن
فرید اسلان – Pegasus خود گ.و.ز و شقیقه الان دارن در گوش هم پچ پچ میکنن بهم میگن برگام آقا برگام چون آمریکایی هستن چرا بازی ژاپنی ساختن نداریم اصن اینقدر تفکر بسته مثلا ما الان ایرانی هستیم ولی تئاتر ژان والژان رو بازیگرامون بازی میکنن باید بگیم چون ایرانی هستیم چرا نمیایم از شاهنامه برای تئاتر استفاده کنیم چه حرفیه آخه ژاپن الان شناخته شده ترین کشور دنیاست از هر نظر فرهنگشون رو کیلومتر ها که نه مایل ها اون طرف تر از کشورشون گسترش دادن نظم و احترام و شرافتشون در دنیا زبون زد شده تاریخشون رو به همه نشون دادن مثل ما نیستن
چه ربطی داشت 😐 با منطق خودت حساب کنیم سانتا مونیکا آمریکایی هم نباید gow میساخت چون رفته تو بوق یونان و تو بوق کشور های اسکاندیناوی بازی ساختن 😐
رفیق بازی ساختن از افسانه های یه ملت با بازسازی تاریخشون خیلی فرق داره
یعنی گاد اف وار از اساطیر یجورایی برداشت ازاد کرده
مثلا بالدور تو افسانه به عنوان خوش چهره ترین و مهربون ترین شخصیت نام برده شده ولی تو گاد ۱۸۰ درجه فرق داشت
یا لوکی فرزند دوتا جاینت بوده نه یه نیمه خدا و یه جاینت (کریتوس و زنش)
و بخاطر همین تغییرات جالبشون و حماسی کردن داستان ها ما عاشق سری god of war هستیم
ولی تو گوست اومدن یه قسمت از تاریخ ژاپن رو مو به مو تعریف کردن که بخاطر فاصله ای که با فرهنگ اونا داشتن نتیجه یه بازی صرفا خوب شده نه یه شاهکار
خوب پس باید میگفتی استودیو های غربی بهتره بازی تاریخی مربوط به ملت های دیگه نسازن(تا اونجایی که من گیمپلی بازی رو دیدم سوشیما هم در اون حد از لحاظ تاریخی دقیق نیست) هر چند این موضوع اصلا اشکال سوشیما نیست اگه نقد ها رو خونده باشی کسی با این موضوع مشکلی نداشته و ایراد بیشتر به بخش های مثل هوش مصنوعی و دوربین بازی وارده
قبول دارم حرفت رو
بله منتقد ها از هوش مصنوعی و دوربین ایراد گرفتن همچنین تو اکثر نقد ها شبیه بودن بیش از حد بازی به اثار کلاسیک شرقی و ضعف شخصیت پردازی هم اشاره شده
البته من به تجربه ی کلی بازی بیشتر از مشکلاتی که داره اهمیت میدم یعنی مثلا فارکرای ۵ با اینکه پر ایراد بود اما من در مقایسه با COD MW که تو سبک شوتر اول شخص خیلی کم نقصه لذت بیشتری ازش بردم
و در مورد گوست اف تسوشیما هم همینطور بود یعنی گیم پلی مشکلاتی داشت ولی بخاطر سیستم مبارزات خوش دست و هیجان انگیزش به چشمم نیامدن و بیشتر ایرادات داستانی رو دیدم
اگه دریمز پیش غذا بود و لست ۲ غذای اصلی این بازی حکم دسر رو داشت و درکل سونی امسال برای طرفداراش سنگ تموم گذاشت
اتفاقا مجله دیجیتال فاندری که نقدش از چهار منتقد به دست میاد گفته که این بازی تو نشون دادن فرهنگ ژاپن و آداب و رفتارش بسیار موفق عمل کرده… دیجیتال فاندری کلا سختگیره به خصوص رو بازیایی که توسط استودیوی غربی در مورد ژاپن ساخته شدن ولی به بازی ۴۰ از ۴۰ دادن.. حتی بحث دوبله ژاپنی بازی رو هم گفته که کاملا با انیمیشن های صورت هماهنگه ولی غیرژاپنیا نمیتونن حرکات صورت و لب رو هنگام ادای کلمه خوب تشخیص بدن و یکیشون حتی گفته بود برای آموزش زبان ژاپنیم مناسبه .. اینا همه نقدای خود ژاپنیا از بازیه .. متاسفانه مشخص نیس این نتیجه گیری ها برای کوبیدن بازی چجوری به دست اومدن :yes:
آقای اکرامی، فکر کنم منظورتون مجله فامیتسو بود نه دیجیتال فاندری.
منطقت.. قطع عضوم کرد
بوجد اومدم گیم پلی معرکه ای بود مطمئن هستم اگر سونی و ساکر پانچ روند توسعه بازی را ادامه میدادن و تمومش میکردن بازی عالی و موفقی میشد
حیف باشه
با اینکه من pc گیمرم و هیچ موقع نمیتونستم بازیش کنم امیدوارم بیخیال کنسل کردن این بازی بشه و ادامش بده
داستان بازی تو این ۱۰ دقیقه نشون داد پتانسیل زیادی داره
خوبه امیدوارم infamous جدید رو بسازه
دوستان آهنگ boyfriends سلنا رو گوش بدید عجب چیزیه :inlove:
سلنا گومز :جون هرکی دوس داری بیخیال من شو :rotfl: :rotfl:
معماری و فضا سازی شهر و طراحی شمیشر خیلی شبیه به معماری های ایران قدیم بود. اون مردی که تو خونست و ریش داره چقدر شبیه دن بیلزارین بود
واقعا بازی خیلی خوبی بوده.درسته شبیه اساسینز هست اما از اون موفق تر میشد.من حال کردم با جو و گرافیک و انیمیشنهای اون
واقعا بازی زیبایی بنظر میرسه.استدیوهای سونی واقعا خلاقاً مخصوصا ساکرپانچ.سوشیما نشون داد شاهکار ساختن رو باید ازشون یاد گرفت.بنظرم اگه prophecy با این مکانیزم و گیم پلی زیباش منتشر میشد رقیب سرسختی برای سری اساسین بود شایدم خیلی بهتر.بهر حال با همین ده دقیقه ویدئوش کلی حال کردم.
اساسینز اینقدر از ریشه اش فاصله گرفته که به نظرم اگه این بازی رو بسازن نه تنها کسی گله نمیکنه، بلکه فن های عناوین قدیمی اساسینز و فن های آنچارتد خوشحال میشن.
حالا چرا آنچارتد ؟؟؟؟
دلم برای اساسینز کرید های گذشته تنگ شده
بخاطر تم سینمایی، افسانه ای، ماجراجویی و اکتشاف… و با بالا رفتن از ساختمون ها و پریدن از این ساختمون به اون ساختمون در کنار اساسینز یاد بعضی از مراحل آنچارتد ۲ و ۳ افتادم.
جالبیش اینجاست که Ghost of Tsushima هم یه تم اساسین طوری داره. دقیقاً هم همون چیزیه که همه شاکی بودن چرا یوبی نمیسازه! یعنی اساسین در ژاپن فئودال. ساکرپانچم به جورایی این ایده را گرفت و خیلی بهتر از اون چیزی که یوبی تو این شرایط میتونست پیادش کنه اجراش کرد.
الان که گذشته، چقدر خوشحالم یوبی Assassin’s ژاپنو نساخت، وگرنه گوست احتمال زیاد ساخته نمیشد.
امیدوارم یوبی هم به اوج برگرده. چون پتانسیل شدیدا زیادی داره برای ساختن شاهکار. هنوزم خیلی اوقات ایده های محشری داره، فقط کم میذاره رو بازی هاش!
انقدر دوست دارم اساسین تو دوره ۱۵۰۰ تو ژاپن باشه
خیلی جالب میشه
مطمئن باش بعد از موفقیت گوست آف سوشیما اساسینز خم میره تو همون دوران بازی میسازه
کاش دوباره ادامه بدنش برای ps5 عرضه کنن
حیف شد.
ماشالله ساکر پانچ :inlove:
این که خیلی باحال بود.کاش بسازنش در آینده
اونقدری خوب به نظر میومد که مطمعنم دوباره میرن سراغش حیفه خدایی گیمپلیش قشنگ بود فقط مبارزاتش اسون به نظر میرسیید ولی ایشالا پروژه بعدیشون رابین هود باشه بازی حال و هوای رابین هودی داشت محیطش
خیلی جالب بود ایده بازیشون
احتمالش هست واس نسل اینده بسازنش
خیلی جالبه اون کرونا ازون موقع هم بوده ماسک زدن و فاصله اجتماعی رو رعایت کردن :rotfl: :doctor:
شباهت بسیار زیادی بهم دارن شاید دلیل لغو واقعا همین بوده
اما واقعا حیف شده
این هم برای دوستانی که میگفتن گوست ۷ سال توسعش طول کشیده.ظاهرا توسعه این بازی بعد از انتشار infamous first light شروع شده و تا مراحل میانی هم پیش رفته.دلیل کنسل شدنش هم بعضیا میگن به دلیل شکست خوردن اسسین ها و اوردر در اون زمان بوده.امیدوارم روزی شاهد این بازی هم باشیم.باز هم جا داره ساکرپانچ رو تحسین کنیم که قبل از GOT هم در حال توسعه بازی ای بودن که با سبک کاری قبلیشون تفاوت بسیاری داشته.تغییر ژانر بازی سازی در بین فرست پارتی ها بی نظیره و لایق تقدیر.جا داره از ربسک پذیری و حمایت همه جانبی سونی هم از استودیو هاش یاد کنیم که با آزادی عمل دادن به اونا باعث به ثمر نشستن تعداد زیادی آی پی جدید و مهیج شده.
قضیه مشکوکه سونی داره سعی میکنه این تریلر لو رفته رو از یوتیوب وو پاک میکنه
احتمالش هست این پروژه هنوز کنسل نشده یا دچار تغیرر میشه.
جالب بود انگار the order 1886 رو ریخته بودن تو assassin’s creed :-))
اینجوری بازی ها به شرطی قشنگ هستند که تو طول بازی گیم پلی پیشرفت کنه سلاح جدید کمبوی جدید دشمن با استایل مبارزه جدید وگرنه تکراری میشه بدجور
منو یاد assassins creed revelations انداخت اتمسفر شهرش مثل قسطنطنیه بود یجورایی
چرته بازیش
کرک داون را پلی میدهد
خداییش قشنگ تر از گوست آف توشیما هستش چرا کنسل شده :reallypissed: