ماموریت‌های Assassin’s Creed Valhalla ساختاری متفاوت خواهد داشت - گیمفا
ماموریت‌های Assassin’s Creed Valhalla ساختاری متفاوت خواهد داشت - گیمفا
ماموریت‌های Assassin’s Creed Valhalla ساختاری متفاوت خواهد داشت - گیمفا
ماموریت‌های Assassin’s Creed Valhalla ساختاری متفاوت خواهد داشت - گیمفا

ماموریت‌های Assassin’s Creed Valhalla ساختاری متفاوت خواهد داشت

truth seeker
۱۳:۳۰ ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
ماموریت‌های Assassin’s Creed Valhalla ساختاری متفاوت خواهد داشت - گیمفا

یکی از نقاط قوت دو بازی Assassin’s Creed Origin و Assassin’s Creed Odyssey محتوا و فعالیت‌های جانبی متنوع و متعدد آن‌ها بودند. این موضوع تا حدی پیش رفته بود که برخی از کاربران نسبت به حجم بالای این فعالیت‌ها و وسعت جهان بازی معترض بودند. اگرچه در زمینه‌ی وسعت بازی Assassin’s Creed Valhalla نیز مسیری مشابه را در پیش گرفته است ولی به نظر می‌رسد تیم سازنده برنامه‌هایی متفاوت را برای ساختار ماموریت‌های این بازی در ذهن دارد.

داربی مک‌دویت (Darby McDevitt)، کارگردان بخش داستانی بازی Assassin’s Creed Valhalla، اخیرا بیان کرده است که شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) مسیری متفاوت را برای ماموریت‌های بازی در پیش گرفته است و خبری از ماموریت‌های جانبی سنتی در این بازی نخواهد بود. آقای مک‌دویت در مصاحبه‌ی اخیر خود با وب‌سایت Gamingbolt به توضیح دلیل این تصمیم تیم سازنده پرداخته است.

به گفته‌ی کارگردان بخش داستانی بازی، تیم سازنده در مراحل ابتدایی توسعه به این نتیجه رسیده است که به دلیل روند داستانی Assassin’s Creed Valhalla، ماموریت‌های جانبی سنتی در این بازی جایی نخواهند داشت؛ چراکه منطقی به نظر نمی‌رسد که یک وایکینگ که به سرزمین دشمن حمله کرده است بخواهد از روی مهربانی نبرد خود را متوقف کرده و به یک غریبه کمک کند.

یکی از چیزهایی که در زمان ساخت بازی Assassin’s Creed Valhalla از خودمان پرسیدیم این بوده که آیا ساختار ماموریت‌های اصلی و جانبی سنتی برای یک وایکینگ که به سرزمین دشمن حمله کرده است، مناسب خواهند بود؟ جواب این سوال کاملا منفی بود. استفاده از ماموریت‌های جانبی سنتی که تقریبا در تمامی بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی پیدا می‌شوند، برای شخصیت ما منطقی به نظر نمی‌رسید.  ما نمی‌توانستیم تصور کنیم که ایور (Eivor) حمله‌های خود را به تاخیر انداخته و یا نبرد خود با دشمن را متوقف کند تا بتواند از روی محبت به یک غریبه کمک کند. این نوع سخاوت قلب برای یک Medjay یا یک قهرمان و یا حتی یک مزدور دور از انتظار نیست ولی نه برای یک وایکینگ مهاجم. مردم محلی به طور حتم به ایور شک خواهند کرد.

با توجه به این دیدگاه، شرکت یوبی‌سافت در نهایت ساختاری متفاوت را برای ماموریت‌های بازی Assassin’s Creed Valhalla در نظر گرفته است. به گفته‌ی آقای مک‌دویت، داستان اصلی در بازی شامل چند فصل مختلف و بزرگ خواهد شد که از نظر ابعاد، هر یک از آن‌ها به بزرگی یک فیلم کامل خواهد بود. با توجه به صحبت‌های کارگردان بخش داستانی بازی، برخی از این فصل‌ها داستان زندگی خصوصی شخصیت اصلی را دنبال کرده، برخی کاملا مستقل بوده و برخی نیز بخشی از یک تصویر بسیار بزرگ‌تر خواهند بود.

پس از بحث‌های طولانی ما در همان ابتدای مراحل توسعه به این نتیجه رسیدیم که فرمول بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی را تغییر داده و داستان‌های طولانی‌تر با اهمیت بیشتر و بسیار احساسی‌تر را روایت کنیم. به همین دلیل، به جای تجربه‌ی یک داستان کلی و صدها داستان کوتاه، بازی‌بازان داستان‌های اصلی مختلف به بزرگی یک فیلم کامل را دنبال خواهند کرد. بسیاری از آن‌ها به داستان زندگی شخصی ایور مربوط بوده و دیگران مستقل‌تر به نظر خواهند رسید ولی در نهایت همه‌ی آن‌ها به ایور و قبیله‌ی او و تلاش آن‌ها برای ساخت یک مکان جدید برای خود در انگلستان ارتباط خواهند داشت.

به گفته‌ی آقای مک‌دویت، جهان بازی شامل «وقایع داستانی کوتاه‌تر و صمیمی‌تر» تحت عنوان World Event خواهد بود که اگرچه در فهرست ماموریت‌ها ظاهر نخواهند شد ولی حس کنجکاوی شما را تحریک خواهند کرد.

با استفاده از این ساختار جدید، فضای زیادی برای لحظات داستانی کوتاه‌تر و صمیمی‌تر در نقاط مختلف جهان بازی باقی ماند. این لحظات که ما به آن World Event می‌گویم شامل تعداد زیادی اتفاقات کوچک، داستان‌های جانبی و مبارزات مختلف می‌شود که بازی‌بازان می‌توانند به اختیار خود با آن‌ها برخورد کنند.

بازی Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ ۲۷ آبان ماه سال جاری (۱۷ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. علاوه بر این، عرضه‌ی این بازی برروی کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس نیز تایید شده است. شما می‌توانید تمامی اخبار منتشر شده از این عنوان مورد انتظار را از طریق وب‌سایت خبری گیمفا دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ماموریت‌های Assassin’s Creed Valhalla ساختاری متفاوت خواهد داشت - گیمفا
ماموریت‌های Assassin’s Creed Valhalla ساختاری متفاوت خواهد داشت - گیمفا
ماموریت‌های Assassin’s Creed Valhalla ساختاری متفاوت خواهد داشت - گیمفا
ماموریت‌های Assassin’s Creed Valhalla ساختاری متفاوت خواهد داشت - گیمفا
ماموریت‌های Assassin’s Creed Valhalla ساختاری متفاوت خواهد داشت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

ماموریت‌های Assassin’s Creed Valhalla ساختاری متفاوت خواهد داشت - گیمفا