فیل اسپنسر: برنامه‌های همکاری ما با توسعه‌دهندگان ژاپنی برای ساخت بازی‌های اکس‌باکس در مسیر مناسبی قرار دارد‌ - گیمفا
فیل اسپنسر: برنامه‌های همکاری ما با توسعه‌دهندگان ژاپنی برای ساخت بازی‌های اکس‌باکس در مسیر مناسبی قرار دارد‌ - گیمفا
فیل اسپنسر: برنامه‌های همکاری ما با توسعه‌دهندگان ژاپنی برای ساخت بازی‌های اکس‌باکس در مسیر مناسبی قرار دارد‌ - گیمفا
فیل اسپنسر: برنامه‌های همکاری ما با توسعه‌دهندگان ژاپنی برای ساخت بازی‌های اکس‌باکس در مسیر مناسبی قرار دارد‌ - گیمفا

فیل اسپنسر: برنامه‌های همکاری ما با توسعه‌دهندگان ژاپنی برای ساخت بازی‌های اکس‌باکس در مسیر مناسبی قرار دارد‌

مهدى قانع‌پسند
۱۲:۳۰ ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
فیل اسپنسر: برنامه‌های همکاری ما با توسعه‌دهندگان ژاپنی برای ساخت بازی‌های اکس‌باکس در مسیر مناسبی قرار دارد‌ - گیمفا

آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer) معاون اجرایی بخش بازی‌های ویدئویی شرکت مایکروسافت، به تازگی در رابطه با همکاری خود با ناشرین و توسعه دهندگان ژاپنی توضیحاتی را ارائه کرده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به صحبت‌های ایشان داشته باشیم.

تنها چند روز تا مراسم بزرگ شرکت مایکروسافت فاصله داریم و به تازگی آقای فیل اسپنسر که می‌توان وی را رئیس اکس‌باکس دانست، با وب‌سایت فرانسوی ژوویدئو (JeuxVideo) مصاحبه‌ای در رابطه با تلاش تیم اکس‌باکس برای برقراری ارتباط و همکاری با بازی‌سازان ژاپنی برای توسعه‌ی عناوین انحصاری کنسول اکس‌باکس، داشته‌اند. در ادامه شما می‌توانید بخشی از صحبت‌های ایشان را مشاهده کنید:

در حال حاضر تیم اکس‌باکس مستقر در کشور ژاپن، سخت درحال تلاش برای ایجاد ارتباط با توسعه دهندگان ژاپنی است. ما می‌دانیم که هم‌اکنون بخشی از جامعه‌ی بازی‌بازان ما علاقه‌ی بسیار شدیدی به آثار فوق‌العاده‌ی برخی از توسعه دهندگان سراسر جهان دارند و ما بر این موضوع نیز آگاهی کامل داریم که قسمت قابل توجهی از آن‌ها مربوط به کشور ژاپن می‌شوند. ما قصد تبدیل شدن به پلتفرمی برای عاشقان این گونه آثار را داریم. من به شخصه هنگامی که به مسیری که چهار یا پنج سال است در حال پیمودن آن هستیم نگاه می‌کنم، بسیار به خود و دیگر اعضای تیم اکس‌باکس افتخار می‌کنم. در طی این مدت ما توانستیم عناوین ژاپنی بسیار مطرحی را در مراسم‌های E3 خود به نمایش بگذاریم. ما می‌دانیم که یک کمپانی ژاپنی نیستیم و باید نهایت تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم فضای مناسب برای توسعه دهندگان ژاپنی ایجاد کرده تا بتوانیم با آن‌ها همکاری کنیم. ما به این موضوع اعتقاد داریم که این اتفاق در گذر زمان به طور کامل به حقیقت تبدیل خواهد شد. من به آن‌چه که قرار است در ۲۳ ژوئیه (۲ مرداد) برای طرفداران خود به نمایش بگذاریم افتخار می‌کنم؛ همچنین به مسیر همکاری خود با توسعه دهندگان ژاپنی برای توسعه‌ی بازی‌های اکس‌باکس بسیار خوش‌بین هستم. شما در آینده از اطلاعات بیشتری در رابطه با این موضوع باخبر خواهد شد. طبق استراتژی‌هایی که این شرکت برای پلتفرم اکس‌باکس مشخص کرده است، همکاری با توسعه دهندگان ژاپنی و تبدیل شدن پلتفرم اکس‌باکس به مکانی برای علاقه‌مندان این دست از عناوین از مواردی است که مایکروسافت در رسیدن به آن‌ها حتماً موفق عمل خواهد کرد.

مراسم بازی‌های اکس‌باکس (Xbox Games Showcase) در تاریخ پنجشنبه ۲ مرداد (۲۳ جولای) در ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد. همچنین مدتی قبل آقای آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg)، مدیر بخش بازاریابی اکس‌باکس، در توییتر خود اعلام کردند که مدت زمان رویداد بازی‌های اکس‌باکس در حدود یک ساعت خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فیل اسپنسر: برنامه‌های همکاری ما با توسعه‌دهندگان ژاپنی برای ساخت بازی‌های اکس‌باکس در مسیر مناسبی قرار دارد‌ - گیمفا
فیل اسپنسر: برنامه‌های همکاری ما با توسعه‌دهندگان ژاپنی برای ساخت بازی‌های اکس‌باکس در مسیر مناسبی قرار دارد‌ - گیمفا
فیل اسپنسر: برنامه‌های همکاری ما با توسعه‌دهندگان ژاپنی برای ساخت بازی‌های اکس‌باکس در مسیر مناسبی قرار دارد‌ - گیمفا
فیل اسپنسر: برنامه‌های همکاری ما با توسعه‌دهندگان ژاپنی برای ساخت بازی‌های اکس‌باکس در مسیر مناسبی قرار دارد‌ - گیمفا
فیل اسپنسر: برنامه‌های همکاری ما با توسعه‌دهندگان ژاپنی برای ساخت بازی‌های اکس‌باکس در مسیر مناسبی قرار دارد‌ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

فیل اسپنسر: برنامه‌های همکاری ما با توسعه‌دهندگان ژاپنی برای ساخت بازی‌های اکس‌باکس در مسیر مناسبی قرار دارد‌ - گیمفا
فیل اسپنسر: برنامه‌های همکاری ما با توسعه‌دهندگان ژاپنی برای ساخت بازی‌های اکس‌باکس در مسیر مناسبی قرار دارد‌ - گیمفا