عنوان Godfall ژانر منحصربهفرد خود را ابداع خواهد کرد
کارگردان بازی مورد انتظار Godfall در آخرین مصاحبهی خود اعلام کرد که این عنوان قصد دارد تا ژانر خاص خودش را خلق کند. همچنین، وی افزود که این سبک قرار است تا ترکیبی از دو ژانر پرطرفدار باشد و آن را با نام “لوتر-اسلشر” معرفی کرد.
بازی Godfall را میتوان اولین عنوانی نامید که برای کنسول نسل بعدی سونی و پلتفرم رایانههای شخصی معرفی شد. جدیدترین عنوان استودیوی کانترپلیگیمز (Counterplay Games) قرار است تا از گرافیک فانتزی خاص و احتمالاً وجود هزاران اسلحهی مختلف بهره ببرد. اما از طرفی دیگر، ترکیب دو سبک هکانداسلش و لوتینگ در این بازی میتواند از نوآوریهایی باشد که بنظر میرسد برای کوچ به نسل نهم موضوعی حیاتی باشد.
از همین رو، کارگردان این بازی یعنی کیت لی (Keith Lee) در مصاحبهی اخیر خود با وبسایت GameSpot اعلام کرد که قصد دارد تا ژانر جدید و منحصربهفرد Godfall که ترکیبی از لوتینگ و هکانداسلش است را ابداع کند. همچنین، وی افزود که تجربهی او از کار برروی بازی Diablo در شرکت بلیزارد (Blizzard) نیز کمک شایانی به او در ادغام این دو سبک ناهمگن کرده است. از طرفی دیگر و در حالی که وی این سبک را جدید و خلق شده در بازی Godfall میخواند، اما به نظر نمیرسد که این بازی اولین عنوانی باشد که از این سبک بهره میبرد و در گذشته ما با عناوینی نظیر DarkSiders 2 که مکانیزمهای مشابهای با Godfall داشت نیز روبرو شده بودیم.
از همان ابتدای شروع پروژهی Godfall ما قصد داشتیم تا سیستم لوتینگ را در یک بازی اکشن سومشخص با مکانیزمهای هکانداسلش ادغام کنیم. همچنین، مکانیزمهای مبارزهای بازی نیز خاص و چالشبرانگیز هستند و بسیاری از اعضای تیم توسعهی ما نیز به آنها علاقهمند شدهاند. از طرفی دیگر، بسیاری از اعضای استودیوی ما سابقهی کار در شرکت بلیزارد و پروژهی Diablo را در کارنامهی خود دارند و بنابراین، بازیهای نقشآفرینی مبتنی بر لوتینگ از علاقهمندیهای ما است. از آن گذشته، همهی ما عاشق عنوان Borderlands نیز هستیم و در نتیجه تصمیم گرفتیم تا بازی جدیدی که حد وسط میان Borderlands و Diablo است را بسازیم. در کل، ما قصد داریم تا بازیای خلق کنیم که هم مهارت محور باشد و هم با سیستم پاداش خود به بازیبازان انگیزهی کافی برای کاوش در دنیای بازی بدهد.
بازی Godfall، در تعطیلات سال جاری میلادی برای کنسول پلیاستیشن ۵ و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
از همون گیمپلی های کوتاه کاملا مشخص بود
واقعا فوق العاده هستش سرعت و جزئیات مبارزه در هنگام وارد کردن ضربه ها فوق العاده عالی هستن
امیدوارم به حق واقعی خودش برسه
سلام ببخشید میدونم بی ربطه ولی اکانت قبلی من خودبخود رمزعبور و ایمیلش عوض شده و الان دسترسی بهش ندارم به مدیر سایت هم چندبار ایمیل زدم فعلا جوابی نگرفتم کسی میدونه علت چیه؟
برا منم اینجوری شد ولش کردم رفتم یکی دیگه درست کردم .به همین سادگی
یعنی به نظر شما خود عوامل سایت تغییرش دادن یا یه نفر مثلا هکشون کرده؟!
نمیدونم والا
احتمالا بن شدی دوست عزیز
دلیلش رو بگرد پیدا کن
یعنی بن شدن اینجوریه؟
فکر نمیکنم چیزی باشه ارزش خرید داشته باشه
خدا رو شکر دیگه از ژانر قل بخور بزن سولز خسته شده بودم. حد وسط میان Borderlands و Diablo دوتا بازی شاهکار چه شود.
از کی تا حالا بوردرلند شاهکار شده؟!البته این روزا هر کس از هر بازی خوشش میاد بهش میگه شاهکار خیلی دیگه معنایی نداره این کلمه!
بوردرلندز حداقل از نظر بندهی حقیر بهترین بازی در سبک خودش یعنی لوتر شوتره.
اینکه یک بازی بتونه از نسخهی اول، دوم، پریسیکوئل، سوم و بستههای الحاقی و نسخههای فرعی در سطح یکسان و حتی بهتر عمل کنه و همچنان بهترین در سبک خودش باشه، اگر نشه شاهکار و عنوان برتر ژانر خطابش کرد پس با چه کلمهای میشه توصیفش کنیم؟
اینکه هر بار سعی کرده بهتر شه خیلی خوبه اما نسبت به خودش،نسخه سه ایرادات گیم پلی نسخه های قبلی رو پوشوند ولی تو زمینه داستانی که همیطوریش متوسط بود تو بازی های قبلیش،ضعیف تر عمل کرد و یه پسرفت بود در این زمینه اینکه این بازی زیر ژانر خودشو داره و رقیب نداره دلیل نمیشه خودشو با خودش مقایسه کنی و شاهکار خطابش کنی بوردرلند در کل سریه خوبیه و سرگرم کنندس ولی با شاهکار فاصله زیادی داره
احتراماً من گفتم از نظر بندهی حقیر
و به نظر من بازی ای شاهکاره که از اول تا اخرش رو با لذت پیش بگیری و سرگرمت کنه و ندونی کی تموم شد! حالا موسیقی بازی که ساختهی جسپر کید هست و گیم پلی سراسر هیجانش و… رو فاکتور بگیریم
من دقیقاً تو سری بوردرلندز این موضوع رو حس کردم. بنا به سلیقه ممکنه خیلیا بخش های مختلف بازی رو تفکیک کنن و ایراد وارد کنن، اما به نظر من یک بازی یک مجموعهست که باید خوب جفت و جور باشه، ممکنه داستان بازی بوردرلندز یکم آبکی باشه، مثل دث استرندیگ که گیم پلی اون چیز هیولایی نداشت (هرچند اون هم بالانس بود به نظر من و جز این نمیشد پیاده کرد)، ولی جفتشون به نظرم فوق العاده بودن. بستگی مستقیم به سلیقه داره اینجور موارد
هر کس استاندارد های خودشو داره برای شاهکار دونستن یک بازی و بخش زیادیش هم طبق گفته شما سلیقهای هست که خودمم قبول دارم این بحثو. من شخصا خیلی سخت گیرم و به نظرم همینجوری نباید هر بازی رو شاهکار خطاب کرد مگر دستاورد خیلی بزرگی داشته باشه یا بسیار کم نقص باشه که من هیچ کدوم این موارد رو در بوردرلند نمیبینم شاید بگید داستان بازی برای من مهم نیست و از کلیت بازی لذت بردم ،من خودم همین حسو درباره doom داشتم بازی بسیار سرگرم کنندس ولی داستانش ضعیف،به هر حال باید فرقی باشه بین یه بازی مثل بایوشاک که هم گیمپلی خوب داره و هم داستان خوب با بازی مثل بوردرلند یا doom که گیمپلیشون سرگرم کنندس ولی داستان خوبی ندارند
بعید میدونم تا حالا بازی کرده باشی و گرنه همه میدونن شاهکاره.
هم دو رو رفتم هم سه رو ،داستان در حد جک ،لول دیزاین ضعیف در نسخه دوم ،کمبک دیزاین سطحی که نیازی به اسکیل نداره،پر از اشکالات فنی،دیفیکالتی که بالانس نیست چه تو حالت تک نفره و چه تو حالت دو نفره،موسیقی ضعیف در نسخه دوم،اشکال در طراحی باس فایت تو هر دو نسخه،وجود میشن های فیلر در نسخه دوم که فقط باعث طولانی شدن بی مورد و خسته کننده شدن بازی میشه و شخصیت پردازی بد نسخه سوم،اگه بخوام ریز شم ایرادات بیشتری هم دارن عجیبه برام چطور این بازی ها رو شاهکار خطاب میکنی یا تجربت کمه یا به این موارد دقت نکردی
داداش بازی ار پی جیه…مشکل ازش راحت میشه کشید بیرون
منم شماره دوش که بهترین شماره سری بود رو بازی کردم تموم ایراداتی که گفتی رو حس کردم بجز موسیقی
ولی بازم تو سبک خودش که لوتر شوترِ عالی بود
هرچند بازی بالانس نبود و باید حتما کواپ میرفتی
واقعا لول دیزاین و کامبت دیزاینش اذیت کننده بود گاهی
یاد فراستی افتادم شما زیاد بازی نکن کلا اذیت میشی انگار.
اخرین بازی ای که خواست ژانر جدیدی به وجود بیاره چند میلیون کپی نفروخته رو دستش موند !!!
ازقضا بیشترم فروخته
نمیدونم چرا ولی نمایشاش یه جوریه، بد برداشت نکنین، خودم دوست دارم بازی خوبی بشه ولی گیم پلی عجیبی داشت. این قابل تقدیره که میخوان که یه ژانر جدیدی به وجود بیارن که چیزی مابین دیابلو و بردرلندز باشه، اتفاقا خود کیت لی یکی از گیم دیزاینرای دیابلو سه و اساسینز کرید دو بوده، ولی گیم پلی که نشون دادن، نه تنها نظر من نیست بلکه نظر خیلی از تحلیل گرا هم هس، که بازی، بازی متوسطی میشه و به نظر خودم میشه یه بازی فراموش شده موقع لانچ مثل بازی lair رو ps3. :rose:
دقیقا فقط واسه لانچه وگرنه منم زیاد حال نکردم باحاش. البته من از این سبکم زیاد خوشم نمیاد شاید بعضی ها حال کنن
کپی سری سولز
تو حالت خوبه؟؟؟؟؟؟
بازی کپی دارک سولز سه وقتی چیزی نمیدونی حرف نزن
بازم سوال می کنم کجا این بازی مثل سولز اکشن داره یا فضای هنری اون رو اصلا شما از این بازی جزء تریلر چیزی دیگر دید حال کجای کار شبیه سولز هست فضا گیم پلی محیط مبارزه درجه سختی یا دشمنان واقعا من که نفهمیدم چجوری شبیه سولز هست ?:-) حداقل یک دلیل بیار
بیخیال پاپا جان
با این جماعت بحث نکنی بهتره
گیمپلیش شبیه سری سولز نمیدونم میفهمی یا نه
من نمی فهمم درست شد
خدا اینا چین دیگه
#نووووب
زمانی که یک استودیو ادعا میکنه بازیی ساخته که تو یه ژانر منحصر به فرد و اولین از خودش هست و اینکه خلاقیت زیادی به خرج دادن باید اینم بدونه که در اون زمان که بازی منتشر میشه اینطوریه و بعد از مدتی از دیگه به اندازه قبل مورد پسند نیست مصداقش هم زیاده ولی در هر صورت این اولین لوتر اسلشر یی هست که قرار بیاد که به اینصورت تعامل و کار گروهی پلیر ها توش مهم هست و نباید خراب کنه مثل اتفاقی که برای Destiny 1 افتاد بود