بازی هفته ۲۹# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۲۹# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۲۹# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۲۹# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

بازی هفته ۲۹# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید

سعید حلاجیان
۱۸:۰۶ ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
بازی هفته ۲۹# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

سلام و درودی دوباره خدمت تمام شما کاربران و همراهان همیشگی گیمفا. امیدوارم حالتان خوب باشد.  هم اکنون فرصت بسیار خوبی است تا کارهای دیگر را کنار گذاشته، بازی‌های ناتمام خود را به اتمام برسانیم و یا حتی بازی جدیدی را شروع کنیم.

فصل تابستان از راه رسیده است. البته این تابستان نسبت به تابستان‌های گذشته رنگ و بوی دیگری دارد و البته که تابستان ما گیمرها کمی زودتر آغاز شده و آن هم زمانی که بازی The Last of Us Part 2 عرضه شد و تقریبا به هر دری زدیم تا هر طور شده بتوانیم این بازی را تهیه و آن را تجربه کنیم. البته بازی‌های زیادی طی هفته‌های گذشته عرضه‌ شده‌اند که از میان آن‌ها می‌شود به Mafia 2 & 3 Definitive Edition , Saints Row The third Remastered اشاره کرد. قبل‌تر از آن هم شاهد عرضه‌ی بازی‌های بزرگی مثل Final Fantasy 7 Remake و Resident Evil 3 بوده‌ایم.

اما حقیقتا اوایل تابستان اتفاق بزرگی افتاد، اتفاقی که هر گیمری حتی کسانی که شاید تنها پی سی‌ باز هستند نیز سال‌ها منتظر آن بوده‌‌اند (می‌دانید که آن‌ها هم دلایل خودشان را دارند). در ابتدای متن هم اشاره کردم که  بالاخره بعد از تقریبا ۵ سال انتظار بازی محبوب The Last of Us Part 2 به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شد. در واقع انتشار این بازی باعث شد تا دوباره بازار بازی‌های ویدئویی داغ شده و و همه به سمت کنسول‌های خود هجوم آورند.

مطمئنا هنوز هم بسیاری از شما به مانند من از جمله افرادی هستید که اصلا دوست ندارید چنین بازی را که این همه سال انتظارش را کشیده‌اید را خیلی زود به اتمام برسانید و حالا حالاها قصد دارید تا با این بازی وقت بگذرانید؛ به خصوص اینکه پلاتینیوم این بازی هم آنچنان سخت نیست و اگر از شکارچیان تروفی باشید، قطعا علاقه‌مند هستید تا تروفی پلاتینیوم این بازی را نیز به گنجینه پلاتینیوم‌های دیگر خود اضافه کنید که قطعا ارزشمند است.

از The Last of Us part 2 که بگذریم، امروز، دیگر بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ یعنی Ghost of Tsushima نیز عرضه شده است و ساده بگویم که تابستان بسیار داغی را پیش روی داریم. Ghost of Tsushima یکی دیگر از آن بازی‌هایی است که از معرفی آن در سال ۲۰۱۷ تا به حال روز به روز برای انتشار آن لحظه شماری می‌کردیم تا دست‌پخت جدید استودیوی ساکرپانچ را بچشیم. اگر در خرید این بازی حتی ذره ای مردد هستید می توانید هایلایت گیمفا را مشاهده کنید تا شما را هر چه بیشتر در خرید این بازی و تجربه‌ی آن راهنمایی کند

اگر این آخر هفته به دنبال تجربه‌ی بازی خاصی نیستید از شما دعوت می‌کنم تا سری به جدیدترین قسمت مجله‌ی ویدئویی گیمفان بزنید تا از رازها یا نکات موجود در بازی‌های ویدئویی، پرونده‌های ویژه‌ی گیمفا از قبیل بررسی سری Far Cry، پیش نمایش بازی محبوب The Last of Us 2 و Hellblade 2: Senua’s Saga یا مشاهده‌ی بخش ویدئوفان و گیم‌پلی بازی‌بازان لذت برده و نظرات خود را برای هرچه بهتر شدن این آیتم ویدئویی برای ما ارسال کنید. در نهایت اگر در خرید بازی‌های ویدئویی مردد هستید، مطمئنا آیتم هایلایت یا نقد و بررسی جذاب ویدئویی بازی‌ها و حتی تحلیل فنی می‌تواند در این امر به شما کمک شایانی کند.

دوازدهمین قسمت مجله ویدئویی گیمفان با موضوع بررسی دلایل موفقیت بازی Spider-Man و رازها و نکات بازی Control را از دست ندهید

هدف از بخش «بازی هفته» این هست که با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشیم. مسلما اگر در طول هفته مشغول گرفتاری‌ها و کارهای روزمره‌ی خود باشید، سعی می‌کنید تا زمانی از روزهای پایانی هفته را به بازی کردن اختصاص بدید.  این هفته بار دیگر با نظرات تیم گیمفا همراه و در خدمت شما هستیم و  سعی بر این داشتیم تا از میان بازی‌های منتخب، بهترین تجربه‌ها را به شما پیشنهاد کنیم . در ادامه شما از شما تقاضا داریم تا در قسمت نظرات، تجربیات خودتون را با ما به اشتراک بگذارید و بگویید که این آخر هفته چه بازی را تجربه می‌کنید و به طور مختصر هم می‌توانید در مورد آن توضیح دهید و یا حتی با یکدیگر بحث کنید.

محمد متین سعیدی؛ سرپرست خبرنگاران 

بازی هفته ۲۹# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

یک بازی به شدت سرگرم‌کننده و اصطلاحا حال خوب کن! فرانک وست این بار باتجربه‌تر از قبل است، ولی هنوز هم می‌توان در او آن خودمحوری و کله‌شق بودن را حس کرد. به لطف گیم‌پلی روان و جذاب، قلع و قمع کردن زامبی‌ها به شدت مفرح و بامزه است و شوخ‌طبعی فرانک وست هم باعث شده تا بیشتر بتوان با او و بازی ارتباط برقرار کرد. اگر دنبال یک بازی بامزه می‌گردید که حالتان را بهتر کند، Dead Rising 4 انتخاب خوبی است.

محسن رضوی فر؛ سرپرست خبرنگاران

بازی هفته ۲۹# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

من در چند هفته اخیر مشغول تجربه‌ی بازی Desperados 3 بودم. اینکه بعد از گذشت ۱۴ سال بالاخره نسخه جدید این سری عرضه شده، خبر خوشحال کننده‌ای برای من بود. این بازی از نظر گیم‌پلی در سطح بسیار بالایی قرار داره. مکانیزم‌های متنوعی در گیم‌پلی بازی وجود داره و می‌تونید با روش‌های مختلفی مراحل رو به اتمام برسونید. در کل ۵ شخصیت در بازی حضور دارند و هر کدوم ویژگی‌ها و توانایی‌های خاصی رو در اختیار دارند و همین موضوع باعث گستردگی گیم‌پلی بازی شده. با این وجود تاکید بازی برروی مخفی‌کاری هست.  چالش‌های مختلفی در هر کدوم از مراحل بازی وجود دارند که این موارد ارزش تکرار بازی را بالا بردند. بازی از لحاظ داستان، گرافیک و موسیقی در سطح خوبی قرار داره.

به نظرم Desperados 3  یکی از بهترین و آندرریت‌ترین بازی‌های منتشر شده در امسال محسوب میشه. در کل به همه دوست داران سری بازی‌های Commandos و سبک استراتژی همزمان تاکتیکی، تجربه‌ی بازی Desperados 3 رو به شدت پیشنهاد می‌کنم.

مهدی قانع پسند؛ خبرنگار 

بازی هفته ۲۹# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

مطمئناً همیشه اولین های زندگی یک انسان تجربه ای زیبا و به یاد ماندنی هستند. بگذارید اینطور آغاز کنم. فکر می کنم اواخر بهمن ۱۳۹۸ بود که سرانجام بازی Metro Exodus منتشر شد. بازی ای که از اولین لحظه‌ای که آن را در کنفرانس E3 2017 شرکت مایکروسافت دیده بودم، برای رسیدن روز عرضه‌اش لحظه شماری می کردم و شاید بالای ۵۰ بار در طول این یک سال و خرده‌ای دوسال گیم پلی بازی را تماشا کرده بودم. این انتظار برای منی که عاشق دو نسخه اول این سری فوق‌العاده بودم بسیار سخت گذشت اما در نهایت بازی منتشر شد و به علت آنکه در سال نامبارک کنکور به سر می بردم، تصمیم گرفتم صبر کنم تا بتوانم در زمانی دیگر با خیال راحت به تجربه این بازی بپردازم. خلاصه آن که گذشت و در تخفیفهای تابستانه‌ی سال ۲۰۱۹ بازی را تهیه کردم. اگر بخواهم بگویم چرا از این بازی به اندازه‌ی ۲ نسخه اول راضی نبودم خود یک مقاله‌ی کامل می‌طلبد؛ فقط می توانم بگویم من به عنوان طرفدار دو آتیشه سری Metro و کسی که همه کتاب های آن را مطالعه کرده است، اصلا از این بازی راضی نبودم و پس از گذراندن ۵۰، ۶۰ درصد از بخش اصلی داستانی آن را کنار گذاشتم. اما این هفته و گذشتن چندین ماه از آن ماجرا، تصمیم گرفتم که هر طور که شده است بازی را تمام کنم و برای همیشه کنار بگذارم. اگر چه بازی به مرور از لحاظ طراحی مراحل و روایت داستان جذاب‌تر شد اما در نهایت هم نتوانست من را به طور کامل از خود راضی کند.
و اما می‌رسیم به بخش هیجان‌انگیز ماجرا و آن جایی بود که استودیو‌ی اوکراینی ۴A Games باری دیگر من را شیفته‌ی خود کرد. آن هم با دو بسته‌ی الحاقی The Two Colonels و Sam’s Story بازی Metro Exodus که مدتی قبل منتشر شدند و چقدر خوب که نسخه‌ی Gold Edition این عنوان را تهیه کرده بودم. به جرأت می‌توانم به شما بگویم که این دو بسته‌ی الحاقی یک سر و گردن از تمام نسخه‌های این سری بالاتر بودند. تقریباً تمام مشکلات بازی اصلی حتی جزئی‌ترینشان، در این ۲ بخش داستانی به طور کامل بر طرف شده بودند. روایت فوق العاده جذاب و کاملاً متفاوت نسبت به بازی اصلی، سلاح های جدید و بسیار هیجان‌انگیز در هنگام استفاده، گرافیک فنی و هنری بهبودیافته و مورد معجزه آسای مواجه نشدن حتی با یک صفحه‌ی لودینگ، برعکس بازی اصلی که غرق در صفحات لودینگ دیوانه کننده و طولانی بود، از جمله پیشرفت‌های بزرگی است که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد؛ و همه این‌ها به لطف توجه استدیوی دوست داشتنی ۴A Games به طرفداران خود اتفاق افتاده است. و این‌طور بود که به لطف فرنچایز Metro و استودیو‌ی ۴A Games، اولین بازی که بسته‌های الحاقی‌اش از بازی اصلی باارزش‌تر و جذاب‌تر هستند را تجربه کردم. به شما نیز توصیه می‌کنم اگر قصد خرید بازی Metro Exodus در تخفیف‌ها را دارید، حتماً نسخه‌ی Gold Edition آن را تهیه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی هفته ۲۹# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۲۹# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۲۹# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۲۹# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۲۹# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Dragon 313 گفت:

    The wolf Amoung us
    Red dead redemption 2
    Battlefiled 1 online
    در استیم
    متشکر از سعید.

  • وقتی TLOU 2 رو تموم کردم یک احساس خیلی بدی داشتم که بازی ای که ۴ سال منتظرش بودم دیگه تموم شده بودش
    اون شکنجه روحی ای از ۲ ساعت اول بازی شروع شده بود،دیگه تموم شده بودش
    برای بار دوم هم بازی رو روی new game+ رفتم و این دفعه بازی پلت شدش
    وقتی خواستم برای بار سوم بازی رو برم احساس کردم دیگه تحمل روایت همچین داستانی سنگین و زجرآوری رو برای بار سوم ندارم و سر همون هم فعلا بیخیالش شدم
    تو دورانی که وقتی یکسری بازی ها رو شروع میکنم،وقتی به اواسطش میرسم همش آرزو میکنم که هر چی زودتر تموم بشه،TLOU 2 از معدود بازی هایی بودش که آرزو میکردم هیچوقت تموم نمیشد و همش و همش ادامه داشتش،همین آرزو رو سر یکسری بازی ها مثل TWD FS و MGSV داشتم،چون میدونستم آخرین نسخه از این سری هستن و دیگه هیچ ادامه ای ندارن و باید با شخصیت های این سری برای همیشه یا تا یک مدت طولانی ای خداحافظی کنم
    ایکاش میشد یک ۵ سال از این زندگی رو SKIP میکردم تا ببینم TLOU PART 3 یا TLOU PART JOEL اون موقع معرفی شده یا نه،البته ما داخل ایران هستیم و یک دفعه دیدی بعد SKIP کردن این ۵ سال بازی زندگی GAME OVER شده…

    • احساس میکنم به یه یکی دو ساعت آخر لذت‌بخش‌ترین و سنگین‌ترین گیم(لست اف اس پارت۲) زندگیم رسیدم…
      چقدر سوال توو ذهنم هست…
      چقدر برای خودم فرضیه سازی کردم…
      چقدر دو ساعت اول بازی و شکنجه شدنم سخت بود…
      امیدوارم انتهای بازی ناتی‌داگ بگه همش یه کابوس بود..
      فکر نمیکنم بعد از اتمام این اثر نگاهی که قبل از این عنوانو نسبت به گیم و صنعت گیم داشتمو بعد از اتمام این بازی داشته باشم…
      امشب این اثر هنری تموم میشه…فردا یا پس‌فردا هم خدا بخواد گوست به دستم میرسه…اما فکر نکنم دیگه جونی توو بدن واسه پلی دادنش داشته باشم..

      • حاضرم شرط ببندم وقتی بازی رو تموم میکنی،آخرش از شدت غم و بغض و یک حس عذاب وجدان که از درون میخورتت، به معنای واقعی کلمه ((زجه)) میزنی(خودم آخر بازی اینجوری بودم)
        راستی وقتی تموم کردی و credits بازی نشون داده شد از بازی خارج نشو و آهنگ های اون credits رو تا آخر گوش کن
        آهنگ آخر همون credits میتونه یک باز دیگه به تنهایی اشک آدم رو دربیاره

    • My Crush Abby گفت:

      یعنی لحظه شماری میکنم برای لحظه ای که لست ۳ معرفی بشه خیلی خوشحال میشم
      با بازی هایی مثل WALKING DEAD و لست و بازی های دیوید کیج باید زندگی کرد تعداد بار هایی که دیترویت و هیوی رین و WALKING DEAD و اویل ۲ و ۳ ریمیک و لست ۱ رو تموم کردم از دستم رفته تا الانم ۳ بار لست ۲ رو تموم کردم واقعا یک شاهکار عالیه کاش لست ۳ تو سانتا باربارا جریان داشته باشه عجب جای تازه و سرزنده ای بود با اون حالت آخرزمانی و داغونش طراحی محیط ها شاهکار بودش سانتاباربارای کالیفرنیا ظاهر الی و ابی چقدر تازگی داشت و عالی شده بودن انگار که لست ۳ رو پلی داده باشی چون همچیز تغییر کرده بود و تنوع بی نظیری بودش اون مرحله آخر

  • mamad sony 64 گفت:

    Just gow
    البته قبلاً بازی کرده بودم(بارها)اما خب هنوزم لذت بخشه.

  • Dark Souls 3‌ تو NG++ رو هنوز تموم نکردم :rotfl:
    و…
    Monster Hunter:world رو یک مدتیه ولش کردم ولی احتمالن دوباره میرم سراغش
    و…
    Assassin’s Creed: Origins
    با تشکر از سعید اقا 🙂

  • Sekiro shadows die twice
    شاهکار :inlove:
    فقط خیلی سخته :pain:

  • Clara گفت:

    The last of us part II 4th playthrough
    یک بار برای داستان رفتم
    یه بار دیگه برای تکمیل داستان
    یه بار collectable
    این بار هم survivor +
    دوستان pc گیمر حیفه بازی کوجیما رو نرین

    • Death Stranding تازه گرفتمش بریم ببینیم چیه
      Witcher 3 طبق معمول در حال عیاشی در بار ها برای اعمال زشت و ناپسند :laugh:
      Divinity Original Sin 2 داستانش فوق العادست اگر ازین سبک بازیا خوشتون میاد حتما بازیش کنین
      Path Of Exile داستانش قشنگه
      چیز خاصی نمونده برای پلی دادن

    • کلرا داداش
      شما با سه بار و حالا چهارمین بار به معنای واقعی جویدی بازیو
      من دور اولم اما….همین سوروایوری که میگی….به نظرم تازه معنای ترسشو حس میکنی…معنای هوش‌مصنوعی عجیبشو حس میکنی…
      داداش هر بار که میشینم پاش انگار با یه بوکسور ۱۲۰ کیلویی فوق حرفه‌ای وارد رینگ میشم و اون نامرد تا میخورم میزنه منو…
      این لعنتیا ۱۰-۲۰ تا روانشناس دارن که فقط بهت یاد آور بشن تمام حسای انسانیت فعال هستن و تو خیلی وقته ازشون استفاده نکردی…
      طراح و لول‌دیزاینرای بازی مطمئن هستم که زمینی نیستن..!
      خدا پدر مادر عشق اول گوستاوو رو بیامرزه که به این پیرمرد پرحاشیه ضربه عشقی زد تا معنیه موسیقیه سوپرشاهکارو درک کنیم…یه نت اضافه نداره….
      احساس میکنم وقتی توو خیابون قدم میزنم سایه‌زنی‌ها و نورپردازی زندگیم توو تهران کیفیتش کمتر از زندگی توو سیاتل آخر زمانیه…
      چقدر گیم‌پلی پروپیمونی داره آخه….چقدر زمان بازی خوبو زیاده….راحت میشد از تووش پارت۳ هم در بیارن….
      همه‌ی شخصیتا شناسنامه‌دارن…هویت دارن…رفتار خاص خودشونو دارن و چقدر کاملن..
      نمیدونم چه زمانی قراره گرافیکی بالاتر از این اثر ببینم…اما الان دارم ذوب میشم از نمایشی به این زیبایی.
      امیدوارم سونی قدر این استدیو رو بدونه
      ممنون از نیل‌دراکمن بخاطر ساختار شکنیش…بخاطر نترسیدن از فشار رسانه و هوادار…از کوجیما هم ممنونم به همین دلایل…از کوری بارلوگ…این صنعت اعتبارشو به این افراد مدیونه.

      • Clara گفت:

        کلا سال پیش فقط دث رو بازی کردم امسال هم نهایتا به جز لست سایبر یا گوست رو میگیرم
        تعداد بازی ها م شدیدا محدود ه ولی اونایی که میگیرم دیگه تا آخرین تکسچر بازی رو نگردم و کوچیکترین دیالوگش رو یاد نگیرم ول نمیکنم
        شما هم تازه تو ng+ میفهمین چه شاهکاری بوده…. چون دیگه ذهنتون توانایی پذیرش اتفاقات عجیب سنگین بازی رو داره با ذهن آروم تر میرین جلو….
        یه چی بگم اینکه دراکمن میتونست خیلی راحت خیلی راحت یه داستان ساده بی حاشیه مث نسخه اول با فروش میلیونی روونه بازار کنه ولی ریسک کرد رو همه چی رو فروش بازی رو نظرات مردم رو همه چی تا فقط ذهن مردم رو عوض کنه…. واقعا افتخار میکنم به وجود چنین افرادی در این صنعت….

      • Ozhan گفت:

        البته موسیقی ساز فیلم mr robot هم هست که اونم گل کاشته
        راستی امید تا میتونی طولش بده
        تک به تک نت های بازی رو بخون تا پایان واست قابل درک تر بشه
        چندین داستان باحال داره از پیرزن گرفته تا مردی که کمان رو ازش میگیری….نمیگم بهت که خودت بخونی ولی خیلی باحاله داستاناشون…اینجوری پایان بازی رو هضم میکنی راحت

        • Holy link گفت:

          گوستاوو بنظرم بهتر بود کارش

        • اوژان نامه‌هایی که پیدا میکنیو که اصلا نگو…من نامه‌های سریالی پیدا کردم که یه نوع داستان بهت میده و تصویر جهانی که تووش قرار داریو بهت نشون میده که چقدر ترسناکه…
          اوژان همیشه لول دیزاین بازیهای ناتی‌داگ نمیگم چند قدم یا چند سال ولی خدایی یه نسل راحت جلوتر بودن اما این لعنتی لول‌دیزاینش داره اذیتم میکنه…ببین همه چیز در خدمت داستانه…همه‌چیز…و چقدر این حرکت ارزشمنده…
          از گیمپلی بازی سیراب نمیشی…عین آب شوره هر چی جلوتر میری تشنه‌ترت میکنه…امشب احساس میکنم تموم بشه..اگه نشه فردا حتما تموم میشه…(احساسم میگه)شاید اصلا ۶-۷ ساعت دیگه مونده باشه….
          آقا به همه پیشنهاد میکنم حالت سوروایور پلی بدید تا تازه بفهمید ناتی‌داگ لعنتی چیکار کرده…

          • erfanbg گفت:

            بازی لست ۲ گرافیک خوبی داره داستانش هم نسبتا خوبه ولی مشکل اصلی گیم پلیش هست که تکراری میشه، من نمره ۷.۸ میدم

            • erfanbg گفت:

              اعتراف میکنم که الکی گفتم. من ی هیتر لست دو هستم همینجوری بازی نکرده بدم میاد از بازیش. چون شخصیت دوستداران این بازی رو دوست ندارم شاید

              • erfanbg گفت:

                من نقد خارجیا رو که تو اینترنت خوندم هیشکدوم مثل امثال دوستان مثل امید سلطانی تو گیمفا از این بازی تعریف نکردن . بنظرم انتظارات بالایی دوستان اینجا از این بازی داشتند و چون برآورده نشده انتظاراتشون، دست به دامن تخیلاتشون شدن به طوریکه شبیه به افرادی که دچار زبونم لال بیماری شیزوفرنی هستند ، چیزهایی رو تو این بازی میبینند که بقیه نمی‌بینند
                ادمین تایید لطفا

                • عرفان کاری به بی‌احترامیت ندارم و بیشتر از اینم توقعی ازت ندارم…
                  تخیل چیه…
                  میگم رسما شده بهترین تجربه گیمریم و اینو دارم با دوستام به اشتراک میزارم…
                  تو که میگی بازی نکردی از کجا میدونی از رو هوا حرف زدم؟؟
                  میشه مثال بزنی؟؟
                  مثلا تو متوجه مکالمه و رفتار به شدت واقعیه ان‌پی‌سی‌ها نمیشی…دلیل بر اینه که تخیلی دارم حرف میزنم؟؟؟
                  ی جمله توو دیالوگا اضافه نیست….طبیعت و محیط بازی خودشون دارن برات قصه میگن…اونم چه قصه‌ای…گیم‌اف‌ترونزو دیدی دیگه….۴ فصل یه کاراکتر پرداخت میشه توو فصل۵ میمیره….بازی اصلا نمیترسه کاراکترای خفنشو ازت بگیره تا تو به خودت بیای…عمق فاجعه رو درک کنی..کاراکتر سر جمع نیم‌ساعت توو بازیه…اما جوری پرداخت میشه که سر مرگش شوکه میشی…نمیفهمم حرفاتو

                • نمردیم و به چشم دیدیم روانیمون هم کردن :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: .

            • میدونم که فشار خیلی خیلی زیادی تحمل میکنی…اما آخه چرا…….میگی…
              گیمپلی تکراری لست۲!!!!!!!!!!!!!!
              هیترترین هیترها هم قبول داشت که گیمپلی و گانپلی بازی جادویی هستش…اونوقت تو میگی تکراری!
              شاید چون واکترو دیدی این حس بهت منتقل شده.

            • Holy link گفت:

              داداش تو دیگه مرز ها رو جابجا کردی همین هیترا هم میگن گیم پلی اش عالیه تو میگی تکراری میشه

  • RAW99 گفت:

    چرا تو عکس بازی لست ۲ و گوست هست در صورتی که هیچکس تو متن اونارو بازی نمیکنه واقعا عجیبه ?:-)

  • چالش لول ۱ دارک سولز ۲ رو تا اسملتر رسیدم امروز .
    یه نیو گیم هم برای بار چهارم زدم به نیت دی ال سی هاش .
    خداوکیلی تا الان چالش لول ۱ خیلی سخت بوده بخصوص همین منطقه Iron keep با لول ۱ بری خیلی سخته سخت رو مخی .

  • اسپم : دوستان ببخشید حجم دانلود فقط اندازه دانلود cod warzone چقدر هست ؟ و بعد از دانلود وقتی نصب شد ؟روی ps4. خیلی ممنون

  • red dead redemption 2 (برای بار هفتم لعنتی خیلی خوبه )
    batman telltale series
    the walking dead telltale
    uncharted 4 a thiefs end (واقعا هر نظر شاهکار بار سومه )
    ایشالله دلار یکم بیاد پایین تو ماه های آینده بتونیم tlou 2 هم تجربه کنیم

  • GERALT گفت:

    درود بر همه عزیزان گیمفا
    شاهکار جدید استودیو ناتی داگ رو نیو گیم پلاس میکنم
    و با شاهکار های دیوید کیج هم زندگی میکنم
    و طبق معمول دوباره ویچر ۳ رو نصب کردم

  • Yato گفت:

    Minecraft Dungeons
    شاید در حد دیابلو نباشه ولی بازی جذابی هست که هرکی مثل من عاشق Minecraft حتما عاشقش میشه :inlove:

  • GrandWarden گفت:

    Death stranding
    بعد از استراحت یک هفته ای که بعد از اتمام تلو ۲ به خودم دادم،گفتم برم سراغ تجربه این بازی.گرافیک بی نظیر بازی و حال و هوای بازی همون ساعت اول منو شیفته خودش کرد.امیدوارم بتونه از لحاظ گیم پلی هم منو راضی کنه چون احساس میکنم این بازی شانس راه یابی به ۱۰ تجربه برتر زندگیم رو داره.

  • این هفته بازی ای نکردم گست و لستم ک هنوز نتونستم بازی کنم 😐 اخرین بازی ای ک تموم کردم دیترویت بیکام هیومن بود چن هفته پیش رفتم انصافا عالی بود اوایلش یکم گنگ بود ولی بعدش داستانش اوج میگیره عالی میشه رابطه الیس و کارا چقد قشنگ بود اخههه واقا گریمو در اوردن زوج هنک و کانرم عالی بودن :rotfl: مارکوسم خوب بود دیترویت برام شاهکار بود واقا

  • Mojtabaps4 گفت:

    منم دیروز شروع کردم به بازی کوانتوم بریک گیم پلی خوبی داره افکتهای گرافیکی زمان هم باحاله

  • Milidante گفت:

    بعد یه هفته ى فوق العاده استثنایى با لست ٢ ، امروز گوست آو سوشیما رو استارت زدم. واقعا این ماه همه چیش گند بود ولى این دوتا نجاتمون دادن از افسردگى!

  • آقایون دیترویت میخوام بگیرم چطوری هستش اندازه هوی و بیاند خوب هستش یا نه؟.
    بازی کنترل چطور هستش؟

  • Dark_Mahdi گفت:

    امروز که جی تی ای ۳ رو تموم کردم. نسخه ۱ آوری رو هم دارم میرم. فردا هم اساسین کرید ۲ رو استارت می زنم. هوس اساسین کرید کردم 😀

  • سلام به گیمفا و گیمفایی‌های عزیز
    The Last Of Us Part ll

  • سلام دوستان ببخشید من هی سوال می پرسم
    آیا بازی death stranding ارزشش رو داره اگه تخفیف بخوره ؟
    خودم که tlou 2 رو دوست دارم اما ایا این بازی هم ارزش داره ؟

  • erfanbg گفت:

    Forza horizon 4
    عاشقشم پای ثابت همیشگی، ریسینگ بازا از دست ندن بهترین ریسینگ تاریخ بوده برای من که ریسینگ رو از nfs 2 شروع کردم
    Ori and the will of the wisps
    خیلی بازی قشنگیه پیسی بازا از دست ندن تو این سبک خیلی هوس rayman legends کردم
    Call of duty modern warfare 2 remastered رو هم دوستان بگن ارزش داره کرکی دانلود کنم یا نه

  • Old_Gamers گفت:

    دو سه روز پیش اویل ویتین ۲ رو تموم کردم که بازیه خوبی بود گیمپلی روون و لذت بخشی داشت داستان زیاد جالب نبود و یچورایی ابکی و کلیشه ایی بود اما گیم پلی اوپن ورلد با ماموریتهای فرعی خوبی داشت گرافیک هم خوب بود و کلا لذت بردم از بازی شاید دوباره بازیش کنم . الانم اویل ویتین ۱ رو دست گرفتم و چپتر ۶ رو فعلا تموم کردم بازی گرافیک هنری عالی داره و اولد اسکول تر از نسخه دوم هست و یه جورایی ادامه معنوی اویل ۴ محسوب میشه بنظرم و سختتر از نسخه دوم هم هستش البته جفتشون بی ایراد نیستن .

    • GrandWarden گفت:

      اویل ویتین ۲ یکی از ناامید کننده ترین تجربیات زندگیم بود.بعد از تجربه استثنایی که با نسخه اولش داشتم،هایپم برای نسخه دوم رو سقف بود ولی نتونست راضیم کنه.دیگه از اون طراحی و اتمسفر وحشتناک نسخه اول خبری نبود و این داستان اصلا برای این دنیا مناسب نبود گذشته از اون،به سختی میشد اون بازی رو ترسناک نامید.چه باس هایی داشت نسخه اول.چقدر خفن بود روویک.درسته بازی نقص هاییم داشت ولی واقعا تجربه فوق العاده ای یود.امیدوارم استاد بعد از اتمام گوست وایر نسخه سوم رو خودشون کارگردانی کنن.

      • Old_Gamers گفت:

        ویتین ۱ رو چپتر ششم هستم هنوز نمیتونم نظر بدم ولی ویتین ۲ رو تموم کردم تا اینجا بنظرم نسخه دوم بهتره بوده نسخه اول اتمسفر ترسناکتری داره و اولد اسکول هست ولی طراحی مراحل زیاد جالب نیست شاید چون با شاهکار ایول ۴ ناخوداگاه مقایسه میشه . موارد دیگه ایی هم هست شما وقتی دربی رو اهسته باز میکنید انیمیشنی رو نشون میده که سباستین تا وسط اتاق اهسته راه میره این حس به شما القا میشه که ممکنه دشمنی الان از کنار بهش حمله کنه که هیچوقت این اتفاق نمیوفته تا چپتر ۶ که تا حالا نیوفتاده خوب این انیمیشن بسیار طولانی واقعا خسته کننده میشه بعد از چند بار تو نسخه دوم این اشکالات رفع شده با اینکه اونجا هم دویدن سباستین مصنوعی هست در نسخه دوم بازی اوپن ورلد هست و لذت اکتشاف هم بوجود میاد و مراحل فرعی هم داره ولی باسهای واقعا ساده ایی داشت . باید نسخه اول رو تموم کنم تا نظر بدم . تا اینجا نسخه اول نتونسته خودش رو از زیر سایه اویل ۴ بیرون بکشه و عملا ادامه اویل ۴ هست و نه یه ای پی مستقل .

  • Hunter گفت:

    این هفته متال گیر سالید ۳ و بعدش peace walker رو مجددا بعد چندین سال تموم کردم الان هم درگیر فانتوم پین هستم.

  • در حال تجربه دارک سولز ۱ هستم فوق‌العاده سخت و لذت بخشه

  • من که امروز میخوام یبار دیگه برم سراغ dead space :blush:

  • Ethan Drake گفت:

    یه چهار ساعتی میشه که ghost of tsushima رو دارم بازی میکنم به جرعت میتونم بگم گیمپلی بازی درگیر کننده و لذت بخشه که با آنلاک کردن مهارتا تنوع بیشتر میشه. از محیطای بازی نگم براتون اینقدر زیبا طراحی شدن که دوست دارید ساعتها توی بازی گشت و گذار کنید داستان هم تا اینجا خوب بود شخصیت منفی (کوتون خان) هم عالیه شخصیت پردازی فوق العاده ای داره بقیه هم به خوبی بهشون پرداخته شده

  • Splinter cell Pandora tommorow
    Rayman origins
    Watch dogs
    Far cry 3
    Assassin’s Creed black flag

  • Hossein_8 گفت:

    با اینکه بازی far cry 5 رو مدت هاست که تهیه کردم اما حس خوبی به بازی نداشتم و از شروع بازی طفره میرفتم. حتی far cry new dawn رو همون اوایل انتشار تموم کردم. خلاصه آخر هفته ی قبل کمر همت رو بستم که حداقل بخش داستانی رو با نهایت سرعت تموم کنم ولی با شروع بازی طبق معمول خورد تو ذوقم. سالهات توی سری فار کرای راننده هایی رو میبینی که مرتب میخورن بهم و دو مترو نمیتونن بدون تصادف رانندگی کنن. ( حداقل برین یه خورده از سری watch dogs خودتون کپی کنین :rotfl: ) . درنده هایی رو میبینی که هر ۱۰ ثانیه یه بار از ناکجا آباد ظاهر میشن و یه شهروندو که معلوم نیست چه غلطی میکنه وسط جنگل میکشن. بابا مگه hope county چقد جمعیت داره. یه بار تو یه دقیقه ۱۴ تا خرس گریزلی رو کشتم. 😀 😀 . یه سری npc بیخود که نبودنشون بهتره. یه آنتاگونیست وراج و بی بخار که باید جور لال بودن مارو هم بکشه و با تمام تلاش نزاره شخصیت اصلی در طول بازی بمیره :reallyangry: :reallyangry: و همش سعی در حذب شخصیت( فارکرای ۴ به بعد) مثلا اصلی داره. دشمنان بازی هم تا ۱۰ منر میری جلوتر و برمیگردی دوباره ظاهر میشن. 😀 تا آخر بازی ۴۰۰۰ تا cultist کشتم. این دوتا کاراکتر همراه, اول بازی امیوارم کرد. اما بعد از نیم ساعت قیدشونو زدم از بس که جملات تکراری بلغور میکردن و هر دستوری هم که میدادم تکون نمیخوردن. بخش داستانی بد نبود اما بیشتر ازینا انتظار داشتم از نویسنده ی بایوشاک که دست رو یه موضوع تکراری نزاره. اینم آخر هفته ی من که کوفتمون شد :-)) 😀 :laugh:

بازی هفته ۲۹# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا